Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Kym schreef op 29 augustus 2009 @ 21:51:

Oh Boemen, even ter reactie op jouw bericht.

Ik herken me namelijk niet in wat jij schrijft. Ik ben namelijk écht wél leuk genoeg voor een relatie. Alleen vind ik de meeste anderen niet de moeite waard.

Dan betekend dat , dat jij genoeg eigenwaarde hebt en niet genoegen neemt met minder dan dat jij vind dat je waard bent

Dat is toch goed?

Nouja daar kan je ook weer een discussie over starten..

\Zolang je er zelf geen last van hebt.

Ik heb trekjes van beide..

Ik kan al snel denken bij iemand: Ik vind je niet leuk genoeg, en wil hier ook verder geen energie in steken..

Maar wanneer ik echt verliefd ben, kan ik me nogal veel gaan aanpassen en moeilijk grenzen stellen, al word ik daar nu steeds beter in

Maar kymm?

Vind je de ander jou gewoon niet waard? Of vind je de ander gewoon niet leuk genoeg om jou waard te zijn??

En waarom moet ik nu altijd 'sneezen' als ik net mascara op heb gedaan en deze nog niet droog is..... pfff wat een problemen allemaal....
Kym....dronken van 1 drankje?????

Of is het van de Fransoos

Hey Sneez, hoorde toevallig gister dat mannen een randje wel sexy vinden

Dus zolang de blubberbuik nog niet op je knietjes hangt zal ik me niet al te veel zorgen maken.

Ik moet wel echt ff stoppen met snoepe.n.

Merk dat mijn broekken allemaal wat strakker gaan zitten

Boemen, ik deel een beetje dezelfde mening als Kym

Ik vind mezelf echt wel leuk genoeg (nou ja behalve als ik ongesteld moet worden) maar ik vind de mannen allemaal van die oenen
quote:sneezeweasel schreef op 29 augustus 2009 @ 22:00:

En waarom moet ik nu altijd 'sneezen' als ik net mascara op heb gedaan en deze nog niet droog is..... pfff wat een problemen allemaal....

Hoe herkenbaar!!!

Ik weet zeker...ze stoppen een soort geheim niespoeder in mijn mascara's
Hoezo wat anderen van mij vinden?

Ik ga gewoon voor het beste. Niet minder dan dat. Maar het beste is zeldzaam.
hahah sneeze...* Lacht om je herkenbaar mascara verhaal*

En met die blubberbuik zal het toch ook wel meevallen??

even om te relativeren : Sommige mannen ( en vrouwen) vinden een 'buikje' aantrekkelijker dan helemaal platte buik..

(ik bijvoorbeeld)

Niets is relatiever dan schoonheid
Oh, even socializen, tot zo sweeties!!
Kymm ik heb het niet over wat anderen van jou vinden haha..

Wat ik me net zat te bedenken:

soms zijn anderen mij wel waard.. Maar vind ik hen gewoon niet leuk genoeg om voor te gaan..

En ik vroeg me af of dat ook bij jou zo werkt.

Ik vind het juist goed dat je voor het beste gaat, als je voor minder gaat word je ook alleen maar ongelukkig van X-)
quote:Summerdance schreef op 29 augustus 2009 @ 22:01:

Kym....dronken van 1 drankje?????

Of is het van de Fransoos

Nee, echt echt echt van 't drankje.

Wat ernstig he?
@ summerdance...

hahah ik heb het ook niet over de vrouwen die zichzelf wel leuk genoeg vinden maar die de mannen allemaal oenen vinden..

Ik reageerde op sam die zei dat ze altijd valt op mensen die niet voor de volle 100% voor haar gaan..

En niet genoeg eigenwaarde kan een reden zijn waarom mensen zo met je omgaan, dat ze niet voor de volle 100% voor je gaan.. Omdat mensen met minder eigenwaarden al snel genoegen nemen met een klein beetje..
quote:Kym schreef op 29 augustus 2009 @ 22:09:

[...]

Wat ernstig he?

wat voor drankje is het dan dat je je al zo snel aangeschoten voelt

Oh, maar ik bedoelde ook dat ik het de moeite waard moet vinden om er echt meer tijd en energie in te steken (dat wordt ook weleens een relatie genoemd geloof ik)

We begrijpen elkaar geloof ik wel Boem.
quote:Kym schreef op 29 augustus 2009 @ 22:15:

Oh, maar ik bedoelde ook dat ik het de moeite waard moet vinden om er echt meer tijd en energie in te steken (dat wordt ook weleens een relatie genoemd geloof ik)

We begrijpen elkaar geloof ik wel Boem.

Ik heb trouwens niet eens drank op en ik voel me al aangeschoten..

of zal het de vermoeidheid zijn ?? |-P
quote:Kym schreef op 29 augustus 2009 @ 22:09:

[...]

Wat ernstig he?

Zit jij aan de pure whiskey dan of zo?

Meen me te herinneren dat jij toch wel wat gewend bent
En ik heb ik net bedacht ben momenteel te lui en een tikje te egoïstisch om een leuke partner te vinden

Merk dat ik alles al heel snel te veel gedoe vind (lees heb geen enkele zin om ook maar iets ervoor op re geven)

Maaaaaar das ook tot dat er een echt leuk exemplaar voorbij komt heur....
Jeeetje pagina 165 alweer.

Ga me niet vertellen dat jullie hier de hele dag hebben gezeten terwijl ik me sufsjouwde! Stelletje bofkonten!

Bijna klaar, maar weer een stuk vrolijker en meer mezelf. Jammer genoeg moet er morgen nog gereisd worden, want het huis is nog niet schoon (eigenlijk alleen de benedenverdieping) en er staan nog een 1 keer rijden hoeveelheid spulletjes. Allemaal van die prullen die je eigenlijk amper nodig hebt, maar die wel meemoeten. En hier is het een zooi natuurlijk Maar dat komt morgen. Daarna relaxen. Eindelijk weer , we hebben het verdiend vinden we zelf.

Ik loop erbij als een lijk, maar dankzij afgelopen week heb ik dat recht. Flink aan de fruit en groenten de komende maanden, veel water en voldoende slaap. Dan komt dat weer helemaal in orde. Toch maf, vorige week zag ik er goed uit, deze week... nah.. mijn wenkbrauwen hangen op de knieën, een week niet geschoren (bosjes onder de oksels en op de benen dus.. whahahaa viesssss, en wallen waar je een dansje op kunt doen. Hoe dat ineens komt Shoot me. Het boeit me even niet, maar ik kon het niet laten het beeld te schetsen.

En nu moet ik verder lezen, maar mijn ogen vallen weer bijna dicht, saai zo voor de zaterdag. Even snel forumstruinen en dan mijn bed in. (mijn bed, in mijn nieuwe crib, mijn nieuwe woonplaats, met mijn niet nieuwe lief, nieuwe omgeving, ben zo blij).
Nee, gewoon iets dat niet al te sterk is. Maar ja. In Afrika beleef je alles intenser blijkbaar.

quote:sneezeweasel schreef op 29 augustus 2009 @ 21:53:

Oh oh Kym als dat maar goed gaat...

En echt ik heb gewoon een blubberbuik, pfff heb er altijd een beetje mijn ogen voor dicht gehouden, maar nu kom ik echt niet meer onderuit.... tijd voor actie!

Ooooh , ik ben ook al een week aan het lijnen (dwz, dat wil ik, maar het was een ongezonde week geworden). ik ben dus ook nog geen gram kwijt sinds vorige week hahaha. Komt goed.

Gewoon niet hele zakken chips leegeten ofzo.

Ik begin vanaf morgen weer met verantwoord eten en meer bewegen. Moet lukken allemaal! Dan jou ook!
Hee Madhe fijn om wat van je te horen. Blij dat je verhuis er bijna opzit. En lekker slapen vannacht in je bedje!

Nou ladies ik ga er vandoor! Voor mij geen drank vanavond, dan gaat er iets mis denk ik...

Tot morgen!
Hahahaha, Kym...dus jij vanavond achteruit naar huis?

Madhe, goed je weer te lezen meis

Je klinkt weer zo walgelijk gelukkig.....heerlijk!!!

enne....zodra je je nieuwe city eigen hebt gemaakt gaan we een keer de bloemen buiten zetten goed?
Ja echt wel. Kun je morgen? Ik wen altijd heel snel

Maar dat lijkt me wel erg gezellig.

Ik ben ook wel weer gelukkig en blij hoor. Door de vermoeidheid heen, ik zie nu het positieve van het gedoe (heel beknopt voor degenen die meeleefden. Er speelt iets heftigs in mijn leven met betrekking tot mijn kinderen).

Maar goed, ik ben even door de ergste spanning heen, verhuizen bijna klaar en al had ik zo gehoopt dat dat vandaag al zo zou zijn, zo is het nu eenmaal niet en wat is nu een dag op een mensenleven?

En .. ik woon gewoon samen nu.
Burgertrut...

Nee hoor lief, als iemand het verdiend....jij dus!!!

En morgen kan je helemaal niet joh...

Dan moet je je nieuwe casa inwijden...

Met andere woorden....om 12.00 kan jij niet meer lopen hihihi...

Meiden, ik duik mijn bed in!

Ik ben te oud om tot diep in de nacht met vreemde rossige mannen te bellen
Ladieeeees hoe is het ermee? Iedereen alweer in bed?

Was een gezellig avondje, ontspannen.

Moskee was helemaal niet eng of gek, voelde me prima op mijn gemak.

Papillon, tanden poetsen mag wel met de Ramadan, alleen niet iedereen is het ermee eens of dat wel of niet met tandpasta mag.

Wat lees ik nou toch weer?

Frizz stapel op MX?

Hoe komen jullie daar nou toch weer bij?

Pom wat goed, lekker alleen op stap!

Durf het ook nooit zo in Nederland, terwijl ik het wel weer doe als ik aan het reizen ben...

Ach Sam, het leven gaat helaas met vallen en opstaan...

Bedenk je maar dat ook dit gevoel wel weer weggaat, en wees ondertussen een beetje lief voor jezelf.

Helaas snap ik maar al te goed wat je bedoelt, zo erg dat ik er het liefst niet eens bij stil sta.

Madhe gefeliciteerd!

Je bent nu officieel verhuisd!

Wat heerlijk moet dat zijn, in je liefdesnestje met je loverrr...

Stap voor stap komt alles goed.

Sum, ik denk trouwens dat Madhe haar nieuwe huisje alláng ingewijd heeft.

Ik ga nog eens even lekker patatjes eten. Mjammie!
Ohhh Frizz ik heb ook zin in patatjes....

Maar helaas dat gaat niet meer lukken.

Pfff nou ik kan hier de cafes met goede muziek niet vinden hoor, de hele avond liedjes over tuintjes moeten aanhoren...

Ik schreef een paar dagen geleden nog dat een mogelijke leuke date-meneer ineens geen tijd meer voor me had omdat hij de liefde van zijn leven had gevonden. Hij komt nu met hangende pootjes bij me aankloppen. T was echt ware liefde dus, duurde maar liefst een week.

ik voel me voor het eerst sinds een tijdje gewoon relaxed. Fijn! Heb onlangs onbetaald verlof aangevraagd en ik weet nog niet of ik dat daadwerkelijk ga krijgen. Maar heb voor mezelf denk ik wel de knoop doorgehakt dat ik sowieso een tijdje weg ga ergens volgend jaar. Dus als ik geen onbetaald verlof krijg, dan neem ik ontslag. Nu is wel een goed moment. Over vijf jaar wil ik andere dingen in het leven. En natuurlijk zie ik altijd overal beren op de wegen, maar als ik goed kijk zijn het eigenlijk gewoon teddyberen.

Kym ben benieuwd; hoe was jouw avond met Fransje?
Aargh, ben je lekker aan het uitslapen van een nachtje doorstappen (tis 5.00 uur geworden), belt je moeder je om 10.00 uur uit je nest!!!! Ga nu even wakker worden of misschien wel weer slapen, kom later terug.

Btw, als iemand op zoek is naar een sugardaddy...op Heerlijk Rotterdam lopen ze gewoon los rond (heb me kapot gelachen met zo'n oude knar).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven