Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Misschien Gympy?
Of Vis.
Kan, maar die was er vanochtend nog. Zal even terugbladeren hoelang Gympy niet is geweest. De 27ste was de laatste keer!
Hmmmmm, dat is toch wel spannend dan. Zou wel erg voorgepiept zijn dan, grrrrrr.

Zo, matrasje voor wieg gehaald, draagdoek gekocht en luiers maatje 1 zijn binnen. Misschien trekt het haar over de streep
Even een kort stukje van mij;

met meisje alles prima, drinkt goed en slaapt meestal ook goed.

Met mij even wat minder. Afgelopen 2 nachten heel erg veel buikpijn gehad, gisteravond de VK gebeld, die dacht dat er misschien een groot stolsel in mijn baarmoeder zat. En inderdaad...vanochtend "bevallen" van een heel groot stolsel. Nu meteen minder buikpijn... Alleen toen ik dat stolsel eruit perste kwam er ook iets anders naar buiten. Bleek een stuk verzakte vaginawand te zijn. Echt supereng vind ik dat, ben er helemaal door van slag. Schijnt allemaal niet zo erg te zijn, is ook weer naar binnen teruggetrokken, maar toch.... I don't like it! Ik voel me er echt erg ongemakkelijk bij, bah!
Jeetje Mmomo. Doet me denken aan mijn 2e miskraam toen ik een vleesklomp verloor. Schrok er ook zo onzettend van.

Is de VK nog wel eventjes langs geweest om te checken en gewoon even gerust te stellen? Of even een echokop erop om voor je eigen gevoel met zekerheid te zeggen dat je leeg bent?

Het is gewoon naar als je lichaam onvoorspelbare dingen doet die je niet kent.
He getver Mmomo, dat was wel even schrikken lijkt me!

Als je je zorgen blijft maken gewoon dokter bellen hoor
Och Mmomo ik zou me ook rot schrikken. . Hopelijk word je wat relaxter.

Jammer Aruba, ik hoopte het voor je!

Gympy zolang niet geweest, had haar wel advies gegeven om zich 2 dagen niet te melden als we haar moesten missen . Moest ze gisteren ook niet naar vk voor controle? Hmmm....

Aapje heerlijk charmant en balen!

HIer stukjes slijmprop met bloed aan het verliezen en halve dag geslapen na goede nacht, zou dat een voorteken zijn......tja, hoeft niets te zeggen maar we moeten de spanning er gewoon hier op het forum inhouden he? Anders wordt het zo saai
Jaaaaa, Dier, dat begint ergens op te lijken. In mijn voorspelling ben jij ook aan de beurt, dus go your gang!

He jakkes, Mmomo, kan me je gevoel helemaal voorstellen. Hou je taai
Dier, die komt eraan hoor!
Jaaaaaaaaaaaaaa Dier Ik duim voor je slijmprop
Mmomo; wat schrikken moet dat geweest zijn zeg. Hopelijk ga je je snel wat beter voelen!

Jaaaa...Dier gaat bevallen...weer spanning op het forum...jippie!!!
Das wel fijn Aapje, dat je een massage hebt gehad.

Bezoek hier de wc ook vaak. Is idd een erg prettig gevoel, daar weer ff zitten.

He bah Momo, wat een verhaal. Gelukkig ben je het stolsel kwijt. Maar prettig lijkt me het allemaal niet.

Spannend Dier!!! Hoop dat het doorzet!

Lala, zag mooie foto's van de kleine meid op je Hyves!

Hier kwamen de waterlanders vandaag eindelijk langs.

Zit mezelf al dagen in de weg en vanmiddag was het ff klaar.

Wil weg, maar als Vent dan iets voorstelt heb ik er geen zin in.

Uiteindelijk het boek gekocht van Claudia de Breij; "Krijg nou tieten".

Wat een geweldig boek is dat! Werd ik gelijk weer wat vrolijker van.

Daarna nam Vent mij mee naar de recreatieplas hier vlakbij. Lekker ff wat gegeten.

Dit deed ons beide zo goed.

Vent is ook zo lief voor mij. Maakt niet uit hoe vaak ik zit te mopperen. Hij hoort het iedere keer weer aan.

Nu nog ff naar verjaardag van een vriend. Gaan lekker op tijd, kan ik ook vroeg mijn bedje in kruipen.
Jee, Momo kan me voorstellen dat het flink schrikken was en je er eng van werd.

Dier, kom op Zou fijn zijn, hoop het echt voor je

Goed, zo'n man, Nala.

Chica had vanmiddag partijtje van kdv-vriendinnetje en Ier en ik hebben wandeling door de duinen gemaakt en op het strand avondeten gegeten, was lekker. Nu wel moe van toch pittige wandeling.

En, jullie gaan het niet geloven maar sinds vanmorgen:

Staat de wieg

Staat bed op klossen

En zijn er nog 2 namen in de running

Heel actief geweest dus
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wow, ik ben trots op iEr

Namen allebei geven geen optie?

Zo, ik heb Dier sms-plicht opgelegd
Nee, want we hadden tweede naam al een hele tijd, willen IErenvader vernoemen.

Nu is het zo dat ik voorkeur heb voor de ene naam en IEr voor de andere, dus dat wordt nog even uitvechten

Goed van je Star, hoop zo dat het allemaal doorzet.
Hier nog steeds slijmverlies met klein beetje bloed en ook wel rustige beeb maar ik geloof er nog niet zo in moet ik eerlijk zeggen. Vind de spanning wel leuk! Hoop het wel!

Dacht na sms al dat ik mij even moest melden haha. Maar ik zal proberen te voldoen

Nala even er doorheen, leuk dat boek je er doorheen kan slepen dan. Is vast herkenbaar! Heb hem zelf ook gelezen.

Inad leuk zo'n wandeling samen en wat grappig dat jullie opeens doorgepakt hebben. Kun je nu weer verder genieten...of moet je nog luiers strijken ? Volgens mij beslissen jullie de naam pas als jullie mooie baby in jullie armen hebben\!

Nog geen gympy he? VIs aan het suffen voor haard met ouders?
Enne..

Applecrumble met vanilleijs, yummmmmmmmmm, heel creamy en heel vanillerig (met van die zwarte puntjes van de stokjes) ijs.

Oh kruispost met Dier. Ik denk dat t gaat lukken hoor, voor t einde van t weekend met baby uit buik. Zal een weeëndansje voor je doen!

Nou en? Ik heb Cornetto's hoor

Maar eerst pizza met salami als avondeten. Beetje aan de late kant, maar lag even te dutten en daarna een soort van schoonmaakaanval, dus nu eten met K3 op de achtergrond

Spannend van namen Inad, ben reuze benieuwd.
Ja weeendansje voor Dier
Mooie weeendans! Ik hoop echt dat het helpt, zou echt leuk zijn!

Lekker applecrumble, pizza, cornetto's jam jam. Ook k3 aan het kijken Star? Errug die Jennifer uit AMsterdam blegh blegh.
Wat is K3, behalve dan die Belgische meisjesband? Oh, laat me raden, tis een we zoeken op TV een nieuwe K3-meid programma?

Cornetto's, moah
haha ja tuurlijk, ze moeten k3 weer promoten (uitbuiten) enne ik ben op het moment toegangelijk voor ieder programma op tv haha. Vind audities grappig!
anoniem_61436 wijzigde dit bericht op 29-08-2009 21:07
Reden: hyves smiley in viva smiley
% gewijzigd
quote:Inad schreef op 29 augustus 2009 @ 21:04:

Wat is K3, behalve dan die Belgische meisjesband? Oh, laat me raden, tis een we zoeken op TV een nieuwe K3-meid programma?

Cornetto's, moah

We zoeken een nieuwe K3 meid inderdaad

Maar dr Who staat nu aan want Starman werd erg gefrustreerd van K3 programma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven