F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die slagroom wordt niet stijf maar brokkelig???

Ik ben het goed zat.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik ga dus echt niet NOG een keer naar de winkel ben al 2 keer geweest vandaag. Ik koop wel een taart en die banoffee vreet ik vandaag zelf op.

ZO.
Haha, Vish, heb je houdbare slagroom? Die moet eerst goed koud zijn namelijk. Wat ook wel eens helpt is de kom waar je het in klopt eerst ook een poosje in de koelkast zetten. Rustig kloppen en maar 1 richting op dus niet rechtsom en ook nog eens linksom.

Ik ga nu maar echt aan de poets, hoop dat Tim nog even stil blijft want ik moest net alweer even terug.
ongesteld?

Of je koopt kant en klaar geklopte slagroom, zo'n bakje uit de koeling weet je wel? Geen spuitslagroom hoor.

Of zonder slagroom, gewoon lekker bananen en geraspte chocola nog bovenop.

Maar ik denk dat je de banoffee eigenlijk gewoon helemaal voor jezelf wilt hebben...koop gewoon een grote slagroomtaart voor het bezoek
Nee deze slagroom was voor de monchoutaart, die zou ik ook vandaag maken. Oooh wat ben ik chagrijnig zeg. gaat alles zo lekker en dan zo'n kloterig dingetje ineens bleeuugghhh.

Het is houdbare slagroom uit de koeling, ik probeer het straks nog wel even en anders rijd ik vanavond als ik de auto heb wel weer naar de winkel.

$%&^&**&^%$%%###$%^&*(*(
En nee niet ongesteld maar je zou het bijna denken ja
Maar er hoeft toch geen slagroom op monchoutaart? Of moet die er doorheen? Want op monchoutaart doe je gewoon kersenjam of vruchtjes ofzo...
Ja moet gemengd met de monchou. Nu ga ik even heel hard domme liedjes meezingen.
Banoffee a la Lau en VISHHHHH

volkoren bisquits

boter

2 bananen in plakjes

50 gr chocolade, gehakt

2 blikjes gezoete gecondenseerde melk

Hoe maak ik de bodem dan?

Zet een pannetje water op en zet het blikje erin. Aan de kook brengen, deksel er op en een uurtje of 3 laten koken, af en toe kokend water erbij gooien anders kookt je pan droog. Dan veranderd het vanzelf, zonder verdere inmenging van buitenaf in de lekkerste toffeesaus die je je kunt bedenken.

Giet dit mengsel in de taart en zet hem twee uur in de koelkast. Leg de plakjes banaan erop en garneer met chocolade
en wat voor chocola?

en kan er ook amandel(schaafsel) of nogatine oid op, want dat vind ik zelf zo lekker. of is dat geen combi?

Op 1,5 pak biscuit gaat 200 gram boter maar ik denk dat 1 pak biscuit genoeg is.

Koek helemaal verkrummelen, hete gesmolten boter erdoorheen scheppen en dan goed aandrukken in de vorm.
Ik had maar 1 blikje erop trouwens.
Ik had pure chocolade. Maar als je blikje gekookt is kun je hem openmaken en even proeven, dan weet je precies wat je erbij wil hebben!

Niet helemaal opvreten natuurlijk.
Daar is dat tweede blikje voor Vis
ouders kom uw kinderen hier weghalen ik MOET NU naar de winkel, want moet nog 3 uur opstaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik ga ze bellen dat ik koorts heb en moet hoesten, dan komen ze vast!
haha lau, dat had ik dus echt niet verwacht bij olijfgroen! ik kan het haast niet zijn, als je had gezegd dat t wit is, had ik je ook geloofd!

maar dat is idd mooie lichte kleur. ben je blij met hoogglans?
Ja, het is wel groener dan op de foto hoor, maar nogsteeds licht dus. Ik ben heel blij met hoogglans, ook heel makkelijk schoon te houden en ik vind het gewoon mooi Maar als je bijvoorbeeld bij bruynzeel keukens of tulp op de site kijkt zie je ook verschillende kleuren groen, staat wel heel mooi. Of heb je al een andere kleur op het oog?
Zo, ik heb iedereen afgebeld.

Ben er helemaal klaar mee.
quote:Vishnu schreef op 28 augustus 2009 @ 15:21:

Zo, ik heb iedereen afgebeld.

Ben er helemaal klaar mee.grapje?
Nope.
Maar jij mag wel komen hoor.
Is je blikje al op?
Marlee hoe gaat het bij jullie?

En lady D;

huh? verjaardagsdepressie Vis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven