Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ah! wat een mooi stel Cin! wat zul jij trots zijn!
Mooie kinders Cin.
Wat een lieve baby
Dankje dankje, ik ben ook trots op hoe goed ze gelukt zijn. Nu gedrag nog. Zeker die baby is wel een beetje een kleine terrorist. Het probleem is dat hij zo vreselijk grappig is dat we meestal de slappe lach krijgen en dan neemt ie ons niet echt meer serieus.

Maar gelukkig kun je baby's niet verwennen, toch?
(en het valt wel mee hoor, we kunnen er overal mee komen .... in ieder geval 1 keer )
Leuke foto;s Cin! Hoe oud is Cas nu? Sam heeft als enige wat donkerder bloed of niet?
lekker druk hier
Mooie kinders Cin! Maaaaar waaaaaaaaar zijn de krullen van de middelste?

Zit weer op mijn post hoor Amalia .
Ja, ik zit ook

Dag doorgekomen Jinny?
Ochtend prima,middag was afschuwelijk.
Jongetjes niet te vermaken?
Ochtend hebben we wat via de marktplaats opgehaald (baufix). Bleken we voor een kerk te hebben afgesproken en die beste man dacht zieltjes te winnen voor die kerk (maar mevrouw, u moet echt eens komen kijken, er is ook een kinderdienst...). Maar goed de baufix was "billig" en echt prima. Daarna ijsje gegeten in hippe salon (ik bedoel GEEN chardonay en GEEN chocolade gisteren, dan dus wel ijs), bloemen geplukt op het plukveld, deco-pompoenen gekocht, naar de bakker gewandeld dus allemaal prima.

Middag was echt RUK. Jongste wat bronchitis nog steeds, en het is niet heel warm, dus naar de speelplaats wilde ik niet met ze, en oudste heeft wel zo vreselijk geklierd (die verzon echt hele rare dingen), en ik had er mijn buik zo van vol dat ik heel hard gehuild heb toen hij een geboortelamp van jongste expres had gemold, hij heeft jongste omgegooid en die heeft nu een buil op zijn hoofd, hij wurgde zichzelf bijna aan de waslijn en het was echt niet leuk gewoon. Brrr, ben veel te lang alleen met ze. Nou ja, nog één dagje en vent is er weer. pfff.
O bah Jinny, ik kan me voorstellen dat je dan wel in huilen uitbarst. Het valt ook niet mee gelukkig morgen weer samen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Het gaat wel weer hoor (nu slapen ze braaf ). Ik had zo gehoopt op de oppas, en het was zo´n domper. Dan kon zij even twee uurtjes met oudste naar de speeltuin. Ze zitten gewoon te lang op elkaars lip en dat houd ik drie dagen leuk, maar dan is het te veel.
Oei Jin, dat was inderdaad een middag om snel te vergeten. Wat vervelend als ze zo baldadig zijn.

Gaat Oudste lelijke dingen zeggen als hij boos is/zich verveeld?
Met name lelijke dingen doen... (en hij is erg sterk en dat maakt de schade dan gelijk wat groter)
Oh Jin dat klinkt idd naar. Gets wat zijn dat dan toch K*T dagen hè... Wel weer gekalmeerd? Dag nog wel redelijk kunnen afsluiten?
Dat is zo mogelijk nog vervelender dan lelijke dingen zeggen. Doet hij ook lelijk tegen jullie dan of alleen tegen Jongste?
Gewoon algehele narigheid. Alleen maar dingen doen die niet leuk zijn, en ik reageer daar dan weer sterk op, na zo lang de kindjes alleen te hebben (en ik voel me dan door iedereen in de steek gelaten, ook zo erg ). Dus geen succes vanmiddag (ochtend was echt erg leuk als jullie dat nog geloven).
Gewoon een algehele rottige en zielige middag dus voor jullie drietjes

Morgen hopelijk weer een betere dag. Man op normale tijd thuis?
Gets Jinny, da's niet leuk, zo'n middag. Hier hebben we ook wel zo onze probleempjes met Gijs gehad maar ik zei vandaag nog tegen Star dat Gijs echt hele grote sprongen heeft gemaakt deze zomer op dat gebied. We moesten altijd al erg 'meeleunen in de bochten' met hem want een starre opvoeding dat werkt bij hem helemaal totaal niet. Maar hij begint steeds beter te luisteren en ook 'nee' te accepteren zonder drama's.

Hier zijn Gijs en Cas samen heel lief en maken weinig ruzie. Alleen het 'probleem' is een beetje dat ze elkaar heel erg versterken. Dus 1 en 1 = echt 3 hier. De een is nog gekker dan de ander.

Jin, de krullen van Gijs en Cas zijn foetsie. Gijs heeft ze nog wel als ie lang haar heeft maar dat heb ik een week of 4 toch echt af laten knippen. Dit past wat beter bij 'm.

Sam heeft wel wat krullen nog nu ze kort haar heeft.

Cas is van 8 juni dus nu 2 en bijna 3 maanden. Duuveltje.

(Sam is vorige maand 7 geworden)

Sam is de donkerste idd! De andere 2 hebben blauwe ogen en blond haar (Cas wat donkerder dan Gijs). Ze worden wel alledrie lekker bruin.

Morgen gaat Cas naar KDV en ga ik met Gijs en Sam (en nog 2 kinderen van kennissen) zwemmen. Laatste dagje vakantie voor ze. Zonder Cas gaat dat prima, ik wil maar 1 nietzwemmend kind in de gaten moeten houden.

Ok, even in bad met een plens ONTSPANNENDE badolie.
Nare vraag Cin, maar wanneer moet je weer aan het werk?
quote:Star schreef op 30 augustus 2009 @ 20:25:

Nare vraag Cin, maar wanneer moet je weer aan het werk? Daar jaag je dus iedereen mee weg
Ach, ze lag toch al te weken in bad
Ben er stiekem hoor. Moet werken maar ik spijbel... Nou ja, ik doe 30.000 dingen tegelijk. Geen zin stiekem haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven