Dresscode 'feestelijk'
maandag 31 augustus 2009 om 15:16
maandag 31 augustus 2009 om 16:28
Prima outfit bij die dresscode. Feestelijk is echt zo'n term waardoor je toch duidelijk maakt dat je het leuk vindt als mensen een beetje moeite doen om zich leuk te kleden, is niet strikt en wel een gezellige manier om dit mede te delen ipv white tie ofzo.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
maandag 31 augustus 2009 om 18:36
woensdag 2 september 2009 om 11:34
quote:SB1980 schreef op 31 augustus 2009 @ 18:36:
O ja nog even een vraagje, in dat jurkje zie je best wel een decolleté...Geen ordinaire spleet maar je ziet wel dat ik een vrij grote bos hout voor de deur heb haha...is dat 'done'? Het is niet in de kerk; we zijn alleen uitgenodigd voor een feest 's avonds.Lijkt me prima, hoor. Niks mis met een mooi decolleté!
O ja nog even een vraagje, in dat jurkje zie je best wel een decolleté...Geen ordinaire spleet maar je ziet wel dat ik een vrij grote bos hout voor de deur heb haha...is dat 'done'? Het is niet in de kerk; we zijn alleen uitgenodigd voor een feest 's avonds.Lijkt me prima, hoor. Niks mis met een mooi decolleté!
.
woensdag 2 september 2009 om 12:48