Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 augustus 2009 om 10:34
zondag 30 augustus 2009 om 10:53
Good morning schatjes
Djeez wat heb ik geslapen zeg!!!
Vandaag de dag....ik betreed de sportschool weer.
Heb er zin in en ben benieuwd hoe die is geworden.
Ik geen mezelf 4 weken en dan moet ik mijn oude broeken weer met gemak aankunnen.
*heeft eigenlijk om 10.52 ook al trek in patatjes, maar das lijntechnisch natuurlijk helemaal niet verantwoord*
Kym, hoe was het met Fransje? (ik weet niet meer wie het net zei maar de koffie zat tegen mijn beeldscherm)
Djeez wat heb ik geslapen zeg!!!
Vandaag de dag....ik betreed de sportschool weer.
Heb er zin in en ben benieuwd hoe die is geworden.
Ik geen mezelf 4 weken en dan moet ik mijn oude broeken weer met gemak aankunnen.
*heeft eigenlijk om 10.52 ook al trek in patatjes, maar das lijntechnisch natuurlijk helemaal niet verantwoord*
Kym, hoe was het met Fransje? (ik weet niet meer wie het net zei maar de koffie zat tegen mijn beeldscherm)
zondag 30 augustus 2009 om 11:04
Ook een goedemorgen!
Hier is Sam weer, uit haar schulp gekropen en zo uit mijn blote hoofd ff deze dingen...
Boemen, bedankt voor je lange post. Nuttige dingen heb je genoteerd. Bij mij is het alleen zo dat ik zeker wel eigenwaarde heb. Bij elkaar opgeraapt en zorgvuldig gekoesterd door de jaren heen.
Ik val op mannen die niet (is mijn aanname) 100% voor mij gaan. Vaak is het ook zo dat ik zelf ook niet 100% voor hen ga. De kunst is om er achter te komen waarom niet en zie daar mijn intuitie fluistert de waarheid. Zo nu ook weer. Ik heb alleen geleerd dat ik teveel aanneem dat het wel zo zal zijn (dus niet!) en te veel luister naar het negatieve stemmetje in mijn hoofd. Dus dat zijn de dingen waar ik absoluut aan wil werken. Wordt vervolgd...
Kym, bedankt voor je knuffel..deed mij goed toen ik mij kut voelde. Leuk onderzoeken in het rimboe doen! Heel anders.
Sneezeweasel, leuk dat ik weet waarom dat je nicknaam is! Intussen helemaal beter geworden?
Oh wacht..ramadannen, daar gaan verschillende moslims mee om. Sommigen gebruiken helemaal geen deodorant, geen parfum, geen make-up, geen haargel! Sommigen zijn daar weer niet zo strikt in. En dat vind ik alleen maar goed. Het is hoe je het beleeft in je hart, toch.
SD, ga je sporten? Ow dan ga je er fanatiek tegen aan. Het lukt jou wel, plus minus een maand je strakke broeken weer aan!
Hier is Sam weer, uit haar schulp gekropen en zo uit mijn blote hoofd ff deze dingen...
Boemen, bedankt voor je lange post. Nuttige dingen heb je genoteerd. Bij mij is het alleen zo dat ik zeker wel eigenwaarde heb. Bij elkaar opgeraapt en zorgvuldig gekoesterd door de jaren heen.
Ik val op mannen die niet (is mijn aanname) 100% voor mij gaan. Vaak is het ook zo dat ik zelf ook niet 100% voor hen ga. De kunst is om er achter te komen waarom niet en zie daar mijn intuitie fluistert de waarheid. Zo nu ook weer. Ik heb alleen geleerd dat ik teveel aanneem dat het wel zo zal zijn (dus niet!) en te veel luister naar het negatieve stemmetje in mijn hoofd. Dus dat zijn de dingen waar ik absoluut aan wil werken. Wordt vervolgd...
Kym, bedankt voor je knuffel..deed mij goed toen ik mij kut voelde. Leuk onderzoeken in het rimboe doen! Heel anders.
Sneezeweasel, leuk dat ik weet waarom dat je nicknaam is! Intussen helemaal beter geworden?
Oh wacht..ramadannen, daar gaan verschillende moslims mee om. Sommigen gebruiken helemaal geen deodorant, geen parfum, geen make-up, geen haargel! Sommigen zijn daar weer niet zo strikt in. En dat vind ik alleen maar goed. Het is hoe je het beleeft in je hart, toch.
SD, ga je sporten? Ow dan ga je er fanatiek tegen aan. Het lukt jou wel, plus minus een maand je strakke broeken weer aan!
I am Spaaartaaacus.
zondag 30 augustus 2009 om 11:08
zondag 30 augustus 2009 om 11:12
*Misschien wel netjes op me voor te stellen, je suis Pappillon en vlieg overal een beetje mee*
Sam: Logisch dat je zo kan voelen, denk dat elke vrouw gewoon vastigheid wil. Dat hoeft niet voor iedereen op dezelfde leeftijd zijn. Maar denk dat het gros gewoon huisje, boompje en beestje wilt.
Klopt religie beleef je met je hart, maar ik vind persoonlijk dat de ramadan meer is dan alleen met je hart.
Sam: Logisch dat je zo kan voelen, denk dat elke vrouw gewoon vastigheid wil. Dat hoeft niet voor iedereen op dezelfde leeftijd zijn. Maar denk dat het gros gewoon huisje, boompje en beestje wilt.
Klopt religie beleef je met je hart, maar ik vind persoonlijk dat de ramadan meer is dan alleen met je hart.
zondag 30 augustus 2009 om 11:13
Goeiemorgen allemaal...
Ik ontbijt! Dat wil zeggen: Ik vast niet!
Sneeze joh, wat ga je nou doen met die hangende-pootjes-meneer?
Wat heerlijk dat je je een stukje beter voelt.
Je kunt weer relativeren zie ik!
Oh Pom, vreselijk is dat toch?
Mijn ouders hebben het intussen gelukkig wel afgeleerd, alleen mijn oma niet...
Wat heb jij uitgespookt dan met die ouwe knar van je?
Ik heb wél met tandpasta gepoetst Papillon!
Ik heb begrepen dat het valt in de categorie 'liever niet doen', maar dat het wel mág.
Er zijn dan ook veel moslims die het wel doen, en aangezien ik niet eens moslim ben, vond ik dat ik het ook mocht.
Sum das een goed streven joh.
Wil er ook wel 3 kg vanaf.
Heb nog steeds dat aanbod van die personal trainer niet afgeslagen...
Ik ontbijt! Dat wil zeggen: Ik vast niet!
Sneeze joh, wat ga je nou doen met die hangende-pootjes-meneer?
Wat heerlijk dat je je een stukje beter voelt.
Je kunt weer relativeren zie ik!
Oh Pom, vreselijk is dat toch?
Mijn ouders hebben het intussen gelukkig wel afgeleerd, alleen mijn oma niet...
Wat heb jij uitgespookt dan met die ouwe knar van je?
Ik heb wél met tandpasta gepoetst Papillon!
Ik heb begrepen dat het valt in de categorie 'liever niet doen', maar dat het wel mág.
Er zijn dan ook veel moslims die het wel doen, en aangezien ik niet eens moslim ben, vond ik dat ik het ook mocht.
Sum das een goed streven joh.
Wil er ook wel 3 kg vanaf.
Heb nog steeds dat aanbod van die personal trainer niet afgeslagen...
zondag 30 augustus 2009 om 11:14
Ik ik ik....ik ben een die hard Kill Bill Fan!
Ik denk dat ik hem al 10x gezien heb.
Sam mag ik je iets persoonlijks vragen?
iets over het beleven van een film (de Kill Billen in dit geval)
Fijn dat je weer onder je steen vandaan bent gekropen
Weet je, soms is dat ook gewoon lekker.
Je even afzonderen van iedereen, teruggeworpen worden op jezelf
Jezelf dodelijk zielig, verdrietig en eenzaam voelen.
gek genoeg voel ik me daarna altijd weer ontzettend sterk.
Denk dat het er in mijn geval mee te maken heeft dat ik vroegah echt onwijs aan het wegrennen was voor het alleen zijn.
Ik was bang om na te denken
Bang voor de spoken in de kast...
Met een psych heb ik geleerd dat het beter is die spoken er toch uit te laten, want weg gaan ze anders echt niet.
Dat maakt dat ik mijn onder een steen kruip acties altijd heel bewust uitkies nu.
Tis lekker om angst (wat wel een beetje een groot woord is) een soort van onder controle te hebben
Ik denk dat ik hem al 10x gezien heb.
Sam mag ik je iets persoonlijks vragen?
iets over het beleven van een film (de Kill Billen in dit geval)
Fijn dat je weer onder je steen vandaan bent gekropen
Weet je, soms is dat ook gewoon lekker.
Je even afzonderen van iedereen, teruggeworpen worden op jezelf
Jezelf dodelijk zielig, verdrietig en eenzaam voelen.
gek genoeg voel ik me daarna altijd weer ontzettend sterk.
Denk dat het er in mijn geval mee te maken heeft dat ik vroegah echt onwijs aan het wegrennen was voor het alleen zijn.
Ik was bang om na te denken
Bang voor de spoken in de kast...
Met een psych heb ik geleerd dat het beter is die spoken er toch uit te laten, want weg gaan ze anders echt niet.
Dat maakt dat ik mijn onder een steen kruip acties altijd heel bewust uitkies nu.
Tis lekker om angst (wat wel een beetje een groot woord is) een soort van onder controle te hebben
zondag 30 augustus 2009 om 11:16
zondag 30 augustus 2009 om 11:17
Hee Sam, fijn dat je uit je schulp bent gekropen, dan kunnen wij je ook weer zien.
Ga je iets leuks doen vandaag?
Ik heb trouwens eens opgelet, de meeste moslims die ik ken gebruiken gewoon gel, make-up enz.
Shit nee ik heb Kill Bill dus gemist.
Wel laatst het eerste deel gezien op tv, dus ik had gister best voor de buis willen zitten.
Misschien ander keertje dan maar...
Ga je iets leuks doen vandaag?
Ik heb trouwens eens opgelet, de meeste moslims die ik ken gebruiken gewoon gel, make-up enz.
Shit nee ik heb Kill Bill dus gemist.
Wel laatst het eerste deel gezien op tv, dus ik had gister best voor de buis willen zitten.
Misschien ander keertje dan maar...
zondag 30 augustus 2009 om 11:21
zondag 30 augustus 2009 om 11:22
Oh Sum, herkenbaar!
Ik wilde NOOIT alleen zijn vroeger.
Rende van hot naar her, wist altijd waar iedereen uithing, wat de werkroosters van mijn vrienden waren, en ging pas weer naar huis als ik wist dat ik snel in slaap zou vallen.
Toen kreeg ik een vriend en we waren erg vaak samen, dus toen dat na 3 jaar uitging...
Woops, Frizz was alleen. Aaaarrrghhhhhhh!
Ik vond het dood- en doodeng, haalde me allerlei rare dingen in mijn hoofd.
Stom he...
Maar toen de angst wegging (duurde wel ff hoor) vond ik het ineens zó lekker om alleen thuis te zijn.
Er kwam een hele periode dat ik gewoon dágen in mijn eentje was.
Kan het nu nog.
Wist eerder nooit dat ik zulk goed gezelschap was.
Ik wilde NOOIT alleen zijn vroeger.
Rende van hot naar her, wist altijd waar iedereen uithing, wat de werkroosters van mijn vrienden waren, en ging pas weer naar huis als ik wist dat ik snel in slaap zou vallen.
Toen kreeg ik een vriend en we waren erg vaak samen, dus toen dat na 3 jaar uitging...
Woops, Frizz was alleen. Aaaarrrghhhhhhh!
Ik vond het dood- en doodeng, haalde me allerlei rare dingen in mijn hoofd.
Stom he...
Maar toen de angst wegging (duurde wel ff hoor) vond ik het ineens zó lekker om alleen thuis te zijn.
Er kwam een hele periode dat ik gewoon dágen in mijn eentje was.
Kan het nu nog.
Wist eerder nooit dat ik zulk goed gezelschap was.
zondag 30 augustus 2009 om 11:30
Niet herkenbaar!
Ik ben in mijn jeugd erg alleen geweest. Ook als enig kind alleen opgegroeid. Weinig vriendjes of vriendinnetjes om mij heen. Later koos ik er zelf voor om alleen te willen zijn maar voelde mij ook erg eenzaam.
Nu wil ik nooit meer 'verplicht' alleen zijn maar vind ik het heerlijk om gewild alleen te zijn. Ook wil ik heel graag liefde geven aan mensen waar ik om geef. Mijn huis en hart zijn open voor mijn vrienden en mensen die oprecht zijn.
Nee, ik denk dat de lijken nooit vernietigd kunnen worden. Ze kunnen wel verschrompeld worden. En ligt het aan mij hoe vaak ze zo nu en dan vallen uit de kast.
Ik ben in mijn jeugd erg alleen geweest. Ook als enig kind alleen opgegroeid. Weinig vriendjes of vriendinnetjes om mij heen. Later koos ik er zelf voor om alleen te willen zijn maar voelde mij ook erg eenzaam.
Nu wil ik nooit meer 'verplicht' alleen zijn maar vind ik het heerlijk om gewild alleen te zijn. Ook wil ik heel graag liefde geven aan mensen waar ik om geef. Mijn huis en hart zijn open voor mijn vrienden en mensen die oprecht zijn.
Nee, ik denk dat de lijken nooit vernietigd kunnen worden. Ze kunnen wel verschrompeld worden. En ligt het aan mij hoe vaak ze zo nu en dan vallen uit de kast.
I am Spaaartaaacus.
zondag 30 augustus 2009 om 11:34
quote:Sam1973 schreef op 30 augustus 2009 @ 11:30:
Niet herkenbaar!
Wat ben je een prachtig mens!
Het raakt me gewoon hiero...
Sam doe dan eens even een DIK slot op die kast zeg!
Niet herkenbaar!
Wat ben je een prachtig mens!
Het raakt me gewoon hiero...
Sam doe dan eens even een DIK slot op die kast zeg!
zondag 30 augustus 2009 om 11:35
Sam, euhh....is het niet beter om te lijken op te ruimen?
Waar ik gaande weg achter kom is dat spoken in de kast vaak enger lijken als dat ze zijn.
Bijvoorbeeld dat alleen zijn
Frizz omschrijft het heel mooi
Met de bezem naar buiten in de kroeg,pas naar huis als je zeker weet dat er nergens meer iets leuks is, en de zekerheid dat je in slaap valt zodra je in bed ligt.
Ik was zo bang voor eenzaamheid, maar omdat ik er nooit over nadacht werd die angst groter en groter.
Tot ik op een gegeven moment echt niet meer kon.
Ik was echt doodmoe.
En toen heb ik die eenzaamheid maar eens laten komen
Echt heel eng.
En ik was ook echt heel bang, rusteloos...maar weet je, nadat ik het had toegelaten merkt ik dat de ANGST die ik had voor eenzaamheid groter was dan de eenzaamheid zelf.
Want dat hele alleen zijn...vind ik nu eigenlijk best wel heel lekker.
Dat spook heb ik in inder geval opgelost...nou ja het is er nog wel soms een dagje, maar tis nu meer Casper het vriendelijke spookje geworden.
Angst voor dingen is vaak groter dan het ding zelf, en als je dat hebt ondervonden is de angst veranderd in een minder prettig ding, maar het is niet zo angstaanjagend meer.
Maar goed, wat ik dus eigenlijk wilde vragen net.
Als jij de Kill Billen zit te kijken, beleef jij de film dan ook zo intens?
Ik merk namelijk dat ik mede door de muziek...en soms ook juist de stiltes in de film echt de film wordt ingezogen.
Waar ik gaande weg achter kom is dat spoken in de kast vaak enger lijken als dat ze zijn.
Bijvoorbeeld dat alleen zijn
Frizz omschrijft het heel mooi
Met de bezem naar buiten in de kroeg,pas naar huis als je zeker weet dat er nergens meer iets leuks is, en de zekerheid dat je in slaap valt zodra je in bed ligt.
Ik was zo bang voor eenzaamheid, maar omdat ik er nooit over nadacht werd die angst groter en groter.
Tot ik op een gegeven moment echt niet meer kon.
Ik was echt doodmoe.
En toen heb ik die eenzaamheid maar eens laten komen
Echt heel eng.
En ik was ook echt heel bang, rusteloos...maar weet je, nadat ik het had toegelaten merkt ik dat de ANGST die ik had voor eenzaamheid groter was dan de eenzaamheid zelf.
Want dat hele alleen zijn...vind ik nu eigenlijk best wel heel lekker.
Dat spook heb ik in inder geval opgelost...nou ja het is er nog wel soms een dagje, maar tis nu meer Casper het vriendelijke spookje geworden.
Angst voor dingen is vaak groter dan het ding zelf, en als je dat hebt ondervonden is de angst veranderd in een minder prettig ding, maar het is niet zo angstaanjagend meer.
Maar goed, wat ik dus eigenlijk wilde vragen net.
Als jij de Kill Billen zit te kijken, beleef jij de film dan ook zo intens?
Ik merk namelijk dat ik mede door de muziek...en soms ook juist de stiltes in de film echt de film wordt ingezogen.
zondag 30 augustus 2009 om 11:41
Ow lees nu dart ik ontzettend mosterd ben met mijn laatste post over lijken opruimen.
Sam verschromeld ze.
Wat ik op zich ook al heel angstaanjagend vind klinken
*ziet Sam als een soort Ghost Buster door het huis gaan*
There's something wrong...in the neighbourhood....who are you gonna call....Ghost Busters!!!!!
Sam verschromeld ze.
Wat ik op zich ook al heel angstaanjagend vind klinken
*ziet Sam als een soort Ghost Buster door het huis gaan*
There's something wrong...in the neighbourhood....who are you gonna call....Ghost Busters!!!!!
zondag 30 augustus 2009 om 11:42
Niet te veel schrijven liefjes, ik moet even een uurtje weg.
Maar wil vanmiddag nog wel even terugkomen op de spoken.
Ik heb ook nog wel een hardnekkige die ik in de groep wil gooien.
Misschien kunnen we er een groepsuitdrijving van maken....
Ik ben nu even een kilo weg trainen
Maar wil vanmiddag nog wel even terugkomen op de spoken.
Ik heb ook nog wel een hardnekkige die ik in de groep wil gooien.
Misschien kunnen we er een groepsuitdrijving van maken....
Ik ben nu even een kilo weg trainen
zondag 30 augustus 2009 om 11:46
goede morgen ladies..
Boemen heeft maar heel weinig geslapen. Ik lag vroeg in bed , maar ik kon pas om 4 uur slapen en werd om half negen alweer door kat lief wakker gemiauwd..
Dan word ik ineens wakker en zie ik zijn hoofd ineens boven me hangen met zijn staart om me heen.
mauw mauw mauw i want fooddd... mauw mauw..
Heb t beestje maar eten gegeven en ben zelf aan de koffie gegaan.
@ frizz .. wat leuk dat je je zo op je gemak voelde... en en en ?? MX nog gezien? of heb ik dat gedeelte net met lezen gemist. geniet van je ontbijt zou ik zeggen x-d.. die is vast al helemaal op.
@ sam.. lijk uit de kast trekken, weet er alles van en ben er nu heel hard mee bezig..
Ik denk dat de lijken misschien ook nooit helemaal weg gaan, ze worden wel minder eng op den duur, en je weet mettertijd hoe ze er uit zien, hoe ze uit de kast vallen en wanneer..
En dat maakt dat je er beter mee kunt omgaan..
Ik was twee jaar geleden ook nog zo iemand die niet alleen kon zijn.. belde continue mensen, was overal te vinden.. ging smorgens vroeg weg, en was na het werken veel te laat thuis omdat ik weer bij iemand op bezoek was geweest. of dingen had ondernomen.
Heb daar nu veel meer zicht op, vind het fijn om thuis te komen.
Lekker mijn ding doen, en even tijd voor mezelf te nemen.
@ pappilon . Hello
leuk je hier te zien!
*boemen loopt even naar de kast en smeert een broodje*
Boemen heeft maar heel weinig geslapen. Ik lag vroeg in bed , maar ik kon pas om 4 uur slapen en werd om half negen alweer door kat lief wakker gemiauwd..
Dan word ik ineens wakker en zie ik zijn hoofd ineens boven me hangen met zijn staart om me heen.
mauw mauw mauw i want fooddd... mauw mauw..
Heb t beestje maar eten gegeven en ben zelf aan de koffie gegaan.
@ frizz .. wat leuk dat je je zo op je gemak voelde... en en en ?? MX nog gezien? of heb ik dat gedeelte net met lezen gemist. geniet van je ontbijt zou ik zeggen x-d.. die is vast al helemaal op.
@ sam.. lijk uit de kast trekken, weet er alles van en ben er nu heel hard mee bezig..
Ik denk dat de lijken misschien ook nooit helemaal weg gaan, ze worden wel minder eng op den duur, en je weet mettertijd hoe ze er uit zien, hoe ze uit de kast vallen en wanneer..
En dat maakt dat je er beter mee kunt omgaan..
Ik was twee jaar geleden ook nog zo iemand die niet alleen kon zijn.. belde continue mensen, was overal te vinden.. ging smorgens vroeg weg, en was na het werken veel te laat thuis omdat ik weer bij iemand op bezoek was geweest. of dingen had ondernomen.
Heb daar nu veel meer zicht op, vind het fijn om thuis te komen.
Lekker mijn ding doen, en even tijd voor mezelf te nemen.
@ pappilon . Hello
leuk je hier te zien!
*boemen loopt even naar de kast en smeert een broodje*
zondag 30 augustus 2009 om 11:48
Hahahahha ik heb een gostbusters-trauma.
De allereerste avond dat ik alleen thuis mag blijven...
Frizz gaat met haar pappa naar de videotheek (ook voor het eerst), want ze mag eerst een film kijken, en gaat dan zelf naar bed.
Pappa-Frizz en Frizz dralen wat door de videotheek, tot pappa-Frizz een leuke video heeft: "Kijk Frizz, deze gaat over een klein spook!"
De video gaat mee, pappa en mamma naar hun verjaardag.
Frizz start de video... Hmmmmm leuk!
Alleen langzamerhand wordt de video steeds enger!
Zo eng, dat Frizz niet eens meer durft op te staan om op de stop-knop te drukken!
Als de buurvrouw even komt kijken hoe het gaat, zit Frizz versteend op de bank, als de DOOD om nog langer alleen te blijven.
En zo brengt Frizz de rest van de avond door bij de buren op de bank.
En pappa-Frizz zegt nog steeds dat Frizz een angsthaasje is.
De allereerste avond dat ik alleen thuis mag blijven...
Frizz gaat met haar pappa naar de videotheek (ook voor het eerst), want ze mag eerst een film kijken, en gaat dan zelf naar bed.
Pappa-Frizz en Frizz dralen wat door de videotheek, tot pappa-Frizz een leuke video heeft: "Kijk Frizz, deze gaat over een klein spook!"
De video gaat mee, pappa en mamma naar hun verjaardag.
Frizz start de video... Hmmmmm leuk!
Alleen langzamerhand wordt de video steeds enger!
Zo eng, dat Frizz niet eens meer durft op te staan om op de stop-knop te drukken!
Als de buurvrouw even komt kijken hoe het gaat, zit Frizz versteend op de bank, als de DOOD om nog langer alleen te blijven.
En zo brengt Frizz de rest van de avond door bij de buren op de bank.
En pappa-Frizz zegt nog steeds dat Frizz een angsthaasje is.
zondag 30 augustus 2009 om 11:54
Trainze Sum!
Nou heb ik het trouwens het gevoel dat ik óók moet gaan... Zucht.
Ben je ook mooi klaar mee Boem, zo'n kat!
Jawel, heb MX nog gezien, mijn gezelschap voor de moskee hangt namelijk normaal gesproken op het werk van MX.
En dus gingen we daar nog even Marokkaanse thee drinken (niet eens gekregen in de moskee!).
Weet je trouwens hoeveel ik drink joh in de avonden na het vasten...
Anyway, zoals ik al verwachtte, maakte MX een stomme opmerking over mijn jurk.
Maar daarvoor hadden een aantal mensen al gezegd dat ik er heel leuk uitzag, dus ik kon die opmerking van MX wel hebben.
Was weer een mooie aanleiding voor MX en mij om elkaar een beetje uit te dagen daar.
Daarna belde MX nog (deed net mijn ogen dicht) over dat ik hem geen gedag had gezegd.
Had ik wel gedaan hoor, volgens mij zei ie ook gedag terug.
Nou heb ik het trouwens het gevoel dat ik óók moet gaan... Zucht.
Ben je ook mooi klaar mee Boem, zo'n kat!
Jawel, heb MX nog gezien, mijn gezelschap voor de moskee hangt namelijk normaal gesproken op het werk van MX.
En dus gingen we daar nog even Marokkaanse thee drinken (niet eens gekregen in de moskee!).
Weet je trouwens hoeveel ik drink joh in de avonden na het vasten...
Anyway, zoals ik al verwachtte, maakte MX een stomme opmerking over mijn jurk.
Maar daarvoor hadden een aantal mensen al gezegd dat ik er heel leuk uitzag, dus ik kon die opmerking van MX wel hebben.
Was weer een mooie aanleiding voor MX en mij om elkaar een beetje uit te dagen daar.
Daarna belde MX nog (deed net mijn ogen dicht) over dat ik hem geen gedag had gezegd.
Had ik wel gedaan hoor, volgens mij zei ie ook gedag terug.