VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Mille gevonden, ook al zulke mooie kindjes! Maxi (toch?) is echt een plaatje en lijkt heel erg op jou, of niet? Inderdaad grappig, was mij ook al opgevallen dat jullie allemaal mooie kindjes hebben, leuk hoor.

Ik moet nu echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt gaan strijken. Echt.
Wij hebben vandaag ook winterjassen en winterschoenen voor de jongens fgekocht.

Schoenen voor KW: (maat 29!!)

Bruine All Stars met klittenband

Schoenen BRS: (maat 25, ook 2 maten gegroeid!)

Bruine, hoge leren bikkembergs (geen plaatje gevonden)
quote:nathje schreef op 28 augustus 2009 @ 21:02:

Wat leuk Wind! Hoe komt dat zo opeens dat jullie aan de huisdieren gaan?

We willen al heel lang een huisdier. Nadat George (konijn) dood ging hebben we het afwisselend gehad over het aanschaffen van een hond (we werken te veel en te lastig met vakanties e.d.), goudvis (geen interactie), konijn (na een paar maanden ook niet meer interessant en dan ook geen interactie meer) of een poes. Met BRS zijn verjaardag hebben we in het asiel gekeken maar geen leuke gezien. En nu dus een heel lief poesje gevonden. Heel lief! En katten. Ja, die willen aandacht (deze wel) en vragen daar ook om en kun je moeilijker negeren dan een konijn of een vis.

De kinderen zijn zó dol op de kat van mijn ouders en ik denk dat we ze geen groter plezier kunnen doen. En daarnaast, ook niet onbelangrijk, lijkt het ons ook echt leuk.
Wie heeft er zin in weer een weekend relaxen, kletsen en uitslapen in het HvS in mei of november 2010.

Hier intekenen svp! :-)

Hoe meer zielen....

En ja, ik weet het. Ik ben er vroeg bij, maar heb het maar liever geregeld met al die volle agenda's van ons.
He, die gympen heeft Schorrie in het laag.

Hij mag ze niet meer aan want ze meuren zo enorm!! Echt te erg voor woorden, alsof we 10 natte honden in huis hebben. Ik heb nu van die spray gekocht voor erin, waardoor de natte honden geur mengt met een soort toiletspray geur :puke:.

Misschien als de bacteriën weg zijn dat het dan wel weer gaat.....

Leuk hoor, een kat. Lijkt me echt geweldig, ook voor de jongetjes. Wij hadden thuis vroeger ook altijd poezen. Ik mis het nu soms ook wel (al mis ik niet de kattenharen op je kleding ). Maar ik ben sinds een aantal jaar allergisch, al wordt dat wel weer minder heb ik het idee. Toch durf ik het niet aan. Straks gaat het niet goed en moet je dat beestje weer weg doen.

Wij hebben zoveel drinken in huis dat we tot onze dood geen frisdrank meer hoeven te kopen . Zo gaat dat als je Harrie boodschappen laat doen.
Ik heb zin. Mei of november maakt me niet uit. Mei lijkt me nogal dicht op jouw baby Wind? Maar die mag natuurlijk mee.
Natte honden. Mmmh...

Had Schorrie wel sokken aan?

Wij hadden thuis dus ook altijd poezen (en honden) en de haren vond ik ook verschrikkelijk (vooral op mijn zwarte broeken) maar ik mis de gezelligheid wel. Maar de kinderen... ik gun hun zo hun huisdier.

Morrie, wij laten BRS morgen vroeg naar bed gaan ('s middags), gaan dan langs De Poes en komen dan naar jullie dus dat wordt wel eind van de middag. Dan weet je dat.
GW zit about a boy te kijken.

Hugh Grant is zo leuk :-)

Mei is goed hoor!

Dan ga ik ook weer werken dus 1 of twee nachtjes van huis moet lukken. En anders gaat de baby gewoon mee (maar nu dnek ik; liever niet).
Ok, dan word ik niet ongerust Wind .

Ik heb net een nieuwe werkster uitgenodigd voor een kennismaking. Ze heet Tiny. Echt een goede naam voor een werkster vond Harrie . Ik ben alleen bang dat ze de werkster van mijn oude werkgever is. Die heette ook zo, en die stonk e-norm naar zweet!

Ik weet niet of Schorrie echt altijd sokken aan gehad heeft. In principe wel, maar het kan best zijn dat hij dat een keertje niet gedaan heeft.
Misschien als je weer gaat werken dat je dan juist baalt dat je de baby in het weekend niet ziet? Dat zou ik hebben. Ik had het niet getrokken denk ik. Maar ik ben echt een watje de eerste maanden, dan wil ik elk vrij moment bij mijn baby zijn (eigenlijk had ik dat vooral met Knorrie ).
Tiny is echt een poetsnaam, ja. :-)

Heb je die ander al opgezegd? Goed dat je verder zoekt.

KW had ook stinkschoenen (sneakers), maar daar droeg hij vaak geen sokken dus dat kon wel kloppen. Vandaar mijn vraag.

Als het droog is kun je misschien gewoon buiten zitten, Morrie.
Ja, en mei is misschien te vroeg, maar dat zie ik dan wel. November is zo ver weg en ik zou begrijpen dat jullie wel weer willen. En dan wil ik mee, want wil het niet missen :-)

Ach, we zien wel.

Mei is oké.
Ligt vast aan de hormonale toestand waarin ik verkeer, maar ik ben helemaal verslingerd aan Gazeuse Framboos. Zo zoet, dat je tanden er bijna uit springen, maar lekkerrrrrrrrrrrr! :-)

Heeft Harry dát ook gehaald?

Nou ik heb inmiddels al een heel overhemd van Dim gestreken. Jongens slapen nog steeds niet en maken Poppetje steeds wakker met hun gekeet. Maar ik moet dan ook wel weer om ze lachen, kleine boeven zijn het.

Leuk die allstars! Wij hebben vorig weekend ook winterschoenen gekocht voor de jongens, allebei laarsjes, stoere. En voor Sum heb ik dit jasje in amerika gekocht:

Ben er nog steeds verliefd op .
Ja, leukleukleuk, weer HvS! Liever november wat mij betreft; in mei ben ik dan al een week op kamp met mijn mentorklas. Dan ben ik wel heel veel weg die maand.

Drop, heb net even terug gezocht. Niet gelukt nog, ik heb zo verschrikkelijk veel gemist. Enniewee, het klinkt als niet fijn en ik hoop dat het allemaal meevalt, wat het dan ook is.

Katten zijn leuk Wind! Zelfs als ze met hun pootjes over de net gelegde betonnen keukenvloer buiten struinen en dan binnen pootafdrukjes op de bank en het parket maken

LLL, ik word altijd wel blij van mensen die Maxi mooi noemen en in dezelfde zin zeggen dat ze op mij lijkt. Dank je

Ik ben trouwens in de vakantie ondanks al het gesnaai, terrasjes enz. nog twee kilo afgevallen terwijl ik dacht dat er minstens 3 aan zou zitten. Ik snap echt er geen jota van. Ben nu sinds maart 11 kilo kwijt en ik doe echt niks bijzonders. Maar goed, ik klaag niet
Ik ken dat Gazeuse spul niet Wind, nooit gezien bij onze super. Maar ik zal morgen even kijken want nee, dát had Harrie niet gehaald .

We gaan buiten zitten zodra het kan, maar het was vandaag volgens mij ook echt een beetje fris en dat weer voorspellen ze ook voor morgen.

Het eten vind ik wel lastig in te schatten. Gaan we nou bbq-en of niet. Maar ik heb besloten dat we morgenmiddag wel gewoon ff snel wat halen als het bbq weer is.

Mille, Dropje had uitstrijkjesuitslag Pap 3b.

O ja, werkster heb ik nog even mee overlegd maar ze zag niet echt een oplossing (wel balen). Dus besloten gelijk een nieuwe advertentie te plaatsen op Marktplaats. Tiny reageerde, en Beate. Ik heb al twee werksters gehad die Beate heetten. Ik verdenk ze ervan dat ze een soort collectieve werksternaam aannemen, die Poolse vrouwen.
Allereerst, Morrie nog gefeliciteerd met Schorrie!!!! Wilde een leuk behangetje plakken maar dat lukt niet merk ik, en ik ben te lui om plaatjes te zoeken, maar het komt uit een goed hart moet je maar denken. En LLL, ook gefeliciteerd met Sjaak (grappige nick)!

Hoe het gegaan is vandaag... Ik ben eigenlijk geen zak wijzer geworden. Gynaecoloog heeft gekeken met het blote oog en met een inwendige echo. Met het blote oog was niets te zien, op de echo was de grootte van de baarmoeder oke (onrustige cellen kunnen ook worden veroorzaakt door een vleesboom in de baarmoeder) en de eierstokken ware ook oke (onrust kan ook worden veroorzaakt door een cyste in een van de eierstokken). Het onrustige gebied was wel duidelijk zichtbaar en nu moet ik nog een keer komen voor een colposcopie, dat is sowieso bij dit ziekenhuis de standaard procedure bij een pap3a en hoger. Dan gaan ze met een soort brander een deel van het weefsel waar het onrustig is weghalen en dat gaan ze onderzoeken. Terug naar de afsprakenbalie en rekening houdend met mijn cyclus (je mag niet ongesteld zijn met de behandeling) kon ik pas in de week van 29 september terecht, want alles zat al volgepland. Gebeld met de gyn want die had aangekruist binnen 2-3-4 weken met de vraag of dit ook goed was, maar was dus niet goed, hij wilde me sneller zien. Wordt dus op z'n laatst in de week van 14 september, want volgens mijn cyclus moet ik op of rond 20 sept ongesteld worden. Al met al ben ik nu niet geruster of zo. Helaas, had gehoopt op een geruststellend woordje, maar nee. Was wel dezelfde gyn als ik had tijdens mijn zwangerschap. Ik herkende hem direct en dat zei ik ook, maar hij kon zich mij niet meer herinneren. Bedacht me later dat dat ook wel logisch is, hij ziet in zijn beroep meer de onderkant dan de bovenkant . Maar dus geen uitsluitsel, alleen de zekerheid dat het geen cyste of vleesboom (die op zich verder niet ernstig zijn en makkelijk te verwijderen zijn) is, helaas.

11 kilo kwijt, Mille? Goed joh!
Jee Dropje wat balen zeg. Dus in plaats van gerustgesteld eigenlijk alleen maar ongeruster gemaakt. Wel fijn dat ze er zo'n vaart achter zetten, al kan ik me voorstellen dat je daardoor ook ongerust wordt. Maar dan zit je in ieder geval niet nog langer in onzekerheid. Veel sterkte ermee!
Ff snel want kom net thuis van kletsen en borrelen, maar even een kus voor Drop geven.

Morgen terug voor meer, maar ga nu ff gezellig doen met man want moet morgen ook zwemmen met Mormel.
Jeetje Dropje, wat een irritante gang van zaken zeg. Waarom halen ze dat onrustige gebied dan niet gelijk weg, als je daar toch bent? Nou ja, dat ik me daarover verbaas, daar heb jij nu niets aan. Het lijkt me knap vervelend, al die onzekerheid. Kan je het wel een beetje loslaten of spookt het continue door je hoofd?
Drop dus nog steeds in spanning. Wel fijn dat je toch -redelijk- snel terecht kunt. Ik blijf aan je denken. Schoonzus heeft het overigens ook gehad en zij was na 1 behandeling schoon en heeft daarna (terwijl de kans klein was) ook nog een kind gekregen.

Athena, ik ben echt wel geïnteresseerd in pakjes! Maar vind velours met applicaties ofzo ook truttig. Wil geen zeur zijn (gegeven paard niet in bek kijken enzo) maar wil liefst wel effen pakjes... Ik kan ook een pakketzegel (hebben we hier gewoon liggen) jouw kant opsturen zodat jij het in een doos deze kant op kan sturen?

Ga denk ik toch ook wel paar jumpsuits kopen als op het plaatje. Pebbeltjes begonnen allebei gewoon in maat 50-56 dus moet daar iig iets van in huis hebben.

Krijg nu echt wel nesteldrang. Wiegje moet nog gekocht, ik ga straks dus toch op de fiets naar Prenatal in de hoop dat ik het mee kan nemen. (doos rechtop in fietstas en dan met spin aan achterzitje vastgemaakt). Pebblo heft echt geen haast geloof ik en ik ben het zat te wachten tot hij tijd kan vrijmaken om wiegje met de auto op te halen. Kast die als commode moet gaan dienen staat ook al 2 weken in de doos op slaapkamer, ga die ook in elkaar zetten. Kan ik ook beter kwijt wat ik al heb.

En dinsdag ga ik met mijn schoonmoeder winkelen (beetje bij gebrek aan moeder met wie ik dat altijd deed...) voor aankleedkussen, boxkleed en de hele baby-uitzet mik mak.

Vanavond feest omdat schoonvader 60 wordt. Geen idee wat ik voor kado moet kopen!
Oh, en Morrie nog gefeliciteerd met Knorrie!
quote:Pebbles schreef op 29 augustus 2009 @ 09:23:

Oh, en Morrie nog gefeliciteerd met Knorrie!Dat is wel heeeel laat
Op mijn velourspakjes staan wel beren geloof ik. Die zal ik dan maar achterhouden . 5 jaar terug had je nog geen andere zachte pakjes, heb ik als excuus .
Ik bdoel natuurlijk Schorrie... Sorrie.

En Lien, gefeliciteerd met Kiloknaller!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven