Impossible love.

27-08-2009 20:57 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verliefd op iemand die vele jaren ouder is.

Kennen jullie nummers die hierover gaan?

(Nummers over onmogelijke liefde zijn ook welkom)

Alvast bedankt.
Rob de Nijs? Toen werd het zomer...
Hepie en Hepie- K lig op mijn kussen stil te dromen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 27 augustus 2009 @ 21:02:

Hepie en Hepie- K lig op mijn kussen stil te dromen.
Je gebruikt de Engelse taal omdat het in het Nederlands zo pathetisch klinkt? En is het probleem misschien niet alleen zijn leeftijd maar, gokje, dat hij getrouwd is en drie bloedjes van kinderen heeft voortgebracht?
quote:wuiles schreef op 27 augustus 2009 @ 21:10:

Je gebruikt de Engelse taal omdat het in het Nederlands zo pathetisch klinkt? En is het probleem misschien niet alleen zijn leeftijd maar, gokje, dat hij getrouwd is en drie bloedjes van kinderen heeft voortgebracht?En dat haal jij allemaal uit de OP?
ben ook wel benieuwd wat er onmogelijk is aan je verliefdheid... mag ik dat vragen?
quote:Chardonnay schreef op 27 augustus 2009 @ 21:12:

[...]

En dat haal jij allemaal uit de OP? Zoals ik al zei: gokje. En gezien het gemiddelde topic hier leek het mij best een goede gok.
Er zijn toch ook zat relaties met veel leeftijdsverschil die wél slagen....is er soms meer dan alleen de leeftijd waardoor het moeilijk is?

Muse- Unintended
quote:wuiles schreef op 27 augustus 2009 @ 21:17:

[...]

Zoals ik al zei: gokje. En gezien het gemiddelde topic hier leek het mij best een goede gok.Ik ben benieuwd of we de waarheid ooit gaan horen.
quote:Chardonnay schreef op 27 augustus 2009 @ 21:12:

[...]Hoe denk je dat zo? Gokje lijkt me sterk.
quote:krullebola schreef op 27 augustus 2009 @ 21:22:

[...]

Hoe denk je dat zo? Gokje lijkt me sterk.?
Nou, Krullebola, voordat dit topic alsnog naar Entertainment moet worden verplaatst: spill the beans! (om maar even in dezelfde taal te blijven hangen). Heeft Wuiles nou gelijk of niet?

Waarom zou verliefd worden op een oudere man gelijk een onmogelijke liefde moeten zijn?
quote:krullebola schreef op 27 augustus 2009 @ 21:22:

[...]

Hoe denk je dat zo? Gokje lijkt me sterk.Aan wie wordt deze vraag gesteld? Als je mij op het oog had dan is je vraag al beantwoord.
Ik ben jonger dan 18 jaar. En ik ben verliefd op een man in de eind 40 jaar.

En dat leeftijdsverschil lijkt me onmogelijk. Maar ik zit er toch wel mee. En zoals wuiles zei. Is hij getrouwd, en heeft hij 3 kinderen. Meerdere dingen maken het dus onmogelijk.
Och meisje toch, nou ja, de verliefdheid gaat wel over met de tijd. Kan je de persoon in kwestie ontlopen?
Is het grootste probleem dan niet vrouw en kinderen?

Zodra je meerderjarig wordt id de leeftijd niet het grootste probleem....(al is het wel groot op die leeftijd)

Ben je de oppas??
quote:krullebola schreef op 27 augustus 2009 @ 21:25:

Ik ben jonger dan 18 jaar. En ik ben verliefd op een man in de eind 40 jaar.

En dat leeftijdsverschil lijkt me onmogelijk. Maar ik zit er toch wel mee. En zoals wuiles zei. Is hij getrouwd, en heeft hij 3 kinderen. Meerdere dingen maken het dus onmogelijk.ik ben goed bezig vanavond

Dat is vervelend. Afblijven dan maar, zo'n verliefdheid gaat vanzelf over.
Nee, ik ben niet de oppas. En ik ben nu al een dik jaar verliefd. En het gaat maar niet over. Ik heb alles geprobeerd. Ik ben eerder verliefd geweest, maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.

En afblijven word het zeker. Helaas.
Wuiles.

Een forumster hier heeft wel een toepasselijk motto: this too shall pass. (Tnx, La Vie). Dat geldt voor alle leeftijden overigens. Misschien nog wel een tikje sterker voor jou, omdat je nog geen 18 bent. Er komt nog zóveel voorbij. Over een paar jaar lach je erom. Echt.
Kan je hem niet ontwijken? Moet je de persoon in kwestie zien? Of zoek je hem zelf op?
Sterkte daarmee Krullebola,kun je hem wel een beetje ontlopen dan??
Ja, dat zal best wel ;)

Tot die tijd, zit ik hier wel mee.

Om terug te komen op de vraag van biebelie.

Nee, dat is niet mijn grootste probleem.
Dat is het probleem. ik kan hem niet ontlopen. Helaas. Ik zie hem aardig vaak. Niet alleen ben ik goede vrienden met zijn kinderen, ook mijn vader is een goede vriend van hem. Dus komt hij regelmatig langs, of gaan we bij hem op bezoek. Ook heeft mijn vader vaak zijn auto nodig. (Erg lang verhaal). Dus zien we hem ongeveer om het weekend. soms vaker.
"Shape of my heart" van (volgens mij) back street boys.

Dekt de lading wel een beetje denk ik!

Vervelende situatie, Krul. Ik wilde eerst iets naars schrijven, maar toen las ik dat je alleen maar verliefd bent en geen relatie hebt.

Gelukkig maar. Houen zo hoor, anders kom je echt in de problemen. Weet het onderwerp van jouw flieftheid van jouw flieftheid??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven