pijn afknijpen
dinsdag 1 september 2009 om 12:35
Mijn huisgenootje ligt sinds gisteravond in het ziekenhuis. Ze heeft heel veel pijn en vanmiddag gaan ze daar een scan laten maken om te kijken wat het is. Om half 5 is het bezoekuur en dan ga ik naar haar toe. Nu weet ik dat je van die poppetjes ofzo hebt waar je je pijn kunt afknijpen zeg maar. Weet iemand wat ik bedoel en waar ik zoiets kan kopen?

dinsdag 1 september 2009 om 12:41
Bedankt meiden! Misschien bedoelde ik inderdaad wel gewoon stressballetjes. Ik wist dat er 'iets' was waar je je pijn mee af kon knijpen, maar ik dacht dat het poppetjes waren.
@Elninjoo, logisch. Je hebt gelijk. Ik denk dat ze inderdaad wel morfine zal krijgen. Haar vriend vertelde me ook al dat ze aan het infuus ligt.
@Elninjoo, logisch. Je hebt gelijk. Ik denk dat ze inderdaad wel morfine zal krijgen. Haar vriend vertelde me ook al dat ze aan het infuus ligt.
dinsdag 1 september 2009 om 13:50
Infuus is niet heel erg hoor, ze stoppen bijna iedereen die in het ziekenhuis ligt aan het infuus, Ik lag en tijd geleden ook met een mysterieuze ziekte (waarvan ze nog steeds niet weten wat t was) in het ziekenhuis, en ik kreeg ook een infuus, ik vroeg waarvoor dat was, en toen zeiden ze dan droog je niet uit.
Tja toen ik had ik wel zo iets van elloooo vindt je t gek dat ik niets kan drinken, ik zit vast aan dat infuus!
Maar stertke ermee!
Tja toen ik had ik wel zo iets van elloooo vindt je t gek dat ik niets kan drinken, ik zit vast aan dat infuus!
Maar stertke ermee!