Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh wat suf! haha lijkt op wat ik aan wil vanavond!

Ben ook nog met ander jasje in onderhandeling, die vind ik ook leuk maar die is echt te groot denk ik... 274494292 die vind jij dan vast leuker!
Die vind ik inderdaad leuk met een hele fleurige sjaal en muts en zo. En praktische kleur. Kun je nog eens een sjaal en muts afwisselen en dan ziet het er weer anders uit. Ziet er inderdaad groot uit. Hoe groot is Fieke nu?
Draagt nu maat 80, gaat denk wel zo naar 86. Ze heeft de matene rbij gezet en dan komt de jas aan achterkant wel tot aan haar knieholtes denk ik. Wel erg lang lijkt me, zie je het hele meisje zowat niet meer... maar in combinatie vind ik die inderdaad ook erg leuk!
Loop jij op hakken thuis, Jin? Sjappo!

Ik schrijf vanaf het begin mee op het Kletsgroepje bij Overige idd (2003). Heb het al vaker verteld, maar er bleken 2 dames in dezelfde straat te wonen met 1 letter verschil in de naam, zwaar toeval.

Bridges, leuk de MP-verslaving. Ik kijk alleen morgen bij een jas voor CG, die is voor haar gereserveerd.

Heerlijk dat de kids weer uit logeren zijn. Waarom doen wij dat toch te weinig?
Ja lekker. Maar heb nog 25 minuten en moet dan echt weg en moet nog omkleden... Maar heb net even gekeken naar John Williams die Beyoncé deed. geweldig! (al vind ik het verder niet zo'n spannend programma hoor...)
Ik wil ook dat van John williams zine maar man wil niet zappen en kijkt een herhaling van Louie Theron. Zucht. Nu gaat hij langs alles zappen behalve RTL 4.. eikeltje...

Ik heb ook ook hakken aan hoor, maar geen naaldhakken ha ha. Dat is idd knap. En ik wissel steeds af met slippers.

Batterij leeg, even snoer pakken.
Amalia, vertel nouhou!!
Huh, gaat Amalia dan voor een derde? Heb ik wat gemist?

Compu, sorry, ik wist dat niet (maar ben er een paar keer een langere tijd tussenuit geweest, misschien had je het dan verteld ). Wat leuk dat jullie zo meeten! En echt een enorm toeval! Jeetje, wat schrijf jij daar al lang. Maar wij hier ook al met de meesten ruim vier jaar. Gaat snel he? Thuis loop ik niet op hakken hoor, alleen buiten (soms) en op het werk.

Bridges, wat lekker dat de kindjes logeren zijn. Lijkt me heel fijn. Veel plezier vanavond!
quote:Jinny schreef op 29 augustus 2009 @ 19:46:

Die vind ik inderdaad leuk met een hele fleurige sjaal en muts en zo. En praktische kleur. Kun je nog eens een sjaal en muts afwisselen en dan ziet het er weer anders uit. Ziet er inderdaad groot uit. Hoe groot is Fieke nu?Eensch, veel leuker dan die eerste.
Compu, misschien moet je er even over ophouden, nod's.
quote:Star schreef op 29 augustus 2009 @ 20:40:

Compu, misschien moet je er even over ophouden, nod's.

Sorry.. Ben er ook zo mee bezig. Beetje geobsedeerd wellicht.

Ik hou mijnen waffel, beloof ik bij deze!
Niet doen, obsessief mee bezig zijn
Oké over 10 minuten ben ik officieel te laat. Want kwartier reistijd dus dat valt nog mee toch?

oké neig nu weer meer naar de bfc jas. Morgen beslissen want had nog iets meer maten en zo aan die vrouw gevraagd en nog niet gehoord dus komt nog wel.

fijne avond!
Dank Star.

Vish jarig? Feestje?
Vish jarig ja, die zit vast taart te vreten nu
Heeee, ik ben er ook weer! We waren bij vrienden in de lichtstad. Jonathan is zo gek op dat babymeisje (9 maand) en andersom dat ze zo'n beetje in elkaar kropen

Nog geen babynews hier, bummer.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hullo dames
Vish, lekkere meelezert, nog van Harte he! Heb je een leuke dag gehad? Nemo nog iets moois gemaakt voor je?
Zo even heen en weer naar Parijs Mal?
Ja, ik dacht ook aan een feestje onder de E-Toren voor Mal .

Vish, van harte gefeliciteerd!!! Heb je leuke dingen gekregen (dat wil ik dan ook weten he, ik ben gek op cadeaus).
Eindhoven is toch ook een lichstad?

Vishnu, gefeli!!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Hap hap hap
Over leuke kadootjes gesproken, ik krijg van paps (en mams) een auto
Taart! Hier vlakbij! Ik zou toch zo gaan stalken haha.

Mal, nog een mooi plaatje geschoten van het stelletje?

En Suze nog wat leuks ondernomen vandaag? Jassenjacht b.v.?

Hel, wat heb je een leuke woonkamer!!

Even over mijn grote meid: ze gebaarde net:

Naamgebaar CV -voetbal- naamgebaar neefje.

Die zijn dus samen naar de voetbal, goed he. Voetbal is best een moeilijke om te doen met je hand.

Soms snap ik er niks van, dan zegt ze een hele dag CV's naam tegen mij. En vandaag vroeg ze om een Sinterklaasliedje, die ze ook nog mee kon doen. Dat weet ze dan weer wel. Raarrrr..
Ik dacht gelijk Eindhoven hoor Mal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven