Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 augustus 2009 om 14:00
Alles wat je in een ander zoekt, moet je in jezelf kunnen vinden.
Dat maakt het zoeken in de ander meteen overbodig, kijk naar binnen!
Wat je dan van een ander krijgt, is een extraatje, een cadeau.
Vervolgens is het de truc om niet te gaan rekenen op die extraatjes en cadeautjes, want dat zal je afhankelijk maken en dus minder sterk.
*blijft als een gék haar vingers bewegen*
Dat maakt het zoeken in de ander meteen overbodig, kijk naar binnen!
Wat je dan van een ander krijgt, is een extraatje, een cadeau.
Vervolgens is het de truc om niet te gaan rekenen op die extraatjes en cadeautjes, want dat zal je afhankelijk maken en dus minder sterk.
*blijft als een gék haar vingers bewegen*
zondag 30 augustus 2009 om 14:10
Jahaaaaaaaaaaaa.....
Ik had toch gezegd niet te veel schrijven!
Ben verdorie een uurtje weg en lan 3 pagina's bij lezen
*stampvoet dat er gewoon niet naar haar geluisterd wordt*
Ik zal eerst papillion eens gedag zeggen, beetje onbeschoft van me sorry
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Dan:
las ik net ergens dat eenzaamheid bij sommige zo rond de kerst op komt zetten.
Precies de reden dat ik vorig jaar ben begonnen op het Lonely deze Kerst topic
Maar ondertussen hebben wij hier de oplossing.
Ik ben gelukkig gezegend met een hoop vrijgezelle vrienden en vriendinnen, die allemaar een broertje dood hebben aan kerst om exact die reden.
Vorig jaar hebben we dus besloten om Kerstavond allemaal bij elkaar te komen (wat neerkwam op ineens 20 man bij mij thuis) allemaal wat koken,en daarna de kroeg in om zo veel te drinken dat we alletwee de kerstdagen onze roes moesten uitslapen.
Nou viel die roes wel mee, dus de volgende dag is een klein clubje gewoon weer bij 1 van diezelfde vrienden aangeschoven met eten.
Gelukkig zijn mijn ouders heel makkelijk en hoef ik niet per se met Kerst op te komen draven.
Frizz, ben je al afgevallen door het met sportkleren achter je laptop zitten?
If so dan zeg ik morgen mijn abb.op de sportschool op.
IK heb NU al spierpijn.
Eigen schuld had ik maar niet 3 weken sportschook ontwijkend gedrag moeten vertonen!
Ik moet echt zeggen dat ik het ontzettend naar mijn zin heb zo als single
Maar ik zou het ook ontzettend naar mijn zin hebben in een relatie
Ik hink dus een beetje op twee benen zeg maar
Wat ik op dit moment het meeste mis.
Eerlijk....de seks!
Ook de onzin praatjes natuurlijk maar vooral het lijfelijke gebeuren...
Sneez, wanneer ga je naar Berlijj?
heeft ergens gelezen dat er met Sneez een dingetje was met een date, maar is ff vergeten wat het nou precies was.
*denkt dat Kym aan het French Kissen is*
Ik had toch gezegd niet te veel schrijven!
Ben verdorie een uurtje weg en lan 3 pagina's bij lezen
*stampvoet dat er gewoon niet naar haar geluisterd wordt*
Ik zal eerst papillion eens gedag zeggen, beetje onbeschoft van me sorry
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Dan:
las ik net ergens dat eenzaamheid bij sommige zo rond de kerst op komt zetten.
Precies de reden dat ik vorig jaar ben begonnen op het Lonely deze Kerst topic
Maar ondertussen hebben wij hier de oplossing.
Ik ben gelukkig gezegend met een hoop vrijgezelle vrienden en vriendinnen, die allemaar een broertje dood hebben aan kerst om exact die reden.
Vorig jaar hebben we dus besloten om Kerstavond allemaal bij elkaar te komen (wat neerkwam op ineens 20 man bij mij thuis) allemaal wat koken,en daarna de kroeg in om zo veel te drinken dat we alletwee de kerstdagen onze roes moesten uitslapen.
Nou viel die roes wel mee, dus de volgende dag is een klein clubje gewoon weer bij 1 van diezelfde vrienden aangeschoven met eten.
Gelukkig zijn mijn ouders heel makkelijk en hoef ik niet per se met Kerst op te komen draven.
Frizz, ben je al afgevallen door het met sportkleren achter je laptop zitten?
If so dan zeg ik morgen mijn abb.op de sportschool op.
IK heb NU al spierpijn.
Eigen schuld had ik maar niet 3 weken sportschook ontwijkend gedrag moeten vertonen!
Ik moet echt zeggen dat ik het ontzettend naar mijn zin heb zo als single
Maar ik zou het ook ontzettend naar mijn zin hebben in een relatie
Ik hink dus een beetje op twee benen zeg maar
Wat ik op dit moment het meeste mis.
Eerlijk....de seks!
Ook de onzin praatjes natuurlijk maar vooral het lijfelijke gebeuren...
Sneez, wanneer ga je naar Berlijj?
heeft ergens gelezen dat er met Sneez een dingetje was met een date, maar is ff vergeten wat het nou precies was.
*denkt dat Kym aan het French Kissen is*
zondag 30 augustus 2009 om 14:11
hahaha frizz ja ja Agh ik ben tevreden met dit soort verhalen!
En ja daar val je van af, ik heb namelijk ook zo'n zweetbroek aan!
Dat is sneu boemen dat je bij niemand kon aankloppen, maar volgens mij hebben veel mensen dat gevoel. Is dat nu wel, dat je bij iemand terecht kan of is dit je uitlaatklep?
En ja daar val je van af, ik heb namelijk ook zo'n zweetbroek aan!
Dat is sneu boemen dat je bij niemand kon aankloppen, maar volgens mij hebben veel mensen dat gevoel. Is dat nu wel, dat je bij iemand terecht kan of is dit je uitlaatklep?
zondag 30 augustus 2009 om 14:13
Dank je summer, ahhhh zalig zo'n kerst toch! Ik bedoel bij ons thuis deden we nooit aan kerst. Wel toen we heel klein waren, maar daarna eigenlijk nooit meer. Geen bijzonder gevoel met kerst, maar ow zo gezellig en lekker.
Ik zou het leuk vinden jullie leeftijden te weten, of is dat prive?
Begin zelf
29!!
Ik zou het leuk vinden jullie leeftijden te weten, of is dat prive?
Begin zelf

zondag 30 augustus 2009 om 14:17
Ow nee hoor, op dit topic is zo ondertussen niets meer prive
Ik ben een beetje het oude bokje van het topic
Tenminste vorige week werd ik op een ander topic naar het Libelle forum gestuurd...
Ik ben 36.
Maar wat is jouw verhaal?
Want de onze heb je zo allemaal een beetje kunnen lezen
Ik ben een beetje het oude bokje van het topic
Tenminste vorige week werd ik op een ander topic naar het Libelle forum gestuurd...
Ik ben 36.
Maar wat is jouw verhaal?
Want de onze heb je zo allemaal een beetje kunnen lezen

zondag 30 augustus 2009 om 14:20
Jaaaaah enge films. Ik heb jaren een trauma gehad van Jaws (was iets van 8 toen ik het zag), durfde uiteindelijk een poos niet meer na het toilet (wc = riolering, riolering eindigt in zee, zee woont Jaws, Jaws zou dus zomaar uit de toiletpot kunnen komen ).
Frizz leuk dat MX toch wel moeite voor je doet, geniet er gewoon lekker van. Hoe is met MBF? Hij had toch laatst gebeld? Heeft hij het in de gaten dat het weer oplaait tussen MX en jou?
Papillon: hallo, leuk dat je er bent
Boemen: blij om te lezen dat het beter met je gaat. Zie het hele gebeuren maar als een ervaring dat je nog dichterbij gaat brengen naar de dame of heer (als ik inderdaad het juiste topic weet te herinneren, dan is het volgens mij de eerste keer dat je voor een vrouw bent gevallen, toch?) waarmee je samen nog volmaakter mee mag zijn.
Sum: lief hoe was sporten?
Sam: jaah jouw gevoelens herken ik zeker. Ik had er vrijdag nog last van, toen ik met een vreemde man in de regen heel romantisch een film zat te kijken.
Sneeze: HP ik ben benieuwd hoe het daarmee afloopt. al zou ik een beetje klaar met hem zijn. Met mijn geliefden spreek ik altijd af "als je beter kan krijgen, dan ben ik de laatste die je tegenhoud". Hij dacht beter te kunnen krijgen en komt daar nu van terug...tja soms moeten mensen even ervaren dat hun keuzes ook gevolgen hebben en die hoeven niet altijd in hun voordeel te zijn (Oftewel als je ergens voor kiest, dan kies ook ergens niet voor). Ik zou niet al te happig meer zijn in zo'n situatie. Berlijn übercool. Ik ga altijd daar naar Club Weekend, zo lekker stappen daar. Dus als je daar bent, geef even een gil misschien kunnen we daar afspreken en samen met die vriendin van je uit ons dakkie gaan.
Madhe: ik vind jou lief
Kym: Ben je al bij die stam of aan het nagenieten met Fransoos of WS?
Pffft volgens mij iedereen nu wel gehad, toch?
Frizz leuk dat MX toch wel moeite voor je doet, geniet er gewoon lekker van. Hoe is met MBF? Hij had toch laatst gebeld? Heeft hij het in de gaten dat het weer oplaait tussen MX en jou?
Papillon: hallo, leuk dat je er bent
Boemen: blij om te lezen dat het beter met je gaat. Zie het hele gebeuren maar als een ervaring dat je nog dichterbij gaat brengen naar de dame of heer (als ik inderdaad het juiste topic weet te herinneren, dan is het volgens mij de eerste keer dat je voor een vrouw bent gevallen, toch?) waarmee je samen nog volmaakter mee mag zijn.
Sum: lief hoe was sporten?
Sam: jaah jouw gevoelens herken ik zeker. Ik had er vrijdag nog last van, toen ik met een vreemde man in de regen heel romantisch een film zat te kijken.
Sneeze: HP ik ben benieuwd hoe het daarmee afloopt. al zou ik een beetje klaar met hem zijn. Met mijn geliefden spreek ik altijd af "als je beter kan krijgen, dan ben ik de laatste die je tegenhoud". Hij dacht beter te kunnen krijgen en komt daar nu van terug...tja soms moeten mensen even ervaren dat hun keuzes ook gevolgen hebben en die hoeven niet altijd in hun voordeel te zijn (Oftewel als je ergens voor kiest, dan kies ook ergens niet voor). Ik zou niet al te happig meer zijn in zo'n situatie. Berlijn übercool. Ik ga altijd daar naar Club Weekend, zo lekker stappen daar. Dus als je daar bent, geef even een gil misschien kunnen we daar afspreken en samen met die vriendin van je uit ons dakkie gaan.
Madhe: ik vind jou lief
Kym: Ben je al bij die stam of aan het nagenieten met Fransoos of WS?
Pffft volgens mij iedereen nu wel gehad, toch?
zondag 30 augustus 2009 om 14:22
zondag 30 augustus 2009 om 14:24
Pom, jij bent altijd zo attent!
Ik vergeet altijd de helft als ik binnen kom zeilen.
Nog even over enge films.
Ik heb ooit als dreumes van ik denk een jaar of 12 (hou oud ben je als je in de brugklas zit???) Poltergeist gezien.
Ik moet je zeggen....sindsdien ben ik nog steeds bang voor onweer...dit tot grote hilariteit van mijn vrienden
Maar als het echt spookt buiten moet er echt even iemand langskomen om me vast te houden
Hoe sneu is dat op je 36 ste
*overweegt weer een afspraak met de peut*
En de Exorcist kijken staat hier ook nog steeds garant voor ten minste 3 slapeloze nachten...
Pom, wat heb jij gister nou ook alweer gedaan?
Enne.....sporten?
AUWWWWWWWW (maar wel lekker)
Ik vergeet altijd de helft als ik binnen kom zeilen.
Nog even over enge films.
Ik heb ooit als dreumes van ik denk een jaar of 12 (hou oud ben je als je in de brugklas zit???) Poltergeist gezien.
Ik moet je zeggen....sindsdien ben ik nog steeds bang voor onweer...dit tot grote hilariteit van mijn vrienden
Maar als het echt spookt buiten moet er echt even iemand langskomen om me vast te houden
Hoe sneu is dat op je 36 ste
*overweegt weer een afspraak met de peut*
En de Exorcist kijken staat hier ook nog steeds garant voor ten minste 3 slapeloze nachten...
Pom, wat heb jij gister nou ook alweer gedaan?
Enne.....sporten?
AUWWWWWWWW (maar wel lekker)

zondag 30 augustus 2009 om 14:25
zondag 30 augustus 2009 om 14:27
zondag 30 augustus 2009 om 14:27
Ach Sum, het kan nog erger hoor.
Ik was er als enige denk ik absoluut van overtuigd dat The Blair Witch Project echt gebeurd was.
Een volgens mij ben ik ook de enige op de hele wereld die hem echt super eng vond.
Hoe lang ik niet mijn autodeuren aan de binenkant op slot heb gedaan als ik maar langs een plantsoentje moest rijden...
Ik was er als enige denk ik absoluut van overtuigd dat The Blair Witch Project echt gebeurd was.
Een volgens mij ben ik ook de enige op de hele wereld die hem echt super eng vond.
Hoe lang ik niet mijn autodeuren aan de binenkant op slot heb gedaan als ik maar langs een plantsoentje moest rijden...
Huts!
zondag 30 augustus 2009 om 14:30
Hahahaha Sum, ik doe mijn uiterste best te vergeten dat seks uberhaubt bestaat.
Zonder resultaat, maar toch...
En dan mag ik nog niet eens klagen, omdat ik af en toe nog weleens wat uitspook.
Alhoewel het lijkt dat de behoefte alleen maar groter wordt na een opzwepend nachtje.
En nee, ik word helaas alleen maar dikker achter de pc.
Maar dat zou dus wel opgelost kunnen worden door bovenstaande.
Twee vliegen in één klap!
Helaas heb ik dus niet zo'n vriendengroep Sum.
Bij mij is echt ie-de-reen bezet.
Allemaal samenwonend of getrouwd.
Maar ja, ik heb besloten dat de feestdagen mij niks meer kunnen schelen.
Alhoewel de tranen voorheen in mijn ogen sprongen hoor, als ik er alleen maar aan dácht weer de enige single te zijn in een gezelschap.
Agossie Pom...
Vertederend dat je bang was voor de wc!
zag vannacht trouwens een vette docu over haaien, maar dat zul jij wel niks vinden he?
Ik spreek MBF ook elke dag.
Weleenswaar op zijn initiatief, maar toch.
Nee hij heeft niks door.
Suffe vrienden hoor heeft MX, zit ik bij hun, te smsen met MX, proberen ze me uit te horen.
"Heb je een vriend?"
"Is het een Marokkaan?"
Stelletje blinden!
Ja het is leuk dat hij moeite doet, alleen ik merkte gister dat het relativeren soms even wat moeilijker begint te worden.
Onzekerheid komt weer om de hoek kijken.
Gelukkig heb ik me er niet door laten leiden!
Ik ben trouwens 29 jaar!
Papillon waarom vind jij dat soort verhalen eigenlijk zo leuk?
Zonder resultaat, maar toch...
En dan mag ik nog niet eens klagen, omdat ik af en toe nog weleens wat uitspook.
Alhoewel het lijkt dat de behoefte alleen maar groter wordt na een opzwepend nachtje.
En nee, ik word helaas alleen maar dikker achter de pc.
Maar dat zou dus wel opgelost kunnen worden door bovenstaande.
Twee vliegen in één klap!
Helaas heb ik dus niet zo'n vriendengroep Sum.
Bij mij is echt ie-de-reen bezet.
Allemaal samenwonend of getrouwd.
Maar ja, ik heb besloten dat de feestdagen mij niks meer kunnen schelen.
Alhoewel de tranen voorheen in mijn ogen sprongen hoor, als ik er alleen maar aan dácht weer de enige single te zijn in een gezelschap.
Agossie Pom...
Vertederend dat je bang was voor de wc!
zag vannacht trouwens een vette docu over haaien, maar dat zul jij wel niks vinden he?
Ik spreek MBF ook elke dag.
Weleenswaar op zijn initiatief, maar toch.
Nee hij heeft niks door.
Suffe vrienden hoor heeft MX, zit ik bij hun, te smsen met MX, proberen ze me uit te horen.
"Heb je een vriend?"
"Is het een Marokkaan?"
Stelletje blinden!
Ja het is leuk dat hij moeite doet, alleen ik merkte gister dat het relativeren soms even wat moeilijker begint te worden.
Onzekerheid komt weer om de hoek kijken.
Gelukkig heb ik me er niet door laten leiden!
Ik ben trouwens 29 jaar!
Papillon waarom vind jij dat soort verhalen eigenlijk zo leuk?
zondag 30 augustus 2009 om 14:32
Hai Pommie en Summertje,
Hoe is het dan toch met jullie,lieffies?
Ik ga over 3 weekjes naar Berlijn! Heb er zin in. Tja en die date meneer, dat is zo'n downloadmeneer. Heb m nog nooit IRL gezien. Hij ging een tijdje terug op vakantie, ik was niet mobiel want had net mijn poot gebroken. Na zijn vakantie zouden we wat afspreken, maar toen had ie ineens de liefde van zijn leven gevonden. Nu is dat na 2 weken toch niet meer de liefde van zijn leven en zoekt hij weer contact met mij. Tjaa... ik doe er op dit moment maar even niets mee...
Sneezeltje heeft binnenkort een personeelsfeest van t werk. Sneez realiseert zich dat ze zich daar meer mee bezig houdt dan goed is.... en dan vooral met die ene collega-meneer die haar niet ziet zitten. He daar had ik toch allang een vette streep onder gezet....?
Hoe is het dan toch met jullie,lieffies?
Ik ga over 3 weekjes naar Berlijn! Heb er zin in. Tja en die date meneer, dat is zo'n downloadmeneer. Heb m nog nooit IRL gezien. Hij ging een tijdje terug op vakantie, ik was niet mobiel want had net mijn poot gebroken. Na zijn vakantie zouden we wat afspreken, maar toen had ie ineens de liefde van zijn leven gevonden. Nu is dat na 2 weken toch niet meer de liefde van zijn leven en zoekt hij weer contact met mij. Tjaa... ik doe er op dit moment maar even niets mee...
Sneezeltje heeft binnenkort een personeelsfeest van t werk. Sneez realiseert zich dat ze zich daar meer mee bezig houdt dan goed is.... en dan vooral met die ene collega-meneer die haar niet ziet zitten. He daar had ik toch allang een vette streep onder gezet....?
zondag 30 augustus 2009 om 14:34
Nou ik vond The Ring echt een enge kutfilm, maar daarna was ik niet bang.
Totdat ik wéken later toch een rare nachtmerries kreeg!
Zat erover te vertellen in de auto, zegt mijn boertje ineens: "Klinkt wel een beetje als The Ring Frizz, heb je die gezien?"
Sindsdien kijk ik dus geen enge films meer, tenzij ik in het gezelschap ben van een leuke man die blijft slapen.
Of ik vond The Blair Witch ook eng!
Zag hem in de bios en wist ik veel dat het geen échte docu was...
Totdat ik wéken later toch een rare nachtmerries kreeg!
Zat erover te vertellen in de auto, zegt mijn boertje ineens: "Klinkt wel een beetje als The Ring Frizz, heb je die gezien?"
Sindsdien kijk ik dus geen enge films meer, tenzij ik in het gezelschap ben van een leuke man die blijft slapen.
Of ik vond The Blair Witch ook eng!
Zag hem in de bios en wist ik veel dat het geen échte docu was...
zondag 30 augustus 2009 om 14:35

zondag 30 augustus 2009 om 14:36
Hé Frizz, nu kan ik het haaien gedoe wel weer relativeren . Sinds ik mijn PADI heb, haaien in het eggie heb aanschouwd en zwaar onder de indruk van ben ben ik erg blij dat ze er zijn. Bovendien heb nu weer in mijn hoofd gehaald dat ik liever gedood wordt door een haai (is snel, meestal in 1 bijt) dan door een inktvis (heeft een snavel, dus zou je alleen maar kunnen dood pikken)