Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 augustus 2009 om 23:33
ow *gniffel* sorry sorry sorry!
Ik dacht al dat papillon hier over begonnen was ..
Snap dat je spuiten en slikken heftig vind nu idd.. helemaal als jij lekker je soepie aan het eten bent..
En inderdaad moet mijn focus ook verleggen..
Het geen waarom ik nog zo met haar bezig ben is vooral omdat ik het idee heb dat mij onrecht is aangedaan en dat zij nu haar straatje schoonveegt...
Ik zit niet zozeer meer met gevoelens voor haar in mijn maag..
Die relativeer ik wel weg en kom ik ook wel overheen
Ik dacht al dat papillon hier over begonnen was ..
Snap dat je spuiten en slikken heftig vind nu idd.. helemaal als jij lekker je soepie aan het eten bent..
En inderdaad moet mijn focus ook verleggen..
Het geen waarom ik nog zo met haar bezig ben is vooral omdat ik het idee heb dat mij onrecht is aangedaan en dat zij nu haar straatje schoonveegt...
Ik zit niet zozeer meer met gevoelens voor haar in mijn maag..
Die relativeer ik wel weg en kom ik ook wel overheen
zondag 30 augustus 2009 om 23:47
zondag 30 augustus 2009 om 23:53
Nou, eigenlijk gewoon ronduit kut Frizz. Want tot overmaat van ramp kreeg ik vanmiddag ook nog een andere vreselijke mail: de vrouw van mijn moeder moest nader onderzocht worden op een zorgwekkend iets in haar borst. Zag er slecht uit. Deze week de uitslag.
Tja, wat kan ik zeggen?
Ik maak me zorgen en reageer me af op anderen. Dat is mijn copings mechanisme blijkt wel weer. Ik trek vandaag alles in het negatieve en ben ronduit bot naar iedereen. Niet zo leuk.
Tja, wat kan ik zeggen?
Ik maak me zorgen en reageer me af op anderen. Dat is mijn copings mechanisme blijkt wel weer. Ik trek vandaag alles in het negatieve en ben ronduit bot naar iedereen. Niet zo leuk.
zondag 30 augustus 2009 om 23:57
Niet te streng zijn voor jezelf hoor.
Je bent niet perfect, so what?
Twee keer kutnieuws (en dat is nog zacht uitgedrukt) op één dag en dan zou je willen dat je rondhuppelt en lief doet tegen iedereen?
Kom op nou.
Als je zoveel van jezelf eist wordt het alleen maar moeilijker.
Wel echt zwaar klote zeg, die mail.
Zit flink tegen...
Kan niks anders doen dan ff luisteren naar je en een virtuele hug geven...
Hoe was het met WS?
Je bent niet perfect, so what?
Twee keer kutnieuws (en dat is nog zacht uitgedrukt) op één dag en dan zou je willen dat je rondhuppelt en lief doet tegen iedereen?
Kom op nou.
Als je zoveel van jezelf eist wordt het alleen maar moeilijker.
Wel echt zwaar klote zeg, die mail.
Zit flink tegen...
Kan niks anders doen dan ff luisteren naar je en een virtuele hug geven...
Hoe was het met WS?
zondag 30 augustus 2009 om 23:58
quote:Kym schreef op 30 augustus 2009 @ 23:55:
En misschien komt het ook hierdoor waarom ik weinig ruimte heb voor anderen momenteel.
(want ik besef weer dat mijn vorige post toch weer over mezelf ging..)
Niet meer dan logisch Kym.
En soms héb je nu eenmaal geen ruimte voor anderen.
Je hebt nu genoeg aan jezelf.
Komt wel weer.
Is niet egoistisch!
En misschien komt het ook hierdoor waarom ik weinig ruimte heb voor anderen momenteel.
(want ik besef weer dat mijn vorige post toch weer over mezelf ging..)
Niet meer dan logisch Kym.
En soms héb je nu eenmaal geen ruimte voor anderen.
Je hebt nu genoeg aan jezelf.
Komt wel weer.
Is niet egoistisch!
maandag 31 augustus 2009 om 00:08
Ik ben de hele zondag thuis geweest.
Ging als een speer voorbij.
MX niet gezien of gesproken.
Meestal bellen we elkaar dan begin van de nacht.
Zit nog te denken of ik die stap zal zetten of gewoon zal gaan slapen als ik niks hoor.
Trouwens, mijn date (die ik zou afzeggen) heeft MIJ afgezegd.
How funny...?
Hij heeft teveel aan zijn hoofd, en wil niet daten als zijn koppie niet leeg is.
Ik had natuurlijk alle begrip.
Ging als een speer voorbij.
MX niet gezien of gesproken.
Meestal bellen we elkaar dan begin van de nacht.
Zit nog te denken of ik die stap zal zetten of gewoon zal gaan slapen als ik niks hoor.
Trouwens, mijn date (die ik zou afzeggen) heeft MIJ afgezegd.
How funny...?
Hij heeft teveel aan zijn hoofd, en wil niet daten als zijn koppie niet leeg is.
Ik had natuurlijk alle begrip.
maandag 31 augustus 2009 om 00:16
Inderdaad mooi opgelost.
Daar kwam ik makkelijk vanaf!
Nou ik ben gewoon een avondmens.
En daarbij hoef ik nooit vroeg te werken.
Op dit moment (Ramadan) hebben MX en ik overdag geen contact eigenlijk.
Heb em al 3x overdag wakker gebeld, lag ie net een middagdutje te doen.
En ach, ik bel em dan toch alleen maar voor de klets, dus dat vind ik dan ook onzin.
Maar komende week (daar zeg ik wat) moet ie weer werken, dus als ie dan overdag werkt hebben we ook wel overdag contact.
MX is trouwens helemaal een nachtdier, als die een keer om 3.00 uur in bed ligt is het vroeg.
Jaaaah morgen nog vrij.
Maar heb me wel voorgenomen flink wat zaken van mijn to-do list af te kunnen strepen aan het eind van de dag.
Daar kwam ik makkelijk vanaf!
Nou ik ben gewoon een avondmens.
En daarbij hoef ik nooit vroeg te werken.
Op dit moment (Ramadan) hebben MX en ik overdag geen contact eigenlijk.
Heb em al 3x overdag wakker gebeld, lag ie net een middagdutje te doen.
En ach, ik bel em dan toch alleen maar voor de klets, dus dat vind ik dan ook onzin.
Maar komende week (daar zeg ik wat) moet ie weer werken, dus als ie dan overdag werkt hebben we ook wel overdag contact.
MX is trouwens helemaal een nachtdier, als die een keer om 3.00 uur in bed ligt is het vroeg.
Jaaaah morgen nog vrij.
Maar heb me wel voorgenomen flink wat zaken van mijn to-do list af te kunnen strepen aan het eind van de dag.
maandag 31 augustus 2009 om 00:26
maandag 31 augustus 2009 om 00:46

maandag 31 augustus 2009 om 00:57
Hello liefjes,
Pom is weer in da house en nogal aangeschoten. Zit nu aan een heerlijke dimm sum soep met garnalen en gaat zo heerlijk slapen met mij aangeschoten koppie. Keek op de Week wordt dus morgen, want nu kom niks terecht. heb niet veel te melden, heb alleen mijn telefoonnummer aan iemand gegeven en we zien wel of dat vervolg krijgt. dag lieverdjesQ!
Pom is weer in da house en nogal aangeschoten. Zit nu aan een heerlijke dimm sum soep met garnalen en gaat zo heerlijk slapen met mij aangeschoten koppie. Keek op de Week wordt dus morgen, want nu kom niks terecht. heb niet veel te melden, heb alleen mijn telefoonnummer aan iemand gegeven en we zien wel of dat vervolg krijgt. dag lieverdjesQ!