Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Kreeg net een berichtje van Mmomo. Ik heb het op Hyves gezet !
O getver zeg Dier, dat is inderdaad een niet leuk berichtje!
Haha, hier ook al van die vragen zoals welk merk kolf ik gebruik en op welke datum het navelstompje is afgevallen. Vraag me echt af wat het consult.bureau met die info moet. Doe es een vraag van jouw formulier, Pauwie?

Respect voor jouw ochtendprogram trouwens! Wow! Hier ben ik erg gelukkig met dochter die opeens weer langer slaapt 's ochtends vroeg, vast dankzij zomerritme van laat naar bed. Sinds bevalling staan we iedere dag rond 9u pas op, zooo heerlijk. Zal straks wel weer wennen zijn als het verandert.

Goed teken, bloeddruk omhoog, Dier! Ik zou nog niet mailen naar Gymp, maar moet je natuurlijk zelf weten. Ze komt vast wel als het mogelijk is, denk dat ze misschien wel in zh ligt? 27 was haar laatste post, best lang geleden!

Tiramisu is het niet meer geworden, zijn niet verder gekomen dan de friture, haha. Dus ook lekker frietjes gegeten hierzo. Gisteren al pannenkoeken, gaat goed hier met gezondheidsplannen. Maar morgen 1 sept., dus mooie datum om opnieuw te beginnen. En feestjes zijn voorlopig weer even van de baan.
Hm, wat een naar bericht van Mmomo. Hopelijk gauw duidelijkheid.
Nee even afwachten. Hoop ook dat er snel duidelijkheid is...

Pittig programma inderdaad zo 's ochtends vroeg Pauwie maar uiteindelijk zo wel het rustigst waarschijnlijk. Weer even wennen.

Ah leuk Rebbel dat het zo geslaagd was en alles weer oppakken komt wel toch. Nog even lekker genieten.
Welke kolf je gebruikt? Wat een debiele vraag idd. Wat heb je gezegd? Nog geen want nog niet nodig eerste paar weken? Pffff sukkels.
Weet het, beetje laat, maar MELD!!! (internet doet het niet goed...)

Ff snel op Hyves lezen... Morgen hier bijlezen.
Zo ben je de laatste en zo ben je de eerste. MELD
Haha heel goed Nala, blijven melden .

Wat een bizarre vragen, dat kan ik mij niet herinneren dat het zo ernstig was. Die weiger je toch in te vullen ?

Hier dus ook een meld. Ben zo nieuwsgierig naar Aapje!

Ben hier weer een slak geworden...laat baby maar komen grrrr.
Misschien is het voor hun reclamemakers, zo van uw kolf scoort zo en zo hoog? Bijbeunen in op de markt, die CBers, weet het zeker

Naar bericht van Mmomo. Hoop dat alles goed is/komt.

Ben ook benieuwd wanneer het Aapje uit de mouw komt
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik heb trouwens de kolf al wel gebruikt om de ergste stuwing eraf te halen, vooral 's nachts als Moppie goed slaapt.

Hier een greep uit de vragenlijst;

Ik zie erg op tegen het grootbrengen van dit kind ja of nee

Als ik ruzie heb met mijn partner vallen er wel eens klappen. ja of nee

Ik hen het gevoel dat ik er in de buurt waar ik woon helemaal bij hoor. altijd vaak soms nooit

En zo gaat het nog even verder..

Aan de hand van deze lijst kijken ze of je extra ondersteuning nodig hebt..

Man weigert om het lijstje in te vullen en dat mag ik dan vanmiddag aan die verpleegkundige uitleggen..

Kids zijn weer naar school. Moppie kwam vannacht 3 keer.

Ga nu even bijtanken.
Haha, grappig die man van je, Pauwie. Hier loopt er ook zo eentje. Hij was er zelf bij tijdens het gesprek met de wijkverpleegkundige. Ging ie expres alle ziekten uit de familie zitten opnoemen die er natuurlijk helemaal niet toe deden, om het over de top te drijven enzo. En vreselijk bijdehante opmerkingen maken.

Ik zit hier met nog één megatiet en ga zoon zo maar weer eens wakker maken. Hij heeft het gepresteerd om om half 1 te drinken vannacht en vervolgens weer om half 8!!!! Toen dronk hij de ene borst leeg en viel toen in coma. Dus ga hem zo wakker maken om me van de andere te verlossen, haha.

Ik denk ook dat het voor marketingdoeleinden is, die vraag over welke kolf. Heeft het CB verder toch helemaal niks aan?
Ik gebruikte de kolf inderdaad ook om die reden al in week 1 dacht ik.

Is een wel heel doorzichtig lijstje om eventueel misbruik en postnatale depressie etc. eruit te halen.

Bijtankse
Denk het inderdaad ook echt, Rebbel. CB werkt absoluut samen met bepaalde fabrikanten.

Snel wakker maken en laten drinken, die slaapkop
Mmomo .....
Ja jemig nog geen Minimonkey en kleine Gympies geboren?
Wat een idiote vragen. Kan me niet eens herinneren dat ik een vragenlijst heb moeten invullen bij Ceetje.

Ik vrees dat Starman ook zo koppig zou reageren als hij zo'n lijstje onder ogen zou krijgen
Hier niet bijgetankt, telefoon ging helaas.

Die ploftieten is wel echt een nadeel van het geven van bv. Maar gelukkig wordt dit na enkele weken wel al minder.

Lijstje van Cb is inderdaad erg doorzichtig... Ik heb ook geen idee of dit de manier is waarop je bepaalde problematiek kunt signaleren.

Hou je taai mmoomo..!!
Helaas, geen babynieuws.

Haha Pauwie, volgens mij kom je door weigering man nu op de probleemgezinnenlijst .

Als ik de vragen ook zo hoor dan lijkt me me ook doorzichtig en kan je misschien beter vragen wilt U ondersteuning bij de opvoeding, vind er mishandeling plaats in huis. Wekt wat minder irritatie op bij veel mensen denki k. Maar ja misschien werkt dit toch beter, heb ook geen idee. Ik zou zo een vraag over merk kolf juist niet beantwoorden voor ik weet waar ze het voor nodig hebben. Als jhet voor marktdoeleinde is vind ik dit niet iets waar consultatiebureau mee bezig moet zijn (zouden mijn inziens altijd onafhankelijk moeten zijn) en zou er daarom niet aan marktonderzoekjes van hen mee willen werken.

Rebbbel lekker dat je mannetje zo lang slaapt (behalve voor je ploftiet(en) dan).

Aruba, wel fijn die duidelijkheid over inleiden. Voor jou dus nog maar maximaal een week.

Mmomo, hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen, goed komt.
Klopt, maximaal een week. In ieder geval is hij er volgende week. En dit is dus onze laatste babyloze week.

Vond ze wel super soepel. Want hier dus totaal niet het beleid dat je persé tot 42 weken moet wachten. 41 weken/42ste week inleiden is geen probleem.

Pauwie en Rebbel. En de andere dames met ervaring. Groeien je borsten ook vaak bij het beginnen met borstvoeding? Tijdens mijn zwangerschap zijn mijn borsten niets (nee echt níets) gegroeid. Moet ik een explosie verwachten?
Aruba, JA, verwacht maar een explosie

Ik heb mijn moeder na twee dagen naar de winkel moeten sturen voor nieuwe voedingsbh's
Hier geen mega explosie hoor met de bv, heb destijds gewoon (via internet) voedinsbeha gekocht in mijn eigen maat. Maar goed misschien ben ik geen goed voorbeeld. De dame in de lingeriewinkel adviseerde mij destijds 1 maat groter te kopen en er pas 1 te kopen voor je kraamtijd en later evt meer te kopen zodat je weet hoe groot ze worden.

Ik wil een babyexplosie hier...sjonge jonge...mijn schatje is al haast 2 weken oud en jullie laten haar maar wachten op alle andere babietjes hier!!!!
Aruba; wel lekker dat ze zo soepel zijn! Ik hoorde gisteren een verhaal van de buurvrouw dat ze haar tot 43 weken heb laten doorlopen 4 jaar geleden...en toen kreeg ze een baby van 4400 gram...moet je toch niet aan denken.
Spannend Aapje. Hoop dat je ondertussen aan het genieten bent van je mannetje.

En alles goed is gegaan...

Je bent trouwens wel vroeg hoor, je was zelfs na mij pas uitgerekend!

Pipi, vervelend van je been.

Hoe waren de huizen die je bekeken hebt?

Mooi zo Dier, alles goed bij de vlos.

Ben benieuwd hoe het met Momo en de kleine meid is...

Pauwie, idd een rare vragenlijst van CB!

Ik vind het gelukkig weer wat afgekoelt buiten. Kan dit beter verdragen dan dat onwijze hete weer.

Alleen voetjes lijken maar dikker en dikker te worden.

Das fijn Aruba, dat jullie een inleidingsbeleid hebben besproken.

Ik wist dat niet, dat als je overtijd bent, dat je dan om de 2 dagen naar de vlos moet!

Haha Inad, veters strikken. Dat je zelfs nog schoenen aan kan! Die heb ik denk al 2 maanden geleden in de kast gezet.

Slippers zitten nu zelfs te strak.

Rebbel, nog gefeliciteerd met verjaardag van je dochter! Leuke foto's heb je op Hyves gezet.

Joehoe Gympy!!! Waar ben je?

Gister een prima dagje gehad. Het oude bedrijf is nu officieel niet meer van "ons".

Dus ff met schoonouders naar Hoek van Holland geweest. Ff wat gedronken en een patatje gehaald.

Heerlijk van het zonnetje genoten.

's Avonds met de buurtjes nog even bij elkaar over die klote tor. Vanaaf bijeenkomst. Ben benieuwd...

Hopen toch dat er nog ergens een vergoeding vandaan kan komen.

Vannacht eindelijk een nacht zonder krampjes. (misschien wel stilte voor de storm?)

Was helaas wel om 6 uur klaar wakker, dus nu wel weer goed moe.

Nu maar ff mijn ogen weer dichtdoen.

Vanmiddag met vriendin en Tim ff naar de Makro. Leuk, voor het eerst er ff op uit met hem.
4400 gram is toch niet zo schokkend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven