Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Jaaaaaaaa Indi is in da house!

Oh spannend joh! Je hebt het al eens eerder over een kat gehad volgens mij, toch? Ben benieuwd!

Ik ben niet zo'n poezenfan, maar kan me best voorstellen dat het best gezellig is in huis.

Jij ook erg moe dus? Vervelend, ja zo'n 1e week zal ook wel weer wennen zijn.

Succes zo!!
Jaja LM..ik heb ook al een kat: Lola...

Maar misschien nog eentje er bij..ook voor Lola, omdat ik best veel weg ben..

@reiz: Ik zou Zumba gaan proberen...maar heb het nog steeds niet gedaan...
Oh ja Lola, sorry hoe kan ik zo stom zijn.... oeps helemaal vergeten. * schaam schaam * Zou wel gezellig zijn voor haar natuurlijk!
Hahaha..LM..dat hoef je ook echt niet te onthouden hoor..

Dus schamen is niet nodig!
dubbel
anoniem_77159 wijzigde dit bericht op 26-08-2009 20:39
Reden: dubbel
% gewijzigd
Avond,

Indi, leek zo'n 2e kat, ook voor Lola. Loop er stiekem zelf ook aan te denken om binnenkort weer een kat te nemen..toch stiekem wel heel erg leuk!

Xen, Klinkt als een goed begin van de vakantie? Hoe lang heb je trouwens vakantie? ( staat vast ergens op de afgelopen 50 pagina's ).

Reiz (en de rest): Zumba, had ik dus nog nooit van gehoord! Ligt wel érg dicht tegen salsa aan als ik filmpjes bekijk?

Zes, je weet toch onderhand wel dat mannen niet altijd zo subtiel zijn in het uitten van gevoelens? Het feit dat ie het land overbrugt om er vanavond te zijn zegt al genoeg (maar kan me je gevoel wel indenken!)

Ikzelf ben sinds lowlands verschrikkelijk verkouden. Was vandaag nauwelijks verstaanbaar geloof ik, we hadden overleg met de ontwikkelaars (programmeurs zoals Olive ze noemt ). Zit nu op de bank met wat thee en dekens (koude rillingen). Heb de nacht na lowlands 1,5 uur geslapen en vannacht totaal maar 3 uur...gadver, wat voelt dat ***!

Ps. Hoesten en vervolgens pijn in de borst, is niet echt goed denk ik? (ben niet zo van de kwaaltjes)
Hi peepz!

Xen, voel je je alweer wat beter?

En LM, ook in de lappenmand?

Indi: Ben benieuwd naar de nieuwe poez!! Zou wel leuk zijn voor Lola.

PV: Programmeurs ja... Misschien noem ik het nu zo omdat de dude bij wie ik moest witnessen zichzelf 'analyst/programmer' noemt . Ach één pot nat, stront eigenwijs en een hekel aan testvolk

LL-griepje te pakken?

Iets zegt mij vandaag dat als ik geen spiraaltje had gehad, ik NU ongesteld zou zijn/worden... Ik kwam uit de AH met chocolade muffins, chocolade nougat en chocolade-fudge, terwijl ik alleen boter nodig had
Tnx voor de opsteker

Morgen maar even aankijken, heb vooralsnog geen koorts (denk ik).

Ik ga een filmpje afkijken en naar bed, hopen dat het slapen nu wat beter gaat!
Prik: ja salsa, merenge, ... allemaal door elkaar met fitness oefeningen tussen

Indi je moet wel zien dat als je ergens reclame ziet hangen van nieuw zumba dat je er snel bijbent want zit redelijk snel volzet (hier toch)

Olive mmm chocolade stuur eens wat door

Prik veel beterschap
Slaap lekker PV... Ik zit nog ff wat LL-optredens te kijken. Probeer toch op een of andere manier te compenseren dat ik er niet was
*wat chocola naar Reizzzzzje stuurt*

Is het aangekomen Reiz?
quote:Indi schreef op 26 augustus 2009 @ 19:23:

Hahaha..LM..dat hoef je ook echt niet te onthouden hoor..

Dus schamen is niet nodig!Oef gelukkig
Hoi Olive en PV!!

Nee niet inde lappenmand hoor, gewoon erg moe, dus ga zo ook lekker richting mijn mandje!

Owh wat een zalige dingen had jij gehaald!!! heeeeerijk! Vast lekker gesmikkeld?

Zumba was leuk?

PV beterschap!!

Indi, ben benieuwd of je het katje genomen hebt!

Tot later allemaal!
PV Beterschap! Of juist niet Whahahaha

Olive: Hoe was het in mijn dorpje?

Indi: Leuk een 2de kat in huis. Ik zal er alleen wel heel goed over nadenken! Aangezien ik bang ben dat je appartement te klein is voor 2 katten. Want ze gaan zekers te weten stoeien en spelen met elkaar en je wilt ook niet dat ze in je kamer met bunny's komen!

LM: Vervelend zeg dat je jezelf zo moe voelt! Extra vitamines nemen? Of heb je het misschien te druk in je leven? Laatste heb ik namelijk altijd zelf erg veel last van!

Wat is het toch een leuk initiatief, de restaurantweek, deze week. In verschillende restaurants die meedoen een 3gangendiner eten voor 25 euro! Ik heb heerlijk gegeten vanavond! Nu lekker met lappie in bedje
Hola..Ik ben weer thuis! Iets langer gebleven dan gepland...Het zijn min of meer kennissen, het was erg gezellig.. En Zoe is echt een schatje!!!! Ze is al 8 jaar en erg rustig.. Ik ga het een weekje proberen met 'r..mocht het niet gaan, dan gaat ze terug...

@PV: Lowlandsgriep?? Misschien dat goed slapen ook wel helpt...beterschap! Het was zeker wel heel gaaf???

@Olive: In mijn mandje zat hetzelfde vandaag

@WM: Ik ga ook gebruik maken van de Nationale restaurantweek..aanstaande vrijdag!

En ik ga niet over 1 nacht ijs hoor wat betreft een tweede poes..eerst maar eens proberen

@LM: Je slaapt vast al...maar alsnog welterusten!

Ik ga ook naar bed..tot morgen!
Ola girls!

Nee, MrPiano is niet zo ruw eigenlijk.... Heb alleen 1.5 passend setje en een hoop verkleurde onderbroeken, vandaar. Maar niets gevonden vandaag.

PV:ijsjes eten tegen keelpijn, thee drinken met honing, in papieren zakdoekjes snuiten, stomen als het dicht zit. Dat waren mijn huis-tuin-en-keuken-adviezen.

Indi en LM: de week is doormidden, hopelijk trekt de vermoeiheid snel bij!

WM: klinkt inderdaad goed die rerstaurantweek! Kom daar altijd te laat achter...
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zwaai uit Luxemburg!
Zwaait terug naar MP!

WM: het was gewéldig in jouw dorp (althans de binnenkant van het kantoor waar ik zat)

Zullen we het dip-bankje weer neerzetten voor alle (over)vermoeide en zieke singles?

Dan kom ik er namelijk even bij zitten... Het houdt maar niet op hier met ellende op werk. Ben ondertussen echt gebroken. Tel daarbij wat rommelende hormonen op en voilá... een dipje is geboren.

Het liefst ga ik nu naar huis en duik ik met een dekentje en een grote kop thee op de bank. Nu mis ik een lieve man die me even knuffelt...

Ik ga mezelf weer even een schop geven en de volgende escalatie op werk in...
anoniem_85376 wijzigde dit bericht op 27-08-2009 12:18
Reden: weer wat letters vergeten
% gewijzigd
Hallo dames,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en het lijkt me gezellig mee te kletsen!

- Leeftijd? 25

- Hoe lang al single? 3 jr

- Geslacht? vrouw

- Langste relatie ? bijna 2 jr

- Kortste relatie? 3 mnd

- Regio? Utrecht

- Aan het daten? wil wel

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 8

- Sterrenbeeld ? ram

- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen, wil wel maar nu nog even niet

- Hobby's ? borrelen/uitgaan met vriendinnen, films/series kijken, lezen, muziek luisteren

Groetjes Judith
Muy muy dikke knuf voor Olijf!
Thnx MP! Alles goed in Luxemburg??

Welcome 84Sophie!

Ik ben voorlopig nog niet klaar op werk helaas... Ik ga mezelf wel trakteren op een avondje NIKS. Geen huishoudelijk werk, geen gedoe, maar gewoon met een dekentje op de bank, een berg chocola, tv en koppen thee.

Ow... En ga zaterdag voor een nieuwe auto kijken!!! JOEHOE! 't Wordt zeer waarschijnlijk een Mini

Ik bikkel nog even door en ga gewoon heel positief denken.
Oh, Olive, ik heb gisteren 2 bananensoezen gekocht, had ik nou zo'n zin in. Ben vandaag ongesteld geworden en had de link tussen soezen en ongesteldheid nog niet gelegd, nu wel!

PV, bah, niet lekker zo verkouden. Je weet maar nooit of je de mexgriep hebt, dus lekker rustig aan doen.

LM, ook al zo moe dus... Bah, waardoor sliep je zo slecht?

Indi, mijn 2e week is om (ivm een lokale vrije dag morgen), was om 18 uur thuis, heb nog even de notulen uitgetikt en ben verschrikkelijk moe. Eigenlijk zou ik vanavond nog even weggaan, maar ik weet het nog niet zo goed. Zal de vriendin straks even bellen.

Verder: zwaai!
Olive de chocolade was heerlijk!!!

olive verwen je vanavond maar lekker

Mp veel plezier in Luxemburg

Welkom 84 leuk dat je buiten meelezen ook mee gaat schrijven

Even iets anders hoe zit het met Melvin word daar nog iets mee gedaan? Kunnen mijn krabbels en tikken verwijderd worden? Verder uitleg zie group

Ik ga nu naar juwelenavond tot morgen
Hai allemaal!

Voor alle uitgeputte, ziekerige, deprisingles:

MP: veel plezier in Luxemburg!

Reiz: juwelenavond? poehee wat klinkt dat chique!

Indi: wanneer krijg je Zoe op proef? is ze nu gewend om naar buiten te kunnen? Ik zou er idd goed over nadenken, maar dat doe je wel.

WM: hoe voel je je eigenlijk? Alweer aan t daten of doe je nog even rustig an?

Erykah: veel plezier vanavond en morgen! toch wel spannend lijkt mij!

Ik vind wel dat hier erg weinig gepost wordt hoor, whats going on?

Miran, hoe gaat t met jou???

Zou graag iets inhoudelijks willen posten, maar heb niet veel te melden ben ik bang. Geniet van mn vrijheid, ga her en der even bij vrienden langs,stad in etc. Morgen komt mn broertje en we hebben al een heerlijk italiaans diner samengesteld. Ben wel beetje nerveuzig, maar heb er heel veel zin in om hem weer te zien!
Pffff net maar weer anderhalf uur geslapen op de bank! Al de tweede keer deze week Volgens mij zit de vermoeidheid in de lucht!

Nu maar eens op de bank met lappie, thee, gratis gekregen roombavrois met frambozensaus bij de supermarkt. Dan ga ik daarna als ik een beetje wakker ben geworden weer aan werk beginnen! Heerlijk het leven in het onderwijs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven