Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 29 augustus 2009 @ 21:06:

Over leuke kadootjes gesproken, ik krijg van paps (en mams) een auto zoooooooo, das lekker! Mooi handig man!
Wat knap Compu! Hoe gebaar je voetbal? Kun je dat beschrijven? Er gaat vaakmeer in die hoofdjes om dan je merkt he?

Star, wow wat een enorm cadeau!!! Meer info bitte . Merk, kleur (je, ben een vrouw he)?
Knappe meid CG

Zeker handig Suus, voel me echt onthand zonder auto.
quote:Jinny schreef op 29 augustus 2009 @ 21:09:

Star, wow wat een enorm cadeau!!! Meer info bitte . Merk, kleur (je, ben een vrouw he)?Ja dat is even afwachten, Starpapa en Starbroertje zijn druk op jacht
Leuk Compu! Ik weet het eigenlijk niet meer, maar kan ze ook gewoon praten (op haar manier dan misschien)? En als jij met haar praat, doe je dat dan ook altijd met gebaren? Leert ze ook liplezen? Is nu mss nog een beetje te vroeg of niet?

Sinterklaas, oei, dat komt hier ook af en toe voorbij, hellup!!!

Leuk Mal, naar De Lichtstad, hi hi. Ben ik nou echt nog nooit geweest. Was het eigenlijk ook niet van plan ooit te gaan doen, maar jouw trip die kant op klinkt allerliefst.

Jonathan morgen zijn polootje aan ?

Hiep hiep voor Vish!! Hoe oud?

Star, hoe is het eigenlijk met Brabbel (?). Was dat niet een (ex)collega van jou ofzo?
O trouwens ik lieg, mijn vader zei dat het kado eigenlijk voor zijn twee kleindochters is
Compu wat goed van je moppie!

(en rare wezens zijn het, ik snap soms echt helemaal niets van wat er in die koppies omgaat)

Hier naar rommelmarkt (inderdaad, alleen maar rommel...) en jaarfeest geweest. Was leuk.

Veel gelopen dus nu een beetje spijt want auwie. Na ja, ga zo slapen dus dan krijgt lijf weer wat rust.
Gaat goed met Brabbel en haar kleine ventje, ze gaan morgen lekker op vakantie. Kleine doet het super!
Wow Star, dat is een goed kado! Goeie station hè, je hebt er straks 2 te vervoeren. Je wilt niet weten wat je allemaal meesjouwt en niet in wilt klappen maar zo die auto in wilt gooien en de kinderen er achteraan omdat ze om de auto heen rennen en je het overzicht niet meer hebt mlaoiajiehaihelwakelawe

Kom ik gefrustreerd over?
Wow Star, dat is een goed kado! Goeie station hè, je hebt er straks 2 te vervoeren. Je wilt niet weten wat je allemaal meesjouwt en niet in wilt klappen maar zo die auto in wilt gooien en de kinderen er achteraan omdat ze om de auto heen rennen en je het overzicht niet meer hebt mlaoiajiehaihelwakelawe

Kom ik gefrustreerd over?
En nog dubbel posten ook, heel erg...
Rommelmarkten zijn altijd alleen maar rommel

Bedankt voor de tip Amaal, zal het doorgeven
Doei dames, fijne avond! Ik ga lekker bruidsvlucht kijken, heeft mijn moedertje opgestuurd. Maar heb een enorm dilemma. Kijk ik in bed, of beneden op de bank?
Bed
Met wat chocola en chardonnay in de buurt

Viel spass (??)
Bed!
Zo, Jin!

Hier zoek ik vaak woordjes op, al stond kermis er laatst niet bij.

Helemaal goed, Star! Ben je straks lekker onafhankelijk en kun je lekker touren met beeb. Is school Cee ook op auto-afstand?
Zeer overtuigend. Ik ga dus in bed kijken! Dank voor het over de streep trekken haha.

Fijne avond!

Nee geen chocola op dit tijdstip (maar moet wel ongesteld worden ). Anders ben ik de hele nacht misselijk en ik moet morgen weer fris en fruitig aan de start verschijnen als AM.
School Cee is denk ik 1.5 km verderop
Duidelijke site Compu! Fijn dat je dat kunt opzoeken (al vind ik kermis dan wel een vereiste hoor).

Doei, ik ga echt het bed in.
Ik heb 3 plaatjes op de hyves gezet, maar zijn met de telefoon van M genomen, en de foto's zijn een beetje gaar, maar het geeft wel goed weer hoe gek ze zijn op elkaar.

Ze gingen ook tegelijk slapen, en toen was Jonathan eerder wakker en toen zag hij het speentje naast het wiegje liggen, deed hij speentje in de mond van de baby, zo lief!!! het doet me ook wel een beetje pijn hoor, soms, maar het is ook wel onwijs lief om hem zo te zien.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh gottogotohgotttttttt, ik zit K2 enzo te kijken. Het is toch werkelijk ongelofelijk hier weinig zelfreflectie sommige mensen hebben.
Ja, van sommigen vraag ik me ook echt af WAAROM ze mee doen....
Stressed is just desserts spelled backwards
Aaaaaaah wat een superschattige foto's Mal. Kruipen echt in elkaar
Mal, schattig en pijnlijk, lastige combi maar ik denk wel dat ik snap wat je wil zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven