Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3

21-08-2009 22:41 1703 berichten
Nou, aan mij dan de eer om een topic te openen over dit prachtige program

Na Popstars op vrijdag gewoon verder met K3 op zaterdag
Alle reacties Link kopieren
Nee, als het goed is er straks nog wel de jury, maar gaan Karen en Kristel voor de rest uitmaken wie doorgaat en wie niet. Het moet tenslotte wel klikken tussen die 3.

Maar wat ik dan niet begrijp, als ik op Youtube kijk zijn er al opnames geweest in België en zelfs een finale met 8 finalistes? Is dit een andere show of krijgen we straks een "live-show" die helemaal niet live is?

[
Vond er maar weinige goede kandidaten tussen zitten. Alleen dat eerste meisje, die zwangere (maar dat is weer niet zo handig) en dat meisje uit Sunset Boulevard.

Dat meisje in het geel (die uit het voormalige groepje van Patty Brard) wil veeeeeeeeeeel te graag. Alle bandjes waar zij in heeft gezeten zijn geflopt, zegt dat niet genoeg?
anoniem_26533 wijzigde dit bericht op 24-08-2009 13:38
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:summerxx schreef op 24 augustus 2009 @ 13:28:

Dat meisje in het geel (die uit het voormalige groepje van Patty Brard) wil veeeeeeeeeeel te graag. Alle bandjes waar zij in heeft gezeten zijn geflopt, zegt dat niet genoeg?

Nou, dat ligt natuurlijk ook aan het team dat erachter zit en aan de andere leden die van zo'n groepje uitmaken. Niet alleen aan haar.

Maar ja, het lijkt me er wel zoëen die er steeds doorheen komt omdat ze leuk als decoratie kan dienen, terwijl een ánder (meer getalenteerd) groepslid de leadzang op zich neemt. En als dat keer op keer zo gaat bouw je na een aantal jaren vanzelf een groot cv op.

Voor K3, een concept waarin de drie leden nogal gelijkwaardig zijn, lijkt ze me echter niet getalenteerd genoeg.
Ik snap niet hoe het kan dat er een filmpje op youtube staat waar de 8 finalistes in staan.

Met info zodat je van 1 het al weet, en ook welk type meisje het is. ( nee niet gekeken verder want dan vind ik er niks meer aan maar het is er dus wel)
quote:Flashy schreef op 23 augustus 2009 @ 08:54:

Weetje wat ik niet snap, tegen iemand van 34 zeggen ze dat ze te oud is ( uit eindelijk ging ze wel door voor de pappas geloof ik) maar Karen is toch ook 34?

Ik snap wel dat je er een beetje meisjes achtig uit moet kunnen zien, maar toch vind ik zo`n opmerking dan niet juist.

Ach,ik denk dat er over een paar jaar een compleet nieuwe K3 is.

en dan is het natuurlijk wel handig als je jong bent en nog wat jaartjes mee kan ( doen)
Ik heb het programma niet gezien zaterdag. Moet ik het via uitzending gemist nog gaan kijken of zeggen jullie 'laat maar'?
Als die Zwangere Katleen de winaar is, hebben ze straks allemaal een kind want Karen is Zwanger!

Ze zullen even blij zijn bij Studio 100, eerst het Mega Mindy fiasco ( de actrice werd net zwanger toen de filmopnamens zouden beginen, waardoor ze niet in het pakje past en de hele boel uitgesteld is) en nu dit weer.

Tja dat krijg je als je met dames van die leeftijd werkt, maar lullig is het wel.
Kijken jullie ook weer?
Ik zit paraat ;)
Ik ben er!
The time is now
Ik heb de hele ochtend het liedje 'Heyo Mama' in mijn hoofd gehad. Was er net vanaf, begint dit programma!
haha niet te groot niet te klein....zucht
quote:shining schreef op 29 augustus 2009 @ 20:02:

Ik heb de hele ochtend het liedje 'Heyo Mama' in mijn hoofd gehad. Was er net vanaf, begint dit programma!Misschien kun je je nog opgeven
The time is now
westenwind...........
Weet nu al dat die niet door gaat. Die van niet te groot, niet te klein.
Denk dat ik dan ook wel bij K3 pas...

Ben ook niet te groot en te klein en mijn gewicht is ook wel oké. Je kunt me nu al wegdragen!!
Ja .... dat wordt het hem hoor.... westeennnwinddd westen wind.....
quote:Banba schreef op 29 augustus 2009 @ 20:04:

[...]

Misschien kun je je nog opgeven Geeft niet dat ik niet kan zingen?
patty houd je mond...
next
The time is now
Galmt het daar nu zo?
Ieuwwwww hahahah wat een geluid..
ze was in ieder geval wèl goed te verstaan.
quote:shining schreef op 29 augustus 2009 @ 20:05:

[...]

Geeft niet dat ik niet kan zingen?Welnee, als je maar fris en guitig bent....
The time is now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven