Cheers!

18-06-2007 13:54 704 berichten
Alle reacties Link kopieren
dat er maar veel goed nieuws in deze nieuwe kroeg mag komen
Later is nu
:D

Sorry Bloes, er zitten ook uitzonderingen tussen...

Ach, inmiddels kan ik er beter mee dealen, en vind ik ook wel eens dat ik een "goede dag" heb (waarschijnlijk de dagen dat ik Dreamer tegenkom, :P) maar ondanks dat ik in zelfrespect al sprongen vooruitgegaan ben het afgelopen jaar geef ik mijzelf echt niet hoger dan een 6-. Net aan voldoende, omdat je het innerlijk ook aan het uiterlijk af kunt lezen. 

En Mansey. Mansey deed zijn best. 

Hij viel alleen op slanke, tengere, donkere vrouwen. Bij voorkeur Aziatisch.

Ik was dan ook, zoals hij mij liefkozend noemde "zijn poldermodel". Met zijn vrienden was hij het dan ook roerend eens. Het is me dan ook nog járen nagedragen door de voetbalheren en -dames. 

Ach, ik had wel de mooiste tieten van de club, dat dan weer wél..Alleen dat wisten zij niet!.;) 

Fijn dat de kramelarij goed was, en dat we nu uit twee betrouwbare (en één minder betrouwbare want bevooroordeelt) hebben mogen vernemen dat Chipita inderdaad is zoals wij al maanden verwachtten; om op te vreten. Fijn dat het een goede dag was.
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:

Hij viel alleen op slanke, tengere, donkere vrouwen. Bij voorkeur Aziatisch.

Ik was dan ook, zoals hij mij liefkozend noemde "zijn poldermodel". ~proest~

Poldermodel???? Hahahahahha, wat een liefkozing!

~Zet de  aan het werk~

Met  van het merk... ~roffelllll~  

Zit te twijfelen of ik zometeen de tandarts met mijn bezoek ga verblijden. Ik heb zo'n kiespijn. :( Pas geleden vulde hij éindelijk (na twee maanden) een gaatje (en ik kan er niet eens goeie dubbelzinnige grappen over maken, laat ik aan jullie over) en toen bleek dat hij wel erg dicht tegen de zenuw aan heeft gezeten. Nu moet ik w.s. een wortelkanaalbehandeling. De onvrijwillige anale variant bij de tandarts.

Maar ja, met een zere kies op vakantie is ook weer geen goed planidee.

~zet een extra sterke koffie neer voor Driem met haar overactieve bui~
Jeetje, Bloesem... TOch maar gaan naar die tandarts. Op vakantie erge kiespijn krijgen is nog minder leuk, vrees ik...

Voor Majolika ERG veel sterkte vandaag.... Boven de 40C?? :o:?...  Ik beloof stellig hierbij nooooit meer te zeuren over ons kouwe klimaat!

Mims! Wat mekker jij over je uiterlijk??? Ik vind je een mooie vrouw om te zien, joh! Een heel open blik, heel prettig gezicht om naar te kijken en lichaam in verhouding. En bovendien vang je met je spontane krakter eigenlijk alle aandacht voor je buitenkant ook nog eens weg. En het grappige is, dat ik ditzelfde eigenlijk ook voor Toet vind gelden!!

Over mezelf wil ik het niet hebben, hahaha. Ik denk een 6,5 voor hoofd, lijf en leden. Karakter? Oeh, moeilijk. Geen idee... erger me regelmatig aan mezelf. Mss ook maar een 6,5?

Beinvloeding van media enzo is er natuurlijk zeker, maar vooral onbewust. Ik beoordeel mensen echt niet op hun uiterlijk. Zie het vaak niet eens echt. Vind EQ veel belangrijker, zeg maar..... Werkelijk; je bent toch wie je bent door hoe je DOET i.p.v. hoe je eruit ziet???

Meeten met de Juli'04 dames is trouwens wel echt top hoor! Superdag hebben de dames Xop gehad! En Toet woont Mooi. Dreamer, het is echt maar 3 kwartier rijden.... Mooioe foto's van je, trouwens, van Groningen. Krijgt het Noorderplantsoen wel allure van:). Leuk dat je trouwens zo blij bent met je DSR. Ikzelf heb de Nikon D50; ben ik ook erg mee in mijn sas!!! Ben alleen nu nog even aan het sparen voor een prettigere lens. De standaard meegeleverde 18-55mm is best grappig, maar ik kom eigenlijk zoomfunctie te kort. Maar ja, de 28-200mm lens is wel HEUL erg duur.... Ben dus wel aan 't sparen, maar weet niet of ik zoveel geld voor mezelf durf uit te geven.

Ah, duty calls....
Goedenmorgen!

Nou, die koffie kon ik inderdaad wel gebruiken, vanmorgen. Heb op het werk ook een straf bakkie gezet :P

Xop, de foto's hier heb ik niet zelf gemaakt hoor, die heb ik van internet geplukt. Zelfs Wikepedia heeft een item 'Het Noorderplantsoen van Groningen'!! Jaja. Maar ik ben wél gek op mn nieuwe DSR en zit net als jij met die lens. Wil ook een uitgebreidere zoomfunctie dan 18-55, maarja, zo'n lens is dan weer gelijk net zo duur als deze hele camera was. En vast nooit in de uitverkoop. Sparen dus, is het motto. (ha      ha      ha)

Mims, jij bent dan weer een bijzonder goed geslaagd poldermodel :D

Toet ken ik natuurlijk nog niet echt, wel van foto, maar dat zegt zo weinig.

Waar ik me uiterlijk technisch trouwens over het algemeen het meest aan stoor, is niet een vetrolletje hier of daar of wat kraaienpootjes, die dieper en dieper worden, maar m'n eczeem. Kun je er nog zo leuk uitzien, als je er tevens roodgevlekt en schilferig uitziet... :( Maar ook daar lijken mensen omheen te kijken.. behalve dan die keer dat ik ergens uitzendkracht was en de (jonge) dames dachten dat ik wel AIDS oid zou hebben, waardoor ze me dus meden als de pest. .. als dát geen leermoment is

Dames

prettige week allen!

en ja, ik kom vást nog wel terug.

dit schermpje staat al weer enige tijd open, dus misschien kom ik wel sneller terug dan ik nu verwacht, omdat ik tóch nog iets kwijt wilde.

tot later
Later is nu
(ziejewel, was ik alweer)

Bloes, hoe vervelend het ook is, ik zou liever hier naar de tandarts gaan, dan in Italie. Al was het alleen al, omdat je de tandarts hier kunt verstaan en hij jou
Later is nu
Leuk zo'n bruiloft Majolika. En het kasteeltje ziet er erg leuk uit. Maar 40 graden. Mijn hemel zeg. Daar bedank k ook voor hoor. Ik ben al heel tevreden met een temperatuur van rond de 24 graden.

Bloes, ik zou er ook maar een bezoekje aan wagen. Liever hier naar de tandarts dan er tijdens je vakantie niet onderuit kunnen en dan niet weten waar je beland en of j je wel verstaanbaar kunt maken enzo. Sterkte er mee want kiespijn is echt niet leuk. *;

En Bentetje, ben je alweer een betje bijgeslapen na je logeerpartij?

Ik vind Mims dus ook erg mooi. Ik vind uitstraling veel meer zeggen dan de juiste gelaatstrekken en maatje 34. Mims heeft zo'n mooie uitstraling dat dat haar voor mij zeker aantrekkelijk maakt.

Bam, wat jammer dat je zelfbeeld zo beïnvloed wordt door hoe je je nu voelt. Op zich goed te begrijpen, maar het is zo jammer dat net als je je door andere dingen in je leven niet goed voelt dit er dan ook nog eens bijkomt. Is eigenlijk het moment dat je het goed zou kunnen gebruiken om te blaken van zelfvertrouwen over eigen ik.

Ach, heel blij ben ik ook niet met mijn figuur. En dan heb ik het niet zozeer over nu net na de zwangerschap, maar ook daarvoor. Ik zou graag wat slanker zijn, maar ben al dik tevreden met een maatje 40. Ik hoef echt niet dun te zijn. Zou ook helemaal niet bij me passen. En het enige wat ik verder echt lelijk vind aan mezelf zijn mijn tanden. Ik lach daarom dus ook niet graag met mijn mond open. Zeker niet op foto's.

Qua karakter wisselt mijn mening ook. Ik weet dat ik nog weleens kan zeuren en teveel anwezig kan zijn. Daarentegen denk ik wel dat ik lief en zorgzaam ben en dat ik door een positieve levenshouding doorgaans gezellig ben in de omgang. Da's in ieder geval wel wat ik terughoor van anderen.

Ik ben trouwens verliefd op mijn kinderen. Op Bink omdat hij me vanmorgen na het drinken zo vreselijk lief lachend aankeek terwijl hij lekker tegen mij aanlag en overduidelijk zijn luier lag vol te poepen.

Op Bikkel omdat hij me net, al mama roepend, met een stralende glimlach stond uit te zwaaien bij de deur toen Madokus hem naar het kdv ging brengen. Om me ook nog even snel een dikke kus te komen geven voor vertrek. Lijkt me duidelijk dat ik ook onder de categorie weekdier val. En ik vind het nog heerlijk ook.
Zo, ik heb gelijk ook een afspraak gemaakt bij de tandarts (:?) heb ook al weer weken op en af kiespijn en ik kan vrijdag al terecht (:o)

:(. Brrrr, ik zie er NU al tegenop, maar ben ook wel weer trots, dat ik wél heb gebeld. Bloes, nu jij!

Poeh, cijfers moeilijk!! Ik word denk ik wel degelijk beïnvloed door buitenaf. (zie mijn actie november 2005 :P)

Momenteel geef ik mijn lijf een 5 qua uiterlijk, maar een 9 voor het gebruik. Ik vind mijn lijf niet mooi en met name mijn buik (uiteraard..?!) erg lelijk. Natuurlijk ben ik pas 3 weken bevallen, ik hoop dat het nog veranderd, maar nú vind ik het lelijk. Ik ben wel erg trots op mijn lijf voor het dragen, baren en voeden van 4 gezonde kinderen. Daarvoor dus die 9.

Mijn gezicht vond ik vroeguh altijd erg mooi, maar het begint nu gewoon ouder te worden (word ook alweer 30 volgende maand :?) ouder is niet per definitie niet mooi, maar ik moet er nog even aan wennen. :D Mijn kaaklijn is er niet meer, er hangt iets ondefinieerbaars onder, ook gaan mijn oogleden (al) wat hangen en zie ik toch echt de eerste lijntje. Ik vind het niet lelijk, maar moet dus gewoon erg wennen. Ik denk dat ik een 7 geef voor mijn gezicht.

Overigens herken ik heel erg wat Mims zegt: ik kan echt verbaasd zijn mezelf op een foto of in de spiegel te zien: "Ben ík dat??!" In mijn hoofd ben ik veel mooier...

Ik heb, zoals bekend mag zijn, nix tegen operaties... als ik  het geld had, dan wist ik nog wel een en ander... :$

Mims, ik vind jou een prachtvrouw! Je hebt een prachtig gezicht en je lijf is in verhouding en inderdaad geweldige tieten!

Ik vind Xop trouwens ook een hele mooi vrouw! Mooi gezicht open, lief en vrolijk (hele mooi wenkbrauwen!! Da's een tik van mij, daar let ik op) . Eigenlijk vind ik iedereen van hier mooi en bijzonder. Iedereen heeft zijn eigen grote pluspunten. Het gekke is dat je die bij een ander dus wel als eerste ziet, die pluspunten, terwijl je bij jezelf (ik althans) alleen maar naar de negatieve dingen kijkt.
Zo en vanaf DIT moment heeft Xop toegang tot de AK.
Poeh, cijfers voor je in- en uitwendige mens? Dat is moeilijk zeg. Ik laat me niet beïnvloeden door de media, want dan zou ik geen leven hebben.

Ik ben niet mooi, heb een belabberde gezondheid en ben veel, veel, veel te dik. Maar mijn kinderen vinden me een lekker zachte mama (kunst ), ik heb plaats genoeg op schoot en ik heb een lief en open gezicht. Uiterlijk haalt dus een 4.

Qua karakter geef ik mezelf maar wat meer, anders wordt het een trieste bedoening. Voor een positieve levenshouding en doorzettingsvermogen geef ik mezelf een 7.
Pimpel, jij beziet jezelf een beetje te kritisch, denk ik. Ik heb pas ook gelezen, dat je er in de spiegel en op foto's heeeel anders uitziet dan zoals andere mensen je zien. Daar houd ik me maar aan vast ;)

Ik bedacht gisteren nog wel waardoor ik me wél laat beïnvloeden door omgeving en media. Het ontharen. Eigenlijk vind ik dat flauwekul. Heb zoiets van "als 90% van de vrouwen iets heeft, kan het nooit 'onvrouwelijk' zijn" Dat we geen beenbeharing en okselbeharing mogen hebben (heb ik het nog niet over borstharen :P) 'mogen' hebben, is duidelijk iets dat door het schoonheidsideaalgebeuren opgedrongen wordt. EN elke keer dat ik mijn benen onthaar (zo min mogelijk) bedenk ik me dat, dat dat dus eigenlijk belachelijk is. Toch doe ik het wel. Omdat ik het mooier vind, terwijl ik, met broek aan, beenbeharing prettiger vind voelen, eigenlijk.

Verder maak ik me niet druk over putjes/cellulitus, 'kipfiletarmen' (of hoe je dat noemt) een decolleté die steeds meer begint te rimpelen, enz. Dit gebeurt, gevolg van het ouder worden en gezien ziektes en daarmee volgend overlijden van diverse jonge mensen in de omgeving, ben ik allang blij ouder te worden! Daarvoor maakte ik me er al niet druk over, maar nu is dat nog minder. Ook het verhaal van Livre relativeert. Door m'n eczeem heb ik wel het gevoel sneller te gaan rimpelen nu, maarja, daar doe ik dan toch niets aan, en door me er druk over te maken, krijg ik alleen maar meer rimpels :D

Wat ik waarschijnlijk wel ooit zal laten doen, zijn m'n oogleden. Dit komt doordat zowel in m'n vaders als m'n moeders familie van die vocht/velophopingen voorkomen van de oogleden. M'n tante is er pas aan geopereerd, die kreeg koppijn van de moeite die het kostte haar ogen de hele dag open te houden, zeg maar  Dus.. zodra ik daar last van krijg, laat ik dat weghalen.

Ah

welkom in de AK Xop, nu ook graag gelijk en direct foto's!

Pimpel,  dat je de tandarts gebeld hebt!

toedels weer

Later is nu
quote:soepogen

:o

:?

Nou ben ik echt een enórme soepliefhebber, dus ik denk dat ik mezelf wel echt als soepkénner mag afficheren, maar in deze omschrijving herken ik jouw ogen toch echt niet hoor! Ik vind dat jij juist prachtige stralende ogen hebt! Echt jaloersmakend stralend.

Ben het met de rest van je beschrijving ook niet echt eens, maar deze omschrijving vond ik echt stuitend hoor.

En Bam... eerst een *;

En daarna een :o

Ik heb (net als de rest van Viva-site rondspeurend Nederland ) wel eens een fotootje van jou mogen aanschouwen, maar ik vind jou dus echt een bloedgeil wijf om te zien.

Maar goed. Kan tegelijkertijd niet ontkennen wat lichamelijke ongemakken met je zelfbeeld doen. Wat mij helpt, is om me ook op dagen waarop ik me niet zo denderend voel, me toch mooi en verzorgd aan te kleden. Kleding (en verzorging: make-up, haarstyling, lekker cremepje) doen veel met hoe je jezelf voelt over je lichaam. Het lost je probleem niet op, maar misschien dat je je humeur er wel wat mee op kunt peppen. Uiteindelijk moet dat mooie lijf van je nog jaren mee, dus dan kun je er maar beter een beetje mee pronken, nietwaar?
Oh en ik geef mezelf echt een dikke 10 qua uiterlijk. Niet omdat ik mezelf verbeeld dat ik een topmodel ben (ook aan mij valt héus nog wel wat te verbeteren), maar gewoon omdat ik geen zin heb om het voor minder te doen.

En eerlijk is eerlijk: ik pep mezelf daar ook mee op. Vind mijn zwangere buik niet mooi, maar als je -ondanks dat- een 10 krijgt, heb je niets te klagen, toch? Ik heb haaruitval gehad (en nog steeds een beetje in wenkbrauw- en wimperhaar), maar binnen de beperkingen die dat oplevert, doe ik het hoogst haalbare om er toch leuk uit te zien. En dan heb je een 10 verdiend. Toch?

*loopt met haar hoofd in de wolken door*

Verder houd ik mezelf echt niet voor de gek hoor. :D

Had ik al verteld dat ik een fervent aanhanger ben van "wat je voelt straal je uit"? Ik vind mezelf ook heel lang (met mijn hele 1.64 m.). Kijk, wat mijn lijf in lengte tekort schiet, compenseer ik gewoon met verbeeldingskracht. ;)
Lastige straatvraag, Bloes. Heb al een paar keer een antwoord (in mijn hoofd) geschreven, maar nog niet gepost.

Ik ben dus niet tevreden. Ondanks het feit dat ik over aandacht niets te klagen heb (ik kan ze nog steeds in een rij opstellen, zeg maar - pick a number, dude ), is mijn zelfbeeld niet positief. Wellicht dat het beter was geweest met a. een andere vader en b. een goed werkend lichaam. Tuurlijk, ik vind die extra kilo's die ik meezeul ook niet altijd even esthetisch verantwoord, maar op de één of andere reden past dat toch wel bij mij. Ben nog nooit in m'n leven slank geweest en voel me enigszins op m'n gemak met mijn overgewicht. Waarbij ik wel moet vermelden dat ik het afgelopen jaar wat afgevallen ben, wat me beter in m'n vel heeft laten zitten - zoveel kilo's als een jaar geleden paste nou ook weer niet bij me :P

Het is vooral het lichaam dat me zovaak in de steek laat (zowel in esthetisch opzicht als in het dagelijks functioneren), dat ervoor zorgt dat ik niet tevreden kan zijn over mezelf. Ik ga geen cijfers uitdelen, maar antwoord slechts dat ik al heel de week baal met/over mezelf.

Volgende keer een wat makkelijkere straatvraag? :P

Hoe is het hier verder? Wat zijn de vakantieplannen voor dit jaar voor jullie, eigenlijk? Wij zitten hier nog steeds te dubben wat te gaan doen en wanneer dat te gaan doen.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Wij gaan naar Tjsechië, over 3 weken al!!!

Ik heb nog wel een straatvraag: (of gewoon een vraag)

wie weet hoe dat nou zit, die link tussen de soort boom die een kind tekent en de ontwikkeling van dat kind? Ik meen daar ooit eens iets over gelezen te hebben. Geval wil namelijk: LD, m'n oudste dus, tekent van die bruine rechthoeken met een groen watje erbovenop. LE tekent mooie bomen, echt met takken, geen rechthoek met takken en watjes, nee, gewoon bómen. Heel mooi vind ik ze. Is dit gewoon een verschil dat LE mooier tekent (zou kunnen, hoewel LD op ander vlak weer mooier dingen tekent) of heeft dit nou daadwerkelijk iets met de ontwikkeling van je kind te maken, net als met het soort poppetjes dat ze tekenen ?

Sja, dit vroeg ik mij zo af, toen ik 2, vrijwel identieke, tekeningen van m'n kinderen naast elkaar zag.
Later is nu
Wat vervelend trouwens Alex, dat je juist door toestanden van je lichaam, jezelf zo laag inschaalt. Dat is toch maar een 'bijproduct'?

Ik kan het me wel wat voorstellen, denk ik. Als ik weer reclame zie voor een cremepje of zalfje tegen rimpels bij de decollete, kijk ik eens naar mezelf en zie één en al eczeem. Kijk, dan heb ik liever dát verholpen, dan welk rimpeltje dan ook. Zo ook met cellulitus en andere rimpels. Ik zou al blij zijn met een gave huid, waar je gewoon alle kleding op kunt dragen (of een keer leuk sexy ondergoed), zonder gek te worden van de jeuk. Haarstylingsproducten zijn aan mij ook al niet besteed. Gelukkig heb ik haar dat gewoon 'wel zit' maar anderen, die graag hun haar in een specifiek model willen hebben, zouden helemaal gestoord kunnen worden van mijn haar, zonder gebruik tekunnen maken van stylingsproducten. Mijn haar zit namelijk zoals het wil zitten, of ik dat nou anders in gedachten had of niet.

Alleen een lading gel of anderszins kan daar eventueel verandering in brengen, maar een natte/vochtige dag maakt dat weer anders (bij mist heb ik kroeshaar :D)

INmiddels zijn we weer een half uur verder, veel contacten op kantoor gehad
Later is nu
quote:INmiddels zijn we weer een half uur verder, veel contacten op kantoor gehadWisselende? Dat doe je snel dan!

(Víel er nog iets te heulen trouwens, of was dit zomaar een spontane actie?)
Edit: Viel er nog ergens voor te heulen dan?
Jee, Qwertu, U bent goed voor mijn ego! Kan ik je inhuren? Dat jij dan heel vaak tegen mij zegt dat ik een bloedgeil wijf ben? :D

Lief van je. Ben wel benieuwd waar je dan mijn foto gezien hebt. Was dat bij die vooroordelen-quiz ofzo? Of op Hyves? En ben je niet in de war met iemand anders? Als ik een foto ergens online heb staan van mezelf, zorg ik wel voor dat er 1 is waarop ik mezelf ook leuk vind maar heb ook weer niet het idee dat ik altijd zo leuk ben, bladiebladiebla.

Wasgetekend,

Het minderwaardigheids-hertje. Nu even dan, want je hebt ook gelijk, is gerelateerd aan lichamelijke malaise.

Which reminds me, moet Whop nog bellen voor die hapto.

Alex. Dat sucks gewoon. *;
quote:

quote: dreamer reageerde

INmiddels zijn we weer een half uur verder, veel contacten op kantoor gehad

Wisselende? Dat doe je snel dan!

(Víel er nog iets te heulen trouwens, of was dit zomaar een spontane actie?)

Wisselende contacten bij mij op kantoor zijn vrijwel altijd mannen en áls ik al mocht willen heulen, hoef ik dan ook niet ver te zoeken, denk ik zo ;) 

ik geef geen hints of voorstellen in die richting dus..

Bambi, als ik jou op een foto zie, zie ik niet direct een 'lekker wijf', maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet in die orde aan vrouwen denk. Ik zie wél een mooie vrouw, zéker weten!
Later is nu
Hug voor iedereen hier. En ik vind jullie allemaal leuk. En mooi. Kan niet anders, ook al heb ik jullie nog niet allemaal gezien.

Wel grappig dat meerdere mensen hier "last" hebben van het feit dat ze zichzelf mooier denken dan spiegels en foto's weergeven. Heb ik namelijk ook. Ik ben in mijn gedachten veel slanker.

Straks naar de WW. Om ook echt slanker te worden!
toch best confronterend om te lezen hoe weinig we enthousiast zijn over onszelf. Ik snap best dat een kwakkelig lijf je idee erover veranderen kan, maar dan nog. Ik vind dat iedereen hier prachtige dingen heeft (inderdaad bv mims stralende ogen, meaves mond, pimpels gezicht etc). Ook valt me op dat we ons haast allemaal te zwaar vinden, is misschien ook wel zo voor een aantal, maar is toch niet synoniem aan lelijk? Ik ben zelf ook niet slank te noemen (met een ferme dosis fanatasie nog niet), zou mezelf wellicht mooier vinden als ik slanker was, maar vind mezelf daarom niet lelijk...

Even nog over die lichaamsbeharing dream, ik vind dat wel mooier. Glad dus. Ik vind het niet gelijk storend als vrouwen kleine donshaartjes op hun benen hebben als ze een rokje dragen, maar vindt behaarde benen bij vrouwen niet mooi. Vogelnestjes onder armen ook niet. Hoe denken jullie daarover dan? Ben zelf niet altijd even trouw qua scheren, maar in het zomerseizoen wel fanatieker dan `s winters.

Moeheid is redelijk dream, vanmorgen ging het goed, vandaag erg druk gehad op werk (niet normaal, 2 gediplomeerden en de rest stagières, hoe bedoel je onderbezet?) en daarna gaar. Het was de eerste hele dag die ik werkte en gelukig had ik al eten klaar. Net een dommelkwartiertje op de bank gehad en knapte er wel van op moet ik zeggen.
Heee, goed Toet! Ik vroeg me al af, of je ons andere topic kwijt was ..

Ik ben blij blij blij. Zocht in een ladenkastje (van vroeger, toen ik nog alleen woonde.. is altijd hetzelfde gebleven, zo'n beetje, qua inhoud) een kroontjespen, ivm kinderen die met ganzenveren willen schrijven en nieuw gekocht pennetje voor het geval de veren niet lukken. De kroontjespen vond ik niet, wel m'n propadeuseverklaring, waarvan ik dacht de zolder weer eens voor door te moeten spitten en pastelkrijt, waarvan ik dacht dat ik het na 12 jaar niet gebruikt te hebben weggegooid had (loopt deze zin? ah, maakt ut uit)

Tevens nog kwasten en kralen en heeel veeeel briefpapier. Ik schreef veel, en kocht dus veel heel veel briefpapier, allerlei versierselen, afbeeldingen en dergelijke erop. En allemaal teruggevonden

blij blij blij

was het bijna niet meer erg dat ik LE wéér boos naar boven heb gestuurd, omdat ie wéér zo ongelooflijk :@ (=ik)_ deed bij het eten..

De kinderen nuook blij, mogen al dat briefpapier verdelen, morgen en zitten zich  nu af te vragen wie ze allemaal zullen gaan schrijven :D
Later is nu
Mijn niet-antwoord op de straatvraag van gister had te maken met een lijndip. Word er even niet goed van.

Maar goed. To the point. Ik ben op zich redelijk tevreden geloof ik. In ieder geval wel als ik gekleed ben. Ik vind mezelf alleen wel een Miss Etam-moeder en daar baal ik wel van. En wat ik ook probeer, ik bén het blijkbaar wel, want ik kom ook niet echt tot een hele andere stijl. Kijk, zo sexy en met compleet eigen stijl zoals bijvoorbeeld Zoyla zal ik nooit worden en dat hoeft ook niet. Maar ik vind mezelf zo gewoon. En ik zou wel iets minder gewoon willen zijn. Zonder dat ik zo'n 'net-niet-geval' wordt (een hippe moeder wannabe ofzo :P).

Soms vind ik mezelf wel leuk om te zien. Dan zie ik een glimp van mezelf en betrap ik mezelf op de gedacht dat dat best een lekker ding is in die spiegel. Maar meestal ben ik niet zo blij met mijn spiegelbeeld. Zie ik kleine oogjes die altijd half dicht lijken te zitten. Een raar gebit met kleine gele tandjes en teveel tandvlees, spek op de verkeerde plek enzo. Met lijntjes heb ik niet zo veel moeite. Hoop alleen dat het niet de huid van mijn oma heb, zij zag er op haar 50e uit alsof ze minstens 70 was.

Mims, ik geloof niet dat ik heel vaak iemand gezien heb met zo'n sprankelende persoonlijkheid als jij hebt. Dat geldt trouwens ook voor Toetje! Jullie stralen allebei iets uit waardoor jullie voor mij echt wel in de categorie mooie vrouwen vallen.
Ja, Bentetje, ik vind het ook mooier, geen lichaamsbeharing, anders deed ik het niet, ontharen.  Maar ik vind wel de redenatie krom, dat beenhaar niet vrouwelijk is, terwijl de hele vrouwelijke gemeenschap zich dus moet ontharen. Mooi of niet mooi, als meer dan 75% van de vrouwen het heeft, kun je toch niet meer zeggen dat het niet vrouwelijk is??

Pff, sjeumig. Heb net de kinderen naar bed gebracht (al die tijd stond dit schermpje open, dus er is wat tijd overheen) vertelde LD dat ze gepest was vandaag met haar okselhaar.. kregen we het via dat okselhaar over beharing van jongens, naar stijve piemels (dat zou bij de wet verboden zijn ;).. uiteindelijk kwamen we eruit dat dat op naturistencampings niet in het openbaar mag :D) en seks.. complete seksuele voorlichting gedaan, op een doordeweekse maandag avond :o Tot en met het dwingen tot. Dit al vaker in bedekte termen verteld, nu maar zoals het is. Las laatst tenslotte hier weer ergens over jongetjes van 10-12 jaar die al tot vanalles in staat waren.. hebben we dat ook weer gehad.

Wel grappig dat je kunt merken aan je kind, dat ze ineens meer snappen, begrijpen, oppikken, er mee om kunnen gaan en snappen. Dat je zelf ziet dat het volgende niveau van ontwikkeling bereikt is.

Ik kon namelijk ook duidelijk merken dat LE hier nog láng niet aan toe is, daarmee heb ik het maar over stijve piemels gehad en hoe hij daarmee omgaat

Ah

Grey's

laterz!
Later is nu
poehe, wat een heftige kost op de maandagavond.... hoe reageerden ze?

O, ik dacht dat je het niet mooi vond, heb ik niet goed gelezen.

Vakantieplannen werd nog naar gevraagd. Hier moeten ze nog 4 weken naar school, wij dan nog 1 week werken (of 2 weet het even niet). Dan hebben we met zijn vieren 3 1/2 week vrij. Gaan kamperen met de klapkar, weet nog niet waarheen. Je ziet, niet erg voorbereid ;). Niet te ver en te hoog, want dat trekt auto wellicht niet meer. Misschien Zwarte Woud (begin daarvan) en Luxemburg.

Bam, hoe gaat het met je? Anders in AK?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven