Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Liefjes ik ben even van pc wisselen

met andere woorden....ik ga naar huis

Ik spreek jullie zo weer vanaf mijn geliefde laptoppie
Is goed summerdance ! tot strakjes (f)
Hey frizz Ik heb geen bericht ontvangen :S en je staat ook nog niet bij mijn vrienden :S:S

Als ik een bericht van jou ontvangen heb, staatie dan bij 'mijn viva' ---->>> en dan naar berichten ???
Goed hoor Sum.

Ik ga intussen even douchen hoor.

Mag ook weleens gebeuren...
Ik lees berichtjes gewoon altijd in mijn hotmail, want daar wordt ie ook naar toe gestuurd.

Zal ik nog eens sturen?
Hallo allemaal,

Bella heeft weekend en Verschrikkelijke Enge Man op 't werk heeft drie weken vakantie, dus kan ik even ademhalen en hoef ik drie weken niet over mijn schouder te kijken!

@ Boemen: van jouw situatie weet ik niet meer dan wat je hier opschrijft (en je hoeft 't ook niet uit te leggen hoor) maar ik heb in ieder geval nog wel aan je gedacht voor zover dat helpt!

Ik ga nu eerst even lezen, want ik heb na 2 dagen zo'n 20 pagina's gemist zie ik!
Huts!
Ja weetje ik ben echt heeeel erg dom ..

Ik heb voor viva account een nieuwe email aangemaakt..

zodat alles daar in terrecht komt. ik bij ingeloggen aangeklikt dat k altijd ingelogd blijf..

Maar nooit meer naar die email omgekeken en nu weet ik ook niet meer wat die email was .. staat ook niet in mijn lijst bij hotmail bij aanmelden.. ik ben echt een muts...

Maar goed je staat ook nog steeds niiet bij mijn vrienden :S

wat nu ??
Eeuuhhh... dat weet ik ook niet!

Denk dat je ergens wel een inbox hebt hier op het forum?

Bella de VEM? Wat deed die dan?

Ik ga nu eerst douchen hoor.

Ben nog steeds aan het vasten en moet mezelf ff oppeppen!
Zooo frizz ben ik weer..

Heb nieuw account aangemaakt bij Viva vandaar dat ik nu boemen1 heet i.p.v boemen..

Heb dezelfde avatar enzo dan ben ik wel zo herkenbaar als boemen

Ik voeg je wel weer even toe als vriend. Zou je het berichtje dat je me verstuurt heb dan nogmaals willen sturen maar dan naar boemen 1 i.p.v boemen ?

Douchze alvast
Vorige week vertelde ik van de man op 't werk die ik niet van me kon afschudden.

Toen heb ik Summerdance's raad opgevolgd en gezegd dat ik niets van hem wil. Ik heb het duidelijk gezegd, ik heb het bot gezegd en op het laatst zelfs ronduit onbeschoft omdat ik niet anders kon helaas...maar het mag allemaal niet baten.

Meneer blijft mijn kantoor binnenlopen en zeuren dat ie erop terug wil komen, (we hebben toch een band samen...band?!! Je bent iemand die toevallig in dezelfde bouwkeet zit hoezo BAND??!! Bella is nog pissig.) Hij heeft inmiddels uitgevist wanneer mijn rookpauze is, en het enge is dat ie behoorlijk wat dingen van me weet.

Ik heb toen letterlijk gezegd: als ik merk dat je me stalkt dan heb je echt een probleem met mij.

Daar scheen ie even van te schrikken, maar het zit me niet lekker, helemaal niet zelfs. Ik vind het eng, ik word er misselijk van en ben eigenlijk helemaal niet zo bang uitgevallen.

Als het over drie weken nog zo doorgaat ga ik eerst naar zijn leidiggevende, daarna naar de mijne en als dat niet helpt is Bella echt de weg kwijt!

Als dat geen VEM is...

*chips, smileys doen het nog steeds niet*

Bella gaat nu even naar de AH, Cote d'Or met amandelen halen. Meerdere repen. Het schijnt te helpen!
Huts!
Oooooh die man!

Daar had ik je ook nog over geadviseerd, maar dat leek je toen al niet te hebben opgemerkt.

Maar hij klinkt héél eng!

Heb je al anderen hiervan op de hoogte gesteld?

Ik zou sowieso je eigen leidinggevende hier even over informeren hoor!

Als er nog meer gebeurt kun je altijd nog zien, en met je eigen leidinggevende kun je altijd nog naar de andere leidinggevende gaan.

Aaah Boem slim. Ik ga het doen!
quote:frizzy schreef op 29 augustus 2009 @ 15:21:

Oooooh die man!

Daar had ik je ook nog over geadviseerd, maar dat leek je toen al niet te hebben opgemerkt.

Maar hij klinkt héél eng!

Heb je al anderen hiervan op de hoogte gesteld?

Ik zou sowieso je eigen leidinggevende hier even over informeren hoor!

Als er nog meer gebeurt kun je altijd nog zien, en met je eigen leidinggevende kun je altijd nog naar de andere leidinggevende gaan.

Aaah Boem slim. Ik ga het doen!

Jawel hoor Frizzy (grijns) en ik heb je goede raad ook in praktijk gebracht maar had geen tijd het eerder te posten hier.

Zoals je ziet is heeft het nog niet het optimale resultaat gebracht, haha.
Huts!
Het frizz :D

Heb je uitnodiging geaccepteerd hoor :D kom maar op met dat bericht hahahha finaly..

@ bella, Wat goed van je! dat je zo duidelijk bent geweest!

opsjouten met dat soort kerels..

Heeftie je hyves gecheckt ofzo dat hij zoveel van je weet!

Echt goed dat je zo recht door zee bent geweest en dat je zo duidelijk bent geweest..dan maar met de harde hand..

Wat een aso dat hij nog steeds door gaat :s snap daar echt niets van.. hij heeft echt dikke borden voor zijn kop blijkbaar..

zucht .....
Zóóóóó, daar ben ik weer

SH lekker uitgeweest en RM net een mailtje gestuurd.

Nu zonder schoenen onderuit op de bank...

Bella, wat waardeloos joh dat hij de boodschap gewoon niet wil begrijpen.

Ik zou wel iemand op de hoogte stellen hoor van zijn (semi) stalk acties

Mocht het dan mis gaan dan heb je in ieder geval mensen waar je op kan terug vallen

Boemen, ik begrijp wel dat de ander je a la minute had laten overplaatsen maar mijn vraag was, had je dat ook zelf kunnen doen?

Ik bedoel als de verhoudingen toch scheef zitten dan stap je toch op?

maar misschien zie ik het te simpel hoor, en heb je echt goedkeuring nodig van je teamleider...

Zo nu eerst een ijsje en een grote mok thee,...

verbinding van Kym weer weg??

Jammer had wel zin in Fransozen roddels
* Boemen rent even heeel hard naar de appie heijn..moet even kattenvoer halen voor mijn kat! die heeft al wel gegeten hoor, maar moet even halen voor morgen enzo , ben zo weer terug en hopelijk kan boemen frizzzzz's bericht lezen x-)*
@ summerdance.. Ja ik had ook zelf kunnen aangeven dat ik overgeplaatst wilde worden.. Maar dat heb ik dus niet gedaan, omdat ik juist in deze situatie MET haar heel mooi had kunnen onderzoeken hoe mijn verliefdheden zitten en waarom ik op onbereikbare vrouwen val.

Maar dat idee is dus niet opgegaan.

En in eerste instantie dacht ik dat ik dingen (haar signalen) toch verkeerd had opgepakt..

De eerste maand na het bekennen van mijn gevoelens is het ook rustig gebleven.. daarna begonnen de signalen weer..
Maar inderdaad summ misschien had ik ook wel zelf weg moeten gaan.. nu ik het zo bedenk..

Had ik dit maar van te voren geweten.
Nou die man van Bella is geen normale kerel hoor.

Bah.

Inderdaad wel iemand op de hoogte stellen hoor!

Lekker Sum! Alleen vind ik ijs en thee een vreemde combi hoor...

Ik heb me net aangekleed.

Een spijkerbroek met daaroverheen een jurkje tot over de knie, en platte laarzen.

Ik wil me een beetje passend kleden voor het moskee bezoek, maar nu vraag ik me af of ik eruit zie als een wannabe-Marokkaan.

Zucht. Tis wel lastig weer dit.

Boem ik ga je NU een bericht sturen.
Hey frizz heb je een bericht terug gestuurd

Je moet je niet zo druk maken over de kleding denk dat je kledingkeuze gewoon goed is.

Hoezo een wannabe marrokaan? Nederlanse vrouwen dragen ook jurkjes over spijkerbroeken met platte laarzen.. ik ook namelijk:)

t is netjes en gepast vind ik hoor !

Ik ren even naar supermarkt om de hoek nu ben zo weer terug!
En ik jou ook weer. Misschien vind je me een beetje pushy, sorry dan daarvoor.

Ja ik draag dat normaal ook, maar dan met kortere strakkere jurkjes.

Dit jurkje heeft ook een beetje zo'n Marokkaans motiefje.

Eigenlijk vind ik het ook wel geschikt, maar ben bang dat ik MX tegenkom en dat die me uit gaat lachen.

Hij zei laatst ook over een tuniek die ik had, en weggaf aan de dochter van zijn vriendin, dat ik zeker op een Marokkaan wil lijken...

Ik ga ook ff gauw naar Appie!

*is stiekem onzeker*
de dochter van ZIJN vriendin???? heb ik iets gemist ?? heeft hij al een relatie ??

Of gaat het om EEN vriendin...

anyways... Ik vind dat je het gewoon moet doen.. Je hebt het jurkje toch ook niet gekocht met het idee ik wil even een wannabe marokkaan lijken hahha..

Je bent daar alleen bang voor omdat je naar een moskee gaat gekkerd..soo dont worry

Ik ga nu even je bericht lezen

x
enneh frizz niet onzeker zijn! dikke knuf van mij

* gaat nu echt even je bericht lezen*
Hey frizz o ik lees nu pas dat je ook naar de appie bent.. hahah

mooi kan boemen even der was ophangen

Heb je ook weer berichtje gestuurd.

hoe laat ga je eigenlijk naar de moskee??
Zijn beste vriendin.

Ben toch geen type om met de kerel van een ander aan de haal te gaan!?

Ik heb om 18 uur afgesproken op het werk van MX (waar hij hopelijk niet is, haha), en dan willen we rond 19 uur in de moskee zijn.

19.30 uur begint de lezing, en we gaan eten om 20.38 uur (als ik het goed heb).
oke .. ik snap wel dat het spannend voor je is frizz..

Maar ook een mooie ervaring denk ik

hahah nee je bent geen type om met de kerel van een ander er van door te gaan, daarom was ik ook nogal verbaast! ;)

Je hebt volgens mij nog steeds wel een beetje kriebels bij MX ?? of nie dan ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven