Mode & Beauty alle pijlers

Dresscode 'feestelijk'

31-08-2009 15:16 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort ga ik naar een bruiloft en daar geldt de dresscode 'feestelijk'. Hmmm dat kan natuurlijk van alles zijn...Help, wat doe ik aan?

Ik dacht zelf aan een jurkje (het is een zomerjurkje, maar redelijk gekleed) met een vestje en pumps met een lage hak.
lijkt me niks mis mee, zolang t geen spijkerbroek met shirt is kom je al een heel eind
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
lijkt me niks mis mee, zolang t geen spijkerbroek met shirt is kom je al een heel eind
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Feestelijk is gewoon iets leuks, iets wat je mooi vindt en waar je vrolijk van wordt. Een jurkje is prima!
Ja, kan prima, zolang je maar niet die schoenen van je andere topic erbij doet!
Haha nee maar wel de jas! Dan hoef ik alleen nieuwe schoenen te kopen = voordelig.
Lijkt me prima. Dresscode feestelijk is vaak bedoeld om aan te geven dat het bruidspaar niet heel strak voor wil schrijven wat iedereen aan moet, maar het wel leuk vindt als iedereen er net even 'mooier' uit ziet als op een gewone dag.
Eens met Lika.

Dit soort dresscodes zijn vooral bedoeld om spijkerbroeken en T-shirts te voorkomen.

Jouw idee lijkt me helemaal goed TO.
Klinkt leuk hoor, niets mis mee.
Computer says nooooo
Prima outfit bij die dresscode. Feestelijk is echt zo'n term waardoor je toch duidelijk maakt dat je het leuk vindt als mensen een beetje moeite doen om zich leuk te kleden, is niet strikt en wel een gezellige manier om dit mede te delen ipv white tie ofzo.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
O ja nog even een vraagje, in dat jurkje zie je best wel een decolleté...Geen ordinaire spleet maar je ziet wel dat ik een vrij grote bos hout voor de deur heb haha...is dat 'done'? Het is niet in de kerk; we zijn alleen uitgenodigd voor een feest 's avonds.
Zolang je niet mooier gekleed bent dan de bruid zal er veel toegestaan zijn.

Een vrij grote bos hout voor de deur staat altijd erg feestelijk vind ik.
quote:SB1980 schreef op 31 augustus 2009 @ 18:36:

O ja nog even een vraagje, in dat jurkje zie je best wel een decolleté...Geen ordinaire spleet maar je ziet wel dat ik een vrij grote bos hout voor de deur heb haha...is dat 'done'? Het is niet in de kerk; we zijn alleen uitgenodigd voor een feest 's avonds.Lijkt me prima, hoor. Niks mis met een mooi decolleté!
.
quote:absoluteEinstein schreef op 02 september 2009 @ 08:25:

Een vrij grote bos hout voor de deur staat altijd erg feestelijk vind ik.
.
quote:absoluteEinstein schreef op 02 september 2009 @ 08:25:

Een vrij grote bos hout voor de deur staat altijd erg feestelijk vind ik. Haha! Je hebt me overtuigd. Heb zwarte pumps met een laag hakje erbij gekocht dus ik ben er helemaal klaar voor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven