Zwanger?

29-08-2009 15:43 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik heb op 20augustus voor het eerst gevreeen met mijn vriend zonder condoom. Op 10augustus begon mijn menstruatie dus ik zou ongeveer rond de 24ste mijn ovulatie hebben gehad (ik heb een hele regelmatige cyclus van ongv. 30dagen). Normaal gesproken voel ik die dus wel met behoorlijk wat zeurende buikkramp en ik verlies ook altijd van dat slijm wat ik er echt uit kan trekken, niet gehad deze keer. Ik heb wel veel eiwit achtige slijm gehad in mijn slipje, het leek op haar conditioner maar dan wat romiger van kleur. Ook heb ik heb 1,5 jaar geen sex gehad en ik heb nu ongeveer een relatie van een half jaar. Mijn vriend is ver voor dat hij klaar kwam uit mij gegaan maar een paar uur daarna, hij heeft zich nog gewassen, hebben we weer sex gehad maar is toen niet klaar gekomen. Ik weet heel goed dat dit een hele onveilige manier is om te vrijen maar ik vroeg me af wat jullie er van denken aangezien ik nog zo'n 2 weken moet wachten tot ik ongesteld moet worden en ik knetter gek word van het ben ik het wel niet wel niet. Verder heb ik ook niet echt symptomen ik ga er nu echt opletten dus ze kunnen ook gewoon in mijn verbeelding zijn. Af en toe heb ik vlagen van misselijkheid en totaal geen honger. Ik word zo helemaal gek van het piekeren we zijn allebei totaal nog niet klaar voor een kind en de volgende x dat we weer sex hebben gaan we dus zeker wel met condoom doen!! En ik wil wel een test kopen maar ik ben bang dat dat nog niet veel zin heeft aangezien het nog maar een dikke week geleden is...

Groetjes,

een stress kipje ;)
quote:fleurtje schreef op 29 augustus 2009 @ 15:51:

[...]

En als jij dan ook even zo'n foto maakt, dan kunnen we vergelijken. Maar raak niet in de war met die slijmprop.Ja zeg ik zit al de hele dag te poeren tot dat ding er eens uitkomt, maar hij wil niet op de foto. De slijmprop, that is.
nu begin je ook te schelden?? hahahaha wauw ik denk niet dat ik hier last heb van hormonen maar misschien iemand anders.. en btw er zijn wel viezere dingen dan afscheiding want die heeft iedereen vrouw volgens mij wel dacht ik zo.laat maar ik had niet verwacht dat ik zulke kinderachtige reacties zou krijgen van volwassen vrouwen. het feit dat ik die afscheiding er bij vermeld is omdat inestelafscheiding nog al verschilt met "gewone" afscheiding... dus misschien ben ik toch niet zo dom he!!
quote:Star schreef op 29 augustus 2009 @ 15:58:

[...]

Ja zeg ik zit al de hele dag te poeren tot dat ding er eens uitkomt, maar hij wil niet op de foto. De slijmprop, that is.Gewoon lief tegen praten. Zou je het wel herkennen? Ik wist het meteen. Weet je, het leek op dat slijm wat ook onder de huid van een gerookte paling zit, maar dan heul veul. Zeg maar, van vijftien palingen.
quote:DolceDolla schreef op 29 augustus 2009 @ 15:54:

los van het feit dat jullie het antwoord niet weten hoef je nog niet zo te reageren beetje vriendelijker mag ook wel. misschien is het niet leuk om 2 weken in spanning te zitten of het wel zo is of niet ik weet niet of jij ooit zwanger bent geweest, ongewenst, maar die spanning is echt niet leuk!!In spanning? Kom op zeg, niet zo hysterisch. Als je zwanger bent moet je nog acht maanden in spanning zitten, da's pas erg.
quote:DolceDolla schreef op 29 augustus 2009 @ 15:59:

nu begin je ook te schelden?? hahahaha wauw ik denk niet dat ik hier last heb van hormonen maar misschien iemand anders.. en btw er zijn wel viezere dingen dan afscheiding want die heeft iedereen vrouw volgens mij wel dacht ik zo.laat maar ik had niet verwacht dat ik zulke kinderachtige reacties zou krijgen van volwassen vrouwen. het feit dat ik die afscheiding er bij vermeld is omdat inestelafscheiding nog al verschilt met "gewone" afscheiding... dus misschien ben ik toch niet zo dom he!!Je bedoelt: innestelafscheiding? Hoeft niet zo te verschillen hoor. Maar anyway, kennelijk weet je er dus genoeg van af. Genoeg om te weten dat je af moet wachten en dat een ander er niets over kan zeggen.
*heeft bakkie net leeg gegooid, neemt ook plaats op de tribune en houdt het bakkie toch nog even bijdehand*
quote:fleurtje schreef op 29 augustus 2009 @ 15:59:

[...]

Gewoon lief tegen praten. Zou je het wel herkennen? Ik wist het meteen. Weet je, het leek op dat slijm wat ook onder de huid van een gerookte paling zit, maar dan heul veul. Zeg maar, van vijftien palingen.:puke: Laat die popcorn maar zitten nu.
Eigenlijk weet ik heel goed wat je voelt DolceDolla. Ik ben nu een halve dag overtijd...

En nu?
quote:Aruba schreef op 29 augustus 2009 @ 16:03:

Eigenlijk weet ik heel goed wat je voelt DolceDolla. Ik ben nu een halve dag overtijd...
quote:Star schreef op 29 augustus 2009 @ 16:02:

[...]

:puke: Laat die popcorn maar zitten nu.jullie hebben duidelijk niks beters te doen dan grappen maken over zoiets =) zielig.
Nee klopt, ik ben in afwachting van een slijmprop.
Wel eens gehoord van een MAP? Ja, nu een beetje laat natuurlijk.

Ik snap werkelijk niet dat wanneer je geen ander voorbehoedsmiddel gebruikt om niet zwanger te worden je de condoom niet gebruikt. En dan nu piepen?

En ook al heeft iedere vrouw enige vorm van afscheiding, hoef je het nog niet zo beeldend te beschrijven. aan de zuurgraad, kleur en geur kun je niet afleiden of je zwanger bent.

Misschien heb je wel een Soa?
quote:Aruba schreef op 29 augustus 2009 @ 16:03:

En nu?

Tja dat hangt van je afscheiding..

Ben nu al 33 weken overtijd..Heb weinig klachten alleen een grote bobbel op mijn buik. Wat denken jullie?
quote:DolceDolla schreef op 29 augustus 2009 @ 16:05:

[...]

jullie hebben duidelijk niks beters te doen dan grappen maken over zoiets =) zielig.

Nee, niet zielig. Ik vind het zielig dat je een serieus antwoord verwacht.

Snap best dat je in spanning zit, serieus. Maar kom op zeg, wat wil je nou?
quote:juniper8 schreef op 29 augustus 2009 @ 16:07:

Misschien heb je wel een Soa?Jeukt het ook?
quote:juniper8 schreef op 29 augustus 2009 @ 16:07:

Wel eens gehoord van een MAP? Ja, nu een beetje laat natuurlijk.

Ik snap werkelijk niet dat wanneer je geen ander voorbehoedsmiddel gebruikt om niet zwanger te worden je de condoom niet gebruikt. En dan nu piepen?

En ook al heeft iedere vrouw enige vorm van afscheiding, hoef je het nog niet zo beeldend te beschrijven. aan de zuurgraad, kleur en geur kun je niet afleiden of je zwanger bent.

Misschien heb je wel een Soa?Nee precies, bij mij is het nu groen, maar dat kwam volgens de vk door de cola.
Die afscheiding kan ook een vaginale schimmelinfectie zijn. Met nadruk op kan Of je zwanger bent, weet ik niet. Dat is echt een kwestie van testen.

Succes/ sterkte met afwachten.
anoniem_39014 wijzigde dit bericht op 29-08-2009 16:11
Reden: even mezelf indekken voor ik word beticht van snelle diagnoses stellen
% gewijzigd
quote:Star schreef op 29 augustus 2009 @ 16:08:

[...]

Nee precies, bij mij is het nu groen, maar dat kwam volgens de vk door de cola.

Geeft het cola van je beeldscherm poetsen weer een andere dementie.
Weet je het zeker, hoorde gisteren dat het ook een voorbode van de mexicaanse griep kan zijn
quote:fleurtje schreef op 29 augustus 2009 @ 16:01:

[...]

Je bedoelt: innestelafscheiding? Hoeft niet zo te verschillen hoor. Maar anyway, kennelijk weet je er dus genoeg van af. Genoeg om te weten dat je af moet wachten en dat een ander er niets over kan zeggen.

Beste TO, ik heb pas last van afscheiding gekregen toen ik een goeie 18 weken zwanger was. Dát wordt pas lang wachten voor jou dan zeg!

Volgens mij zijn er door ons allemaal goede tips gegeven. Ik zie wéér een TO die er totaal niet op in gaat maar een enkele reactie van Fleur aangrijpt om eens lekker drie pagina's lang uit haar dak te gaan en vervolgens ergens te gaan klagen over groepjes.

Heel standaard. Woon je in een Vinex-wijk*, toevallig?

* grap-van-de-dag op het forum
quote:Caro127 schreef op 29 augustus 2009 @ 16:11:

[...]

Geeft het cola van je beeldscherm poetsen weer een andere dementie.
quote:juniper8 schreef op 29 augustus 2009 @ 16:11:

Weet je het zeker, hoorde gisteren dat het ook een voorbode van de mexicaanse griep kan zijnIk begreep dat het snot dan overal vandaan kwam inderdaad.
dankje visje teminste iemand die wel normaal kan reageren. aan een schimmel infectie heb ik idd niet gedacht. lijkt me ook geen pretje maar ja. ik mag pas op zijn vroegst testen volgende week. alleen dat duurt nog zo lang zucht.
quote:Star schreef op 29 augustus 2009 @ 16:13:

[...]

Ik begreep dat het snot dan overal vandaan kwam inderdaad. *ligt met stevige verkoudheid op bed, en inderdaad...*
Maarre die grap van die vinexwijk? Waar gaat die over?

Is dat nog steeds nav dat topiv van Hangbuikzwijntje of Dikbuikje ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven