Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
quote:Skytje schreef op 30 augustus 2009 @ 22:42:

verkeerde topic

moet je bij angels beleid en discussie doen Ojee, zou ik nu geen antwoord krijgen wegens een vormfout?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
nee gelijk gebanned geloof ik, nieuwe regels ofzo.
@Benmama; geen idee dan verder, kun je je probleem voorleggen aan Naomi, zij kan je vást verder helpen. (forum@viva.nl)

@Tonkje; de wiehier is corrupt, dus ik twijfel er niet aan dat de touwtjestrekker het doet zoals ie doet, alleen om jullie te irriteren.
quote:Viva Angel5 schreef op 31 augustus 2009 @ 09:33:

@Tonkje; de wiehier is corrupt, dus ik twijfel er niet aan dat de touwtjestrekker het doet zoals ie doet, alleen om jullie te irriteren.

Lieve Vief, weet je ook bij wie we moeten slijmen/relatiegeschenken aanbieden om de Wie Hier te manipuleren? Maw: wie is de touwtjestrekker?
React natuurlijk, slijmen helpt niet, tenzij je IRL naakt voor ze gaat staan gok ik.

Ik heb trouwens aangegeven dat ik NOOIT in de WieHier wil staan, maar daar houdt die touwtjestrekker helemaal geen rekening mee.
Do something nice for someone today. Leave them alone.
Week 18 van de Extremely Demotivational Calendar
Klopt, heb ik ook, maar ik sta er soms zelfs met beide nicks in.
quote:Viva Angel5 schreef op 31 augustus 2009 @ 09:56:

React natuurlijk, slijmen helpt niet, tenzij je IRL naakt voor ze gaat staan gok ik.

Heb je een adres?

*heeft echt hart voor de goede zaak*
quote:Viva Angel5 schreef op 31 augustus 2009 @ 10:17:

Klopt, heb ik ook, maar ik sta er soms zelfs met beide nicks in.

Ik denk dat MissMara er iets mee te maken heeft, in haar grenzeloze fanatisme om een PAT te scoren.

Mss bij één van je nicks een DB zetten, kijken of dat helpt.
quote:Solomio schreef op 31 augustus 2009 @ 10:20:

[...]

Ik denk dat MissMara er iets mee te maken heeft, in haar grenzeloze fanatisme om een PAT te scoren.

Mss bij één van je nicks een DB zetten, kijken of dat helpt.Objection your honor! Ongefundeerde verdachtmakingen!
quote:Viva Angel5 schreef op 31 augustus 2009 @ 09:33:@Tonkje; de wiehier is corrupt, dus ik twijfel er niet aan dat de touwtjestrekker het doet zoals ie doet, alleen om jullie te irriteren.Ik zie hier nu een prachtige PAT, dus ook al is de touwtjestrekker een corrupte voor het leven verkozen dictator, ik vind hem/haar toch lief.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:MissMara schreef op 31 augustus 2009 @ 10:25:

[...]

Objection your honor! Ongefundeerde verdachtmakingen! Ongefundeerd? Pffffffffffft, lees je eigen topic ff na.
quote:tonkje schreef op 31 augustus 2009 @ 10:26:

[...]

Ik zie hier nu een prachtige PAT, dus ook al is de touwtjestrekker een corrupte voor het leven verkozen dictator, ik vind hem/haar toch lief.Oh, Tonkje, ik dacht dat jij bij react langs was gegaan en je regenjas opengerukt had. Maar je zit gewoon te forummen. Hmmm... wie is het dan geweest? Juniper? Lys?
quote:Viva Angel5 schreef op 31 augustus 2009 @ 10:17:

Klopt, heb ik ook, maar ik sta er soms zelfs met beide nicks in. Klopt, kijk nu maar, ik sta er met 2 nicks bij wiehier. Beide heb ik aangegeven er niet vermeld wil worden .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Tommyboy staat trouwens ook in de WieHIer, wat toch gek is, i.c.m. een permaban.
quote:mylenevalerie schreef op 31 augustus 2009 @ 10:38:

[...]

Klopt, kijk nu maar, ik sta er met 2 nicks bij wiehier. Beide heb ik aangegeven er niet vermeld wil worden .Pure nieuwsgierigheid: wat is je tweede nick dan?
quote:Solomio schreef op 31 augustus 2009 @ 10:40:

Tommyboy staat trouwens ook in de WieHIer, wat toch gek is, i.c.m. een permaban.

Ik ben ook altijd te laat met melden

If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:Viva Angel5 schreef op 29 augustus 2009 @ 13:50:

Verplaatst naar

Kinderen

Kindernamen die verboden mogen worden....Neeeee! Waarom? Dit topic staat al eeuwen op Overig...
quote:MissMara schreef op 31 augustus 2009 @ 10:19:

[...]

Heb je een adres?

*heeft echt hart voor de goede zaak*http://www.react.nl/ Staan vast wel contactgegevens op quote:Solomio schreef op 31 augustus 2009 @ 10:40:

Is niet zo gek, pogingen-tot-inloggen komen ook in de wiehier.

quote:AgentL schreef op 31 augustus 2009 @ 10:45:

[...]

Neeeee! Waarom? Dit topic staat al eeuwen op Overig... Nouja, omdat het over kindernamen gaat. Dus op kinderen hoort.
quote:Viva Angel5 schreef op 31 augustus 2009 @ 10:53:

Is niet zo gek, pogingen-tot-inloggen komen ook in de wiehier.

Dus de WieHier geeft niet zozeer aan wie hier is, maar ook wie hier zou willen zijn. Daarom sta ik er nooit in dus.
Vief, wat vind jij er nou van dat het hele Wie Hier? weggevaagd is? Dat kan toch nooit de bedoeling zijn geweest?
Ik heb er niet om gevraagd maar vind het wel heerlijk dat Wiehier weg is. Zeker omdat je er ook vaak staat als je er echt niet bent. (sorry, zie dat het niet aan mij gevraagd wordt hoor )
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Viva Angel5 schreef op 31 augustus 2009 @ 10:53:

[...]

Nouja, omdat het over kindernamen gaat. Dus op kinderen hoort.

En toch vind ik het stom... Als ik nu ergens een rare kindernaam tegenkom moet ik helemaal naar die beeb-pijlert :puke:

Jammer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven