Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Heb zojuist even goed in mijn wc-pot gekeken hoor Pom, ff checken op haaien.... zag nog net een vin...

ben trouwens 30
quote:EvyBlissy schreef op 30 augustus 2009 @ 14:35:

Wat een hilarisch topic is dit. Zat tien pagina's terug te lezen, wat zijn jullie héérlijk slap aan het ouwehoeren!

@ Bellatrix: ik vond Blair Witch ook dood-dood-eng. (Maar misschien was ik toen een beetje te jong)

Slap ouwehoeren!?

Dat heet RELATIVEREN hoor...!
Nou Frizz ik wil eigenlijk niet naar dat personeelsfeest, want dan ik kan ik die leuke collega-meneer niet meer ontlopen... nee echt onzin ik stel me aan. T is alleen zolang ik collega-meneer niet zie gaat het goed, en als ik m dan tegenkom dan zie ik ineens weer wat een leuke vent het is
quote:frizzy schreef op 30 augustus 2009 @ 14:37:

[...]

Slap ouwehoeren!?

Dat heet RELATIVEREN hoor...! Nou ja... RELATIVEREN... dat is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Zo veel wordt er natuurlijk niet gerelativeerd...

*Relativeert dus vrolijk mee*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hahahahaa Pom je hebt gelijk.

Zo wil ik ook wel doodgaan.

Ik ben gelukkig niet gauw bang.

Behalve dan dat ik dus vroeger bang was om alleen te zijn...

Alleen, soms komen hier echt hele hele héle grote spinnen binnen.

Ik weet niet hoe ze heten, maar ze zijn groot en dik en lopen ontzettend snel.

Heb een keer 3 dagen niet in de buurt van de bank durven komen, omdat ie daaronder was verdwenen.

Hulptroepen wilden niet komen.

Wat was ik blij dat MX er vorige week was toen er weer zo'n leukerd binnenkwam.

Had ze al zeker anderhalf jaar niet gezien.

MX vond echter dat ik een onafhankelijke vrouw dien te zijn, en het kostte heel wat gesmeek voor ie wat deed.

En toen... Was ie ineens kwijt!

MX en ik het hele huis overhoop halen (tip: stofzuig ook onder de bank, er kunnen situaties ontstaan waarin je met je visite ook ónder de bank gaat kijken, en dan wil je niet horen: "Gatverdamme wat ben jij een viezerik!"), en uiteindelijk geeft ie me een hand, leidt me weg van de bank, en wat zat er vlak naast mijn hoofd op de muur?

Onze leukerd.

Thank God voor visite.
quote:Pompiedoe schreef op 30 augustus 2009 @ 14:36:

Hé Frizz, nu kan ik het haaien gedoe wel weer relativeren . Sinds ik mijn PADI heb, haaien in het eggie heb aanschouwd en zwaar onder de indruk van ben ben ik erg blij dat ze er zijn. Bovendien heb nu weer in mijn hoofd gehaald dat ik liever gedood wordt door een haai (is snel, meestal in 1 bijt) dan door een inktvis (heeft een snavel, dus zou je alleen maar kunnen dood pikken) Getver. Nóóit van gehoord. *snel wiki erbij halen*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik hou van horrors, wat zeg ik! Hoe griezeliger hoe beter. Alleen the saw 1, 2, 3 e.d...vond ik toch me te eng!

Nee, ik ben geen ram, ik ben een vissen, een dubbele vissen ook dat nog. Want mijn ascendant is ook vissen. En het slaat helemaal op mij met een nuchterheid door gevlochten als ram in de maan stand. Ofzo..!

*ik kan nooit van mijn leven een sleuteltje achter haar oogbol halen!*

Films beleven, ja dan mis ik een deel. De muziek en de geluiden. Vind ik erg jammer. Ik ben erg visueel ingesteld en een film zien doe ik vooral met de kleuren, gezichtsexpressie, beelden er achter aan. Vaak vergeet ik de ondertiteling te lezen. Ik kan het mij voorstellen dat muziek horen iets speciaals is. Hier geldt het bij mij, ik weet niet wat ik mis maar ik kan het mij wel voorstellen dat het iets extra's is.

Voor de nieuwe mensen die het nog niet weten, ik ben namelijk doof.
I am Spaaartaaacus.
Ja das kut Sneeze.

Waarom kan het niks worden met CM?

Hahaha Evy, wij zijn er al zo goed in dat we dat inmiddels tussen de bedrijven door kunnen.

Maar doe vooral mee!
quote:EvyBlissy schreef op 30 augustus 2009 @ 14:42:

[...]

Getver. Nóóit van gehoord. *snel wiki erbij halen*En gevonden? Bizar he?
quote:sneezeweasel schreef op 30 augustus 2009 @ 14:40:

Nou Frizz ik wil eigenlijk niet naar dat personeelsfeest, want dan ik kan ik die leuke collega-meneer niet meer ontlopen... nee echt onzin ik stel me aan. T is alleen zolang ik collega-meneer niet zie gaat het goed, en als ik m dan tegenkom dan zie ik ineens weer wat een leuke vent het isWaar zit het probleem? Hij gebonden? Te oud? Je baas? Homo?
Ieuww Frizz, heb jij ook van die enge spinnen? Bij mij liep er vandeweek ook een over de muur. Gelukkig was mijn Pindaman (= beste vriend) bij mij en die zei geruststellend: Bella'tje, spinnen komen alleen op plekken waar het zuiver is.

Enne...ik stofzuig zelden onder bank/bed/kasten.

Mmmm...dan mis ik ook wel even een dappere man, en mijn papa zegt regelmatig dat ik ze zelf maar moet leren vangen!
Huts!
Enorm, Pompiedoe en zo wil je het liefst doodgaan?

Maf ben je.
I am Spaaartaaacus.
quote:Sam1973 schreef op 30 augustus 2009 @ 14:44:

Films beleven, ja dan mis ik een deel. De muziek en de geluiden. Vind ik erg jammer. Ik ben erg visueel ingesteld en een film zien doe ik vooral met de kleuren, gezichtsexpressie, beelden er achter aan. Vaak vergeet ik de ondertiteling te lezen. Ik kan het mij voorstellen dat muziek horen iets speciaals is. Hier geldt het bij mij, ik weet niet wat ik mis maar ik kan het mij wel voorstellen dat het iets extra's is.

Voor de nieuwe mensen die het nog niet weten, ik ben namelijk doof.Oh, nee dat is voor mij nieuw ja... Jeetje. Altijd geweest? Of op latere leeftijd geworden (Ik weet het, dat vragen alle mensen...)
Ja, altijd doof geweest. Doof geboren.
I am Spaaartaaacus.
Nou ik kan het niet vinden hoor

inktvisjes

Doet me wel denken aan hoe die krokodillen jager, die australier, hoe heet ie nou, om het leven is gekomen trouwens.
Steve Irwin?
Huts!
Hey EB, das geen slap ouwehoeren hoor.

Dit zijn gesprekken van niveau (let op het frans weer mensen)

Sneeze, ik kan gek genoeg zeggen dat het echt goed met me gaat.

Ik vind dat nog steeds gek omdat als iemand me 2 jaar geleden zou zeggen dat ik gelukkig zou zijn zonder een liefde naast me dan had ik ze voor gek verklaard.

Ik moet zo af en toe nog steeds aan mijn nieuwe ik wennen.

het voelt al wel vertrouwd maar soms toch nog niet helemaal eigen.

Hahahaha, die downloadmeneer!

Ik kan mensen die na 3 dates al roepen dat ze de liefde van hun leven hebben gevonden gewoon niet meer serieus nemen

Ook hier op het forum niet trouwens.

En dan twee weken later roepen, ow nee, ze was toch niet de liefde van mijn leven.

Wil je nog wel met hem daten of staat daar al wel die dikke streep door?

Oh ja...de Ring!

Dat vond ik eigenlijk een ontzettend slechte film maar ik ging bijna dood van schrik toen dat meisje zo cirque du soleil achtig de trap af kwam rollen....
Maarruh Evy en Bella voor de Keek op de Week, die vanavond wordt opgemaakt door mijns persoon.

Hebben jullie afgelopen week nog gedate, gezoend, geviezevozeld (hardcore of niet?)
Aarghhh ik vond Saw afschuwelijk, kon er niet naar kijken... nee ik ben niet echt een held.

CM wil werk en prive gescheiden houden, daar komt bij dat we in ongelijkwaardige posities zitten. Hij is niet mijn leidinggevende, maar kan wel beslissingen nemen die mij ook aan gaan. Ja werk en prive gescheiden houden is erg verstandig, weet er inmiddels alles van.

Maar ik denk eigenlijk dat ie gewoon not that into me is.

Pom heb je ooit gedoken in the great barrier reef?
Ja Bella, die heb ik dus ook.

Heb mezelf allang aangeleerd dat spinnen heus niks doen, en ik vang ze braaf met een glaasje en een kaart, maar die gigantische dingen?

Daar past niet eens een glas op!

Dus Pinda Meneer is jouw beste vriend?

Grappig, daar zou ik een dat mee hebben, morgen.

Of zouden er meer Pinda's bestaan?
quote:EvyBlissy schreef op 30 augustus 2009 @ 14:41:

[...]

Nou ja... RELATIVEREN... dat is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Zo veel wordt er natuurlijk niet gerelativeerd...

*Relativeert dus vrolijk mee*

Dat ben ik toch niet helemaal met je eens hoor.

We hebben hier al best wat heftige gesprekken gehad.

Meer dan eens met tranen in mijn ogen gezeten.

Om de herkenbaarheid van dingen, het meeleven, maar soms ook van het lachen
Evy liefje, het staat er toch: Ze hebben ook een verharde papegaai-achtige bek, daar bovenop hebben de meeste soorten ook nog een soort rasptong (de zogenaamde radula) om de prooi in stukjes te scheuren.
Keek van de week.

Ja, Sam heeft van de week weer nog eens geviezevlozeld met SMSman.
I am Spaaartaaacus.
@Sneeze, nee enkel gedoken bij de Antillen en Portugal (heb het ding pas een half jaar..)
Ja Sam jij staat al in mijn rijtje voor de KodW...

Hardcore nog wel, you lucky bastard..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven