Cheers!

18-06-2007 13:54 704 berichten
Alle reacties Link kopieren
dat er maar veel goed nieuws in deze nieuwe kroeg mag komen
Later is nu
Oh ja, dan is het wel zo aardig antwoord te geven op mijn eigen vragen.

Als ik mezelf een cijfer moet geven, dan geef ik mezelf een 8. Ik ben geen fotomodel. Geen onwijze stoot die elke man laat kwijlen van verlangen. Ik ben geen lelijkerd. Er zijn genoeg dingen die mooier zouden kunnen aan mijn lijf en toch voel ik me best op mijn gemak in mijn lijf.

Daarnaast denk ik dat aantrekkelijkheid ook met persoonlijkheid te maken heeft. En uitstraling. Ik denk dat mijn doorgaans zonnige persoonlijkheid mijn spataders en blubberbuik aardig compenseren.
En Meave, vandaag nog zenmeditatie nodig of zijn we wat beter te pruimen dan gisteren??

Hoe zou het bij Kjong zijn (wou dat ze klein vogeltje was dat even op vensterbankkje kon gaan zitten) (oh nee, dan kan ik beter gewoon meteen maar wensen dat ik a. niet manloos was vandaag en b. heel rijk, dan was ik gewoon bij Kjong geweest!)
Wat de straatvraag betreft; ik geef mezelf een 6. Da's een gemiddelde van mijn gevoel voor humor (8), persoonlijkheid (7) en uiterlijk (hoofd 7, lijf 2)  :P

Ik ga dus maar eens werken aan die 2
Zo, we zijn er weer

Heerlijk gewandeld. Kinderen in zo'n touwklimding geweest (éng vind ik het, m'n kinderen zo hoog, maar tuurlijk kunnen ze dat makkelijk), ijsje gehad op een terrasje, enz. Nu is het spul buiten aan 't spelen. LE is trots, kon ineens met 1 hand los fietsen.

Wbt de straatvraag: Ja, ik vind mijzelf aantrekkelijk. Dit komt niet door de bladen, maar meer doordat ik altijd erg positieve reacties krijg uit de omgeving, al vanaf m'n puberteit. En.. veel vrouwen zeggen het niet prettig te vinden, het nafluiten enzo, maar als je van diverse mannelijke voorbijgangers louter positieve gezichtsuitdrukkingen ziet, dan zou je haast geloven dat je er wel mag zijn.. Dit heeft overigens nooit wat met m'n omvang te maken gehad, daarom heb ik ook lang niet echt doorgehad dat ik echt dik was. (nouja... wel als ik in de spiegel keek, maar .. ehm.... sja.. weet niet hoe ik dat uit moet leggen)

Ik heb trouwens de basis van dit zelfvertrouwen gekregen toen ik in de horeca werkte. Toen ging ik rustig in werkkleding (vies dus, van afwas e.d. ) op stap en had niets te klagen over aandacht. Ben toen dus ook gestopt me druk te maken over uiterlijk, zo ik dat al deed :P (opmaken was al nooit mijn ding)

Raar genoeg merk ik dat ik mezelf nooit als 'mooi' of 'knap' zou beschrijven. Eerder als 'niet lelijk'. Waarom is dat eigenlijk?

Tot later weer

:D
Later is nu
ben dur weer , zwaaide je terug bloes?

Lekker avondje gehad, heenweg duurde lang ivm opgebroken snelweg, bah! Vervolgens tot 3 uur zitten beppen met 2 vriendinnen en daar op een afschuwelijk logeermatrasje gelegen. wisdt niet dat een luchtbed kraken kon. Slecht geslapen dus, heb het 5.30 zien worden. Ondanks dat leuke tijd gehad! Nu net thuis, kindertjes geknuffeld enzo.

Straatvraag: 7.5. Lijf mag wel wat veranderen, hoewel ik niet bijster ontevreden ben (lijf aangekleed is 7, lijf bloot is 5), hoofd bevalt best en karakter is ook niet onaardig. Ik laat me absoluut niet beïnvloeden door media en cosmetische instituten eigenlijk. Blijkbaar zeker genoeg en nuchter genoeg om daar mijn eigen ideëen over te hebben?!

Bloes, wanneer ga je nou precies en waarheen? Ben ik alles vergeten of heb je het niet gemeld?
Mag ik ook meedoen aan de straatvraag? ;)

( Ik weet wel dat dit mijn stekje niet is, maar mag vast wel heul eventjes inbreken :D )

Vind ik mijzelf aantrekkelijk?

Uhm...

Soms wel ja!

Objectief gezien, denk ik dat ik wel een lekker wijf kan zijn. Subjectief gezien, weet ik dat ik, dat als ik net mijn nest uit kom rollen, behoorlijk afstotelijk ben :P

Mijn uiterlijk komt echt wel deels uit een paar dure potjes :D Ben ik heel eerlijk in. Ik ga naar de kapper, ik verf mijn haar. Ik maak me elke dag op. Ik scheer me, ik pluk me, ik scrub me, ik lak me, ik kam me, ik straight me...etc etc. Kortom, mijn zijn, kost me elke morgen toch weer zo'n, pak hem beet, 3 kwartier :o ( van opstaan, wassen, aankleden, verfen, haar doen, tot het ontbijt) Daarna zijn de kids aan de beurt ;)

Kijk, ik ben natuurlijk geen 18 meer, heb 3 kids gebaard. Ben een heel mens afgevallen. En heb het nodige aan stress achter de kiezen. Dat heeft zijn weerslag. Punt. Maar desalniettemin, mag ik echt niet klagen. Als ik zo eens op het schoolplein om me heen kijk, weet ik heus wel wat ik waard ben hoor ;) ( kan nog met gemak concurreren met mijn schoonzusjes, respectievelijk 18 en 24 jaar jong :P )

Ik ga nog steeds op stap in veuls te korte rokjes, en duizelingwekkende decolletés ( voor zover dat lukt met mijn 2 erwten op een plankje ;) ) En ik ben een enorme flirt.

Ik ben niet uitgezakt, ik heb een goed lijf. En daar doe ik dan ook veel voor. ( okee nu dan even helemaal geen fuck, maar normaal dus wel) Ik vind mijn uiterlijk belangrijk genoeg om zelfs in deze tijden van volledige wanhoop en stress, toch niet te laten verslonzen. En ik vind kinderen of wat dan ook, nooit een excuus voor een uitgegroeid kapsel of vetkwabben over je broek ( maar dat is mijn perceptie)

Aan aandacht geen gebrek. En hoewel soms irritant, is het pas echt erg, als je die aandacht niet meer krijgt. Dan pas voel je je echt uitgerangeerd. Dus ik geniet er nog maar eventjes van. Het zal wel niet al te lang meer zijn nu ;)

Ik vind het fijn als mijn man mij er mooi uit vindt zien ( en vice versa) Ik vind het geen vanzelfsprekendheid dat hij me mooi vindt. Ik vind dat je daar binnen een huwelijk, al ben je godbeterd 100 jaar samen, aan moet blijven werken. En ik mag graag een beetje provoceren c.q opvallen. Nou weet ik dat ik dat toch wel doe met mijn piercings en tattoos en haardracht, maar ik gooi er graag nog een schepje bovenop zeg maar :D

In een spijkerbroek met truitje en sneakers, zul je mij dan ook niet tegenkomen. Niets mis mee overigens. Maar niet mijn kopje thee. Ik draag liever korte rokjes, hoge hakken, strakke broeken en hempjes die een streepje buik laten zien. Hee, nu kan het nog  Kan dalijk lang genoeg in een bloemetjes schort vegeteren!

Maar goed, volksstammen die mijn stijl nul komma nul aantrekkelijk vinden. Beauty is in the eye of the beholder. Niets zo persoonlijk als smaak.

Maar of ik mezelf aantrekkelijk vind?

Ja, toch wel denk ik!

Ik wil nog wel een stapje verder gaan dan dat ook. Ik vind mezelf van tijd tot tijd zelfs hot. Zelfs een mega lekker ding!

Ik ben best een exibitioniste, ben zelfs erotisch model voor erbij, dat doe je niet als je niet lekker in je vel steekt, of zelfverzekerd bent. Dus ja. Ik mag er zijn.

Na jaren geworsteld te hebben met mezelf, vind ik dat ik  nu ook wel eens de vruchten plukken mag. En dat doe ik dus ook.

En een ieder die zegt dat uiterlijk niet telt, is gek! Ik geloof daar namelijk geen bal van

Dus: Hoofd ( met make-up) 8

Lijf: ( met 4 kilo erbij liefst) 8

En nee, ik ben helemaal niet arrogant. Voor het geval sommige dat zouden denken. Ik hou niet zo van valse bescheidenheid.

Waarom zou je jezelf niet knap mogen vinden?

Oh sowwie voor het lange lul verhaal.

Ben al weg :P

Groetsels!

X
Hé Zoy! :) Lekker ding.

Voor mij is het een hele moeilijke vraag. Ik geloof dat ik 'm maar even oversla, misschien kom ik er van de week op terug.
Wat nou moeilijke vraag, muts! :D Zal ik hem dan maar voor je beantwoorden?

Meave is een vreselijk lekker mooi lief intelligent, vrolijk, humoristisch, emphatisch, menslievend, prachtig, slank, sexy, geil ding. Met geweldige ogen. Mooi haar. Prachtige lach. En hele warme stem.

Haar hele presentatie geeft licht. Ze heeft een opvallend uiterlijk, zonder opvallend te zijn. ( volgt men het nog?)

Meave is gewoon Meave, en ik kan het weten ;)
Wat lief... :$
Het is wel lief ja, dat Zoy dat zegt.

Maar tijdens het lezen dacht ik; wát nou lief? Het is gewoon wáár!
PRECIES!!

En Whop, jij kan er anders ook wat van!

Zit je haar nog steeds zo leuk?
Misschien niet handig hè om naar en film te kijken waarin een vrouw dood gaat tijdens de bevalling als je zelf net bevallen bent?!

Okee, straatvraag. Met de makkelijke beginnen dan maar. Ik laat mijn mening niet beïnvloeden door de media. Ik hecht niet veel waarde aan wat volgens de normen de juiste gelaatstrekken en lichaamskenmerken zijn die iemand mooi moeten maken. Uitstraling zegt me veel meer en bepaalt bij mij in veel grotere mate of ik iemand aantrekkelijk vind of niet.

De andere vraag is een stuk moeilijker te beantwoorden. Mijn mening hierover verschilt nogal per dag. De ene dag geef ik mezelf een 4 en de andere dag geef ik mezlf een 8. Hangt erg van mijn stemming af geloof ik. Gemiddeld kom ik dus op een 6 uit geloof ik.
Oh ja dat beinvloeden door de media. Hmmm, ik weet niet. Ik laat me er wél door inspireren. Maar beinvloeden, dat weet ik niet. Mss soms ongemerkt. Het is natuurlijk wel een heel gehaaide vorm van indoctrinatie. Vertel iemand elke dag 100 keer dan dik lelijk is en je gaat het geloven.

Laat een heel continent met crocss lopen en je koopt ze aan het einde van het seizoen zelf ook ;)

De media heeft wel een beetje een ziek invloed op de jeugd als je het mij vraagt. Die zijn nog niet helemaal afgebakken en daarom een erg indoctrinabele doelgroep ( zeg ik het zo goed? :D ) Dat maakt mij wel eens zorgen.

Ikzelf ben oud en wijs genoeg om bepaalde dingen te kunnen filteren. En dus naast me neer te kunnen leggen. En andere dingen weer wel op te pikken. Na gelang mijn eigen voorkeur dus. Die heus wel deels aangeleerd is. Ben ik me van bewust. Maar wat dan nog?

Ik vind het altijd wel leuk om de glossies na te pluizen. En kleertjes te kijken. Of mooie vrouwen te bewonderen. Ga dan echt niet depressief zitten zijn. Ik kan er ideeen uit opdoen bijv. Maar ik kan met mijn gezonde verstand gelukkig ook wel beredeneren, dat het gros van de modellen gefotosjopt is, en anders onder de 16 is, volgeplamuurd etc.

Nee het raakt me niet echt ( meer) maar vast wel onbewust. Maar goed, daar heb ik dus geen weet van, dat scheelt ;)

Maar ja, ik ben wel zo slap, dat ik me deels door het heersende schoonheids ideaal laat meeslepen, in de zin, van gezondheidstechnisch is het toch wel beter om niet al te dik te zijn. Maar met de jaren is de lat verlegd naar uiterlijk en innerlijk. Van buitenkant naar binnenkant. Van een dun lijf in een bikini, naar een gezond lijf, door goed te eten en te sporten. Omdat je daar ouder en gezonder door wordt en blijft, en dus niet omdat het leuker oogt op het strand.

Uhm, duidelijk zo?

Ik ga maar eens douchen, was ik een uur geleden ook al van plan

XXX
Ja? Vond je het leuk mijn haar? typisch, dat vond ik nou niks voor jou :)

Het zit nog leuker eerlijk gezegd; het is nu nog korter en wat hipper. Vind ik zelf

Ik heb die film ook gezien Madootje; erger is het om m te kijken wanneer je nog móet bevallen.

Had ik al gezegd dat mijn nieuwe neefje een popje is?

Over dat media gedoe; ik trap er niet meer in. Al die meiden zijn 16 én bijgewerkt. Daar kan ik niet tegen op en dat wil ik ook niet. Ik moet wel zeggen dat ik, sinds ik weet dat ik hypoglykemie heb en een dieet volg, ik ben afgevallen en dat ik het wel mooier vind staan. Ik ben altijd een fan van mager geweest, hoewel ik volle vrouwen ook erg mooi vind. Bijvoorbeeld Callie uit Gray's, is een pláátje. Werkelijk beeldschoon. Maar ja, ik vind elke kwab er bij mij zelf dus één teveel. Was dat maar niet zo.

Ik ga wel mijn ogen laten doen binnenkort. Niet voor het mooi maar voor het moe. Ik zie er de laatste tijd eigenlijk altijd vermoeid uit met overhangende oogleden. Mijn moeder en zus hebben het ook. Dus binnenkort maar eens onder het mes.....
Oh, en ik geef mezelf momenteel een dikke 9.

Ik denk echter dat dat meer met tevredenheid te maken heeft dan met arrogantie, want ik vind mezelf echt niet heel mooi ofzo, maar ik ben gewoon heel erg tevreden met hoe ik eruit zie
Hai

was ik ook weer (geen zin alleen naar bed te gaan )

Bentetje, fijn dat je het leuk gehad hebt, jammer dat je beroerd sliep. Gelukkig blijft dat altijd minder lang hangen dan het leuke, toch?

ha, wat een heerlijke discussie, hierzo, over hoe aantrekkelijk

Is gek, want van al die vrouwen die hier zitten, kan ik van géén zeggen dat ze lelijk of onaantrekkelijk is.

En állemaal zijn ze lief, zie je wel dat het van binnen komt?

:D

Eten met de kinderen was leuk! Allebei hadden ze hun best gedaan er mooi uit te zien (zij wel, ik liep in m'n gewone broek en shirtje, wel met glitters, trouwens, maar dat is bij mij gewoon) Ze hebben braaf hun bord leeggegeten, ook de sla!, en LE vond het alleen wat lang duren, tussen hoofdgerecht en 'achtergerecht' zoals hij dat bedacht, als tegenhanger van voorgerecht ;)

We zijn wel met de auto gegaan, want het hoosde toen we weg wilden gaan. Geen wijntje voor mij dus. Was niet erg. Het was leuk genieten. Ze willen volgende week weer  (maar dan met papa)
Later is nu
Hai dames. Gesjellig hier. :) :)

Leuk je hier te lezen, Zoy. (en Whop!)

Hebben een heerlijke dag gehad bij de Pimpels, vandaar die grote hoeveelheid :)-ies. ()

Die docu heb ik ook eens gezien, Bloes, brrr. Zo sneu, hoe jonge meiden beinvloed worden. Modieus mooi (dus het tijd- en cultureel 'bepalende' zogenaamde ideaalplaatje, wat over 10 jaar weer een heel ander ideaal plaatje is, and so on) is zo totaal ondergeschikt aan totaalplaatje van iemand als persoon. Gelukkig las ik dat iedereen dat wel zo ziet, hier. Maar wel jammer dat je als jong, puberend meisje dat nog niet doorhebt.
ik wil die docu nog wel zien, en ik wil die docu niet zien. Wordt er triest van.

Ben ook wel eens bang voor mijn dochter, die toch ook ooit een onzekere puber zal zijn en hoe ik dat met haar opvang (en hoe zij dat moet opvangen, want ik kan wel zeggen dat ik haar mooi vindt, maar krijg nu al de reactie "ja, maar jij bent mijn moeder")

Ik heb trouwens een film zitten kijken over 2 vriendinnen, die elkaars mannen vermoorden. Kijk, van je vriendinnen moet je het hebben!
Later is nu
OH, en leuk leuk bij de Pimpels zeg! :D

Ik moet naar bed, ik moet naar bed, ik moet naar bed..

ik begin eens met een andere mantra

zat eigenlijk nog te wachten op een smsje terug, maar denk dat ik dat nu wel kan vergeten (smste hem zo'n 3 uur terug?)
Later is nu
Pimpel, klinkt leuk je dagje dierentuin met vier zoete kindjes

Dream, waar ben je nou gaan wandelen dan? Welke Griek?

Bloes, hoeveel dagen nog voordat je je naar de 40-graden grens hier in Italie gaat naderen? Doe normaal ;) blijf thuis, waar het lekker koel is :P Morgen wordt het bij ons meer dan 40 graden. Het idee alleen al, doet me uit m'n voegen springen.. Pffff. Majoman vroeg of ik alsjeblieft niet met Ludlum naar buiten wilde gaan rond het middaguur.. neuh, ik bedenk me wel 2314 keer.

Zoy, wat heerlijk dat je je lekker voelt in je vel! En Whopper ook! Meave, je bènt mooi! Geheel eerlijk en zonder overdrijven: je bent mooi, je hebt mooi haar, mooie ogen, een mooie uitstraling in 't algemeen, gewoon een mooi mens (van binnen en van buiten.)

Ik vind mezelf vandaag vreselijk. Op zich wel tijd om naar de sportschool te gaan (hoewel met 40 graden...) maar Ludlum ook op zo'n loopbandje zetten vind ik toch wat te gortig. :P Soms val ik mezelf ook mee. Dat scheelt toch? Nee, het is niet iets wat de media mij influisterd, maar eerder iets wat mevrouw PMS me in de oren schreeuwt.

Gisteren hadden we een bruiloft. Wij waren getuigen, Ludlum was mascotte . We gingen om 8.30 weg, om 11.15 begon de kerkdienst en om 12.30 stonden we te smelten onder de zon. Naar het restaurant, enorm leuk nieuw gebouwd kasteeltje... mmm, even zoeken voor een linkje..

Gevonden: zelfs Italie is vertegenwoordigd op 't web:

http://www.incantoparkhotel.it/  Rond 15.30 toen we ongeveer de helft van alle gangen achter onze kiezen hadden, gingen we met het bruidspaar en het andere getuigenkoppel naar buiten (need I say dat het warm was??) om foto's te maken. Ik vond het ook niet zo handig gepland, maar goed, ik was er desondanks blij mee. Ludlum heeft meer dan een uur geslapen :D

Toen we weer terug waren, hebben we de rest van de gangen naar binnen gewerkt, en tussendoor wat gefeest. Er was ook een 'pipipipi' (accordeon) dus Ludlum kon z'n lol wel op :D

Daarna nog taart en kregen de getuigen in plaats van de brievenstandaard ofzo (stuk hout met twee gleuven, een paar glasplaatjes, soort bouwwerk), sieraden :) Zooo lief van ze. Had helemaal niet gehoeven. Was ook blij geweest met een brievenstandaard :P. Majoman heeft een armband gekregen, mooi. En ik een kettinkje met een hangertje met 5 rondjes er aan, onder elkaar.

Ik geloof dat ik nu wel weer genoeg vervuild heb hier, *; en slaap zacht.
hier gewandeld

hier ijsjes en koffie gedaan

bij dit plantsoen de Griek; Delphi dus. Lekkerrrr

Ik heb zelf ook veel foto's gemaakt van de vijver en huizen rond het plantsoen, trouwens. Lekker gespeeld :D
Later is nu
En over mijzelf.. Merk dat ik dat een moeilijke vraag vind, heb antwoord al 4 keer gewist. :D Correctie, 5 keer.

Ik weet het niet zo goed, eigenlijk. Vind mezelf er wel goed uitzien maar aantrekkelijk..  ben wel blij met slank postuur, dat geeft me gewoon een zekerder/prettig gevoel en over algemeen vind ik mijn hoofd ook wel oké maar dat kan ook per dag weer erg verschillen. Merk wel dat mensen over algemeen positief op me reageren maar vind mezelf niet knap. Volgens Bambi-man heb ik sex-appeal en heeft dat niets te maken met wel of niet knap zijn. Ik weet het echt niet. Er zijn heel wat dingen waar ik mijn onzekerheden over heb. Zéker qua karakter, kwaliteiten etc. (ga niet voor niks naar een maatschappelijk werk-meneer) Ik weet het écht niet, stom eigenlijk. En da's overigens geen valse bescheidenheid ofzo hoor, ik vind het echt een hele lastige vraag. Misschien juist omdat ik momenteel wat wankel op mijn pootjes sta want ik weet dat er tijden zijn geweest waarin ik me een heuse vamp fataal heb gevoeld. Nu dus niet. :D
*; voor Bam.

En eigenlijk vind ik jullie allemaal prachtige vrouwen, van binnen en buiten!

Tja, en ik?

Ik denk dat ik wel beïnvloed word door de media. Heb lange tijd echt heel negatief over mijzelf gedacht (en dan met name de buitenkant) en inmiddels trekt dat een beetje bij. Maar ik ben nogsteeds niet al te gelukkig met mijn 20 kilo teveel, soepogen, stro-haar, zadeltassen, klutsknieën en klapkuiten.

Ik herken mijn eigen spiegelbeeld ook vaak niet echt, kan echt verbaasd en geschokt naar mijn eigen reflectie kijken. In mijn hoofd zie ik er veel beter uit, heel gek. Ik denk mijzelf slank, en volgens The Secret zou dat positief moeten zijn maar ik vind het vooral erg confronterend. Neem me dagelijks voor te gaan lijnen, maar breek al na 5 minuten met dat voornemen. Nee, sec lichamelijk gezien vind ik mijzelf alles behalve aantrekkelijk, sorry.. Ben er wel in gegroeid, tot voorkort dacht ik dat de eerste indruk die mensen van mij hadden "dik en dom" was, maar dat heb ik inmiddels enigzins bijgesteld, :D

Wél vind ik dat ik namelijk een goede uitstraling heb. Soms. Mensen vinden het prettig om tegen/met me te praten (ik trek alleen altijd van die sneue personen aan, :P). Ben blij met mijn humor en relativeringsvermogen. En eigenlijk ben ik ook wel lief, geloof ik.

Overigens heeft dat laatste me haast een trauma opgeleverd, zo hoorde ik Mansey eens met een paar voetbalvrienden praten, en het onderwerp waren de vrouwen van de teamleden. Nou, de één van nog sexier, geiler, mooier, lekkerder, begeerlijker, heter, verukkelijker dan de ander....tot ze bij mijn persoontje aanbelanden. Even werd het stil, en toen zei één van de heren de legendarische woorden...: "Ach Mims... Mims die heeft gewoon een hele lieve uitstraling.."

WAAAAAAT!!!

:?

Diep teleurgesteld ben ik naar bed gegaan, ik was niet geil, ik was niet sexy, ik was geeneens heet.

En ik wist niet eens dat ik dat wilde zijn...

:P
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Mensen vinden het prettig om tegen/met me te praten (ik trek alleen altijd van die sneue personen aan, :P).

EN bedankt!

Heb ik nét vanavond tegen Supra zitten vertellen dat jij zo'n prachtige vrouw bent! :D

Nog een prachtvrouw vandaag gezien (meerderen maar één in het bijzonder): Chipita! Heel heel heel erg lief mooi klein mensje, met een heel gelukkige moeder. Huis vol visite was ook erg ok, Cadi en Twinkel (?) nog gesproken en erg gelachen. Daarna bij Suup gegeten en geklept. Was heel erg leuk dus.

Truste!
Jeetje Mims, ik vind jou juist heel erg mooi! Als je jou ziet, zie je die 20 kg overgewicht helemaal niet! Komt waarschijnlijk ook doordat je goed gekleed rondging, de keren dat ik je zag. Jammer dat je je dan zo beìnvloed voelt door de media en die paar voetbalgekken! En dat Mansey niet voor je opkwam!

*;

Leuk en lekker Bloes, jou dag!

Zo

en deze zet ik vast voor mezelf neer

die ga ik morgen nodig hebben!

Het is te hopen dat ik niet de hele week zo laat naar bed ga, kan Elvis me bij elkaar vegen, als ie terug is :P

(ik heb ondertussen foto's zitten downloaden, foto's van de kaart in het toestel afgegooid, want mèn, wat ging dat traaaag, en een elastiekje, dat om het kabeltje zat, weggetoverd.. op dat laatste ben ik niet weinig trots, dat ik dat zomaar kan, toveren!)
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven