Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Meiden, ik ga lekker op bed tv kijken. Wil beetje vroeg gaan slapen ook.

Werkse allemaal morgen, nog maar 1 dagje!

XX
Trusten Olijfje!

Ik ga vrolijk verder dutten...voel me ineens niet zo happy..

Zullen de maandelijkse problemen wel zijn..

Fijne avond allemaal!
haha geeft niets hoor, dan kun je er maar beter aan toe geven,

Slaap lekker Olive!

Ik ga zo maar eens douchen, cadeautjes zijn ingepakt!
Xen ook welterusten en indi jij ook, geen dipje hoop ik?
Nee hoor LM...ik weiger nog langer dipjes te hebben

Gaat vanzelf over.. :hug;

Ik kruip lekker in bed! Welterusten!
Hallo allemaal!

Iedereen is al aan t slapen...saai. Ik ben vanavond naar Heerlijk Rotterdam geweest (het is restaurantweek!), serieus, iemand in de markt voor een sugardaddy? Ga er naartoe Nu moet er nog werk af. Wordt een nachtje doorwerken.

BM, heb zoooo hard gelachen om je andere topic!

Zwaai naar de rest!
Zo gesprek gehad met hem en hij is EXIT. Geen bevredigend gesprek voor mij....dus ik ben er klaar mee. Smsjes al gewist en we gaan verder genieten
WM, ga even teruglezen waar t over ging! Mannen zijn stom.
Oh, die ene van eerst. Hmmm. Waarom was het geen bevredigend gesprek? Maarre, genoeg andere gegadigden dus? Nice!
WM: naja, weet je in ieder geval waar je aan toe bent nu. Prima toch?

Elve: wat doe je voor werk dat je nu nog moet beginnen?

Indi: dipje over na een nacht slaap?

LM: die ex van jou....grrrr. Zolang ik hier rondhups maaktie je leven aardig traanvol.... Knuff 4 u!

Met mij alles prima; beetje moe-e dag gehad, maar nu weer helder 'aan het werk'.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
hallo,

net een avondje gezellig gegeten en geborreld met vriendinnetjes, allemaal zwaar aan de man en dan van die goedbedoelde teksten zoals: jij vindt vast ook wel snel een leuke vent! en wie laat jou nou lopen? Alsof ik daarom gevraagd heb...

En het ergste nog van alles.... liever alleen dan met die vriendjes van hen, of ben ik dan niet aardig....

Sorry, ben blij dat ik dit even kwijt kan hier......

Ik ga lekker zo naar bed, lekker in mijn eentje, heeeerlijk (nu even wel!)
Sophie, weet wat je bedoelt...en ook die opmerking over die vriendjes

Slaap lekker!

Ik ben dus gewoon nog steeds aan het werk he....deadlines. Pfff.
Slaap lekker, en niet te hard werken he???
Eindelijk klaar, stuk gemaild, nu naar bed!
Hey!

Is er nog iemand....?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Probably not. Nou ja, het is hier half 8 's ochtends, en ik zit te wachten op de bus. Vandaag een trip van 6 uur voor de boeg. Niet erg, gisteren in de lokale kroeg gefeest met twee Finnen en mijn reisgenootje. Helaas heb ik net afscheid moeten nemen van haar, ben beetje verdrietig, moest een traantje laten.

En daar komt nog bij dat ik al in geen dagen een antwoord heb gehad van MM op mijn sms-je, en op dit moment vind ik dat echt helemaal niet leuk, omdat ik een enorme knoop in mijn maag heb van het afscheid van mijn vriendinnetje. Bah, even klein dipje dus, maar pas het eerste tijdens de reis. Verder heb ik het ontzettend naar mijn zin hier!!!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
84 niet leuk nee als ze zo praten

voor MT maak er nog een leuke reis met misschien nieuw reisgenootje van?!

Olive ook aant farmvillen? Is echt verslavend
Ik denk dat iedereen idd al op één oor lag Miss Thang! Enne kop op! Je doet het fantastisch zo reizen. Laat je reis niet "verpesten" door MM! Ga lekker genieten van je reis en alles wat je meemaakt en tegenkomt.

Als MM echt leuk is en hij voelt hetzelfde voor jou, dan wacht hij wel tot jij weer in NL bent. Ga je lekker richten op de reis!!!!

Ik heb heel kort geslapen! Want heb vanavond/vannacht nog heel erg gezellig gepraat met een vriend van mij. Maar ja toen was het wel rond 01:30 toen ik ging slapen. Zaterdag gaan we wat gezelligs doen. Nu werken, overleg met IBer, huisje schoonmaken en daarna naar vriendin, lekker eten en drinken! Aan de Mojito's, ik heb er zin in

Hoe zijn hier de weekend plannen?

Xen: Veel plezier vandaag met je broertje!!
Hoi WM

LM jakkie nie leuk als ex je zo laat wakker liggen, hopelijk heb je wat kunnen slapen afgelopen nacht

Xen succes met je broer strakjes
Ow ja ik heb ook farmville nu
Goedemorgen,

Gister toch maar besloten om thuis te blijven, vind ik altijd zo'n erg moeilijke beslissing! Maar achteraf wel goed, uiteindelijk toch goed kunnen slapen

WM: Good for you!

MT: Hoi! hoe bevalt de reis tot nu toe?

84: dat klinkt zo bekend.. ze bedoelen het allemaal goed, maar zó ongewenst.

Toch maar eens gekeken naar dat farmville...grappig! (en het houdt je bezig op een loze dag als vandaag )
84: Welkom! En ik kn het wel hoor, van die goedbedoelde adviezen. Niet leuk, maar gelukkig ben je wel zo realistisch dat je niet elke relatie verheerlijkt en kan zien dat je in elk geval niet zo'n man wil als je vriendinnetjes hebben.

MT, leuk dat je even komt kijken! Niet verdrietig zijn hoor, je hebt vast ngo een heel leuk stuk reis voor je!

PV, lekker thuis?

Xen, spannend, vanavond komt je broertje!

WM, wat was er niet bevredigend aan het gesprek dan?

Indi, lekker je laatste dagje! Ben je vanmiddag ook vrij?

Olive al weer dip-vrij?

Ik ben vrij vandaag, wel lekker, ben al wakker vanaf negen uur (en dat is voor mij bijzonder), ga zo even douchen en boodschappen. Wilde eigenlijk gaan surfen of varen, maar het regent. Dus denk dat ik wat lekkers ga halen (chocokoekjes ofzo) een pot thee ga zetten en vandaag weer eens ouderwets Sims ga spelen. Dat vind ik zo leuk!
Hi all,

WM: Jammer dat het geen bevredigend gesprek was. Maar time to move on.

PV: Lekker thuis? Nog ziek, of gewoon vrij?

Pop: Lekker dat dagje vrij!

MT: Hi meis! Kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Maar kop op he, geniet van je reis!

Reiz: Leuke juwelenavond gehad?

Erykah: Hoe was je dagje Antwerpen???

Ik ben zeker nog niet dip-vrij. Ik denk dat ze hier een nieuwe hobby hebben: Hoe kunnen we Olive het leven en werken onmogelijk maken. Zit weer met de tranen in mijn ogen achter de computer. Ze lijken het voor elkaar te gaan krijgen ook mij te breken (net als mijn andere collega's... ik ben de langst zittende, de rest hebben ze al 'weggepest').

Ik zit er hard aan te denken heel vroeg naar huis te gaan vandaag. Mijn uren heb ik allang gemaakt deze week, en kan me nu echt nergens meer toe zetten. Ben op.

Dit gedoe sleept me weer helemaal mijn algehele dip in.
quote:Olive01 schreef op 28 augustus 2009 @ 11:45:

Ik ben zeker nog niet dip-vrij. Ik denk dat ze hier een nieuwe hobby hebben: Hoe kunnen we Olive het leven en werken onmogelijk maken. Zit weer met de tranen in mijn ogen achter de computer. Ze lijken het voor elkaar te gaan krijgen ook mij te breken (net als mijn andere collega's... ik ben de langst zittende, de rest hebben ze al 'weggepest').

Ik zit er hard aan te denken heel vroeg naar huis te gaan vandaag. Mijn uren heb ik allang gemaakt deze week, en kan me nu echt nergens meer toe zetten. Ben op.

Dit gedoe sleept me weer helemaal mijn algehele dip in.

Ben lang niet genoeg op de hoogte van je werksituatie, maar kan het me wel indenken (heb denk ik in soortgelijke situatie gezeten). Ik was te laat en ben er na de job-switch nog 1,5 jaar mee "bezig" geweest.

Enige wat ik je kan meegeven: zorg dat jou dat niet gebeurd, geen enkele job is dat waard.
Oh, wel thuis, maar met een grote rol papier en veel sapjes :P

Werd net gebeld door wat vrienden of ik niet wat boodschappen nodig had, krijg ik het altijd een beetje warm van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven