Cheers!

18-06-2007 13:54 704 berichten
Alle reacties Link kopieren
dat er maar veel goed nieuws in deze nieuwe kroeg mag komen
Later is nu
Ach, hoe reageerden ze. Met LD"s vroege puberteit ben ik al met eierstokken en menstruatie bezig geweest, ze kan zomaar ineens 'los' gaan, zeg maar en dan heb ik toch liever dat ze weet wat er gebeurt. Tuurlijk had ze bij mij al eens bloed gezien en wist ze al wat, maar goed. Met plaatjes dus. En baarmoeder, eierstokken, de hele mikmak, zo'n 2 jaar geleden al. Lekker plastisch.

Vandaag dus over stijve piemels, dat jongetjes dat zomaar krijgen (ja, mama, LE altijd in bad ;)) dat dat dus niet verboden is, enz.

Ach, ik weet niet, langzamerhand groeien ze erin. Veel dingen had ik al verteld, vertel ik nu weer iets duidelijker. Van piemels die stijf worden en in de vagina gaan. En dat ik graag heb dat ze dat nog lang lang lang uitsteld. En dat je dat alleen moet doen, als je het zélf wilt. Alleen dan! En dat, mocht iemand dat doen, zonder dat ze het wil, ze álle karatetrappen mag gebruiken die ze kent!!! En daarna mij vertellen. ALTIJD. Ze giebelt wat, maar vraagt wel serieus dingen. Van 't weekend zag ze Elvis en mij zoenen, dat was gelijk een IEUW. :D Maar ze weet wel dat dat voor de echte seks aangaat .

LE zat in z'n eigen kamer, heeft niet alles gehoord. Ik heb 't met hem toen nog beetje gehad over die stijve piemel, waarom hij die zomaar krijgt (en dat ik dat ook niet weet, omdat ik nooit een klein jongetje geweest ben) en dat mannen dat wel vaker krijgen, als ze een mooie vrouw zien, bijvoorbeeld. Nou, hij had er nog nooit 1 gehad, als hij z'n vriendinnetje zag..  Ik vind dat toch iets moeilijker, jongetjes.

Ohja, dat seks dus uiteindelijk lékker is, dat weten ze wel. Dat 'lekkere gevoel' kennen ze .. en ze mogen het niet ingezelschap doen, dat weten ze ook

Ik ga het vandaag anders doen dan gisteren.

(Het? Gisteren? Hoe?)

nou, slapen dus. Ik ga NU naar bed. Op tijd.

Nog even denken over loopbaangesprek morgenmiddag.

Over mogelijke andere sollicitaties, die ik zou kunnen doen.

en dan op tijd slapen

Eerst maak ik, heeeeel goed voorbereid en georganiseerd, de lunchboxjes voor ons alle 3 klaar. Had ik gisteren ook gedaan en dat beviel erg goed

Ter zelfbescherming gaat de pc dus uit ook, nu.

kan ik ook nog mooi een tijdschrift voor Zoy uitlezen :D
Later is nu
quote:

Ja, Bentetje, ik vind het ook mooier, geen lichaamsbeharing, anders deed ik het niet, ontharen.  Maar ik vind wel de redenatie krom, dat beenhaar niet vrouwelijk is, terwijl de hele vrouwelijke gemeenschap zich dus moet ontharen. Mooi of niet mooi, als meer dan 75% van de vrouwen het heeft, kun je toch niet meer zeggen dat het niet vrouwelijk is??

Helemaal mee eens! Oneerlijk he, dat wij als vrouw zo druk moeten zijn met zoiets onbenulligs als beenharen.. Soms ziet Bambi-man dat ik wat haartjes op een been vergeten ben, tsssskkk.. moet-ie zijn eigen benen eens goed bekijken! Aap!

Jij zit met je kinderen al echt in een andere fase he, Driem. Vind ik wel prettig om zo te lezen hoe dat gaat, met iets oudere kinderen. Weet je vast een beetje hoe dat er aantoe gaat enzo. Jij lijkt me ook zo'n leuke moeder, hoe je met ze omgaat. Veel gezelligheid maar ook serieuze gesprekken.

Hoe het met Bam gaat, Bent.. Kom net weer beetje in land der levenden. Werd weer ziek vanmiddag, beetje jammer. Medicatie is best pittig, je wordt er echt af en toe door lamgelegd, alsof je ineens een fikse griep te pakken hebt, misselijk, hoofdpijn, spierpijn, dat idee. En haaruitval, niet zo heftig als bij chemo ofzo hoor maar heb al paar keer een hele pluk in m'n hand gehad, is ook een bijwerking. En ik heb al niet zo'n weelderige bos dus pfff. Over paar weken schijnt dit allemaal wat minder te worden. Is ook wel te hopen want krijg deze medicatie de komende 18 maanden nog.

Morgen of woensdag krijgen we weer uitslag van bloedonderzoek en deze is doorslaggevend voor verdere behandeling. Is tumormarker nog steeds zo hoog, dan vanaf volgende week een bestralingskuur voor 6 weken, iedere dag. Daarna toch nog chemo. (hoop zo verschrikkelijk van niet, moet er niet aandenken) Is tumormarker niet meer zo hoog, dan word ik nog steeds verder onderzocht (woensdag weer diverse scans) maar dan werkt medicatie waarschijnlijk nu afdoende en is het nog niet zeker of bestraling wel/niet nodig is. Dus nu een beetje twilight-zone en leven we erg met de dag en vooral woensdag als D-day.

Vakantieplannen liggen dus ook een beetje op z'n gat. We zouden half augustus naar Hongarije (naar schoonouders), voor 2 weken en daarna nog een week met z'n 5-en naar iets zonnigs, en Bambi-man zou zelf nog een week weggaan met wat vrienden (1e week van aug.) maar dit tripje van hem, is maar vast gecancelled, dat wordt niks. Ik moet er nu niet aandenken om me straks wellicht nog ziek te voelen terwijl ik de zorg voor 3 kindjes alleen heb. Wilde hij zelf ook niet, dus dat was snel besloten.

Maar Hongarije zou wel heel leuk zijn, als dat door kan gaan.

Word ik bestraald, zit het er sowieso niet in natuurlijk.

Zijn nu ook heel druk bezig met creeeren van een wat groter oppasnetwerk, want praktisch gezien zou dat wel een hele toer zijn, 6 weken lang iedere dag naar R'dam. PFFFFFFFFFFF!

En mocht het qua gezondheid lukken, geen behandeling e.d., dan doen we in vakantie nog een uitwisselings-uitje met de Pimpels. Blijven onze 2 oudste hertjes 2 dagen/nachtjes bij de Pimpels logeren en de 2 dagen daarop komen de 2 oudste Pimpeltjes bij ons logeren. Zou ontzettend leuk zijn!
Bambi, ik heb van Bloes wel eens stiekem in de achterkamer mogen gluren, en ik vind je ook erg mooi hoor!

Het leuke iis: ik heb jullie allemaal gezien en ik vind jullie allemaal wel mooi! Ieder op z'n eigen manier - maar overgerwicht is me nooit echt opgevallen, dus dat valt òf wel mee, òf jullie zijn allemaal zo mooi dat het niet opvalt - maar wel allemaal mooi.

Mims, wil jij even heel gauw ophouden met jezelf naar beneden halen? Dank u. Is nl. nergens voor nodig.

Ik vind mezelf mooi. Ook al ben ik 10 kilo zwaarder dan 5 jaar geleden, ik voel me slanker en durf ook meer qua kleding. Ook al heb ik een ouwe kop gekregen, de laatste paar jaar (hee, kinderen hakken erin), ik ben nog steeds leuk. Ik ben ontzettend gelukkig dat mijn lijf zo functioneert als het doet, dat  mijn hart weer normaal tikt en ik me daardoor heel veel beter voel, dat ik twee kinderen gebakken heb die ik met dat lijf ook nog eens kan voeden (tot 4 jaar gelden werkte lijf nooit mee. Deed lijf altijd andere dingen dan ik wilde. Ging stuk op cverkeerde momenten en kon dan maar provisorisch danwel half gerepareerd worden. En de laatste jaren is lijf gewoon een gezon dlijf. Wow. Dat beetje eczeem en die heul slechte ogen, daar denk ik even niet aan, die tellen niet) en dat ik me dan nog steeds goed en mooi (en moe!) voel, dat vind ik geweldig.

Ik ben mooi. Op mijn 16e was ik nog mooier, en ik wou dat ik dat geweten had, toen... Dat had me heel wat onzekerheden gespaard. Maar ja, dat is nu eenmaal niet zo, en ik ben heel erg gelukkig dat ik me zo goed voel.

**trekt een fles port open**
Okay, ik moet eens wat eerder naar bed. Want zit door te lezen dat meave mij een mooie vrouw noemt nu te sniffen achter de compu. Vergeef me dat ik door mijn tranen heen even niet reageer op de verhalen van Dreamer en Bam en Bentetje en Tila. Morgenavond, dan ben ik er weer. Nu even niet meer geloof ik. Heb slaap nodig.

Denk aan jullie!!!!!!!!!!!!!!!
Goeiemorgen! Ik zet wel even een lekker ontbijtje neer.

Koffie, thee, donuts, croissants, sinaasappelsap en een krantje.

Toet de tranen weer gedroogd?

Hier een beroerde nacht. Geen idee waarom, maar Sophie wou gisteravond niet slapen gaan, vannacht erg onrustig en vanochtend om 6:00 u wakker. Gaaaaaaappp. Nah ja; was wel lekker vroeg op m'n werk; dat dan weer wel!

Gisteren programma met Beau en Linda gezien over mannen en vrouwen en verschillen enzo. Vond het wel grappig! (Aangezien ik normaal gesproken er geen ruk aan vind wat er op de TV verschijnt, was dit een aardige verrassing....). Vooral dat spelletje dat de mannen (in een bouwmarkt, n.b.) typische vrouwendingetjes in de hand gedrukt kregen en moesten zeggen wat het was. Hihihi, best hilarisch... Iemand gezien??
Tilalia; het laatste stuk van je verhaal is wel herkenbaar. Ook ik ben de laatste jaren mezelf wat milder gaan bekijken. Terwijl ik natuurlijk 15 jaar geleden er veeeeeeeeuuuuulll beter uitzag. Had ik toen, in de puberteit, het zelfvertrouwen van nu maar gehad!! Maar ik denk dat dat voor veel vrouwen geldt....
Oh ja, en natuurlijk voor Bam veel *; en sterkte. Gatverdarrie, dat je dit allemaal weer moet meemaken!
Goedenmorgen

Nou, doe mij nog maar zo'n koffie, want ik voel een koppijn opkomen en heb vandaag 2 gesprekken aangaande toekomst/loopbaan, dus zou wel graag fris en fruitig verschijnen. Ondanks regen en pilletjes toch allergie-ogen (tranen, jeuken, prikken) dus.. het gaat weer lekker

leven zonder Elvis gaat tot nu toe vrij goed. Maar, zo bedacht ik mij, op de maandag zien we elkaar sowieso meestal maar enkele uren, dus echt missen kon ik 'm natuurlijk niet.

Bambi, dank *maakt een diepe buiging*

Ik doe m'n best met de kinderen, maar dat doen we toch allemaal? Ik lees hier ook altijd van die leuke dingen die jullie doen, waar ik nooit opgekomen zou zijn of waar ik nooit zin in had (tentenbouwen in de kamer, maarja, vervolgens bouwden de kinderen zélf al hutten van álle stoelen en krukjes, dus hoefde ik niets meer te doen ;))

Seksuele voorlichting vind ik zowel leuk (wegens reacties en ontwikkeling van 't kind zelf) als eng (wat vertel je wel/niet, en hoeveel nadruk leg je op 'het is fijn' en 'wat er kan gebeuren') Weet nu ook weer hoe LD en ik precies op het onderwerp kwamen, na de lichaamsbeharing enzo. Een vriendinnetje had gezegd dat je, als je op een naturistencamping tegen elkaar aanbotst, dus al seks hebt. Naakte lichamen tegen elkaar enzo.. vandaar dat ik het fenomeen 'seks' maar eens ben gaan nuanceren. Straks gaat ze op school vertellen dat ze met jan en alleman seks gehad heeft op de camping in de vakantie :P

Spannende dagen dus, Bambi. We hopen en duimen (sorry, geen heulmateriaal) dat je niet de bestraling en chemo inhoeft. Bah.

Vervelend Xop, dat je zo'n slechte nacht gehad hebt.

Hee Tila. Leuk dat je ook even langskomt. Brrr, een lichaam dat weigert, niet leuk. Eczeem ook niet, zoals ik al duidelijk gemaakt heb, maar gelukkig valt er nog best goed mee te leven.

Je maakt ook een hele rake opmerking: ik wilde dat ik met 16 jaar geweten had hoe mooi en slánk ook, ik was. Zo druk als ik me toen maakte over m'n blubberbuik en dergelijke. 52 kg was ik! Hoezo, dik? :o Máger komt meer in de richting. NU ben ik 15 kg zwaarder en voel ik me inderdaad slanker.

haha, Bambi, Elvis maakt zich dus helemaal niet druk over haar op de benen. Snapt ook niet dat ik me daar druk over maak.

Toet meid, lekker geslapen?

Zo

ben nu al zo'n uur bezig met het vullen van dit reactieschermpje.

ga maar eens posten

Over een kwartiertje moet ik weg. Door weer en wind. Hoera het is zomer in Nederland. :D
Later is nu
Bam, lieverd... *;
jemig bam, wat een stress voor jullie. En inderdaad ook nog eens in vakantietijd! Want àls je bestraald moet worden, zijn waarschijnlijk de oudste hertjes vrij van school of niet? Maakt het allemaal nog moeilijker . Wat voar medicijnen krijg je dan nu waar je zoveel bijwerkingen van hebt? Ik kan me ontzettend voorstellen dat woensdag d-day is, retespannend!!!!!

Wat hebben jullie een gezellig uitwisselingsprogramma voor ogen zeg!

Lijkt me inderdaad lastig dream, hoe vertel je de dingen dat ze wel op de hoogte zijn, maar je ze niet teveel afschrikt, vond ik toen met die kinderlokker ook! Ik vraag me steeds af als jullie over de naturistenvakanties hebben hoe de kinderen daarop reageren? Ik ben zelf niet van de naturistenvakantie (nooit gedaan, maar trekt me  helemaal niet ). Kan me voorstellen dat kleine kinderen er geen moeite mee zullen hebben, maar kan ook voorstellen dat als ze wat ouder worden (zoals LD) ze het ineens helemaal niet meer prettig vinden, of is dat niet zo?

He tila, we zijn natuurlijk ook wel weer zo ijdel dat we in de AK foto`s zetten waar we een beetje flateus opstaan, ik wel in elk geval ;). Fijn te lezen dat jouw lijf het zo goed doet!

Is bloesem nou al op vakantie en waarheen?
Jeetje Bam, wat een heftig vooruitzicht zeg. Ik hoop ontzettend voor je dat de bestraling en chemo niet nodig zullen zijn. Morgen een spannende dag dus. Eens kijken of ik nog een heulsessie kan regelen voo vandaag.

Bentetje, ik heb er als kind eigenlijk nooit last van gehad dat we naar naturistentereinen gingen. Toen ik eenmaal in de puberteit belandde vond ik het wel prettiger om een t-shirt te dragen als ik gewoon op de camping liep, maar bij het zwemmen, douchen of zonnen ging ook gewoon het t-shirt uit. Nooit problemen mee gehad. En zo is het nu eigenlijk nog steeds. Heb geen moeite met bloot zolang het functioneel is.
maar wat is er dan funktioneel aan om bloot te lopen? Niet onaardig bedoeld maar ik zie dat dus echt niet?
Nee, ik zie dat ook niet. Ik vraag me vaak af waarom mensen het prettig vinden om bloot te lopen. Persoonlijk heb ik er last van als mijn tieten los hangen dus alleen daarom zou ik al een bikini willen dragen. En verder; ik zou echt geen zin hebben om de hele dag tegen iedereens zaakje aan te moeten kijken hoor. Van vreemden heb je daar toch helemaal geen trek in???

Bam;*;
ik heb ook een beetje bungelaars zonder bh, laat staan als je actief bezig bent of wat dan ook.

Hai whop, hoe vindt nugget het op school?
Erg leuk, Bent! Hij zegt elke morgen dat hij geen zin heeft maar is eigenlijk een beetje verliefd op de juf en alle alle blonde meisjes uit zijn klas hebben al in zijn vriendenboek geschreven. Hij vindt zijn 'werkjes' vaak lastig maar maakt toch alles af, en zijn teken- en knutselkunst gaat zienderogen vooruit. Hij wordt groot!!!
Bambi, wat een onzekerheid zeg. Ik hoop enorm dat je morgen de meest gunstige uitslagen hoort! *;
Functioneel bloot is voor mij dus tijdens het douchen, zwemmen, zonnen of in de sauna.
Bloot op de camping is voor mij hetzelfde als in bikini op de camping. Dat doe ik alleen zoals Madootje zegt om te zonnen, douchen, zwemmen, etc. Dus niet bloot volleyballen, zoals ik ook niet in bikini zal gaan volleyballen.

Verder zit 't 'm voor mij meer in de sfeer op een naturistencamping. Uiterlijk is niet belangrijk. Er is voor mijn gevoel meer respect voor elkaar dan op een 'gewone' camping. Iedereen zorgt ervoor dat alles netjes en schoon blijft (sanitair). De sfeer is ongedwongen, mensen staan voor elkaar klaar als het nodig is. De campings liggen vaak erg mooi, beetje afgelegen, in een natuurgebied.

Nah ja. Daarom dus. Zo'n beetje.
Sja

bij mij bungelt er op zich met mate, maar ik heb er een hekel aan met bovenstukjes in de weer te zijn. Die verschuiven, verplaatsen, zitten nooit goed, zitten niet lekker, enz. Broekjes net zo. En badpakken plakken dan weer zo aan je lichaam, zijn vaak ook nog onflatteus.

En verder is het een heeeeeerlijk gevoel om bloot te zwemmen, vind ik

Ook de zon op je gehele blote huid is prettig.

En,  hoewel niet naturisten hier anders over lijken te denken, ik zit niet de hele dag tegen andermans zaakje aan te kijken ;)

Ik zeg ook niet dat er niet gekeken wordt, tuurlijk wel, maar dat doe je met bikini/badpak/zwembroek ook.

Bij ons heeft, op dit moment, LD er minder last van naakt te lopen dan LE, raar genoeg. Bij LE moesten we altijd echt eventjes aandringen dat hij z'n broekje uitdeed, terwijl LD al in d'r blote gat loopt, voordat ik de auto uit ben, bij wijze van spreken.

LD is daar op school en sport dan ook weer dubbel in. Er wordt door andere kinderen lacherig over gedaan, en stiekem, en dan wil ze ook niet in ondergoed zelfs, terwijl ze vervolgens een opmerking maakt van "wat is dáár nou erg aan?"

