Binnenspeeltuin in Zwolle?

30-08-2009 22:12 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er een binnenspeeltuin in Zwolle? Zo ja, waar kan ik die vinden en is t wat (heb al gegoogled maar kan niets vinden)?

Wij zijn met vakantie in Overijssel. Donderdag moet oma (die hier woont en ernstig ziek is) naar het ziekenhuis in Zwolle en we willen dat combineren met een bezoekje aan een binnenspeeltuin (zodat onze (kleine) kindjes oma toch ook nog even kunnen zien).. Vandaar mijn vraag..

Alvast bedankt..

Soyli
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
Soyli, in Wijhe (vlakbij zwolle) zit Balorig. Een heel groot overdekt speeltuin, waar de kinderen zich goed kunnen uitleven!

Ik heb een aantal jaren zelf in zwolle gewoond maar in zwolle zit er zoiets niet.

Ik hoop dat je er iets aan hebt, en sterkte met je oma.

Groetjes Einoel
Idd Balorig en ik ken er ook 1 in Almelo maar dat is wel een heel end uit de buurt . Wijhe is ongeveer 15 minuten over de dijk en dan ben je er!
En als je vanuit Sohia ziekenhuis gaat is het maar een minuut of 10 naar Wijhe..
ik zoek vaak op uitmetkinderen.nl Kun je allerlei categorieen aanklikken van activiteiten.
Er is ook een Ballorig in Hattem. Die is leuker dan in Wijhe en dichterbij volgens mij.

Vanuit het ziekenhuis is het zeker 15 minuten naar Wijhe hoor!
Dankjewel, jullie zijn schatten!! Ik ga direct even kijken (en overleggen) waar we heen gaan.. Thx!!!
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven