Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:frizzy schreef op 31 augustus 2009 @ 21:20:

En eehhh... wil niet lullig doen, maar ik bedoelde Madhe's advies.

*schiet in een depressie*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Lieve Sum! Gekkie!

*geeft geen comlimenten op commando*

Ben weg schatten!
quote:Summerdance schreef op 31 augustus 2009 @ 21:22:

[...]

*schiet in een depressie*

*schop*

Ben je er al uit?

En voor wat het helpt, jouw advies is ook heel waardevol en duidelijk. Vind ik tenminste.

Trusten Frizz
Ga ook slapen. Moet morgen al heeeeeeeeel vroeg op de bouwplaats zijn!

Truste allemaal!
Huts!
Sam steekt even d'r neusje om het hoekje. Ach, Summertje toch, te ongeduldig geweest zeker? Gelukkig was de schade aan je hand niet te erg.

Madhe, ik zie je al lopen met je zwalkende achterwerk. Zo beeldend heb ik het voor mijn ogen.

de liefde bedrijven?

met elkaar naar bed gaan?

vliezevozelen?

En waarom ik SMSman niet kan loslaten / afkappen, is omdat het nog niet afgelopen is. Ik kan hier wel mooi gaan zeggen dat het wat mij betreft afgelopen is. Punt. Ik besteed er geen aandacht meer aan.

MAAR

heftigheid is er af. Ik voel geen behoefde om contact te zoeken met hem. Ik weet niet wanneer ik hem weer zie als dat nog komt.

EN als hij naar mij toe komt, weet ik niet of ik dat negeer.

Zo goed ken ik mezelf inmiddels wel. Ik ben daarin best wel wispelturig. Als er iets is tussen ons (wat dat iets ook mag betekenen, dan is een nee bij mij ook geen duidelijke nee).

Vandaar dat ik het zo maar laat. (Voor nu).
I am Spaaartaaacus.
Slaap lekker, Bella!
I am Spaaartaaacus.
Ik duik weer in mijn boekje!

Dag luitjes.
I am Spaaartaaacus.
Ongekend rustig hier!

I am Spaaartaaacus.
Inderdaad Sam, heel erg rustig.

Wat lees je?

Bella zal al slapen denk ik, ik zit hier aan de wijn. Een beetje te lezen op het forum en andere topics te bekijken.
Hummm vind dat er een poll moet komen. Viel mij op dat een bepaald woord op diverse wijze wordt geschreven en uiteraard voor de KodW moet ik een universele schrijfwijze hanteren .

De keuze bestaat uit onderstaande en iedereen mag 1 keer stemmen. Meeste stemmen gelden.

1- viezevozelen

2- viezevlozen

3- viezevlozelen

4 - anders (geef bij deze keuze dan wel aan hoe jij denkt dat het woord geschreven moet worden)
Oh en Sum (ben er een beetje laat mee, voor de volgende keer), als je je weer verbrandt dan kan je na, maar eigenlijk liefst ipv je hand onder water houden, heel veel poedersuiker op de brandplek gooien; trekt de pijn meteen weg. Is een tip die ik van een arts heb gekregen, wordt in het ziekenhuis ook toegepast. Ok daar dan niet met de suikervariant .

En nu ga ik echt slapen (tenminste wil nog een stukje in boek lezen). Slaap lekker lieverds.
Och jee, Sum is meteen verdwenen.

Ik snap het Sam.

Maar ik heb zo'n gevoel dat je er achteraf verre van blij bent als jullie hebben gesekst.

En dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Pom, het is:

4. viezelevozen!

Dat is em hoor! Echt!

*rent terug naar de visite*
*Over 38 berichtjes bereiken we de 3000 berichtengrens*
*Sam leest het ontwakende hart van Lama Surya Das*

Pompiedoe, je bent grappig! Ik schreef altijd vliezevlozelen maar ik zie dat het niet klopt.

Benieuwd wat ons spring in het veld Summertje aan het doen is.

Vlug naar je nichtje toe. Frizzy...! Leer het forum los te laten.

Ik ga zo langzaam zoet naar mijn bed toe.

Trusten!
I am Spaaartaaacus.
Ik dacht dat het viezelevozelen was!
Is er nog iemand wakker?
hallo!

ik ben nog wakker. en ik moet weer even door elkaar geschud worden hoor. Ik weet dat ik af en toe zo een drama queen kan zijn. Maar dat moet even recht in mn gezicht worden gezegd om weer tot besef te komen.

Met date gaat het heel erg goed. Hij zegt dat ie dol op mij is, mij lief vind etc. Hij zegt alles wat je maar horen wilt. Maar dan gaat ie naar huis en vraag ik, spreek ik je vanavond? Dan is het: ja. Maar dan savonds is ie gewoon niet bereikbaar... neemt zn gsm niet op etc. En dan komt mn onzekerheid meteen alweer boven! Zeker met een vrouwelijke collega wat aan het doen... of met zn vrienden gekletst vanavond en ook over mij om er achter te komen dat ik niks voor hem ben, of hij vind mij toch niet zo leuk..

Heb namelijk wel eens eerder mee gemaakt dat iemand zei dat hij mij leuk vond, om de week er op te zeggen dat hij niets voor mij voelt en dat ook niet gaat komen. En dan ga ik meteen als iemand 1 dag niets van zich laat horen of hij zegt iets wat ik niet zo leuk vind alweer denken dat ik hem kwijt ben. En toen ik dit uitsprak naar een vriend van mij zei hij meteen: nou als je na een paar weken al zo over hem denkt, dan word het niks!

En dan voel ik mij meteen weer zo rot he. Blegh.
Hey, ik ben de eerste vandaag, yes!

Maar wel een hoop bijlezen

Tozzo
Goedemorgen!

Jullie hebben het rustig aan gedaan zie ik, goedzo!

Sam, voordat je denkt dat ik erg slecht ben voor mijn visite, ze stond onder de douche hoor...

Heyjij meissie gaat het alweer een beetje?

Lastig he, die onzekerheid.

Ik probeer mezelf het volgende voor te houden:

Alles wat je in een ander zoekt, moet je in jezelf kunnen vinden.

Heb jij bevestiging van hem nodig om te weten dat je leuk bent?

Dat je het waard bent?

Dat maakt dat je zelfbeeld ineens afhankelijk is van een ander.

Waar het om gaat is of JIJ jezelf de moeite waard vindt.

En stel dat hij het presteert om nooit meer te komen, zoals iemand anders jou dat een keer geflikt heeft: too bad for him!

Want JIJ bent het wel waard.

Gisteravond lang met mijn zusje gesproken, en vanmorgen met mijn moeder.

Mijn zusje moet nog 7 weken zwangerschap uitdragen, maar ze heeft nu de hele dag door harde buiken.

De vraag is natuurlijk waar zoiets door komt, en wat ze nu moet doen.

Mijn zusje zit zich suf te piekeren, omdat ze nou eenmaal niet gewend is tegen een grens aan te lopen.

En van mijn moeder begrijp ik net dat mijn zusje mij meer nodig heeft op dit moment, en dat had ik zelf niet helemaal door...

Voel me dus een beetje schuldig.

Tis ook gewoon lastig, want om naar haar toe te gaan ben ik gewoon anderhalf uur onderweg.

Maar goed, ik ga dus gewoon prioriteiten stellen en wat andere dingen laten zodat ik mijn zusje vaker kan zien.

En het word echt tijd voor dat rijbewijs...
Oh, Frizz, wat spannend van je zusje! misschien kan je aankomend weekend naar haar toe komen... als er tenminste nog geen kleine geboren is dan.

Ik voel me alweer een stuk beter hoor. Gisteravond lekker mn bedje in gedoken en gewoon heerlijk geslapen. Vanmorgen om 8:00 werd ik wakker gebelt door mister date. Voor niks dus weer zo stom zitten doen hehe.

En sja, ik weet wel dat mocht hij mij toch opeens niet willen dat dat zijn 'bad luck' is... maar het doet altijd weer zo een pijn als iemand je opzij schuift en dat vind ik zo vervelend. Ben nu al genoeg aan de kant geschoven.

Maar gisteravond voor het slapen gaan wist ik al te relativeren. Aangezien die kennis meteen blérde 'nou als ik dat zo hoor dan word dat niks'. Ik vind mn date superlief en leuk en ik moet niet zo vooruit denken bij alles. Wie weet hoe goed alles blijft lopen. En twijfels heb ik tot nu toe bij élk beginnend relatie gehad. Aan elk persoon is wel iets te verzinnen om over te gaan twijfelen. Dus ik ga vooral genieten van het nu. Althans, dat probeer ik.
Goedenmorgen Dames..

het valt mee qua bijlezen..

Frizz , succses op je nieuwe baan vandaag... hoop dat je leuke nieuwe collega`s krijgt,

Sum hoe is het met je hand ?? of valt de schade wel mee?

Kym, hoe voel je je vandaag ? en hoe was het gister met WS?

En Pom al een date afspraak staan ?

En hoe is het met de rest ??? Ik heb het idee van alles en iedereen te vergeten (sorry alvast)

En hoi Heyjij...Ik herken het wel hoor, ik zit zelf ook in zo`n begin periode , en als ik dan net even ( naar mijn idee ) te weinig aandacht of bevestiging krijg ga ik ook onzeker worden en me van alles afvragen .....

Stom moet ik me over heen zetten , lukt tegenwoordig aardig dankzij de meiden van het forum en hun adviezen
@Sum: jeetjemina, wat een circus in jouw keuken zeg! Wat erg van die spatten en ik kan me zo goed voorstellen dat je uit paniek dan maar allerlei dingen gaat doen die het eigenlijk alleen maar erger maken.. (wat dan ook wel weer grappig is, maar ja). Gelukkig valt 't handje

En natuurlijk mag je dan gewoon een bak ijs eten, als troost!

Oh en kieren dus? Nooit van gehoord!

@Pom! Lief, heb je TM gegoogled (snap ik helemaal natuurlijk) en stuitte op een foto, hah!

* ik stem trouwens op viezelevozelen (die er niet bij staat, maar dat is 'm inderdaad echt, want: 'vies fozen' )

@Madhe: jouw 'felheid' vind ik meer lekker duidelijke taal. Noem het assertiviteit. Houd je vooral niet in. Ik mag 't wel. Zolang het respectvol en zonder oordeel blijft.

@Sam; hi meisje, hoe is het met je? Beetje een aflopende zaak met SMSmeneer dus? Ik denk dat het wel fijn voelt he, dat die heftigheid eraf is? Ben je er zelf ook rustiger onder en kun je weer 'normaal' denken.

Je weet nooit wat er gaat gebeuren of hoe je precies zult reageren op contact van zijn kant, maar ey, dat wordt vanzelf wel duidelijk. Zit daar niet over in.

@Heyjij: herkenbaar! Maar vergeet je niet dat dit er ook een beetje bijhoort? Natuurlijk mag je dat voelen en er een beetje gek van worden, maar pas op: het moet je dagelijkse bezigheden plus je contact met hem niet op negatieve wijze gaan beinvloeden. Heb ruimte voor de prille liefde. Geef je eraan over. Blijf zuiver denken en handelen. En als dat na een periode niet blijkt te werken, dan kun je het wellicht eens bespreekbaar maken met hem?

Vind jezelf vooral de moeite waard!

@Frizz: Is je zusje al wel op verlof, nee zeker? Een oud collega van mij moest eerder met verlof ivm die harde buiken. Niet fijn, maar het werk had daar ook een groot aandeel in (weet niet eens of je zusje wel werkt ofzo, maar goed).

Wel erg lief en fijn om te horen dat ze naar je verlangt, toch? En het lijkt me niet zo dat je elke dag op de stoep hoeft te staan, maar come on, wat is 1,5 uur reizen nou?

Voel je niet schuldig, maar ben er voor haar.
Hé Kymmetje,

Hoe gaat het mij jou? De gebeurtenissen in Nld een beetje tot rust kunnen laten komen in je koppie of ben je nog steeds aan het piekeren/zorgen maken/malen? Ik hoop dat andere mensen je wat afleiding geven (WS of Fransoos die toch toenadering zocht als ik goed had begrepen?).

Tja dat googlen, dat viel nog niet mee . Wist alleen zijn voornaam, dat laatst een artikel van hem in een landelijke krant stond vermeld en wat hij heeft gestudeerd. Maar het is mij gelukt . Ik ga snel weer verder en voorbereiden op een afspraak. Lees jullie later wel, x.
Kym volgens mij gaat het alweer wat beter met je, kan dat?

Je klinkt in ieder geval stukken relaxter.

Is er al nieuws van thuis?

Hoe is het met WS?

Probeer gewoon te genieten Heyjij!

En als je gaat piekeren, probeer je dan te bedenken wat het ergste is dat er kan gebeuren.

Vaak is dat helemaal niet zo heel erg namelijk, en dat relativeert dan wel weer wat.

Ja mijn zusje werkt nog, en ze wil zich niet ziekmelden want dat zou betekenen dat ze na de geboorte minder lang thuis kan zijn.

Daar zit ze nu zo mee natuurlijk, wat is verstandig?

Ze is ook gewoon niet gewend dat haar lichaam 'stop' zegt, ze is topsporter en gewend alles te kunnen wat ze wil.

Ze is een actief mens en kan nu niet zoveel, daar ga je natuurlijk ook van malen.

En dan is ze ook nog eens erg gesloten...

Ja ik ga volgend weekend een dagje naar haar toe, en dat de komende tijd vaker proberen.

Had ook gewoon niet door dat ze me nodig heeft, en ze is zeker niet het type om dat aan te geven.

Ik heb me in mijn jeanslegging gepropt, helemaal gedressed voor mijn eerste werkdag.

Heb d'r zin in!

Ken al mijn collega's al hoor Stroller, want ik heb al eerder op diezelfde afdeling gewerkt.

Zijn allemaal superrelaxt en leuk (mannen... wat een genot om mee samen te werken)!

Krijg er alleen een stagiaire bij die ik nog niet ken, maar dat vind ik erg leuk.

Mag haar gaan begeleiden namelijk.

Fijne dag iedereen!
@Pom, is dat googlen net zo'n automatisme bij jou als bij mij? Ik heb zelfs WS gegoogled. Maar ik vond niets.

@Frizz. Uhm, fijn dat ik beter klink, maar zo voel ik me niet. Heb me wel voorgenomen dat ik minder chagrijnig moet zijn en mijn werk moet doen. Dat leidt af.

WS heb ik gister niet gezien. Probeer vandaag, misschien zelfs tussen de middag even al.

Wat betreft je zusje: ik vind het onverstandig dat ze doorwerkt terwijl haar lijf haar een halt toeroept. Zeker met harde buiken niet slim.

Oooh je eerste werkdag! Wat leuk! Geniet ervan, zo te lezen heb je veel zin, goed teken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven