Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wow Kym, daar krijg ik ook kippenvel van. In welke maand zit ze je vriendin? Sterkte ermee, vriendin ook!
Och jee Kym, voor zulke dingen ZIJN er simpelweg geen woorden.

Kan me voorstellen dat je geschrokken bent van dit nieuws.

Dan is het wel heel lastig he, om zo ver weg te zitten.

Zwaar klote dit.

Is het het eerste kindje van je vriendin?

Hahahaha waarom kom je dan ook zo laat pas posten?

Wij hadden alweer allerlei beelden van jou en l'amour!

Wanneer zie je WS dan weer?

Wat leuk wat je schrijft over dit topic Kym.

Ben het helemaal met je eens!

Nou ja Papillon, was niet van plan een analyse op je los te laten hoor, vraag me gewoon af waarom het jou zo boeit wat ik uitspook met MX.

Waarom wil je niet wat meer over jezelf vertellen?
Hey Kym,

Treurig voor je vriendin, wanneer weet ze iets meer? Ik neem aan dat ze nu verder onderzoeken gaan doen?

Wanneer zie je WS weer? Mijn fantasie ging met me aan de wandel hoor, ik zag je al helemaal een knusse avond hebben met Fransje!

Ik vind dit zeker geen geouwehoertopic. Moet regelmatig ontzettend hard lachen bij het lezen van de verhalen hier.Maar daarnaast worden er ook hele verstandige dingen gezegd. En er is ook ruimte voor een traan! Fijn!
Ik denk ook gewoon dat overal ruimte voor is op dit topic omdat we hele leuke meiden zijn!

Ieder heeft zo haar eigen inbreng, en alles kan.

Heerlijk toch?

Vind wel nog steeds dat we een jubileum moeten verzinnen zodat we iets te vieren hebben hoor.

Wat betreft de tempel, het is eigenlijk wel het leukst op een beetje te vroeg te gaan hoor.

Wat hadden jullie in je hoofd?
Het is echt heel erg ja, ze moet namelijk al bijna bevallen. En ja, hun eerste. En het zijn zulke prachtige, slimme, geweldige mensen. God, dit gun je niemand, maar toch.

Ik ga nu naar WS.
Nou frizzy, denk dat je er meer van maakt dan hoe ik het bedoelde. Wat wil je van me weten?
Nee dat gun je inderdaad niemand.

Maar toch, misschien juist omdat ze zulke prachtige, slimme en geweldige mensen zijn, zal het ergens goed voor zijn.

Ze zullen ongetwijfeld erg veel van hun kindje houden, en het veel liefde geven.

Stel je nou voor dat zo'n kindje, dat veel extra's nodig heeft, bij ouders terecht kunnen die helemaal niet prachtig, slim en geweldig zijn?

Zucht. Ik doe echt mijn best om het te relativeren, maar het is gewoon heel kut.

Papillon, ik dacht, misschien kun je iets over jezelf vertellen?

Heb je ook iets te relativeren?

Ik dacht nog, misschien herken je iets in MX en mij, misschien dat je het daarom zo leuk vindt ofzo...
Owww nee frizzy, maak je geen zorgen!

Nee volgens mij niets te relativeren, alles wat jullie meemaken en relativeren heb ik vroeger gedaan, nee nee ben niet oud. Maar heb nu een burgerlijk leventje. Hmm zal ik ook wel eens in moeten gaan relativeren hahah
quote:papillon09 schreef op 30 augustus 2009 @ 17:19:

Owww nee frizzy, maak je geen zorgen!

Nee volgens mij niets te relativeren, alles wat jullie meemaken en relativeren heb ik vroeger gedaan, nee nee ben niet oud. Maar heb nu een burgerlijk leventje. Hmm zal ik ook wel eens in moeten gaan relativeren hahah

Ik maak me geen zorgen.

Maar alleen reageren op anderen...

Tja inbreng van jouw kant zou leuk zijn.

Anders wordt het zo'n éénrichtingsverkeer.

Lijkt me trouwens stug dat jij álles wat wij meemaken en relativeren vroeger al hebt gedaan.
Nou wat daten betreft wel, ben getrouwd! En dat is toch wel de rode draad in dit topic, volgens mij!
God zij dank...

Het verloren schaap is weer terecht,en ook alweer gevlogen zie ik

Jeetje Kym, wat een ontzettend heftig verhaal.

Je schrijft dat ze moet bevallen.

Bedoel je daarmee dat ze moet gaan bevallen van een kindje wat niet levensvatbaar is?

Dat is toch het vreselijkste wat je je als soon to be gezin kan voorstellen?

Papillon, het lijkt mij ook ontzettend stug dat je alles wat wij hier schijven meemaakt.

En als je niets wilt vertellen, niets kwijt wil wat zoek je dan op een forum?

Dat geen kritiek hoor maar een oprechte vraag, want lijkt het alsof je je alleen een beetje aan het verkneukelen bent om wat wij meemaken.

Wat het forum zo leuk maakt is dat een ieder zijn inbreng heeft en net wat Frizz al zegt,van jou is het een beetje 1 richtingsverkeer.

*neemt het risico weer eens als mean girl gezien te worden*
quote:papillon09 schreef op 30 augustus 2009 @ 17:34:

Nou wat daten betreft wel, ben getrouwd! En dat is toch wel de rode draad in dit topic, volgens mij!Humm ik denk dat je dan de rode draad gemist hebt. Volgens mij hebben wij het juist over de alledaagse dingen waar wij mee te maken hebben. Toevallig dat de meerderheid single is en daarom het daten vaak ter sprake komt. Maar als wij allemaal aan de man/vrouw zijn, dan komen weer andere dingen om de hoek om te relativeren. Maar goed ik kan het natuurlijk ook mis hebben en al die tijd met een bord voor mijn kop geforumd te hebben .
*ziet Pom met complete Boeren Bont servies forummen*

Maar nee Pom, denk dat je gelijk hebt

Hoef daarvoor alleen maar een voorbeeld aan Madhe te nemen
Dank je wel Sumschat.

Wat overigens niet betekent dat jouw inbreng geen toegevoegde waarde kan zijn Papillon. Jij bent jonger dan ik bijvoorbeeld en hebt al de keuze gemaakt om te trouwen. Kan mij zo voorstellen dat jouw ervaringen/inzichten weer ander licht brengt op de onderwerpen die hier ter sprake komen. Ik denk alleen net als Frizz en Sum het iets te voorbarig is om nu al te concluderen dat jij weet wat wij allemaal hebben meegemaakt. Voor mijn gevoel weet ik nog niet eens het topje van de ijsberg bij iedereen en dat maakt het tweerichtingsverkeer zo leuk. Je weet gewoon niet hoe de ander gaat reageren. Het enige dat je weet is, dat hier jou wel alle ruimte wordt geboden om je hersenspinsels neer te knallen en door anderen gestimuleerd te worden om dingen ook eens op hun manier te bekijken. Het vermeerdert jouw algemene kennis en verbreedt je blik. En dat is fijn...heel erg fijn.
anoniem_78638 wijzigde dit bericht op 30-08-2009 17:55
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Sum volgens mij zei Kym niks over levensvatbaarheid...

Tenminste, ik ging er zelf vanuit dat het een kindje is dat niet helemaal gezond is, maar wel zal leven.

Maar misschien heb ik het verkeerd?

Nou Sum, ik voelde me ook al een mean girl hoor...

Maar inderdaad, Madhe is een goed voorbeeld.

Ook geen single, maar ze relativeert wel lekker mee.

Papillon, steeds als ik jou iets vraag krijg ik een kort en enigszins ontwijkend antwoord naar mijn idee.

Verder geef je aan geinteresseerd te zijn in mijn verhalen over het vasten en MX, en dat is prima, maar het is toch logisch dat ik dan nieuwsgierig wordt naar de reden erachter?

Heb nu inderdaad het idee dat ik voor jou een stukje vermaak ben, en dat vind ik niet zo fijn.
Aaaaaahhhhhhhhhhhhhgggggggggg...

Helemaal weke knietjes nu!

Pom noemde me Sumschat, is da nou nie lief!!!

*gaat even verhaal van Kym teruglezen*

Ik dacht namelijk dat ik ergens had gelezen dat de zwangerschap niet goed ging en dat het kindje op zijn minst Down zou hebben

Over levensvatbaarheid schreef ze eigenlijk niets,maar omdat Kym schreef dat ze moest gaan bevallen....
Misschien heb je gelijk hoor Sum. Jakkes...

Zo zie je maar, het is niet zo 'gewoon' dat we allemaal gezond zijn.

Ik las het hoor, dat 'Sumschat'.

Pom heeft gelijk, en ze is zelf ook een lieverd.

*gaat nu weer stoer doen hoor, dat geslijm de hele tijd*
Iemand een eet idee???

(al dat geslijm hier in dat topic, maar for the record....dit is echt een tof stel wijven!!! meiden hier!!!)
Paella....ga ik zo maken
Te veel gedoe, eigenlijk wil ik de grote gele M, maar dat vind ik dan ook weer zo zonde want heb net zo hard gesport.

Tosti dan maar doen....

Ik denk nog even

Want verder kom ik hier niet verder dan vissticks en appelmoes

Een heel verantwoorde keuken inhoud, dan zien jullie zeker wel
Hahahahaha Sum dat zijn geen culinaire hoogstandjes hoor!

Maak je helemaal voor jou alleen een pan paella Pom?

Ik heb een ontzettend verantwoorde lunch gehad, zeker een flink aandeel in de schijf van vijf.

Straks denk ik soep met brood, of anders kan ik pasta maken.

Zag net een receptje in de Allerhande waarvoor ik alles in huis heb.

Heb ook nog vis in de vriezer.

Alleen nog lang geen honger!
Die Sum en ik maar denken dat zij een gezondheidsfreak is met al dat sporten . Zit nu met een half oog naar Dirty Dancing te kijken...Swayze kan echt dansen!!
Tja die pan...kan Pom weer 4 dagen van eten . Nee hoor, Pom vriest het netjes in, heeft ze wat eten als ze op zwart zaad zit na veels te dure schoenen te hebben gekocht
Ja dat deed ik altijd met nasi en curries.

Maar eigenlijk ben ik er een beetje te lui voor geworden, kook bijna nooit meer uitgebreid.

Jaaaah ik viel ook al in DD. Leuk!
...

Gaat het nu dan lukken? Tis een test

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven