Zwanger?

29-08-2009 15:43 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik heb op 20augustus voor het eerst gevreeen met mijn vriend zonder condoom. Op 10augustus begon mijn menstruatie dus ik zou ongeveer rond de 24ste mijn ovulatie hebben gehad (ik heb een hele regelmatige cyclus van ongv. 30dagen). Normaal gesproken voel ik die dus wel met behoorlijk wat zeurende buikkramp en ik verlies ook altijd van dat slijm wat ik er echt uit kan trekken, niet gehad deze keer. Ik heb wel veel eiwit achtige slijm gehad in mijn slipje, het leek op haar conditioner maar dan wat romiger van kleur. Ook heb ik heb 1,5 jaar geen sex gehad en ik heb nu ongeveer een relatie van een half jaar. Mijn vriend is ver voor dat hij klaar kwam uit mij gegaan maar een paar uur daarna, hij heeft zich nog gewassen, hebben we weer sex gehad maar is toen niet klaar gekomen. Ik weet heel goed dat dit een hele onveilige manier is om te vrijen maar ik vroeg me af wat jullie er van denken aangezien ik nog zo'n 2 weken moet wachten tot ik ongesteld moet worden en ik knetter gek word van het ben ik het wel niet wel niet. Verder heb ik ook niet echt symptomen ik ga er nu echt opletten dus ze kunnen ook gewoon in mijn verbeelding zijn. Af en toe heb ik vlagen van misselijkheid en totaal geen honger. Ik word zo helemaal gek van het piekeren we zijn allebei totaal nog niet klaar voor een kind en de volgende x dat we weer sex hebben gaan we dus zeker wel met condoom doen!! En ik wil wel een test kopen maar ik ben bang dat dat nog niet veel zin heeft aangezien het nog maar een dikke week geleden is...

Groetjes,

een stress kipje ;)
quote:Tia Dalma schreef op 29 augustus 2009 @ 16:14:

[...]

*ligt met stevige verkoudheid op bed, en inderdaad...*beterschap. was je vorige bericht overigens voor mij bedoelt??
Juniper, probeer (het is nogal een prestatie) de topics "meisje van 13 wil rond de wereld zeilen' en 'Nederland en het maaiveld' op Actueel te lezen.
quote:DolceDolla schreef op 29 augustus 2009 @ 16:18:

[...]

beterschap. was je vorige bericht overigens voor mij bedoelt??Dank. Over die afscheiding? Ja, die en al die andere daarvoor waren echt voor jou bedoeld... (TO = Topic Opener)
quote:Tia Dalma schreef op 29 augustus 2009 @ 16:20:

[...]

Dank. Over die afscheiding? Ja, die en al die andere daarvoor waren echt voor jou bedoeld... (TO = Topic Opener)ow ok. als die fleur, en de rest ook, zo kinderachtig willen reageren moeten ze zelf weten zegt genoeg over hun denk ik zo. is dus niet bedoelt om een topic te openen en dan te gaan zitten klagen. dat interesseerd me echt totaal niet ik heb wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan dat..
quote:DolceDolla schreef op 29 augustus 2009 @ 16:24:

[...]

ow ok. als die fleur, en de rest ook, zo kinderachtig willen reageren moeten ze zelf weten zegt genoeg over hun denk ik zo. is dus niet bedoelt om een topic te openen en dan te gaan zitten klagen. dat interesseerd me echt totaal niet ik heb wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan dat..Ik denk dat Fleur bloedserieus is als ze vraagt 'wat wil je nou horen?'. Het is nog te vroeg om te testen en wat kunnen wij er nou over zeggen? Niks. Zit dus niks anders op dan afwachten.
Ik ben het helaas niet eens met je opvatting over de gemaakte opmerkingen. Geef op onderstaande nog eens antwoord, als je wilt. Misschien dat het mij (en anderen) dan duidelijker wordt wát je dan aan je hoofd hebt en vooral: hoe wij jou dan naar aanleiding van het door jou geopende topic kunnen bijstaan?quote:Tia Dalma schreef op 29 augustus 2009 @ 15:57:

[...]

Maar lieve schat, wat wil je horen van ons dan... Je geeft zelf aan dat wij het antwoord ook niet weten.

Het is kut voor je, inderdaad. Maar het helpt je niet om je vreselijk op te gaan zitten vreten omdat je dan te maken krijgt met misselijkheid en moe en lusteloos uit stress, vervolgens denk je: dat komt vast omdat ik zwanger ben en dat wil ik niet, en hop je bent nog een tandje misselijker...

En waarom al die details als je van ons niet wil horen of je zwanger bent of niet? Wat is je doel?
Je wilt ECHT nog geen kind, maar stopt wel met de pil en vrijt 2x op een dag met je vriend zonder condoom????

Ik weet niet hoor........

*sorry, hier wel zwanger MET kutreactiehormonen*
Ik denk wel dat je zwanger bent, alles wijst er op.
quote:Zamirah schreef op 29 augustus 2009 @ 16:31:

Ik denk wel dat je zwanger bent, alles wijst er op.Heb jij mijn glazenbol?!
Is je vriend ook op de hoogte van je angst?

Dan kan hij je de komende week bijstaan en neemt hij misschien in het vervolg ook wat meer verantwoordelijkheid wat betreft de voorbehoedsmiddelen...
Ik ben het wel eens met Mebi, hoe heb je dat nu kunnen doen?

En wat nou als over een week blijkt dat je wel zwanger bent?
quote:Tia Dalma schreef op 29 augustus 2009 @ 16:27:

Ik ben het helaas niet eens met je opvatting over de gemaakte opmerkingen. Geef op onderstaande nog eens antwoord, als je wilt. Misschien dat het mij (en anderen) dan duidelijker wordt wát je dan aan je hoofd hebt en vooral: hoe wij jou dan naar aanleiding van het door jou geopende topic kunnen bijstaan?

[...]

ik heb nooit gezegd dat ik niet wil horen of ik zwanger ben of niet. als ik het wel ben dan kunnen zoveel mensen zeggen dat ik het niet ben maar dat veranderd helaas niks. misschien had ik dingen anders moeten vragen maar is dat dan een aanleiding om voor sommige hier zo kinderachtig grappen te gaan zitten maken over popcorn, mexicaanse griep en weet ik veel wat?? dacht het niet. mijn vraag was ook niet of jullie en andere mensen weten of ik zwanger ben zou wel erg dom zijn niet? ik zal idd een test moeten afwachten maar ik dacht dat er wel dames waren die misschien wat meer konden vertellen of hun ervaringen konden delen, ookal is elk lichaam anders, of weet ik veel. los van het feit wat ik nou uit eindelijk wil weten hoeven mensen nog niet zo bot te reageren. en dat heb ik al een paar x gezegd. oja en waarom dat vertelde over mijn afscheiding is om het wat duidelijker te maken ik weet dat het misschien niet smakelijk klinkt maar er zijn genoeg andere dingen die nog 10x zo veel viezer zijn dan dit.
Waar oh waar is toch dat geweldige sticky topic van vroegah waarin je soortgelijke "eigen schuld, dikke bult" verhalen kon vertellen? Ik ben er echt voor om dat weer terug te halen....

TO, waarom heb je geen morning after pil gehaald bij de rukpleister of het kruidvat???
quote:Simooon schreef op 29 augustus 2009 @ 16:34:

Is je vriend ook op de hoogte van je angst?

Dan kan hij je de komende week bijstaan en neemt hij misschien in het vervolg ook wat meer verantwoordelijkheid wat betreft de voorbehoedsmiddelen...nee ik heb hem nog niks verteld omdat ik weet dat hij er nog niet aan toe is. dus het zal voor hem behoorlijk schrikken zijn. stel dat het niet zo is dan heb ik spanning voor niks veroorzaakt. als het wel zo is dan zie ik dan wel hoe hij reageert...
quote:DolceDolla schreef op 29 augustus 2009 @ 16:41:

[...]

nee ik heb hem nog niks verteld omdat ik weet dat hij er nog niet aan toe is. dus het zal voor hem behoorlijk schrikken zijn. stel dat het niet zo is dan heb ik spanning voor niks veroorzaakt. als het wel zo is dan zie ik dan wel hoe hij reageert...Leuke verrassing voor hem als hij het over een week hoort. Hij heeft ook samen met jou onveilig gevreeen, nu mag hij ook samen met jou in spanning angst zitten. Toch??
Je maakt het er niet duidelijker op zo...

Als het je allemaal niet aanstaat en je zo in de stress zit nu dan kun je toch beter je voordeel doen met de in jouw ogen zinnige opmerkingen die zijn gemaakt?

Laat je de rest gewoon links liggen. Niemand kan verder wat aan de situatie doen en zoals ik zelf al aangaf. Bespreek je zorgen met je vriend. Die kan je vast wel een beetje steunen totdat je die test hebt gedaan en er over praten met je partner kan vast nooit kwaad. Weet je ook een beetje hoe jullie er beide in staan mocht je wel zwanger zijn.

Succes nog even de komende tijd en ik neem aan dat je nu in elk geval de volgende keer wat verstandiger zal zijn als je weer seks hebt. Dat heb je dan maar mooi weer geleerd :-D
En wat ga jij doen als blijkt dat je zwanger bent?
Ook al ben je normaal gesproken regelmatig, het zal nu maar net zo zijn dat je ovulatie afwijkt van wat je normaal gesproken hebt.

Dus ja, er is een kans dat je zwanger bent.

En ja, er is een kans dat je niet zwanger bent.

Voor wat betreft het nu: doe een test zodra je ongesteld had moeten worden.

Voor wat betreft de toekomst:

- Je klinkt alsof je niet op kinderen zit te wachten. Ga dus heel snel naar de huisarts en laat je de anti-conceptiepil voorschrijven. Dan ben je er niet van afhankelijk of je vriend niet op het moment supreme dat condoom snel nog even bij hem eraf trekt en je alsnog weer risico loopt...

- Je zit neem ik aan ook niet op SOAs te wachten, dus ofwel laat je allebei eerst testen voordat je zonder condoom verder gaat ofwel doe het de eerstkomende tijd gewoon met condoom.

Mocht je wel kinderen willen op dit moment dan geldt het anticonceptiepil gedeelte uiteraard niet.
quote:kaetje schreef op 29 augustus 2009 @ 16:41:

Waar oh waar is toch dat geweldige sticky topic van vroegah waarin je soortgelijke "eigen schuld, dikke bult" verhalen kon vertellen? Ik ben er echt voor om dat weer terug te halen....

TO, waarom heb je geen morning after pil gehaald bij de rukpleister of het kruidvat???goeie vraag het is idd een domme actie geweest maar ik heb ook gelijk gezegd tegen mn vriend dat het de volgende x dus niet meer gebeurd omdat ik deze stress niet wil. als er iets echt vervelend is is dit het wel en al helemaal als het om bepaalde redenen niet echt uit komt.
Je had van te voren toch kunnen bedenken dat je zwanger kan raken van seks zonder voorbehoedsmiddel? Dus waarom zit je nu zo in spanning. Dit wist je al voor dat je seks ging hebben, en toch koos je ervoor om seks te hebben. Ik snap werkelijk de paniek nu niet. Ik neem aan dat je het laat weghalen als je zwanger blijkt te zijn?
quote:Simooon schreef op 29 augustus 2009 @ 16:45:

Je maakt het er niet duidelijker op zo...

Als het je allemaal niet aanstaat en je zo in de stress zit nu dan kun je toch beter je voordeel doen met de in jouw ogen zinnige opmerkingen die zijn gemaakt?

Laat je de rest gewoon links liggen. Niemand kan verder wat aan de situatie doen en zoals ik zelf al aangaf. Bespreek je zorgen met je vriend. Die kan je vast wel een beetje steunen totdat je die test hebt gedaan en er over praten met je partner kan vast nooit kwaad. Weet je ook een beetje hoe jullie er beide in staan mocht je wel zwanger zijn.

Succes nog even de komende tijd en ik neem aan dat je nu in elk geval de volgende keer wat verstandiger zal zijn als je weer seks hebt. Dat heb je dan maar mooi weer geleerd :-Dje hebt gelijk ik durf het niet omdat ik bang ben voor zijn reactie..
Mijn ervaring, Wil heel graag een tweede kindje, maar nadat ik een kindje verloren ben duren die twee weken afwachten extra lang. En dan kan je een test doen.. Maar na de eerst blijdschap dat de test positief is, duurt het wachten op echo's en zeker het moment tot je je kindje daadwerkelijk vast kan houden, heeeel erg lang. Ben nu 33 weken op weg en nog steeds duurt het wachten lang.

Je begrijpt hier zijn veel vrouwen met een verhaal. En dus vinden ,ik denk, meerdere van ons het, zachts gezegd, niet heel intelligent om onveilige sex te hebben.

*En ja, heb ook last van kutreactiehormonen*
Hoezo bang voor zijn reactie? Hij heeft je toch geneukt zonder condoom? Of dacht hij dat je nog aan de pil was?
Hij was er zelf bij hoor, dus hij heeft ook een aandeel en dus geen reden om boos of wat dan ook te zijn. Ben je daar bang voor, als je aangeeft dat je bang bent voor zijn reactie?
quote:DolceDolla schreef op 29 augustus 2009 @ 16:46:

[...]

goeie vraag het is idd een domme actie geweest maar ik heb ook gelijk gezegd tegen mn vriend dat het de volgende x dus niet meer gebeurd omdat ik deze stress niet wil. als er iets echt vervelend is is dit het wel en al helemaal als het om bepaalde redenen niet echt uit komt.

Gelijk? Nou jaaaaaaaa, na de tweede keer onveilige seks die dag. Toch?

Tja, het is gebeurd, je kan er niks meer aan doen. En als je echt wil dat het niet weer gebeurt moet je je vriend nu juist wel vertellen dat je nu zwanger zou kunnen zijn. Dan denkt hij de volgende keer ook wat beter na voordat hij onveilig met je vrijt.

Verder kan niemand er wat zinnigs over zeggen. Het is rottig dat je in spanning zit nu maar het is jullie eigen schuld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven