~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames, alweer op pagina 3!! Madootje is toch niet de enige die hier de eer hoog kan houden?? Zij heeft recht op zwangerschapsverlof ;).

Wat een k***e weer is het, wij hebben vandaag een "personeelsuitje" (we zijn in totaal maar met 5 collega's..) en we gaan pitch en putten. Dus dames als het bij jullie wel mooi weer is: stuur het per direct naar het oosten van het land!

T. zit weer in de fase van niet/weinig willen eten (alweer sinds ruim een maand ofzo) Hiervoor heeft hij echt geweldig gegeten (nog nooit eerder gezien bij hem, maar helaas is dat weer voorbij.

Aardappels gaan er nog wel in en als hij eerst met vlees is begonnen dan blijft het bij vlees. De groenten die eerst zeer favoriet waren (broccoli, spinazie, witlof) worden niet meer aangeraakt.

Ik zag dat over dit onderwerp een topic was geopend: we zijn gelukkig niet de enige.

T. doet sinds kort aan jumpstyle (zo heet dat toch????) het is zo'n komisch gezicht als hij probeert te springen:D. Heeft hij vast van een kindje op het KDV gezien: alles nadoen he??
Dames waar is iedereen...??!!

Wat is het rustig!

Charly leuk uitje gehad?

Hier in het westen tot nu toe droog!

Gelukkig vanwege het buiten tennissen, alle partijen tot nu toe gespeeld vandaag. Behalve gisteravond, niet alles maar wel veel gelukkig.

Marit heeft het super gehad bij opa en oma. Nieuw speelgoed, altijd leuk. Een bedje met pop in slaapzakje. Alles erin en eruit. Lief om te zien (de foto's dan!).

En een 3 wiel fietsje, ze heeft alleen nog niet de kracht om de trappers rond te trappen volgens mn ouders.

Leuk, mn schoonouders hebben de hond opgehaald. Ze zijn een rondje met hem om in het bos. Super he. Mn schoonvader gaat steeds beter lopen en mist de hond heel erg (hij was van vriendlief maar al jaren bij hun in huis) en nu dus een rondje om.

Eten gaat hier ook wisselend Charly, de ene keer super en de andere keer wil ze alleen de aardappels of groente.

Laat het maar zo. Vlees doen wij als laatste. Het was al snel dat ze alleen vlees at en de rest liet staan....

Vriendlief komt zo thuis van een dagje werken, pff de werkweek zit er weer op. Gelukkig een tevreden klant maar het zijn lange weken zo!

Eten staat in de oven, hij kan zo aanschuiven.

Goede huisvrouw he:P
Zo meiden meld me ook weer even. Voorkom ik gelijk pagina 3!

Tjeempig er is in relatief korte tijd weer veel gebeurd bij jullie.

Allereerst Charly *; wat naar zeg voor jullie weer!

Tomaatje jullie hebben wel heel eigenwijze dochters, die maken jullie het wel lastig zeg! Hoop maar niet dat het een voorbode van de puberteit is:P;)

Wel fijn dat jullie er  toch snel zijn achtergekomen, lekker genieten dan ook.

Madootje gaat het allemaal goed met je Binckie?!

Lekker aan het genieten van je mannen. (je wordt wel gemist hier he:))

Lot, wat fijn dat het zoveel beter gaat met je schoonvader.

Hoest met jou, gaat de buik al aardig bollen?

Hier gaat alles lekker. Hidde is een ondeugende schat. Eet goed, slaapt goed, luistert euhm iets minder en kan heeeel onschuldig kijken.

Hier is het eten ook in fase hoor. Hij is sowieso nooit een slechte eter geweest maar soms wil hij gewoon niet, ook goed. Ga geen strijd aan.

Geef hem nu wel vaker alleen groenten met aard omdat hij anders ook niet verder komt dan het vlees en aard.

Oja volgens mij heeft hij een woordenboek nederlands gevonden, er komen steeds meer (bijna) woorden nederlands uit zijn mond!!!

Hij is vanavond bij mijn stiefzus logeren, pffff weet nog niet wat ik er van vindt. Ben nu helemaal alleen thuis (man op de noordzee), kan dus zorgeloos slapen (ook niet verkeerd) maar heb toch nog een knoop in mijn buik.

Ik had nl vanavond een etentje met 3 vriendinnen die ik ci 4,5 jaar geleden voor het laatst had gezien. Het was echt supergezellig!

En wat kan er in zo'n tijd allemaal gebeuren, pfff. Zo besef je maar weer elk huisje heeft zijn kruisje!!!!

Met mijn moeder gaat het helemaal goed, ze heeft medicijnen gekregen die erg goed aanslaan. Dus dat is erg positief!

Met de zaak gaat het ook allemaal lekker, de mensen hebben allemaal heel positief gereageerd op de verbouwing. Zelf ben ik ook nog steeds erg happy mee. Gelukkig zijn we ook van onze zieke medewerkster af, zit nu in de WIA. dus krijgen we ook zo wat meer ruimte.

Nou tot snel maar weer
Oja wat geven jullie voor de verjaardag??? Het is natuurlijk bijna al zover maar ik heb geen idee. Hij krijgt al zoveel van opa's oma's tantes etc etc...
Lot, waarom zien wij die foto's dan niet :P Wel lekker dat ze zo verwend is en wat geweldig dat het met je schoonvader weer de goede kant op gaat.

En ook al goed nieuws van de moeder van Barrel. Fijn hoor dat iedereen weer zo op de beterende hand is. En ook erg fijn dat er op de zaak nu wat meer rust in de tent komt.

Charly, wat lief dat jij me in ieder geval mijn verlof gunt. Nu zien jullie maar hoe druk ik geweest ben met dit topic een beetje bovenaan de lijst houden. Valt niet mee hè?! ;)

Hier gaat het goed. Het dieet lijkt aan te slaan bij Bink en hij slaapt ook wat rustiger, Hij blijft 's nachts alleen echt iedere 3 uur komen voor een voeding dus ik begin wel een beetje moe te wordne inmiddels. Maar ja, hoort er bij. vannacht was het helemaal feest. Bikkel tot over 23 uur klaarwakker en om half 6 alweer wakker en klaar om aan de dag te beginnen. En dat terwijl ik net van kwart voor 5 tot half 6 bezig was geweets met de tweede nachtelijke ronde met Bink. Ik heb nog gerpobeerd hem weer in slaap te krijgen maar helaas. De enige die wil slapen lijk ik te zijn

Hier trouwens ook een mannetje wat zijn avondeten zeer wisselend eet. Op het moment eet hij ook niet veel.

Wij hebben voor zijn verjaardag een bakfiets van Janbibejan gekocht. We hebben hem vast gegeven dus hij krijgt op de dag zelf gewoon een klein pakje om uit te pakken.
Onderaan pagina 2 alweer. Tsssk toch dames. Zie je nou wat er gebeurt als ik er niet ben. Het is een schande :P
Zo er komen als het goed is weer normale weken aan in huize Lot!

Einde tennis, einde hectische periode klussen vriendlief.

Gisteren een verregende slotdag van ons toernooi. Alhoewel er nog best een aantal partijen buiten zijn afgespeeld moesten er toch mensen in de hal tennissen en dat hoort toch niet op zo'n buitengebeuren. Maar ja met het weer heb je het niet voor het zeggen.

Gisteren om 22.30 uur thuis. Om 20.00 uur was het klaar, alles opruimen en met elkaar nog even wat eten. Gezellig.

Goed geslapen vannacht en Marit liet ons zowaar ook weer eens tot 07.30 uur liggen!

Fijn dat het goed gaat met Bink Madootje en dat je je dieet dus niet voor niets volhoud!

Goed te horen dat het lekker gaat met je moeder Barrel!

En dat de verbouwing een succes is geweest.

Tja wij zijn er ook nog niet uit wat we Marit gaan geven voor haar verjaardag. Van mijn ouders krijgt ze w's een rieten poppenwagentje. Ze is druk bezig met poppen in en uit bed halen etc. Lijkt me leuk. Ken het merk fiets niet Madootje ga eens googlen!

