NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
En ik was naar de Uitmarkt met m'n zusje, was niet veel aan maar nog wel even wat collega's gesproken. Ook nog geshopt en súperhippe hakken in de uitverkoop gekocht Op het nippertje, want eigenlijk was het al na sluitingstijd.

Daarna nog heerlijk gegeten, en zusje is net weggereden.
Waar IS iedereen?

Ik ben allang wakker
668, the neighbour of the Beast
Ik zit op het werk en was ook allang wakker.

Eigenlijk heb ik nog weekend nodig, maar ja...

Ik heb wel mijn nieuwe jurkje aan
Hee, volluk!

Ik dacht al dat iedereen verhuisd was.

Duimen jullie even mee, vandaag hoor ik of ik aangenomen ben bij de Spar!
Marels ik duim voor je vanaf de Franse kust vandaag

Zwaaaaait naar Roosje

zie mijn ava hier begrijpen ze tenmiste dat je moet oppassen voor sgaapie
Sgaapie, geniet lekker van de franse zon, coole ava

morge allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Moge ladies.

Ja duim voor je Marels.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik duim ook voor je Marels!! Spannend hoor! Kun je dan direct beginnen daar?
Dan zou ik volgende week kunnen beginnen, dus dat zou mooooooooooi zijn.

Overigens heb ik net een topic geopend over waarom ik fucking chagrijnig ben, hier op overige, voor wie het graag wil lezen
Goeiemorgen!

Succes Marels. En wat stom, van die brommerspullen! Echt schaamteloos.

Ga zo naar de start vd 2e etappe van de Vuelta. Fietsen en fietsers kijken dus.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Om mijn drama met het tasje een béétje goed te maken;

IK BEN AANGENOMEN BIJ DE SPAR!!!

Dus ik heb dan wel werk bij de supermarkt, maar ik heb wérk! Wat nog niet héél slecht betaald zelfs (bijna 1700 bruto in de maand, fulltime) én wat drie minuten lopen van huis is
GEFELICITEERD MARELS!!!!! Fijn, weer een zorg minder.
voor mareltje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Marels, gefeliciteerd!! Wat fijn!!
Jaaa, dit is echt zo'n last die van mijn schouders valt joh. Ben hier echt blij mee

EN ik mag volgende week al beginnen (gelijk vier dagen) én ik hoef niet op maandag, zodat mijn dagje Efteling met mijn vader gewoon door kan gaan zoals gepland

Toch een beetje betere dag dan ik gedacht had
Gooooo Marels
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
gefeliciteerd Marels
En nu ga ik dus naar mijn nieuwe werk om wat papieren in te vullen. Joehoe!

Tot zo!
goedemorgen allemaal trouwens,

als ik ook even mag zeuren (heel even maar)

voel me nu toch een beetje niet blij, zat er aan te komen natuurlijk, en ik moet er alleen even door. sta nog steeds achter de keuze, dus ik snap niet helemaal waarom ik me dan af en toe zo kut voel. tis echt het ene moment voel ik me goed en blij en gewoon, en dan het volgende moment als ik er dan even aan denk voel ik me heel erg down (niet zo erg dat ik in tranen zit, dat dan weer niet) maar dan kan ik ook niet meer slapen en voel ik me misselijk enzo, vanacht ook 2 uur wakker gelegen.

heb ook eindelijk mn moeder gemaild om te zeggen dat t uit is, als ze me nou maar niet gaat bellen...

dat dus, maar ja tis een fase, verwacht niet dat het heel lang zal duren want het in het verleden bij andere vriendjes was ik er ook best snel overheen, paar weken/ een maand...en dat moet ook maar want eind van de maand ga ik op vakantie

dat was mijn zeur post voor vandaag, het moest er even uit

(net als kotsen, je voelt je veel beter als het er eenmaal uit is )
Lieve Engie, tuuk is het normaal dat je je nog af en toe kut voelt. En elke keer kom je hier maar je hart luchten hoor. Niets mis mee. Heb je nog contact met hem? Blijven jullie vrienden? Misschien even tijdelijk een maandje geen contact zodat je het allemaal goed kan plaatsen?
NG duurt natuurlijk even voor je er overheen bent

Marels, gefeliciteerd

(ik vind em zelf erg leuk, zeker vanwege Super(markt) )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Mogge!

NG ! Komt goed, het komt echt gewoon weer goed ! :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
ja we blijven vrienden, het kwam er min of meer op neer dat het nu gewoon beter is om uit elkaar te gaan omdat het gewoon op deze manier niet werkt en dat we in de toekomst wel zien hoe het loopt.

zelf ga ik er niet vanuit dat we ooit nog bij elkaar komen hoor, aangezien ik het gevoel heb gewoon niet goed te zijn in het hebben van relaties.

nu hebben we niet veel contact, alleen via email over het noodzakelijke (een aantal spullen van hem die nog hier liggen, en de huissleutels enzo).

helemaal geen contact is moeilijk omdat we toch binnen het zelfde bedrijf werken. en wat dat betreft is het een klote bedrijf ook met mensen die alleen maar roddelen en vreemde verhalen de wereld in helpen, maar ik heb het er op mn werk dus ook met niemand over

heb al wel met mezelf vanmorgen afgesproken dat ik voorlopig niet meer op Facebook mag (alleen voor het spelletje farmville, dat dan wel )

maar zoals ik al zei, ik ben allang op het punt waar ik zeker weet dat het beter is zo, dus het zal niet te lang meer duren, hoop ik.
forummen en friends kijken is trouwens een hele goede afleiding

en beste vriend en"baas vriend" (die nu ook eigenlijk een soort van beste vriend geworden is) zijn geweldig.
Laat het maar komen Engie, geefft niks. Is even zuur maar je moet er inderdaad doorheen. Toch weer een periode van je leven wat je afsluit, dus helemaal niet gek dat je daar verdrietig om bent.

En gewoon doen waar jij zin in hebt de komende tijd!

Spui hier maar lekker, daar zijn we voor

Jippie! Gefeliciteerd Marels! Werken in een supermarkt is eigenlijk héél cool! Word je caissière? In dat geval: ogen dicht voor alle lekkere & nieuwe producten die langs je kassa komen! Ik heb jaren bij een supermarkt gewerkt en had ook jarenlang allerlei lekkere dingen in huis. Want ja, makkelijk om dat even te kopen na je werk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven