Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 augustus 2009 om 22:19
zondag 30 augustus 2009 om 22:25
Stupid me. Thanks girls!
Ja schattig he, die mail.
Ze zijn ZO romantisch daar, geweldig gewoon.
Vind het helemaal mooi dat mannen daar op de volgende eigenschappen vallen:
-verlegen
-beleefd
-mooi
Gossiemikkie, nu stuurt ie wel een x op msn!
Ja we hebben ook niks nieuws afgesproken.
Hij zegt af omdat hij zijn hoofd er niet naar staat, er spelen wat dingen.
Fair enough, maar hij voelde zich wel schuldig.
En ik voelde me ook schuldig, for being such a chicken.
Oh jeetje Sam!
Weet je, ik herken het allemaal ook nog.
Seks met een man waar je je eigenlijk niet tot aangetrokken voelt.
Volgens mij moet je het afkappen Sam, je probeert het allemaal recht te breien te relativeren, maar denk dat je je er eigenlijk niet lekker bij voelt.
Ja schattig he, die mail.
Ze zijn ZO romantisch daar, geweldig gewoon.
Vind het helemaal mooi dat mannen daar op de volgende eigenschappen vallen:
-verlegen
-beleefd
-mooi
Gossiemikkie, nu stuurt ie wel een x op msn!
Ja we hebben ook niks nieuws afgesproken.
Hij zegt af omdat hij zijn hoofd er niet naar staat, er spelen wat dingen.
Fair enough, maar hij voelde zich wel schuldig.
En ik voelde me ook schuldig, for being such a chicken.
Oh jeetje Sam!
Weet je, ik herken het allemaal ook nog.
Seks met een man waar je je eigenlijk niet tot aangetrokken voelt.
Volgens mij moet je het afkappen Sam, je probeert het allemaal recht te breien te relativeren, maar denk dat je je er eigenlijk niet lekker bij voelt.
zondag 30 augustus 2009 om 22:29
Ja, hij is eerlijk gezegd niet het type waar ik op val. Ik denk nu eerder dat ik verliefd ben op mijn beeld van hem. Vat je het nu een beetje?
Hij lijkt het zo goed voor elkaar te hebben. Wij herkennen veel dingen in elkaar. Wij zijn net zo maf.
Ik denk dat ik toch ben gaan hemelfietsen. Bedoelde het niet zo maar zag toch wel in hem iemand met wie ik het fijn zou kunnen hebben.
Ik had mijn relatie-brilletje op. Hij blijkt heel anders te zijn. Wil nieuwe ervaringen opdoen. Staat voor alles open en blijkt achteraf toch niet echt mijn type te zijn.
Tsssk ja.
Hij ziet er nogal apart uit. Specifieker kan ik helaas niet gaan anders wordt het allemaal te herkenbaar.
Hij lijkt het zo goed voor elkaar te hebben. Wij herkennen veel dingen in elkaar. Wij zijn net zo maf.
Ik denk dat ik toch ben gaan hemelfietsen. Bedoelde het niet zo maar zag toch wel in hem iemand met wie ik het fijn zou kunnen hebben.
Ik had mijn relatie-brilletje op. Hij blijkt heel anders te zijn. Wil nieuwe ervaringen opdoen. Staat voor alles open en blijkt achteraf toch niet echt mijn type te zijn.
Tsssk ja.
Hij ziet er nogal apart uit. Specifieker kan ik helaas niet gaan anders wordt het allemaal te herkenbaar.
I am Spaaartaaacus.
zondag 30 augustus 2009 om 22:33
Frizzy, ik had het wel verwacht hoe jij er tegen aan kijkt. En eigenlijk is het ook wel zo. Weet je, ik zit er zo midden in en het is vers allemaal. Morgen ga ik naar school. Nieuwe ervaringen komen er aan en dit zal zakken naar de achtergrond. Zo is het gegaan en zo zal het gaan.
Tenminste als hij niet weer gaat trekken aan mij. Want dat doet hij.
En ligt het aan mij om het af te kappen. Daarvoor verlang ik te erg naar sex en een andere leukerd met wie ik wil sexen, nee dat gebeurt niet gauw.
Tenminste als hij niet weer gaat trekken aan mij. Want dat doet hij.
En ligt het aan mij om het af te kappen. Daarvoor verlang ik te erg naar sex en een andere leukerd met wie ik wil sexen, nee dat gebeurt niet gauw.
I am Spaaartaaacus.
zondag 30 augustus 2009 om 22:34
Sam, ik was vorig jaar wég van mijn collega.
Vond hem zo goed in zijn werk!
We discussierden veel (inhoudelijk) waar ik erg veel van leerde.
Ook daagden we elkaar voortdurend uit.
Uuuuuuren brachten we samen door.
Toen hij zijn ontslag had genomen en we flink dronken waren geworden kwam van het één het ander.
Het was helemaal niet zo leuk, maar dat drong amper tot me door.
Duurde nog wel 2x seksen voor ik bedacht hoe onaantrekkelijk ik hem eigenlijk vond.
Was helemaal verblind geweest...
Zag in de Viva van de week een foto van een blote man met een flinke buik en ik kreeg helemaal een flashback...
*rilt ervan*
Vond hem zo goed in zijn werk!
We discussierden veel (inhoudelijk) waar ik erg veel van leerde.
Ook daagden we elkaar voortdurend uit.
Uuuuuuren brachten we samen door.
Toen hij zijn ontslag had genomen en we flink dronken waren geworden kwam van het één het ander.
Het was helemaal niet zo leuk, maar dat drong amper tot me door.
Duurde nog wel 2x seksen voor ik bedacht hoe onaantrekkelijk ik hem eigenlijk vond.
Was helemaal verblind geweest...
Zag in de Viva van de week een foto van een blote man met een flinke buik en ik kreeg helemaal een flashback...
*rilt ervan*
zondag 30 augustus 2009 om 22:35
Sam, je moet het afkappen hoor
Je hebt het nu helemaal gerelativeerd.....je had je relatiebrilletje op
(goed verzonnen trouwens!!!!)
maar afkappen voor je er helemaal in verstrikt raakt.
En Frizz, voor jou geld hetzelfde met pinda.
Zeg maar dat je het voorlopig te druk hebt met forummen of zo.
Hey begin jij nu morgen met je nieuwe job?
Je hebt het nu helemaal gerelativeerd.....je had je relatiebrilletje op
(goed verzonnen trouwens!!!!)
maar afkappen voor je er helemaal in verstrikt raakt.
En Frizz, voor jou geld hetzelfde met pinda.
Zeg maar dat je het voorlopig te druk hebt met forummen of zo.
Hey begin jij nu morgen met je nieuwe job?
zondag 30 augustus 2009 om 22:36
zondag 30 augustus 2009 om 22:38
zondag 30 augustus 2009 om 22:41
Sam, dar stofje dat ervoor zorgt dat je alleen zijn leuke kanten ziet en zo, das toch juist ook het stofje wat vrijkomt als je echt verliefd bent?
Jaja...pak het even wetenschappelijk aan hier.
Dat zorgt toch voor die roze bril en zo?
Misschien ben je gewoon wel verliefd maar weet je het nog niet
Frizz, is wel zo eerlijk toch?
Om tegen pinda te zeggen dat je hoofd vol zit met iemand anders.
Zeggen dat zijn hoofd je niet aan staat vind ik ook weer zo wat..maar is ook wel eerlijk
Jaja...pak het even wetenschappelijk aan hier.
Dat zorgt toch voor die roze bril en zo?
Misschien ben je gewoon wel verliefd maar weet je het nog niet
Frizz, is wel zo eerlijk toch?
Om tegen pinda te zeggen dat je hoofd vol zit met iemand anders.
Zeggen dat zijn hoofd je niet aan staat vind ik ook weer zo wat..maar is ook wel eerlijk
zondag 30 augustus 2009 om 22:44
Nee, eigenlijk ben ik nu niet zenuwachtig. Ik zie het wel. Morgen is het introductie-ochtend van een paar uur. Een Kennismaking en gezamenlijke lunch. Dinsdag begint het pas net als Frizz met haar werk!
Waarom ik wel had gedacht dat jij en SD er zo tegen aan kijken, omdat mijn verstand dat ook zegt.
Waarom ik wel had gedacht dat jij en SD er zo tegen aan kijken, omdat mijn verstand dat ook zegt.
I am Spaaartaaacus.
zondag 30 augustus 2009 om 22:47
zondag 30 augustus 2009 om 22:56
Pfff hetis echt veel om terug te lezen!!!
Ik las iets over de films!? een vervolg op vanmiddag waarvan ik dus de rest gemist heb aangezien ik visite kreeg..
Enneh frizz het ging over mijn kat
die omhoog klom en in mijn nek ging liggen.. en nee het is geen kitten.. hij is al drie jaar oud..
soms dan ben ik aan het koken en dan voel ik ineens weer iets omhoog klimmen en ligtie weer in mijn nek , mal beest hahah
Wat was er nou precies met papillon die vragen ontweek ofzo ???
Ik las dat sum spierpijn heeft van de sportschool en ik geloof dat Pom mij vroeg of dit mijn eerste vrouw is waar ik verleifd op ben geworden..
Mijn antwoord daar op : Nope.. ik ben nog nooit op een man verliefd geweest , wel al eerder op vrouwen
Hoe is het met de rest ?
Ik las iets over de films!? een vervolg op vanmiddag waarvan ik dus de rest gemist heb aangezien ik visite kreeg..
Enneh frizz het ging over mijn kat
die omhoog klom en in mijn nek ging liggen.. en nee het is geen kitten.. hij is al drie jaar oud..
soms dan ben ik aan het koken en dan voel ik ineens weer iets omhoog klimmen en ligtie weer in mijn nek , mal beest hahah
Wat was er nou precies met papillon die vragen ontweek ofzo ???
Ik las dat sum spierpijn heeft van de sportschool en ik geloof dat Pom mij vroeg of dit mijn eerste vrouw is waar ik verleifd op ben geworden..
Mijn antwoord daar op : Nope.. ik ben nog nooit op een man verliefd geweest , wel al eerder op vrouwen
Hoe is het met de rest ?