Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
vrijdag 28 augustus 2009 om 13:16
Hé PV... klote dat je er nog zo lang mee bezig bent geweest. Ik werk gedetacheerd dus zou in principe naar een andere klant kunnen. Ware het niet dat we in een economische crisis zitten en ik dus 'moet blijven zitten waar ik zit' .
Toch ga ik die optie dit weekend eens serieus overwegen want dit gaat zo niet langer.
Lief dat die vrienden boodschappen willen halen!
Toch ga ik die optie dit weekend eens serieus overwegen want dit gaat zo niet langer.
Lief dat die vrienden boodschappen willen halen!
vrijdag 28 augustus 2009 om 13:56
Olive balen van de situatie op je werk. Misschien toch goed om eens te kijken of er niet iets mogelijk is van een switch. Economische crisis maakt het lastig maar toch, je geluk is ook wat waard...hoop dat je er snel uitkomt! Gelukkig is het bijna weekend.
WM: wat is farmville?? Zegt me helemaal niets!
Hallo rest!
Hier alles prima, bijna weekend yay! Ik heb geen plannen vanavond maar heb eigenlijk wel heel veel zin om uit te gaan...moet morgenavond naar mijn ouders want familiebezigheden de hele zondag. Niet heul veel zin in
WM: wat is farmville?? Zegt me helemaal niets!
Hallo rest!
Hier alles prima, bijna weekend yay! Ik heb geen plannen vanavond maar heb eigenlijk wel heel veel zin om uit te gaan...moet morgenavond naar mijn ouders want familiebezigheden de hele zondag. Niet heul veel zin in
vrijdag 28 augustus 2009 om 16:53
vrijdag 28 augustus 2009 om 17:19
vrijdag 28 augustus 2009 om 17:19
Elve: beetje kunnen slapen vanacht na al dat gewerk? Vandaag een uurtje minder gedaan hopelijk?
Olive: wat een rotsituatie! Echt klote voor je. Hoe zit het met vertrouwenspersonen, ardbo-arsten, dat soort dingen? Als die ook kunnen aantonen dat jij het daar niet meer trekt, sta je wellicht sterker bij het vragen voor overplaatsing.
Wm: goeie dag gehad, ondanks het beetje slaap?
Pop: de sims rock! Ben der een jaar ofzo echt verslaafd aan geweest (droomde er nachtelijks van) totdat de pc crashte en heb het nu al eeuwen niet mer gedan; wellicht maar goed ook
Mt: jammer dat er vanochtend niemand je een virtuele knuffel kon geven hier, maar hopelijk ben je wat bijgetrokken vandaag. Soms is dat reizen echt emotioneel en lastig, maar dat maakt de ervaring an sich ook weer sterker en mooier. You can do it girl!
Hier tot wel 16.30h gepit; nu nog aant instuderen voor het koor. Hebbenhet op de email gekregen en mijn stem zit in de linker-box....tis potdomme echt lastig te concentreren; op een box als je met twee oren hoort, haha.
Olive: wat een rotsituatie! Echt klote voor je. Hoe zit het met vertrouwenspersonen, ardbo-arsten, dat soort dingen? Als die ook kunnen aantonen dat jij het daar niet meer trekt, sta je wellicht sterker bij het vragen voor overplaatsing.
Wm: goeie dag gehad, ondanks het beetje slaap?
Pop: de sims rock! Ben der een jaar ofzo echt verslaafd aan geweest (droomde er nachtelijks van) totdat de pc crashte en heb het nu al eeuwen niet mer gedan; wellicht maar goed ook
Mt: jammer dat er vanochtend niemand je een virtuele knuffel kon geven hier, maar hopelijk ben je wat bijgetrokken vandaag. Soms is dat reizen echt emotioneel en lastig, maar dat maakt de ervaring an sich ook weer sterker en mooier. You can do it girl!
Hier tot wel 16.30h gepit; nu nog aant instuderen voor het koor. Hebbenhet op de email gekregen en mijn stem zit in de linker-box....tis potdomme echt lastig te concentreren; op een box als je met twee oren hoort, haha.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 28 augustus 2009 om 17:38
vrijdag 28 augustus 2009 om 17:45
vrijdag 28 augustus 2009 om 17:51
Ik ben hyper omdat ik me ondanks dat gezeik met date eigenlijk wel goed voel. Ben mezelf, heb het druk met lieve vrienden en familie om mij heen.... Tsja ben gewoon lekker aan het genieten. Ook druk met werk, maar loopt eigenlijk wel lekker ondanks de vele zorg erin!
Tsja voel me gewoon fijn, alleen nu moet de zon nog even goed gaan schijnen en niet pas maandag en dinsdag....want dan moet ik werken!
Ik hoop dat ik de positieve vibe kan overbrengen aan anderen!!
Tsja voel me gewoon fijn, alleen nu moet de zon nog even goed gaan schijnen en niet pas maandag en dinsdag....want dan moet ik werken!
Ik hoop dat ik de positieve vibe kan overbrengen aan anderen!!
vrijdag 28 augustus 2009 om 18:36
Hi allemaal,
Ik ben er weer. Het was echt heel erg leuk met ZB. Woensdagavond hapje gaan eten, daarna lekker bij hem thuis gechilled en ge-enzo-ed Volgende dag lekker uitgeslapen en op het gemak naar Antwerpen, beetje door de stad heen geslenterd en paar terrasjes gepakt en s avonds sushi gegeten. Was echt super....voel al kleine rupsjes. Ik heb niet veel geslapen dus ben redelijk brak nu. Ik ga vanavond ook lekker thuis blijven en relaxen.
Ik heb nog niet bijgelezen....ga ik zo even doen. Eerst even eten...tot later x
Ik ben er weer. Het was echt heel erg leuk met ZB. Woensdagavond hapje gaan eten, daarna lekker bij hem thuis gechilled en ge-enzo-ed Volgende dag lekker uitgeslapen en op het gemak naar Antwerpen, beetje door de stad heen geslenterd en paar terrasjes gepakt en s avonds sushi gegeten. Was echt super....voel al kleine rupsjes. Ik heb niet veel geslapen dus ben redelijk brak nu. Ik ga vanavond ook lekker thuis blijven en relaxen.
Ik heb nog niet bijgelezen....ga ik zo even doen. Eerst even eten...tot later x
vrijdag 28 augustus 2009 om 19:01
Xen: ik ben ook super benieuwd hoe het gegaan is met je broer.
Erykah : Leuk dat date met ZB zo leuk was. Geniet van je rupsjes, hopelijk worden het vlinders
Moet de rest nog teruglezen...
Ga eerst eens ff lekker eten , zodadelijk komen zusje en zwager ff langs. Daarna crash ik met pup op de bank en kom er niet meer vanaf vanavond voor een feestje of drankje in de kroeg.
Erykah : Leuk dat date met ZB zo leuk was. Geniet van je rupsjes, hopelijk worden het vlinders
Moet de rest nog teruglezen...
Ga eerst eens ff lekker eten , zodadelijk komen zusje en zwager ff langs. Daarna crash ik met pup op de bank en kom er niet meer vanaf vanavond voor een feestje of drankje in de kroeg.
vrijdag 28 augustus 2009 om 19:32
Juwelenavond was wel leuk natuurlijk weer iets gekocht
Maar (had ik wel verwacht) hadden ze niet wat ik wilde: ik heb een ketting met 2 bedeltjes een tractor en een shovel maar deze week is mijn shovel stuk gegaan dus ben op zoek naar een nieuwe.
Olive
Farmville is hééél leuk hééééééééééééél verslavend spelletje op facebook. WM en prikvlieg hoe vind ik jullie op fb kunnen we buren worden
Olive we zijn buren: gelukkig kun jij nog verzoeken versturen ik krijg foutmeldingen als ik verzoek wil sturen :s
Elve zoek je even iemand die in mijn plaats wil gaan werken vannacht dan kom ik naar Rotterdam daar wil ik wel eens gaan feesten
Maar (had ik wel verwacht) hadden ze niet wat ik wilde: ik heb een ketting met 2 bedeltjes een tractor en een shovel maar deze week is mijn shovel stuk gegaan dus ben op zoek naar een nieuwe.
Olive
Farmville is hééél leuk hééééééééééééél verslavend spelletje op facebook. WM en prikvlieg hoe vind ik jullie op fb kunnen we buren worden
Olive we zijn buren: gelukkig kun jij nog verzoeken versturen ik krijg foutmeldingen als ik verzoek wil sturen :s
Elve zoek je even iemand die in mijn plaats wil gaan werken vannacht dan kom ik naar Rotterdam daar wil ik wel eens gaan feesten
vrijdag 28 augustus 2009 om 20:01
quote:reizendestrijdster schreef op 28 augustus 2009 @ 19:32:
Sorry Reizen moet echt heel hard lachen
Sorry Reizen moet echt heel hard lachen
vrijdag 28 augustus 2009 om 20:45
vrijdag 28 augustus 2009 om 21:02
vrijdag 28 augustus 2009 om 21:41
vrijdag 28 augustus 2009 om 22:28
Hallooooooooo.. Het is weeeeeekend!!
@Erykah: Wat fijn dat je het zo leuk gehad hebt met ZB! En nog rupsjes ook!!!
@WM: Fijne avond!
@Olive: voor jou! Hoop dat je een beetje bij kunt komen dit weekend!
@Reiz en haar tractoren..ik moet ook best een beetje gniffelen...Werk ze!
@Miran: Weer een beetje rust op je werk dus? Fijn!
@Ingel: Hoe is het met jou?
@Vleer: Lekker relaxen vanavond!
@Elve: Ben je al thuis van je werk? En al een stapmaatje gevonden?
@Xen: Hoe was het bij je broertje? Ben erg benieuwd!
Ik ben heeeeeeeerlijk uit eten geweest met mijn beste vriendinnetje. Het eten was echt super en we hebben heerlijk gekletst..echt een heerlijk begin van het weekend!
Nu op de bank met een wijntje...even Popstars kijken..
@Erykah: Wat fijn dat je het zo leuk gehad hebt met ZB! En nog rupsjes ook!!!
@WM: Fijne avond!
@Olive: voor jou! Hoop dat je een beetje bij kunt komen dit weekend!
@Reiz en haar tractoren..ik moet ook best een beetje gniffelen...Werk ze!
@Miran: Weer een beetje rust op je werk dus? Fijn!
@Ingel: Hoe is het met jou?
@Vleer: Lekker relaxen vanavond!
@Elve: Ben je al thuis van je werk? En al een stapmaatje gevonden?
@Xen: Hoe was het bij je broertje? Ben erg benieuwd!
Ik ben heeeeeeeerlijk uit eten geweest met mijn beste vriendinnetje. Het eten was echt super en we hebben heerlijk gekletst..echt een heerlijk begin van het weekend!
Nu op de bank met een wijntje...even Popstars kijken..
zaterdag 29 augustus 2009 om 00:54