December 2006
woensdag 5 augustus 2009 om 12:54
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
dinsdag 1 september 2009 om 08:39
quote:TheNurse schreef op 31 augustus 2009 @ 22:32:
En ohja, Tinus; meid, sta je nog steeds te koken?
Ja Manuel wilde graag witlofschotel als ontbijt, hehehe....
Nee sorry ik zou terugkomen maar er was een leuke film op tv (wildhogs) dus ik heb gespijbeld...
Vervelend Flodder, die rotnachten! En hoe is het nu met Timo? ZIjn de vlekken weggetrokken?
Knor: Ik vind jou ook lief. Mooi wat je had neergezet op HM...
Ik ben al weer ruim een half uur aan het werk, heb een hoop te doen in de ochtend. Kom vanmiddag nog wel ff langs... (ja nu echt!)
En ohja, Tinus; meid, sta je nog steeds te koken?
Ja Manuel wilde graag witlofschotel als ontbijt, hehehe....
Nee sorry ik zou terugkomen maar er was een leuke film op tv (wildhogs) dus ik heb gespijbeld...
Vervelend Flodder, die rotnachten! En hoe is het nu met Timo? ZIjn de vlekken weggetrokken?
Knor: Ik vind jou ook lief. Mooi wat je had neergezet op HM...
Ik ben al weer ruim een half uur aan het werk, heb een hoop te doen in de ochtend. Kom vanmiddag nog wel ff langs... (ja nu echt!)
dinsdag 1 september 2009 om 11:08
Knuf terug Knor!
Even kort, ik ben thuis, heb een dag vrij genomen. Stef had voor het eerst in maanden een rotnacht. Hij heeft diarree van de abkuur, dus ik denk dat hij kramp had.
Noof is heel zoet aan het spelen met haar nieuwe kassa. Ze is allemaal spulletjes op de lage tafel aan het uitstallen. Dan gaat ze daar 'boodschappen' doen, en rekent ze zelf haar boodschappen af.
Haar ogen staan nog wat koortsig, dus ik ben blij dat ik vandaag vrij heb genomen.
Staks komt m'n vader oppassen, ik ga met Stef naar het ziekenhuis voor de controleecho voor z'n heupen.
O ja, Ainne, ik gebruik Modifastshakes vanille. Als je het opklopt met zo'n melkopschuimertje is het echt lekker.
Ik vervang 2 maaltijden per dag.
Ben nu 1,5 week bezig, nog ff voor de bruiloft
Cambridge is toch dat je wel vet mag maar niet met granen combineren ofzo?
Nursie; gefeli met z'n 5e maand!
Ik ga even met Noof dansen,
x
Even kort, ik ben thuis, heb een dag vrij genomen. Stef had voor het eerst in maanden een rotnacht. Hij heeft diarree van de abkuur, dus ik denk dat hij kramp had.
Noof is heel zoet aan het spelen met haar nieuwe kassa. Ze is allemaal spulletjes op de lage tafel aan het uitstallen. Dan gaat ze daar 'boodschappen' doen, en rekent ze zelf haar boodschappen af.
Haar ogen staan nog wat koortsig, dus ik ben blij dat ik vandaag vrij heb genomen.
Staks komt m'n vader oppassen, ik ga met Stef naar het ziekenhuis voor de controleecho voor z'n heupen.
O ja, Ainne, ik gebruik Modifastshakes vanille. Als je het opklopt met zo'n melkopschuimertje is het echt lekker.
Ik vervang 2 maaltijden per dag.
Ben nu 1,5 week bezig, nog ff voor de bruiloft
Cambridge is toch dat je wel vet mag maar niet met granen combineren ofzo?
Nursie; gefeli met z'n 5e maand!
Ik ga even met Noof dansen,
x
dinsdag 1 september 2009 om 12:46
Leuk Mette dat Nova al klaar staat met de cd... en je bent weer in beweging...
Maar wat ik me nou afvraag Nurse en Mette... waarom gaan jullie niet meer bewegen i.p.v. van die shakes gaan gebruiken?
Ik merk zelf echt dat ik vaak veel minder trek heb (en het ook gewoon te druk heb dan ) door te sporten. En als ik wel zin in snaai heb dan vind ik het vaak zonde van mijn harde werken Ik heb laatst trouwens wel een poging gedaan om een hele zak chips weg te werken n.a.v. een ander topic maar ik kreeg het echt niet meer weg hoor een hele zak chips
Ik rijd nu 1x in de week paard en probeer 3x in de week naar de sportschool te gaan. Daar volg ik dan een lesje en daarna doe ik nog een rondje apparaten... lukt dus niet altijd zeker omdat ik meestal ook in de avond niet kan sporten zonder veel regelwerk dus ik snap wel dat het druk is etc.
Vandaag was mijn paard kreupel tijdens de les... heel zielig toen kreeg ik snel een ander paard maar ik mocht toen niet in galop en dat vond ik heel jammer! Volgende week beter!
Maar wat ik me nou afvraag Nurse en Mette... waarom gaan jullie niet meer bewegen i.p.v. van die shakes gaan gebruiken?
Ik merk zelf echt dat ik vaak veel minder trek heb (en het ook gewoon te druk heb dan ) door te sporten. En als ik wel zin in snaai heb dan vind ik het vaak zonde van mijn harde werken Ik heb laatst trouwens wel een poging gedaan om een hele zak chips weg te werken n.a.v. een ander topic maar ik kreeg het echt niet meer weg hoor een hele zak chips
Ik rijd nu 1x in de week paard en probeer 3x in de week naar de sportschool te gaan. Daar volg ik dan een lesje en daarna doe ik nog een rondje apparaten... lukt dus niet altijd zeker omdat ik meestal ook in de avond niet kan sporten zonder veel regelwerk dus ik snap wel dat het druk is etc.
Vandaag was mijn paard kreupel tijdens de les... heel zielig toen kreeg ik snel een ander paard maar ik mocht toen niet in galop en dat vond ik heel jammer! Volgende week beter!
dinsdag 1 september 2009 om 13:12
dinsdag 1 september 2009 om 13:38
Alles tussen de 20 en 25 is prima, dus volgens mij ben jij perfect, KM. Ik zit op 27,6. Ik moet in ieder geval acht kilo kwijtraken om weer "normaal" te zijn.
Eigenlijk ben ik tegen de crash diets, maar maar maar....
En bewegen, ik doe NIETS, maar dan ook echt niets. Ben gewoon aartslui, kan ook echt de motivatie niet vinden momenteel, ben altijd zo moe 's avonds.
Zal zo even naar je haar gaan kijken trouwens!
Mette, wat baaaalen dat Stef zo'n rotnacht had zeg. Hopelijk een goede echo straks.
Floddertje, wat ben je creatief geweest!
Knorretje, wat lief!
Nou, de meisjes gaan weer prima op de creche. Jongste slaapt nu ook niet meer in een ledikant daar, maar op een matje op de vloer en dat ging prima, bleef gewoon liggen en sliep twee uur! Ze was wel doodop gisterenavond, lag om 19 uur al te ronken boven.
Eigenlijk ben ik tegen de crash diets, maar maar maar....
En bewegen, ik doe NIETS, maar dan ook echt niets. Ben gewoon aartslui, kan ook echt de motivatie niet vinden momenteel, ben altijd zo moe 's avonds.
Zal zo even naar je haar gaan kijken trouwens!
Mette, wat baaaalen dat Stef zo'n rotnacht had zeg. Hopelijk een goede echo straks.
Floddertje, wat ben je creatief geweest!
Knorretje, wat lief!
Nou, de meisjes gaan weer prima op de creche. Jongste slaapt nu ook niet meer in een ledikant daar, maar op een matje op de vloer en dat ging prima, bleef gewoon liggen en sliep twee uur! Ze was wel doodop gisterenavond, lag om 19 uur al te ronken boven.
dinsdag 1 september 2009 om 13:56
Mijn BMI is nu momenteel 22.59
Maar wat een verschil zeg... tussen een te laag gewicht en een te zwaar gewicht zit bij mij 20 kilo...
Als ik op mijn streef gewicht zit zal mijn BMI 21.06 zijn.
Nahja, lekker boeiend allemaal
Maar wat een verschil zeg... tussen een te laag gewicht en een te zwaar gewicht zit bij mij 20 kilo...
Als ik op mijn streef gewicht zit zal mijn BMI 21.06 zijn.
Nahja, lekker boeiend allemaal
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 01-09-2009 13:57
Reden: verbetering
Reden: verbetering
% gewijzigd
dinsdag 1 september 2009 om 14:29
dinsdag 1 september 2009 om 15:59
quote:Tinus1977 schreef op 01 september 2009 @ 14:44:
Hoe krijg je nou weer een luier mee in de was? Zat ie in je binnenzak ofzo??
Haha, grapjas
Nee, gisteren zijn de kids in bad geweest, heb alle bedden afgehaald enz enz...
Had dus een bult was
Maar had er een luier tussen gegooid tijdens het uitkleden van de meiden.
Eenmaal beneden gewoon aan de slag gegaan met t beddegoed in de machine te proppen en de luier glad vergeten...
Grmbl.
Oh! ze worden alledrie tegelijkertijd wakker! moet weer aan de bak!
xx
Hoe krijg je nou weer een luier mee in de was? Zat ie in je binnenzak ofzo??
Haha, grapjas
Nee, gisteren zijn de kids in bad geweest, heb alle bedden afgehaald enz enz...
Had dus een bult was
Maar had er een luier tussen gegooid tijdens het uitkleden van de meiden.
Eenmaal beneden gewoon aan de slag gegaan met t beddegoed in de machine te proppen en de luier glad vergeten...
Grmbl.
Oh! ze worden alledrie tegelijkertijd wakker! moet weer aan de bak!
xx
dinsdag 1 september 2009 om 16:14
Nurse: Nah lijkt me geen feest nee. Krijg je wel alles weer schoon? Ik zou zoveel mogelijk in de wasdroger doen, dat scheelt wel.
Ik doe trouwens nog maar heel weinig in de droger, want alles krimpt zo! Zeker met die kleine kleertjes van Manu, die zijn zo gewoon weer een maat gekrompen! Alleen handdoeken, beddengoed doe ik erin.
Ik doe maar even niet mee met die BMI, oke?... Ik ben morgen 22 weken, en totnu toe een kilo of 3 aangekomen. Wel netjes volgens mij. Al vind ik mijn buik wel flink, gezien het feit dat ik nog zolang moet!! Ik moet binnenkort weer een foto laten maken door Jp trouwens...
Ainne: Schaam je niet, ben net zo asportief als jij. Ik wou dat ik sport leuk vind, maar neeeeee bah.
Mette: Lekker dat je een dagje thuis bent bij je zieke kindjes. Toch fijn dat je dan zelf lekker bij ze bent hè? Hoe is het nu met Noof, heeft de koorts nog doorgezet vandaag? En Stefje?
Ik doe trouwens nog maar heel weinig in de droger, want alles krimpt zo! Zeker met die kleine kleertjes van Manu, die zijn zo gewoon weer een maat gekrompen! Alleen handdoeken, beddengoed doe ik erin.
Ik doe maar even niet mee met die BMI, oke?... Ik ben morgen 22 weken, en totnu toe een kilo of 3 aangekomen. Wel netjes volgens mij. Al vind ik mijn buik wel flink, gezien het feit dat ik nog zolang moet!! Ik moet binnenkort weer een foto laten maken door Jp trouwens...
Ainne: Schaam je niet, ben net zo asportief als jij. Ik wou dat ik sport leuk vind, maar neeeeee bah.
Mette: Lekker dat je een dagje thuis bent bij je zieke kindjes. Toch fijn dat je dan zelf lekker bij ze bent hè? Hoe is het nu met Noof, heeft de koorts nog doorgezet vandaag? En Stefje?
dinsdag 1 september 2009 om 16:51
Hoi,
KM: ik had toch wel gereageerd op je haar? Ik vond het mooi, en vooral met die mooie groene glans erover op de laatste foto
Tinus; wauw, nog maar 3 kilo?
Nursie; balen van die luier.. Je hele was onder de gelbolletjes..
Ainne; die bmi laat ik maar zitten.. hahaha!
Ik ben aan de shakes, even voor de bruiloft. Ik vind het geen verantwoorde manier om langer te lijnen hoor, en ik ga ook straks beginnen met hardlopen. Echt
KM: ik had toch wel gereageerd op je haar? Ik vond het mooi, en vooral met die mooie groene glans erover op de laatste foto
Tinus; wauw, nog maar 3 kilo?
Nursie; balen van die luier.. Je hele was onder de gelbolletjes..
Ainne; die bmi laat ik maar zitten.. hahaha!
Ik ben aan de shakes, even voor de bruiloft. Ik vind het geen verantwoorde manier om langer te lijnen hoor, en ik ga ook straks beginnen met hardlopen. Echt
dinsdag 1 september 2009 om 16:54
Nurse heel herkenbaar van die luier! Op precies dezelfde manier zelfs meerdere malen gebeurd hier.
Ik was net echt even verschrikkelijk kwaad!
Y had weer aan mijn dingen gezeten... zo'n typexding... had ze compleet af zitten rollen... Ik had m zelf op de bank laten slingeren... en ik weet dat ze nog maar 2 is bladiebla... maar OH wat kan ik slecht tegen dit soort dingen!!! en dan gaat het maar om een typeexroller
En dan net weer doodleuk in mn tas zitten grabbelen en aan mn lippenspul zitten...
er zijn momenten bij dat ik niet kan wachten tot ze een jaar of minstens 10 is...
Ik was net echt even verschrikkelijk kwaad!
Y had weer aan mijn dingen gezeten... zo'n typexding... had ze compleet af zitten rollen... Ik had m zelf op de bank laten slingeren... en ik weet dat ze nog maar 2 is bladiebla... maar OH wat kan ik slecht tegen dit soort dingen!!! en dan gaat het maar om een typeexroller
En dan net weer doodleuk in mn tas zitten grabbelen en aan mn lippenspul zitten...
er zijn momenten bij dat ik niet kan wachten tot ze een jaar of minstens 10 is...
dinsdag 1 september 2009 om 17:08
Mette:
JOEPIE voor Stef!
Ga even voor je kijken welk merk KM
*Loopt naar de afvalbak*
Jep, een huggies, zo'n 'spijkerboek-edtition' oid. (is een gewone maar dan met spijkerprint dr op ) Maatje 4, van Y.
(en jaa, hij was dus kapot gegaan, vandaar die gelbolletjes overal)
Tinus:
Alleen bovenkleding (broeken, shirts) doe ik niet in de droger.
Beddegoed, handdoeken, ondergoed, sokken... dat allemaal wel
Ga nu snel, mn eten staat op.
xx
JOEPIE voor Stef!
Ga even voor je kijken welk merk KM
*Loopt naar de afvalbak*
Jep, een huggies, zo'n 'spijkerboek-edtition' oid. (is een gewone maar dan met spijkerprint dr op ) Maatje 4, van Y.
(en jaa, hij was dus kapot gegaan, vandaar die gelbolletjes overal)
Tinus:
Alleen bovenkleding (broeken, shirts) doe ik niet in de droger.
Beddegoed, handdoeken, ondergoed, sokken... dat allemaal wel
Ga nu snel, mn eten staat op.
xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 01-09-2009 17:09
Reden: Y dr naam voluit
Reden: Y dr naam voluit
% gewijzigd
dinsdag 1 september 2009 om 20:03
Oh wat fijn Mette!!! Jippie!
3 kilo is trouwens een schatting hoor. Volgens mij ben ik aangekomen sinds ik hier woon (ik fiets en wandel bijna niet meer.)
Dus weet het begingewicht niet zo goed.
En Klets: Op dat feestje afgelopen zaterdag had ik mijn tas in een hoekje op de grond gezet. Op een gegeven moment zat er een klein jochie van een jaar of 1,5 met mijn zonnebril op lekker op de grond te spelen. Hahahaha!
Maar goed, ik snap je irritatie wel hoor. Ik moet zeggen dat ik vandaag heel erg blij ben dat Manuel in bed ligt. Pfff, wat was die moeilijk aan het doen zeg. Piepen, zeuren... Duidelijk doodmoe.
Daardoor zie ik er weer harder tegenop om binnenkort operatie grote-jongens-bed te gaan starten. Hij lag net 10 minuten hard te roepen naar papa. Hij is nu stil en als het goed is hoor ik hem nu niet meer maar hoe krijg ik hem straks nou in dat bedje?!! En beter nog: hoe hou ik hem daar!?
3 kilo is trouwens een schatting hoor. Volgens mij ben ik aangekomen sinds ik hier woon (ik fiets en wandel bijna niet meer.)
Dus weet het begingewicht niet zo goed.
En Klets: Op dat feestje afgelopen zaterdag had ik mijn tas in een hoekje op de grond gezet. Op een gegeven moment zat er een klein jochie van een jaar of 1,5 met mijn zonnebril op lekker op de grond te spelen. Hahahaha!
Maar goed, ik snap je irritatie wel hoor. Ik moet zeggen dat ik vandaag heel erg blij ben dat Manuel in bed ligt. Pfff, wat was die moeilijk aan het doen zeg. Piepen, zeuren... Duidelijk doodmoe.
Daardoor zie ik er weer harder tegenop om binnenkort operatie grote-jongens-bed te gaan starten. Hij lag net 10 minuten hard te roepen naar papa. Hij is nu stil en als het goed is hoor ik hem nu niet meer maar hoe krijg ik hem straks nou in dat bedje?!! En beter nog: hoe hou ik hem daar!?