Maagband/verkleining
maandag 12 januari 2009 om 11:13
maandag 31 augustus 2009 om 11:11
He meiden... veel vorderingen weer.
Iets slikken voor een strakkere huid heb ik nog nooit gehoord, het enigste wat werkt is bewegen idd zwemmen en veel vis eten.
Ik ben afgelopen week naar het ziekenhuis geweest, ik heb vitaminen B12 tekort. Ik had best veel haaruitval enzo. Blijkt dat ik soms dagen lang geen brood eet. En dat heb je zoooo nodig blijkt. Ik was ook een beetje vergeetachtig en moeite met concentreren. Ze hebben 10 buizen bloed afgenomen, van de week krijg ik de uitslag. Wel minder he! Ik heb B forte gekocht van Davitamon, hoop dat het een beetje helpt.
Spannend morgen chicatjoe, wel een lange dag zeg. Je zal wel gesloopt zijn.
Diadermine en roze pot, hmm klinkt lekker ik ben helemaal van de smeersels enzo.. hahahha smeren is altijd goed!!!
xx
Iets slikken voor een strakkere huid heb ik nog nooit gehoord, het enigste wat werkt is bewegen idd zwemmen en veel vis eten.
Ik ben afgelopen week naar het ziekenhuis geweest, ik heb vitaminen B12 tekort. Ik had best veel haaruitval enzo. Blijkt dat ik soms dagen lang geen brood eet. En dat heb je zoooo nodig blijkt. Ik was ook een beetje vergeetachtig en moeite met concentreren. Ze hebben 10 buizen bloed afgenomen, van de week krijg ik de uitslag. Wel minder he! Ik heb B forte gekocht van Davitamon, hoop dat het een beetje helpt.
Spannend morgen chicatjoe, wel een lange dag zeg. Je zal wel gesloopt zijn.
Diadermine en roze pot, hmm klinkt lekker ik ben helemaal van de smeersels enzo.. hahahha smeren is altijd goed!!!
xx
maandag 31 augustus 2009 om 11:18
Zow hey, 34 kilo eraf..........
Feestje!!!
Owh lijkt me heerlijk, ruilen?gnagna.(sarcastisch lachje)
en vitaminen b complex is goed ja, voor haaruitval etc.
Maar hou het in de gaten he, lieverd.
Anders hebben ze nog injecties.
Ben je ook niet verschrikkelijk moe dan?
Weet je wat ik me afvraag??
Waar blijven al die verloren kilos?
Ga je meer naar de wc?
Voor nummer 2, of hoe moet ik dat zien?
Feestje!!!
Owh lijkt me heerlijk, ruilen?gnagna.(sarcastisch lachje)
en vitaminen b complex is goed ja, voor haaruitval etc.
Maar hou het in de gaten he, lieverd.
Anders hebben ze nog injecties.
Ben je ook niet verschrikkelijk moe dan?
Weet je wat ik me afvraag??
Waar blijven al die verloren kilos?
Ga je meer naar de wc?
Voor nummer 2, of hoe moet ik dat zien?
maandag 31 augustus 2009 om 12:12
Vet verbranden noemen ze het toch.
Nee ik ga juist minder naar de wc, nu om de dag. voorheen toch echt wel elke dag hoor hahaha
Injecties lijkt me ook fijner. we zien wel.
Ja moe ben ik ook, overdag niet. Dan knal ik maar door, na het eten kak ik helemaal in. Dan ben ik zooooo moe. Volgende dag is het wel weer over.
Nee ik ga juist minder naar de wc, nu om de dag. voorheen toch echt wel elke dag hoor hahaha
Injecties lijkt me ook fijner. we zien wel.
Ja moe ben ik ook, overdag niet. Dan knal ik maar door, na het eten kak ik helemaal in. Dan ben ik zooooo moe. Volgende dag is het wel weer over.
maandag 31 augustus 2009 om 13:12
maandag 31 augustus 2009 om 16:51
maandag 31 augustus 2009 om 21:20
quote:pompompom schreef op 31 augustus 2009 @ 16:51:
Ja Pilous, maar waarom kont het ziekenhuis daar niet direct mee? Of willen ze de bloeduitslagen afwachten? Ik ben niet meer zo scherp.. zo gefocust zo helder.. ja hoe leg ik dat uit. Jij weet het wel.
x
Ik moet woensdag bellen dan leg ik het wel voor.
Heeft een ziekenhuis in NL de uitslagen doorgegeven? Wie heeft het bloedformulier ingevuld voor je?
Ik krijg 1x per jaar een formulier vanuit Belgie, daarmee ga ik naar het zh en laat bloedprikken. De uitslagen haal ik op en stuur ik naar Belgie en eigen huisarts. In Belgie geven ze aan wat het beste is voor mij en ik meld dat aan de huisarts.
Ja Pilous, maar waarom kont het ziekenhuis daar niet direct mee? Of willen ze de bloeduitslagen afwachten? Ik ben niet meer zo scherp.. zo gefocust zo helder.. ja hoe leg ik dat uit. Jij weet het wel.
x
Ik moet woensdag bellen dan leg ik het wel voor.
Heeft een ziekenhuis in NL de uitslagen doorgegeven? Wie heeft het bloedformulier ingevuld voor je?
Ik krijg 1x per jaar een formulier vanuit Belgie, daarmee ga ik naar het zh en laat bloedprikken. De uitslagen haal ik op en stuur ik naar Belgie en eigen huisarts. In Belgie geven ze aan wat het beste is voor mij en ik meld dat aan de huisarts.
maandag 31 augustus 2009 om 23:50
Jantiena
Gezellig dat je weer eens langs komt.
we hebben je gemist
Voortaan gewoon even vertellen wat je gedaan hebt en wat je gaat doen
doen he ?
@Pom ,
Ik zou morgen maar even het ziekenhuis bellen,
Elk mens is anders, en als je je beroerd voelt is het zonde om nog een dag langer te wachten
Ik ga morgen ook maar eens bellen met het opname bureau
Kijken of zij al iets weten van een datum.
Gezellig dat je weer eens langs komt.
we hebben je gemist
Voortaan gewoon even vertellen wat je gedaan hebt en wat je gaat doen
doen he ?
@Pom ,
Ik zou morgen maar even het ziekenhuis bellen,
Elk mens is anders, en als je je beroerd voelt is het zonde om nog een dag langer te wachten
Ik ga morgen ook maar eens bellen met het opname bureau
Kijken of zij al iets weten van een datum.
dinsdag 1 september 2009 om 08:54
quote:Riny schreef op 01 september 2009 @ 00:02:
Christy.....................
Het aftellen is begonnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spannend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hou op, ik heb gewoon zo'n gevoel als voor een bevalling...huis moet schoon, achterstallige klusjes moeten klaar en de tijd gaat dringen....zucht! Gelukkig hoef ik deze week niet te werken, dat scheelt
)
Christy.....................
Het aftellen is begonnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spannend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hou op, ik heb gewoon zo'n gevoel als voor een bevalling...huis moet schoon, achterstallige klusjes moeten klaar en de tijd gaat dringen....zucht! Gelukkig hoef ik deze week niet te werken, dat scheelt
dinsdag 1 september 2009 om 08:58
Pom, totdat je iets weet over eventuele injekties kun je ook een flesje floradix elixer kopen.
Dat gebruik ik nu ook, omdat mijn hb wat aan de lage kant was, er zit veel ijzer, vit B1,2,6 en 12 in.
Het smaakt een beetje naar ouderwetse roosvicee, en ik heb altijd het gevoel dat ik ervan opknap.Veel verloskundigen adviseren het ook voor de periode na de bevalling.
Dat gebruik ik nu ook, omdat mijn hb wat aan de lage kant was, er zit veel ijzer, vit B1,2,6 en 12 in.
Het smaakt een beetje naar ouderwetse roosvicee, en ik heb altijd het gevoel dat ik ervan opknap.Veel verloskundigen adviseren het ook voor de periode na de bevalling.
dinsdag 1 september 2009 om 09:46
Succes met de gesprekken vandaag!!! Gaat goed komen
Ja ik heb ze al gesproken, nouja de dame van de poli. De uitslagen zijn binnen. Ze bellen mij vanmiddag terug.
Het ziekenhuis heeft het form. ingevuld. (AZN in Nieuwegein)
Ik schrok me vanmorgen kapot, weer heel veel haar los. Dit vind ik echt niet leuk meer, kan wel janken. Die pilletjes slaan dus ook nog niet aan. Misschien is dat drankje wat?
Ik laat jullie weten.
En Jantiena, gewoon kletsen is ook gezellig!! Dikke KUS
Ja ik heb ze al gesproken, nouja de dame van de poli. De uitslagen zijn binnen. Ze bellen mij vanmiddag terug.
Ik schrok me vanmorgen kapot, weer heel veel haar los. Dit vind ik echt niet leuk meer, kan wel janken. Die pilletjes slaan dus ook nog niet aan. Misschien is dat drankje wat?
Ik laat jullie weten.
dinsdag 1 september 2009 om 14:21
dinsdag 1 september 2009 om 16:25
quote:pompompom schreef op 01 september 2009 @ 09:46:
Ik laat jullie weten.
Dat met dat haar is een periode. Dat komt goed, echt waar. Bij mij viel het ook uit. Dat is normaal. Je vergt heel veel van je lijf. Veel symptomen die je krijgt, zijn vergelijkbaar met jezelf uithongeren. Je bouwt tekorten op, je haar valt uit en later zal je meer haargroei over je lijf krijgen ivm kou. Is een syteem wat je lichaam inbouwt. Niet dat je een hele dikke vacht krijgt, maar fijne dunne haartjes. Dat hoort er gewoon bij.
Heb je wel een persoonlijke afspraak om de uitslagen te bespreken? Naar wie wordt de uitslag gestuurd? Want diegene moet een behandelplan maken voor je. Want B12 tekort eet je er niet aan, echt niet.
Fijn Chica, dat je goed gekeurd bent
Ik laat jullie weten.
Dat met dat haar is een periode. Dat komt goed, echt waar. Bij mij viel het ook uit. Dat is normaal. Je vergt heel veel van je lijf. Veel symptomen die je krijgt, zijn vergelijkbaar met jezelf uithongeren. Je bouwt tekorten op, je haar valt uit en later zal je meer haargroei over je lijf krijgen ivm kou. Is een syteem wat je lichaam inbouwt. Niet dat je een hele dikke vacht krijgt, maar fijne dunne haartjes. Dat hoort er gewoon bij.
Heb je wel een persoonlijke afspraak om de uitslagen te bespreken? Naar wie wordt de uitslag gestuurd? Want diegene moet een behandelplan maken voor je. Want B12 tekort eet je er niet aan, echt niet.
Fijn Chica, dat je goed gekeurd bent
dinsdag 1 september 2009 om 16:52
Ik heb ze gesproken, mijn waardes zijn erg laag maar net binnen de normen. Ze had het over een momentopname en wil nu geen actie ondernemen ik moet over 6 weken terugkomen.
Nee erbij eten lijkt me ook niet mogelijk maar wat moet ik dan, ik slik nu B forte en dat slaat pas over een tijdje aan. Heeft ook tijd nodig.
Tja van dat haar.... het hoort erbij. Ik moet me geen zorgen maken, maarja leuk is het niet. Voel me wel opgelucht.
Chica GEFELICITEERD!! Heb je al zicht op een datum?
Het gaat lekker hier met de dames...
Nee erbij eten lijkt me ook niet mogelijk maar wat moet ik dan, ik slik nu B forte en dat slaat pas over een tijdje aan. Heeft ook tijd nodig.
Tja van dat haar.... het hoort erbij. Ik moet me geen zorgen maken, maarja leuk is het niet. Voel me wel opgelucht.
Chica GEFELICITEERD!! Heb je al zicht op een datum?
Het gaat lekker hier met de dames...
dinsdag 1 september 2009 om 16:54
Nee, leuk is het zeker niet... Maar het komt wel weer goed hoor, echt waar
Je hebt 'ze' gesproken, hebben 'ze' ervaring met een GBP? Gaan ze je pas helpen als je nog moeier bent dan dat je nu al bent? Eerst flink tekorten en dan pas er wat aan doen?
Sorry dat ik wat kritisch overkom, maar het kan je zoveel ellende en moeheid schelen als je eerder begint met prikken....
Je hebt 'ze' gesproken, hebben 'ze' ervaring met een GBP? Gaan ze je pas helpen als je nog moeier bent dan dat je nu al bent? Eerst flink tekorten en dan pas er wat aan doen?
Sorry dat ik wat kritisch overkom, maar het kan je zoveel ellende en moeheid schelen als je eerder begint met prikken....
dinsdag 1 september 2009 om 17:08
dinsdag 1 september 2009 om 19:17
dinsdag 1 september 2009 om 20:56
Yes.........haha.
Ik ben helemaal hieperdepiep.
Er is inderdaad veel van mijn schouders af nu.
Wat was dat spannend zeg......pfffff.
Er was er eentje afgekeurd, en dat vond ik zooooo zielig.
Maar goed het zal niet voor niks zijn.
We waren trouwens maar met zn viertjes.
Ik weet nog geen datum, ik krijg eerst nog bijeenkomsten met mensen die op dezelfde dag als ik geopereerd gaan worden.
(Vandaag ook een leuke meid ontmoet, leuk hoor, en veel herkenning!!)
En dan nog afspraken met internist, en narcotiseur etc.
Je kent het wel.
Maar ik vind het nu allemaal niet erg meer, ik weet nu dat de ziekenfonds gaat vergoeden, en dat ik die maagband ga krijgen.
Ik ben helemaal hieperdepiep.
Er is inderdaad veel van mijn schouders af nu.
Wat was dat spannend zeg......pfffff.
Er was er eentje afgekeurd, en dat vond ik zooooo zielig.
Maar goed het zal niet voor niks zijn.
We waren trouwens maar met zn viertjes.
Ik weet nog geen datum, ik krijg eerst nog bijeenkomsten met mensen die op dezelfde dag als ik geopereerd gaan worden.
(Vandaag ook een leuke meid ontmoet, leuk hoor, en veel herkenning!!)
En dan nog afspraken met internist, en narcotiseur etc.
Je kent het wel.
Maar ik vind het nu allemaal niet erg meer, ik weet nu dat de ziekenfonds gaat vergoeden, en dat ik die maagband ga krijgen.