Een fietsje lijkt me nl ook wel wat voor Marit.

Vanavond hebben we een afspraak voor de 20 weken echo. Vind het reuze spannend. Maak me er best druk om en ben nu al zenuwachtig... Kan er natuurlijk niets aan veranderen maar goed dat gevoel he.

En oh ja de foto's ga eens uitzoeken hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. We hebben een ander foto systeem...
Spannend Lot die 20 weken echo! Maar dan ben je dus alweer op de helft, jeetje wat gaat dat snel! Wil je ook weten wat het wordt? (en laat je het ons dan ook weten?????? ;))

Fijn dat alle verplichtingen weer klaar zijn, hebben jullie (en de andere dames) nog vakantieplannen?

Wij gaan niet weg ivm met de bouw van ons nieuwe huis.

T. krijgt van ons voor zijn verjaardag een houten fornuisje, dat vindt hij op het KDV helemaal geweldig. En als ik kook staat hij ook altijd op een stoel voor het aanrecht: gaat dan "afwassen".

Van mijn ouders krijgt hij een zandbak en aan mijn zus heb ik een speeltent gevraagd: ze hebben bij toys r us een hele leuke wigwam met tunnel naar een andere tent.

Verder heb ik eigenlijk het liefst geld voor zijn spaarrekening. ik heb het net ook weer bij de verjaardag van mijn neefjes gezien: die werden weer zo overspoeld met cadeaus dat ze het helemaal niet meer leuk vonden en half uitgepakt aan de kant gooiden .

Ik ga dan liever voor nuttige cadeaus dan al die kleine flutdingetjes, maar ja iedereen wil wel wat meenemen en da's nu juist de moeilijkheid.

Ons praktijkuitstapje is wonder boven wonder niet in het water gevallen: we hadden kort daarvoor nog een wolkbreuk maar we mochten gewoon de green op. Well last gehad van natte voeten, maar ja.

daarna lekker uit eten geweest.
Madootje, fijn dat het dieet al zo snel effect heeft. Doe je het toch niet voor niks.

Barrel, goed om te horen dat het met je moeder goed gaat nu.

Lot, alweer 20 weken? Gaat snel he?

Ik vond de 20 weken echo ook heel erg spannend. Maar ook heel leuk, zo uitgebreid die ukkies bekijken.

Verjaardagscadeau...

Sem heeft zijn cadeau al gehad. Het is het meest foute cadeau aller tijden:$, maar wat heeft hij een lol.

Even wat voorgeschiedenis: wij hebben een kleine betegelde achtertuin, waar Sem een zandbak heeft en met de driewieler een klein rondje kan rijden. Omdat ik met de tweeling niet zomaar op stel een sprong naar de buurtspeeltuin kan als Sem dat wil, wilden we iets van een speelhuisje/schommel/... zodat hij ook hier lekker buiten kan klimmen en klauteren. Liefst wilden we een houten speeltoestel, maar geen plaats voor en moet verankerd worden wat dan weer zonde is van de tegels.

Dus ik zoeken op internet en tadaaaaa...

Sem heeft dus een heus Winnie de Pooh speelhuis met glijbaan, schommel, ballenbak, kruipkelder, trapje,... gekregen.

Een erg prijzig ding, maar opa's, oma's, tantes en ooms hebben mee betaald, dus goed te doen zo. (Met de verjaardag zelf krijgt hij van ons een klein cadeautje, autootje of zo.)

We hebben dit ook gekozen met het oog op volgend jaar als Bas en Jip ook mobiel zien.:D

Had je me 3 jaar geleden gezegd dat ik ook een WtP blokhut in mijn tuin zou hebben, zou ik je vierkant uitgelachen hebben...

Kinderen!:P

Met de jongens gaat het verder erg goed.

Vooral Bas is sinds hij Zantac heeft en naar de osteopaat gaat zo'n vrolijk tevreden kereltje. Wat een verschil.

Het cb belde trouwens vorige week om zich te verontschuldigen dat ze in het geval van Bas niet eerder aan de bel getrokken hebben, ondanks mijn herhaaldelijke aangeven dat ik aanvoelde dat er wat was met Bas. Zij zei dat ze gefaald hadden als cb door ons 4 maanden te laten 'aanmodderen'.

Wel netjes, want zo heb ik het wel ervaren.
Laluna: Even een quote van mezelf uit het vorige topic:

moet bij winnie de pooh altijd denken aan een topic dat er een keer was over een winnie de pooh kinderwagen, gekocht door iemand die nog niet eens zwanger was... hilarisch!

Jouw speelhuisje is wel het toppunt. Maar wel geweldig om mee te spelen. Ik weet zeker dat ik T. er ook een geweldig plezier mee zou doen!

Ik denk dat wij hem een duplotrein geven voor zijn tweede verjaardag. Ik vind een fietsje ook wel een echt tweede verjaardagkado, maar een paar maanden geleden kan T's vader zich niet inhouden, dus dat hebben we al.

Hier gaat alles prima. Vanmorgen met N. naar babymassage geweest. Ze vond het heerlijk, maar daarna moest ze heel hard huilen, beetje veel prikkels denk ik. Nu ligt ze al een hele tijd heerlijk te slapen.

Bij T. is nu het tijdperk: ik ben bijna 2 en ik zeg nee aangebroken. Verder is hij wel er gezellig. Hij kletst je nog steeds de oren van je kop. Vooral tegen zijn zusje kan hij erg grappige dingen zeggen: zoals: meisje meisje nu niet huilen. We hebben voor haar een spaarrekening van de postbank geopend en kregen toen zo'n postbank leeuw die geluid maakt als je er muntjes ingooit. Gisteren was T. met die leeuw aan het spelen. Hij loopt naar de tafel, pakt mijn portemonnaie en zegt: zo even wat muntjes pakken. Vond ik toch wel weer erg clever van hem!

Eten gaat hier nog steeds erg goed. T. is dol op alles wat je kunt eten en vooral ook op groenten (echt waar). Hij lust alles. Zo heb ik laatst samen met hem een bakje cherrytomaatjes leeg gegeten. We eten nu veel vaker aardappelen, vlees, groenten, dan we voorheen deden vooral omdat hij daar zo van smult.

Toppunt van decadentie: mijn hulp is mijn huis aan het poetsen terwijl ik zit te forummen........... Ik ga me er geloof ik niet schuldig overvoelen. Zij heeft het net zo breed en kan met het geld dat ze hier verdient af en toe iets extra's voor haar kinderen doen. Maar het voelt wel heel luxe!

Nou dat was het weer voor nu.
quote:

Laluna: Even een quote van mezelf uit het vorige topic:

moet bij winnie de pooh altijd denken aan een topic dat er een keer was over een winnie de pooh kinderwagen, gekocht door iemand die nog niet eens zwanger was... hilarisch!

Jouw speelhuisje is wel het toppunt. Maar wel geweldig om mee te spelen. Ik weet zeker dat ik T. er ook een geweldig plezier mee zou doen!

Gelukkig kan je de WtP er afschroeven (slim van de makers). Dus als ik het echt niet meer trek, vliegt die beer er vanaf!:D
En als je hem echt helemaal zat ben, wil ik hem wel van je overnemen, Laluna. WtP is hiet de favorite beer!!:P

Minime heeft ook weken dat hij iets minder eet en weken dat hij weer goed eet. Maar ach er zitten nog genoeg spekkies aan hem om op te teren.

Gelukkig gaat het goed met je moeder, Barrel. Ga je nog een keer naar haar toe van de zomer of heb je het te druk met de 'nieuwe' zaak?

Wat ook een idee is voor de 2e verjaardag, is kledingbonnen van Villa Happ, V+D of dat ene net iets te dure merkenwinkeltje. Daar heb ik vorig jaar veel aan gehad voor de wintercollectie:). Van ons krijgt hij ws een traktor met hanger e.d. Hij is nog steeds helemaal auto gek!

En ik heb mijn laatste nachtdienst ever gehad afgelopen nacht!! Ben helemaal gelukkig. Het was ook mijn laatste zondag en weekend. Pff wat zal dat wennen worden met mijn nieuwe baan. Gisterochtend heb ik een zstest gedaan, maar die was negatief. Ben ook nog niet ongesteld. Beetje spannend is het wel, maar ik ga er niet van uit aangezien de test negatief was.

Madootje, slaapt bikkel nog s middags tegelijk met Bink? Dan ga je toch wel even op bed liggen he?!
Ohh Findi wat spannend weer, Wanneer had je ongesteld moeten worden?

Mijn 1e test was ook negatief, 3 dagen later wel positief.

Ik had na die negatieve test zo'n sterk vermoeden dat ik wel zwanger was (met name mijn (.)(.) deden niet normaal. Dus na 3 dagen nog een test gedaan.Toen het uiteindelijk fout ging voelde ik het ook aan mijn borsten.

Sterkte met het afwachten, vond het zeer killing.
Mag deze meest-ontrouwe-forummer-van-het-jaar nog haar neus laten zien hier??

Heb net de eerste 3 pagina's van dit nieuwe topic gelezen en ik was even zóó blij voor je Charly, wat balen dat het toch niet zo mocht zijn....*;. Ik leef met je mee en hoop dat er ook bij jullie over een poosje weer een klein frummeltje mag komen wonen...

Findi, deze wens heb ik natuurlijk ook voor jou (en voor alle andere mama's die druk aan het klussen zijn).

Lot, hoe was de 20-weken-echo? Laat je snel wat van je horen?

Pssst... Ik ben nu 10 weken zwanger, de uitgerekende datum is 21 januari 2008.

Wij hebben een maand geleden ons eerste 10 minuten gesprek gehad en waren daar erg tevreden over. Ze hadden een uitgebreid vragenformulier (wel 4 A4tjes) ingevuld met allemaal observaties mbt taal/spel/sociale ontwikkeling etc. Erg leuk om te horen.

Verjaardagscadeau (:DLaluna, geweldig!):

wij hebben in april een houten speelhuis gebouwd in de tuin, met een hut en een glijbaan. Op zijn verjaardag krijgt hij er dan nog een stuur of een verrekijker bij die aan het huis bevestigd kan worden.

De duplo-trein heeft Jurre bij zijn geboorte gekregen van de collega's van Ernieman en dat is een groot succes. Wel prijzig, maar absoluut een aanrader!

Over luxe gesproken: mijn ouders staan deze week in de buurt op een camping, omdat het stress was in huize Ernie (we krijgen een nieuwe keuken, het is weer rapportentijd en Ernie was doooooodmoe) en nu is mijn vader Jurre aan het entertainen en mijn moeder is aan het poetsen (gisteren heeft mijn vader staan verven en heeft mijn moeder een giga-berg strijkwas weg staan werken). Super hé?
Welkom terug Ernie!! Volgens mij genoeg redenen om even verstek te laten gaan (fijn zo'n verbouwing/ nieuwe keuken, wel als hij af is natuurlijk...;))

Geweldig dat je ouders zo meehelpen. Nu rapportentijd dus heel binnenkort vakantie?????

Ik heb nog steeds problemen met het plaatsen van foto's zelfs met de helpdesk achter de hand lukt het niet. Zitten jullie inmiddels ook al op hyves??? Daar kan ik namelijk wel foto's plaatsen, kunnen jullie mijn manneke ook nog eens bewonderen, want die op msn zijn echt niet meer up to date! (mijn naam staat op msn bij persoonsgegevens: volgens mij moet het dan wel lukken om me op hyves te vinden)
En pssst Ernie: Fijn dat het allemaal goed gaat, binnenkort echo????
Psssst Ernie hele leuke mensen zijn jarig op 21 januari!

Spannend weer Findi. Ik blijf duimen dat er snel goed nieuws volgt.

Verder ben ik weer even wijt wat er allemala is geschreven. Ik zag alleen een prachtig WtP tuinhuis. Jeetje Laluna, wat ben jij van je geloof gevallen :P Wel heel fijn dat het met Bas nu zo goed gaat. Ik dacht er toevallig gisterenavond nog aan. Was erg benieuwd hoe het nu ging met de Zantac, maar goed dus. Super!

Ik ga nog even snel mijn bedje in. Allebei de mannetjes slapen en de grote man is zojuist vertrokken naar zijn werk.
Hallo Ladies,

Wat is er weer veel geschreven zeg!!

Barrel, fijn dat het met je moeder weer een stuk beter gaat.

Charly, hoe gaat het met jou ?

Goed, dat het dieet van Bink aanslaat,madootje, geeft vast wat meer rust in het hoofd, nu nog lekker slapen!

Lot, hoe was de echo gisteren, alles goed met de beeb ?

Wat een hilarisch kado, Laluna! Echt briljant ! Ik moet ook altijd denken aan het topic van die kinderwagen, Jane !

Findi, hoe staat het met testen ? Hopelijk heb je over een paar dagen wel een positieve test, blijf duimen hoor!

Hier een super blije mama. Gisteren een echo gehad en ja IEDEREEN MAG HET WETEN, rond de 22ste januari uitgerekend...en een beeb die alive-kicking is baby in de buik. Dus nu 10 weken zwanger....pssssttt Ernie....das gezellig .

Was toch wel gespannen voor de echo je weet het maar nooit. Ik probeer nu maar te genieten. Heb mezelf net getracteerd om een te gek jurkje en een stoere witte jeans, want die buik gaat rete snel nu.

Vanavond naar de Arena, mag George Michael weer bewonderen. Dus mama gaat zo even lekker op de bank hangen.

Hier ook een meisje wat niet zo gek veel uit. Ze vindt alles lekker, alleen de hoeveelheid weet ze erg te beperken. Zal vast wel weer een betere tijd aankomen. We maken ons er maar niet zo druk om.

Ik ben opzoek naar een pop met lange haren voor haar verjaardag. Wilde dat zelf vroeger ook altijd, ook gekregen, maar na 30 jaar blijft dat geloof ik nog steeds een probleem. Alleen maar kale poppen....haha...

Laatste nieuws op werkgebied zal ik jullie ook nog even mededelen. Sams heeft onslag genomen. En ik ben helemaal opgelucht. Als het allemaal mee zit ga ik in augustus bij mijn oude baas aan de slag. Helemaal goed dus. Kan ik nog even lekker genieten van Amelie en hopelijk gaat de herfst over in zomer, zodat we ook nog van de zon kunnen gaan genieten.

Wens mij jullie een gezellige dag te wensen.
He meiden gezellig dat jullie er weer zijn.

Geen puf om bij te lezen.

Even bericht over de echo.

Met het kindje is alles goed...!

Alleen ligt er een stukje van mijn placenta voor de uitgang. Moet met 32 weken terug komen (voor een echo) om te kijken hoe het er dan voor staat; is natuurlijk bevallen nog mogelijk of wordt het een ks.

Verder bestaat er een kans dat je gaat bloeden. Een druppel is niet erg maar als het meer is moet je plat. Als ik het goed heb begrepen de rest van je zwangerschap.

Gisteren dacht ik nou dat is in het ergste geval en we zien wel. Goed geslapen vannacht. Maar op de weg naar mn werk vond ik het plotsteling toch niet zo leuk.

Kan er niets aan veranderen. Het is zoals het is en je moet ook niet gelijk denken dat er van alles fout gaat maar het hield me wel bezig vandaag.

Zo dat ik er migraine achtige hoofdpijn van kreeg en naar huis ben gegaan. Wel even lekker geslapen,  mn hoofdpijn is niet weg.

Ga zo lekker douchen en vannavond weer op tijd mn bed in!

Kindje kan overigens gewoon blijven groeien en hoeft er niets van te merken.

We kunnen ook gewoon op vakantie naar Frankrijk.

Dus het zal wel gewoon een reactie zijn van oh jee, nu alles maar snel in orde maken maar waar haal ik daar de tijd vandaan. Nou ja ik, vriendlief want die zal het meeste moeten doen.
Hee |Lot: heb je een beetje beter kunnen slapen vannacht?

Fijn dat je kindje het zo goed doet. Ik snap je onzekerheid, maar probeer niet teveel te piekeren: utkomtgoedutkomtgoed!!!!*;

Het is toch mogelijk dat de placenta met het groeien van debaarmoeder mee "omhoog" trekt?

Weet je ook wat het wordt???? (nieuwsgierig aagje praat hier:P)
Helaas slecht geslapen vannacht. Heb hevige migraine gekregen. Heb me vanmorgen ook ziek gemeld. Nu gaat het wel alleen ben erg moe, van slapen is niet veel gekomen.

Er zit nu nog een restje... ga zo nog even mn bedje in.

Ehh, nee Charly, we weten niet wat het wordt!

Mn schoonzusje en zwager krijgen een meisje, terwijl ze dachten dat het een jongen zou worden! Mn schoonzusje droomde zelfs over een jongen dus ze kan er nog niet over uit.

Ik dacht trouwens ook dat het een jongen zou worden.

Mn zusje weet ook niet wat het wordt.

Ook zij moet met 32 nog een keer voor een echo. Er is een niertje iets vergroot zo lijkt. Niet echt om je zorgen om te maken maar ze willen het dan toch zeker weten voor de geboorte.

Je hebt gelijk hoor Charly, mn placenta kan nog mee omhoog naarmate de baarmoeder groeit. 

Dat houd ik me zelf nu ook steeds voor!

Ga me nu maar wel snel verdiepen in een bedje + kast + kleuren voor Marit haar kamer en de kleuren voor de babykamer!

Deze moeten wel zsm af, voor het geval dat zegmaar.
Oh jee, bespeur ik daar nu al nesteldrang???

Slapen er al julibeebs in een gewoon bedje???

Wij hebben sinds vorige week de spijlen eruit gehaald zodat hij zelf zijn bed uit kan komen, hij begon zijn been al akelig over de bedrand te gooien :o

(bij ons ledikantje kan je 3 spijlen tijdelijk verwijderen)

Maar toen ik hem net tussen de middag naar bed had gebracht hoorde ik een hoop gerommel boven me: en ja hoor: meneer had zijn slaapzak uitgetrokken en zat lekker op de grond te spelen. BEDTIME MISTER!!!!
Heb nog niet bijgelezen, maar reageer even snel op het verjaardagskado.

Wij hebben een poppenhuis gekocht!!

3 verdiepingen echt super gaaf. We zetten hem op haar kamertje en als ze dan 's ochtends wakker wordt is het een suprise!!!

Een echt meidenkado dus hihihi:P
Ik word helemaal gek, nog niet ongesteld, maar 2 negatieve testen:o. Ik ben echt zo zenuwachtig. Om t kwartier naar de wc, indenken dat ik wat moeier ben dan normaal etc. Pfff

Vandaag iig wel mijn laatste dienst in mijn oude functie en dan begin ik maandag op kantoor. Heb er echt zin in!!

Minime slaapt nog in zijn ledikantje en op het kdv hebben ze een soort matrasjes op de grond en daar kruipt hij niet uit. Ik wil nog even wachten met een nieuw bed tot een pos. testje.:)

Lot:*;!!
Jemig Findi, dat zijn geen grappen meer van je lijf. Van dit soort spelletjes houden we niet!!

Welke test gebruik je? Ik had zondags de predictor gebruikt (zou het meest betrouwbaar zijn) en woensdag die van het Kruidvat (heb ik bij vorige zwangerschap ook gebruikt) en die was pos.!

Maar goed het wordt een beetje een duur grapje om elke dag te testen, dus heel veel sterkte met het bewaren van je geduld *;

Tomaatje: volgens mij heb ik je per ongeluk geweigerd als Hyvesvriendje :$Ik herkende je nickname niet. Pas nu ik meer vivamama's reacties krijg heb ik de link gelegd: SORRY (ook als het toch per ongeluk iemand anders is...;))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven