Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
Sophy, wat een mooi gedichtje.. Heel veel sterkte morgen.. Ik denk aan je..
Heel veel sterkte morgen Soof. En wat een prachtige tekst voor op de kaart, heel mooi.
Soof sterkte morgen!!
Meld me alvast even af voor de as meeting aangezien ik 2 dagen ervoor geopereerd moet worden. Ben net in het ziekenhuis geweest en het is niet goed, idd te strak gehecht en de littekens zien er niet zo goed uit. Moet van binnen en van buiten opnieuw open gesneden worden en gehecht. Ben er wel een beetje van geschrokken omdat het onder narcose moet of met een ruggeprik, dus echt een opname. En 4 tot 6 weken herstel. Poeh! Ging ik net weer werken rond die tijd, kan ik van het ouderschapsverlof de ziektewet in, zal mijn werkgever blij mee zijn. Het enige "fijne" is dat ik nu wel weet dat ik me niet aanstelde dat ik niet kon fietsen, paardrijden, vrijen en op een zachte bank zitten. Hij keek 1 min, voelde wat en zei: ik zie het al, dat wordt opereren.

Kon meteen naar opname om een datum te regelen, was helemaal in shock.
Lieve sterke Soof...............veel sterkte!

Dog: bah, wat een tegenvaller! Jee, en wat een lang herstel............poeh meid, echt niet leuk! Dikke knuffel!
Lieve attente meiden!!

Ik lees eigenlijk elke dag even met jullie mee de afgelopen 2 jaar. Maar schrijven of reageren vind ik altijd moeilijk, juiste woorden vinden...

Allereerst Soof wat is dat snel gegaan zeg! Heel erg veel sterkte!! Ontzettend moeilijk!!

Dog heftig die hechtingen van jouw en operatie!!!

Peg wat een bezorgdheid!! Ook voor jouw veel sterkte!

Dolfijn das erg contronterend zo'n kamer een andere bestemming geven!! We denken ook aan jou!

Verder Merel en kaet! Ik denk heel vaak aan jullie, als die hards van dit forum.. Inmiddels hebben jullie erzoveel zwanger zien worden. Gaat het op dit forum al meer van de tijd over zwangerschappen/ kwaaltjes en dergelijke. Ik vind dat soms heel moeilijk voor jullie en zie dat jullie er heel sterk mee omgaan. Daarom vind ik het nu ook confronterend om te melden dat er weer 1 bevallen is... zoals ik. Het hoort erbij hoor dat weet ik ook wel maar toch.

Voor de anderen: Na 4 jaar, 2 miskramen, 3x iui zonder stimulatie, 2x iui met clomid, 1x ivf geen resultaat, 1x cryo met positief hcg maar te weinig om echt zwanger te zijn, 1x cryo geen resultaat. En dan uit de 2e ivf is onze prachtige zoon geboren. Ik zal op de hyves groep binnenkort een foto-tje plaatsen en natuurlijk de naam!! Of staat die er al .

Iedereen heel veel succes en onwijs bedankt voor alle felicitaties.

Groeten Appel
Soof, heel veel sterkte morgen.

Dog, wat ontzettend vervelend dat je geopereerd moet worden. Je had het inderdaad dus niet mis.

Peg, hou je het een beetje rustig? Hopelijk groeien de mini's goed.

Appel, leuk van je te horen. Jij hebt ook een hele weg moeten afleggen om een prachtzoon te mogen krijgen zeg. Geniet ervan.

(Enne... even je post checken en een naam wijzigen...)
Sophy, heel veel sterkte morgen. Je moeder heeft een heel mooi gedicht gekozen.

Appel, leuk dat je even langs komt. Dat het hier meer over zwangerschap en kwaaltjes etc. gaat komt ook omdat de meesten van ons even een pauze in de behandeling hebben, dus weinig te vertellen over het ziekenhuis etc. Dus voel je niet schuldig en al helemaal niet om je zoontje! Ik ga meteen op hyves kijken of ik al een foto kan zien, ben heel nieuwsgierig hoe hij er uit ziet!!!!

Peggy, ik hoop dat het allemaal goed met je gaat en dat je thuis mag blijven. Maar wel heel goed dat je er zelf voor kiest om eventueel in het ziekenhuis te blijven als het nodig is. Het zou natuurlijk niet leuk zijn maar je rust is heel belangrijk!

Doggie, wat een tegenvaller zeg! En dat het ook meteen een operatie moet worden, dat is niet niks.... Hopelijk gaat het daarna heel snel weer beter en heb je dan ook snel geen pijn meer.

Hier is alles goed. De tabletten zijn op, nu wachten tot ik ongesteld wordt. Verder weinig te vertellen. Het is druk op het werk, kost me toch wel weer best veel energie om er weer in te komen. Maar wel heel leuk! Ik heb een hele toffe mentorklas en het is weer vanouds gezellig met de collega's. Dus dat zit wel goed.
Jemig Doggie, daar ben je dus nog niet zomaar vanaf. Wel goed dat ze wel inzien dat iets gebeuren moet. Gaat de plastisch chirurg dit doen of doet de gyn dit gewoon? En in "het" ziekenhuis of een ander? Heb je wel een goed gevoel erover? Bah hoor! Kan je wel nog lekker op vakantie of heb je nog teveel last?

Soof, heel erg veel sterkte morgen. Wat ene mooi gedicht heeft je moeder uitgekozen. Kan je nog wel slapen van alles wat er nu gebeurt? En de kleine snorkel, voel je haar al bewegen? Ik denk aan je.

Appel wat leuk dat je "langskomt" Gaat alles goed met jou en de kleine? Jij hebt ook een behoorlijke lange weg gehad zeg. Petje af hoor.

Peggy; ik hoop zo dat het allemaal goed gaat met je 2 frummels. Groot gelijk dat je de beslissing al hebt genomen dat mocht het noodzakelijk zijn dat je in het zkh blijft. Duik op de bank en ga "lekker" filmpjes kijken.

Fre, ik las vandaag het tijdschrift van de NVOM (weet niet of je daar lid van bent, voor ouders van meerlingen) maar ik dacht dat jij op de voorkant stond. Was ook zo'n mooie foto zoals jij hebt gemaakt tijdens de zwangerschap. (je was het niet hoor, maar moest gelijk aan je denken) Gaat alles goed met jou en de kleintjes? Meer rust in de tent?

Kaetje ik hoop dat je snel ongesteld bent en dat daarna alles soepel verloopt.

Ik knijp hem weer. Zo stom, ene moment ben ik zo zeker dat ik nog lang niet wil beginnen met de IUI en andere moment denk ik dat we echt zsm moeten beginnen. De pijn begint echt weer terug te komen, ik dacht het vorige maand al, maar nu is het weer duidelijker. Het doet nog steeds geen pijn-pijn, maar het is vage pijn precies op de plek waar ik voorheen ook altijd pijn had hele cyclus door. Gekke is dat ik graag 100% ergens voor ga en ik sta er niet 100% achter om volgende maand te beginnen. Ik wil namelijk ook 100% aan de opleiding geven. Beetje egoïstisch nu maar ik hoef nu nog niet zwanger te zijn, zou geweldig zijn als het zo was hoor, daar niet van. Ach ik weet ook niet wat ik allemaal wil en voel. Het wisselt per minuut. Als ik zo teruglees denk ik ook "wat een debiel, je bent toch al sinds mei 2006 bezig, waarom dan nu weer wachten?"

Donderdag ga ik in ieder geval weer naar de osteopaat, wie weet kan hij weer wat pijnverlichting geven en alles weer goed leggen sinds de OK. En volgende week bel-afspraak met de gyn.
Ben wel erg wazig in mijn vorige bericht. Mijn excuses!
Soof, wat een mooi gedicht. Heel veel sterkte morgen .

Doggie, dat is naar zeg. Kan me ook wel voorstellen dat je nu wel 'blij' bent dat je gelijk had dat er iets niet goed zat.

Peg, doe rustig aan hoor! Ik hoop dat je niet in het ziekenhuis moet blijven.

Appel, leuk dat je even 'langs komt'. Geniet van je zoontje.

Dolfijn, echt shit dat de pijn weer langzaam terug komt. Dat is wel heel snel toch?
Peg, wat vervelend dat je bent afgevallen. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over de groei van je kindjes. Maar als ik het verhaal van Blog zo lees, hoeft dat niet perse zo te zijn. Hopelijk is het niet nodig om in het ziekenhuis opgenomen te worden.

Soof, heel veel sterkte morgen. Ik hoop dat de uitvaart precies zo is zoals je moeder dat gewild zou hebben. Ik denk aan je.

Doggy, wat ontzettend balen dat je inderdaad te strak gehecht bent en nu geopereerd moet worden. Moet je alweer zo lang herstellen. Ik zou het me kunnen voorstellen als je er nu even helemaal doorheen zit. Wat een tegenvaller zeg.

Dolfijn, vervelend dat de pijn weer langzamerhand terug komt. Hopelijk kan de osteopaat je helpen. Tja, en over wel of niet nu alweer beginnen, kan niemand je adviseren, denk ik. Dat moet je echt zelf beslissen of je er juist wel of niet aan toe bent.
Appel wat lief dat je zo aan me denkt.. Maar geniet van je kereltje, met mij komt het echt wel goed.. Met of zonder kindje, ik kan er mee leven. Het zal echt niet altijd even makkelijk zijn maar dat hoort erbij.. Ik kan ontzettend genieten van mijn neefjes, dat is natuurlijk niet hetzelfde maar ik kan mijn liefde kwijt en die wordt gretig ontvangen.. Zij helpen mij met het verwerken, door hun kan ik met "andere kinderen" omgaan.. De hoop zal altijd blijven, het gemis zal altijd zeer doen maar ik heb inmiddels al gemerkt dat het beetje bij beetje ietsje beter gaat en dat ik het een plekje kan geven..

Ik denk er zelfs al wel eens over na om een afscheidskaartje van onze wens te maken mochten ook de laatste cryo's niet blijven zitten.. Maar ik weet niet of man dat ook zou willen..

Doggy wat naar dat je geopereerd moet worden..
Merel, klinkt mooi zeg, zo'n afscheidskaartje. Maar we gaan vooralsnog uit van een geboortekaartje van mini-merel!

Doggy, jeetje wat schrik ik van jouw verhaal. Dat is echt kut-nieuws (wha, sorry, lees nu pas het woordgrapje ). Klinkt echt heftig om opnieuw gehecht te worden, vooral dat ze het dan tuurlijk eerst weer los snijden. Bah bah, hou je taai.

Dolfijn, ja, inderdaad, die foto leek heel erg op die van mij! Enne herkenbaar hoor dat je nu zegt dat een zwangerschap niet per se hoeft. Bij mij was het achteraf denk een soort van angst die sprak. Ik probeerde voor mezelf het zo nuchterder te bekijken dan dat ik was. Zou dat bij jou ook zo kunnen zijn? Dat je jezelf alvast indekt of het niet aandurft? Helemaal niet gek, hoor!! Het is dan ook niet niks. Ik lees nu pas tussen de regels van mijn dagboek door hoe spannend ik het vond.

Appel, van harte!!

Peg, spannend of je moet blijven woensdag, hopelijk gaat het goed met de pukkies.

Mooi gedicht Soph, heel veel sterkte voor de crematie, xx

xx
Soof: heel veel sterkte!

Doggie: wat ontzettend vervelend, zeg! Daar zat je nou echt op te wachten... Niet leuk! Sterkte!
quote:appel schreef op 31 augustus 2009 @ 16:07:

Na 4 jaar, 2 miskramen, 3x iui zonder stimulatie, 2x iui met clomid, 1x ivf geen resultaat, 1x cryo met positief hcg maar te weinig om echt zwanger te zijn, 1x cryo geen resultaat. En dan uit de 2e ivf is onze prachtige zoon geboren.

Jee meid, wat een enorm lange weg! En wat is het je gegund. Ben heel benieuwd naar de foto's en de naam! Geniet, geniet, geniet....
quote:Fre schreef op 31 augustus 2009 @ 23:09:

Merel, klinkt mooi zeg, zo'n afscheidskaartje.

Ja, ik vind het een heel mooi idee (wat ben jij toch sterk!). En een erg mooie afsluiting. Je moet er idd wel allebei achterstaan. Maarreh.... we gaan nog steeds voor het geboortekaartje, hè!
Sophy, ik denk aan je .

meissie omarm de mensen om je heen. Neem samen afscheid van het aardse bestaan van je moeder. In jullie harten zal ze voortleven. Samen huilen om het afscheid en samen lachen om de herinneringen aan zo een prachtige vrouw.
Sophy Heel veel sterkte vandaag.. Ook ik denk aan je..
quote:blogbabe schreef op 01 september 2009 @ 00:44:

[...]

Ja, ik vind het een heel mooi idee (wat ben jij toch sterk!). En een erg mooie afsluiting. Je moet er idd wel allebei achterstaan. Maarreh.... we gaan nog steeds voor het geboortekaartje, hè! Dankje meiden, ik ga er voor nu ook nog vanuit dat het een geboortekaartje gaat worden maar ik ben wel realistisch.. Het kan zomaar zo zijn dat het echt niet..
Sophy; ik hoop dat je vandaag "goed"afscheid kan nemen van je moeder. Ik wens je nogmaals heel veel sterkte de komende tijd.

Het zal niet gemakkelijk voor je zijn om nu van je zwangerschap te genieten.
Soof, hoop dat het een beetje gaat met je en dat het vandaag naar jullie en je moeders wens is verlopen. Ik denk aan je en veel sterkte .
Merel .
Soof: ik hoop dat het een mooi afscheid wordt. Ik denk aan je.
Soof, ik hoop dat het een mooi afscheid wordt. Veel sterkte. Het weer is vandaag ook verdrietig... Ik denk aan je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven