Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:sneezeweasel schreef op 31 augustus 2009 @ 14:58:

[quote]frizzy schreef op 31 augustus 2009 @ 14:48:

Sam jij schrijft altijd zo lief.

Op de een of andere manier stralen jouw woorden altijd warmte uit, vind ik!En dat vind ik nou ook....Sam je bent een lieverd..
Hi,

Even snel, want ik heb eigenlijk natuurlijk van alles te doen

Pom, wat leuk, die TM (terrasmeneer), leuke achtergrond heeft ie ook als ik dat zo lees (slim, maar ook stoer). En het gaat lekker rap, drankje, etentje, dat mag ik wel!

Hi Windows (moest lachen om wat je schreef, terwijl het ook serieus was natuurlijk).. maar dat terzijde.

Wat fijn dat je samenwoonavontuur goed gaat tot nu toe. Nu al weten of het zal werken kan niet, maar ik denk dat jullie er op een zuivere manier mee omgaan door het bespreekbaar te houden. Lastig dat je wordt geconfronteerd met dingen uit het verleden, dat kan het ook weer erg onzeker maken he?

Het gaat best aardig met me, hoor. Doe de dingen die ik moet doen, maar meer ook niet. Gezellig doen bijvoorbeeld lukt me erg slecht. Jammer dan voor mijn huisgenoten.

Madhe: een voortreffelijk gemiddelde lijkt me zo! Keep up the good work ;-)!
Zo, poeh hè..gewoon ineens een heule drukke dag

Wel lekker, maakt dat ik me nuttig voel.

Kym, blijft dus spannend tot het laatste moment bij je vriendin!

Sam, ondertussen al weer uitgewandeld

En ben toch wel benieuwd, waarom kan je de sms meneer niet loslaten?

Las ook weer een nieuwe afkorting TM, terras meneer.

Stond er ook al een date op de planning Pom?

Hier weinig tot geen nieuws dus ik duik de keuken maar eens in
Goed gedaan ladies, ik hoef maar een paar posts bij te lezen!

Deed een flinke poging om mijn to do list eind van de dag uit het raam te gooien, helaas ging de helft mis onderweg.

Maar heb toch mijn best gedaan, dus voel me best nuttig.

Inderdaad, jammer voor je huisgenoten Kym.

Niks aan te doen.

Nobody is perfect.

Heb je ze wel verteld wat er gaande is?

Dan begrijpen ze het vastwel.

Ik ga eens iets lekkers koken vanavond, en later komt mijn nicht logeren.

Gezellig!
Goh! Ik ben nog best priductief bezig geweest zeg!

Jullie zijn lekker druk in de keuken dus? Gezelligheid!

En nu peer ik 'm naar huis. Douchen en even WS zien.

Huisgenoten weten trouwens wat er gaande is, en ze zijn lief. Iedereen is echt lief, waarmee ik erg blij ben.

Oja, en Fransoos lijkt me meer op te zoeken. Hah!
Kijk eens aan, wat zijn we goed vandaag!

Geen gelanterfand dus!

Mijn aubergine staat zichzelf te ontrekken van vocht, straks weer verder.

Nu nog even de belastingaangifte (van 2008, dus lekker op tijd maarnietheus).

Lekker Kym, maar er een ontspannen avond van voor zover mogelijk.

Tuurlijk zoekt die Fransoos je op.

Denk jij dan!
Godverdegodverdegodverpotjandorie en ook nog eens Godfried van Bohemen!!!

Ik ga nog even door:

@#$^&()_+_)(*&$%#@!@#$%^&*()_)(*&^%$#@!#$%^&*(

Ik sta in de keuken enorm mijn best te doen op bloemkool, gebakken aardappeltjes en 2 saucijsjes.

Ik draai de saucijs, blijf hangen het mijn hand, pan dreigt van het vuur te vallen en wat denk ik...

Ach, laat ik de pan even opvangen met mijn hand

Dames....das dus HEET!

Gevolg....pan EN saucijsjes door de lucht, vet over de vloer en erger nog tegen mijn vers gestuukte witte muur,en mijn hand verbrand

Nou ja, dan ga je dus als een malloot met een schuursponsje en groene zeep de verf van de muur halen...dom dom dom....geeft groene dingetjes op de vlekken worden ook niet echt minder

Dus dan maar met een tandenborstel...

Daarna de vloer dweilen 3!!!! X en dan tot de conclusie komen dat de aardappeltjes zwart zijn, de bloemkool verpieterd en de keuken nog steeds een ravage....

*neemt zich heilig voor nooit meer te koken*

ps....keuken is ondertussen nog nooit zo schoon geweest
Ah Summeke toch!

Ik lig stiekem in een deuk hier, maar vind het toch wel zielig voor je...

Hoe is het met je hand? Erg verbrand?

Heb je ook nog wat kunnen eten?

Of ben je inmiddels weer richting de grote gele M gereden?

Nou meissie, je moet maar zo denken: het kan altijd nóg erger.

In Afrika ofzo, daar hebben ze niet eens saucijsjes en bloemkool.

Mijn pasta was trouwens héérlijk!

Nu alles in de afwasmasjien.

Wat ben ik toch gezegend met dat ding.
*heb uit protest een bak Ben & Jerry'sPeace of Cake opgegeten*

Hand valt wel mee hoor, ik stond in de keuken dus de koudwater kraan was dichtbij...
Heel goed Sum.

Zal ze leren!

Heb je trouwens weleens gekeken hoeveel calorieën daarin zitten?

Ik schrok me de pleuris!

Gelukkig maar van je hand.

Zou iedereen in protest zijn, omdat er teveel gepost is in het weekend?
Yep...ik weet het, maar het is wel bijna de hele schijf van 4

Fruit: de aardbeien

Melk: het ijs

Tarwe: de koekies....
Ik wel, hoofd zit een beetje vol en heb gegoogled op TM.....tjatjatja
Waarom reageren jullie niet op topic van de kerel die niks snapt van zijn date? Vond dat nou echt zo'n topic voor Sum...
Oooh Sum, is je hand heel erg verbrand? Beterschap hoor. Het is heel pijnlijk he Hopen dat het snel geneest.

Maar wat ben jij een (koks)muts dat je met een schuursponsje gaat schrobben. Paar hersencelletjes mee verbrand?

Je kunt gelukkig wel nog typen En heb je nieuw voer gemaakt? Mijn gezonde plannen ook weer naar de Filistijnen (die kunnen er nog wat mee). Ik ging aardappelen, wortelen en minute steaks maken (en ook ik heb een schurfthekel aan koken), maar die liggen nog lekker koud te zijn in de koelkast. Geen honger. Mandhe ook niet.
Sum, muts, heb je nu helemaal een goede reden om een man in huis te halen. Wel 1 die kan koken...en schoonmaken.
Mandhe

ow...waar is een man die niets snapt van zijn date?

is dat die over 3 dates en nog niet gezoend?

Ik ben een beetje de liefdesverdriet kenner en beperk me eigenlijk gek genoeg altijd tot dat soort topics hihi...

En en en....Pom, wat heb je gevonden over TM?

*god zeg, het zou wat zijn...mijn hand zo verbranden dat ik niet meer kan forummen.....enge gedachte*
Hmmm maar wat voor kenner ben ik dan? Ik heb niet eens echt door naar welke topics ik toetrek, of waartoe ik me beperk. Ze zijn allemaal leuk. Of hilarisch, of je helpt er echt iemand mee.
Lekker weggerelativeerd Sum, die B&J's.

Wat kwam er uit de google-test Pom?

Welk topic is dat dan?

Ik zat te klooien met de Belastingaangifte.

Geen idee of ik het nou goed heb gedaan.

Neem ik het risico en verzend ik het gewoon?

Madhe jullie moeten wel wat eten hoor!

Wat is dit nou weer voor onverantwoordelijk gedrag?
Madhe...jij wilt iedereen een schop onder de kont verkopen en wakker schudden. Maakt niet uit welk topic. Maar even tussendoor, je reageert de laatste tijd wat feller/confronterender. Heeft dat te maken met verhuisstress of dat mensen blijven komen met een verhaal in dezelfde orde? (vaak vrouwen die zich afhankelijk opstellen van hun date/geliefde en willen weten hoe zij hem kunnen terugwinnen)

@Frizz, topic van ene Kuyt. En google...tja zag een foto van hem op Linkedin en (ok weliswaar met lang haar, hij heeft nu kort haar)...tja laat ik het maar zo zeggen 'Ik moet eraan wennen' . Niet een type die ik doorgaans date, maar ach verandering van spijs doet eten...
Waarom zou ik eigenlijk nog reageren op andere topics?

Kan alleen maar nog een beetje mosterd brengen...

Jullie tackelen elk weerwoord van de TO's en hebben binnen 2 bladzijdes iemand weer op koers.

Sjongejonge...

Pom WIL je dan nog wel daten?

Of wordt dit weer een onderdeel van 'getting out of the comfort zone'?
Jawel heb weer zin om te flirten, kirren, met mijn wimpers klapperen, dat soort ongein . Het helpt mij bovendien om over MI te komen (stiekem heb ik TM met hem lopen vergelijken ). Allemaal in kader van balans terugvinden . Je weet toch! Oprah zegt dat!!
quote:Pompiedoe schreef op 31 augustus 2009 @ 20:29:

Madhe...jij wilt iedereen een schop onder de kont verkopen en wakker schudden. Maakt niet uit welk topic. Maar even tussendoor, je reageert de laatste tijd wat feller/confronterender. Heeft dat te maken met verhuisstress of dat mensen blijven komen met een verhaal in dezelfde orde? (vaak vrouwen die zich afhankelijk opstellen van hun date/geliefde en willen weten hoe zij hem kunnen terugwinnen)

.

Hmm valt het zo erg op? Ik denk dat het een combinatie is. Voornamelijke oorzaak is dat ik vaak onder het vergrootglas kijk, en in 9 van de 10 gevallen zie dat iemand al een hele tijd loopt te jengelen om hetzelfde probleem. Dan lijkt het me dat een wat confronterende reactie meer zoden aan de dijk zet.

Door de drukte hier reageer ik sneller, gehaaster, dus daar kan ik wel op gaan letten. Weet je wat, dat ga ik doen.

Moet ik wel hard mijn best voor doen hoor, maar het moet lukken. Als ik dat wil, dan kan ik dat ook. Goed dat je het even opmerkt trouwens. Dan kan ik er wat mee.

*verbaasd* Ik was even serieus.

Frizz, ik zit aan de vruchtenyoghurt. En dadelijk misschien even een snee brood. Moet niet meer om deze tijd he? Weet je.. ik geef er even niets om :-)

*kan morgen uitslapen* Dat moest er ook even uit, die opmerking.
Waarom? Het was toch geen klacht? Wat zou voor jou een goede reden zijn om te letten op de inhoud van jouw antwoorden?
Ah, snap em Pom.

You go girl!

Madhe, ondanks dat het soms wat kort door de bocht is, inhoudelijk is het sterk.

Vindt de vorm niet storend voor de inhoud, misschien juist wel goed, zo lekker confronterend.

Madhe ik heb gisteravond een hele maaltijd gegeten om 23.00 uur.

Girls als mijn bezoek verschijnt verdwijn ik onmiddelijk hoor!
'n Avond allemaal!

Heerlijk gewerkt zonder Vreselijk Enge Man, pfff.

Pom, ik ben helemaal blij met mijn 1e KodW! Goed samengevat...knap hoor.

Kym, ik wens je sterkte met alles wat er nu in je omgeving gebeurt. Misschien een beetje mosterd op de iets latere avond, maar niet minder gemeend. En nee, je bent niet egoistisch als je in deze situatie eens een keer lekker alleen over jezelf post! In ieder geval...dat denk ik dan.

Sum, je hand wel goed afgespoeld onder lauwwarm water?
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven