Impossible love.
donderdag 27 augustus 2009 om 21:12
quote:wuiles schreef op 27 augustus 2009 @ 21:10:
Je gebruikt de Engelse taal omdat het in het Nederlands zo pathetisch klinkt? En is het probleem misschien niet alleen zijn leeftijd maar, gokje, dat hij getrouwd is en drie bloedjes van kinderen heeft voortgebracht?En dat haal jij allemaal uit de OP?
Je gebruikt de Engelse taal omdat het in het Nederlands zo pathetisch klinkt? En is het probleem misschien niet alleen zijn leeftijd maar, gokje, dat hij getrouwd is en drie bloedjes van kinderen heeft voortgebracht?En dat haal jij allemaal uit de OP?
donderdag 27 augustus 2009 om 21:25
donderdag 27 augustus 2009 om 21:25
donderdag 27 augustus 2009 om 21:28
quote:krullebola schreef op 27 augustus 2009 @ 21:25:
Ik ben jonger dan 18 jaar. En ik ben verliefd op een man in de eind 40 jaar.
En dat leeftijdsverschil lijkt me onmogelijk. Maar ik zit er toch wel mee. En zoals wuiles zei. Is hij getrouwd, en heeft hij 3 kinderen. Meerdere dingen maken het dus onmogelijk.ik ben goed bezig vanavond
Dat is vervelend. Afblijven dan maar, zo'n verliefdheid gaat vanzelf over.
Ik ben jonger dan 18 jaar. En ik ben verliefd op een man in de eind 40 jaar.
En dat leeftijdsverschil lijkt me onmogelijk. Maar ik zit er toch wel mee. En zoals wuiles zei. Is hij getrouwd, en heeft hij 3 kinderen. Meerdere dingen maken het dus onmogelijk.ik ben goed bezig vanavond
Dat is vervelend. Afblijven dan maar, zo'n verliefdheid gaat vanzelf over.
donderdag 27 augustus 2009 om 21:31
donderdag 27 augustus 2009 om 21:35
Dat is het probleem. ik kan hem niet ontlopen. Helaas. Ik zie hem aardig vaak. Niet alleen ben ik goede vrienden met zijn kinderen, ook mijn vader is een goede vriend van hem. Dus komt hij regelmatig langs, of gaan we bij hem op bezoek. Ook heeft mijn vader vaak zijn auto nodig. (Erg lang verhaal). Dus zien we hem ongeveer om het weekend. soms vaker.
donderdag 27 augustus 2009 om 21:38
"Shape of my heart" van (volgens mij) back street boys.
Dekt de lading wel een beetje denk ik!
Vervelende situatie, Krul. Ik wilde eerst iets naars schrijven, maar toen las ik dat je alleen maar verliefd bent en geen relatie hebt.
Gelukkig maar. Houen zo hoor, anders kom je echt in de problemen. Weet het onderwerp van jouw flieftheid van jouw flieftheid??
Dekt de lading wel een beetje denk ik!
Vervelende situatie, Krul. Ik wilde eerst iets naars schrijven, maar toen las ik dat je alleen maar verliefd bent en geen relatie hebt.
Gelukkig maar. Houen zo hoor, anders kom je echt in de problemen. Weet het onderwerp van jouw flieftheid van jouw flieftheid??