Zo, ben dus inderdaad net door weer en wind naar de Stad geweest, ben even uurtje op werkplek, en ga nu weer door weer en wind op pad. Ik heb er over gedacht in de stad te blijven, maar had hier alles nog aanstaan en spullen liggen en dergelijke.

Heb nu niet echt zin, maar moet wel
Later is nu
Ja kijk, en met dat aandringen bij een kind om zijn broekje uit te doen heb ik dan weer een beetje moeite.

Maar goed, het zal ook wel liggen aan hoe je opgevoed bent. Ik ben niet met bloot opgevoed maar doe er thuis ook niet moeilijk over. Nugget loopt nu nog graag bloot en ook zonder enige gene, dus dan is het prima. Ik loop liever (half) gekleed. Gelukkig is er voor elk wat wils:)
Kan iemand alsjeblieft even iets aan die regen doen? De eerste dagen na mijn bevalling was het stralend weer, maar zat ik nog vast op de slaapkamer. Sinds ik weer in de benen ben is het alleen nog maar pleurisweer geweest. Ik wil gewoon even met de jongetjes aan de wandel, maar het doet niets anders dan regenen. En dat terwijl ik vandaag toch echt even het dorp in moet eigenlijk.
Mij lijkt het ook moeilijk uit teleggen dat hij dan wel zijn broekje uit moet doen terwijl hij dat misschien eigenlijk liever niet wil,terwijl je hem in bepaalde situaties er natuurlijk van wil hebben overtuigd dat hij dat nooit zal toestaan. Nu zullen jullie hem niet dwingen, zo bedoel ik het niet, maar toch.

Bij ons thuis is er niets tegen bloot, we douchen met de deur open en lopen gerust even in ons blootje naar de slaapkamer ofzo, daar wordt niet moeilijk over gedaan. Ik vind het zo langzamerhand prettiger als de kinderen een broekje in een badje in de tuin of op het strand aanhebben .

Nou hè, wat worden ze ineens snel groot na een paar maanden basisschool!?

Hier regent het niet eens zo vaak, wel waait het hard, maar dat vind ik niet zo erg (zolang ik er maar niet ergens hoef te verschijnen met mijn haar keurig in model ;). Dat verwacht je toch niet hè mado, als je een zomerbaby krijgt! Hopelijk knapt het gauw op!
Och Bammetje, nog meer glow-in-the-dark.

Wat een ontzettend onnadenkend leeghoofd is die zwembadmevrouw.

Hoe ik mezelf zie?

Groot en rood. En inderdaad beter in mijn hoofd dan in de spiegel.

In kleding beter dan nakend.

Liever dat de chirurg bij de keizersnee ook nog even een belly-nip/tuck had uitgevoerd. Ik heb er serieus om gevraagd, nog voor alle verdovende middelen, bij het invullen van het operatietoestemmingsformulier, maar zulke deals maakte hij niet. (Jammer, want ik dacht nog wel een kans te maken bij hem, te-ring, dát was een romannetjes arts om te zien, mét humor ook nog, en kundige handen bleek later aan mijn litteken)

En tijdens de bed scenes denk ik nergens over na.

Mijn straat is afgezet, met politieauto's en er cirkelt een helicopter boven het huis.

?????????????

Oh, baby roept om de F-side.
Nou, ik hou best van regen, maar moet zo naar het cb (voor de gehoortest) en dat is een half uur lopen! Lotje haar (nieuwe!) prinsessenparaplu is in de sloot gewaaid, dus zij was ook niet blij met het weer.

Ik heb een naturistencamping nog nooit overwogen (denk ook niet dat ik Pompel mee zou krijgen) maar ik vind het in de sauna altijd erg prettig om de hele dag bloot te zijn.

Thuis zijn we ook erg open en bloot over bloot. (Wat een raar woord, eigenlijk: bloot, bloot, bloot, bloot, zeg het maar eens tien keer! :D)
ieder woord vind ik raar als je het vaak zegt!

kjong, hoe zit je vrijdag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven