Long Distance Relationship (LDR) nr.12

05-08-2009 23:34 3089 berichten

.

.

Voor een terugblik op nr. 11 -klik-

.

.

Alle reacties Link kopieren
Fille, heeel veel plezier, heel veel leermomenten en dat je er maar "rijker" vandaan mag komen. Heb je daar ook een laptop met aansluiting bij de hand?

Jooles, jij ook veel plezier maar jij bent er over 2 weken alweer. Verveel je de krampen zou ik zeggen, des te langer duurt het!

Ine, hoe'st met het gewicht? Oh ja, ging even kijken wat de kosten zijn om het naar jou op te sturen.

En ik wil hier ook wel smeuige verhalen hoor ipv stralen.

Stomme smileys werken nog steeds niet.
Zegt dit wat, dat wat we de hele dag fluiten en zingen?

Imagine me and you I do

I think about you day and night

It's only right

To think about the girl you love

And hold her tight

So happy together

If I should call you up invest a dime

And you say you belong to me

And ease my mind

Imagine how the world could be

So very fine

So happy together

I can see me lovin' nobody but you

For all my life

When you're with me baby the skies'll be blue

For all my life

Me and you and you and me

No matter how they toss the dice

It had to be

The only one for me is you

And you for me

So happy together

I can see me lovin' nobody but you

For all my life

When you're with me baby the skies'll be blue

For all my life

It had to be

And you for me

So happy together

It had to be

And you for me

So happy together
En wat ik zaterdag op de radio hoorde, in de auto, vlak voordat hij ging landen op Schiphol en ik langs Schiphol reed.....

Ja het zegt me wel iets. Stond je eten klaar?

She's so Lucky
Wel wat ja.

MAAR NOG LANG NIET GENOEG!! WAT DACHT JE ZELF??

(oh, moet al weer weg van de laptop )

Fieje: guten reise! (ja toch?) Viel spas (met ringeles)
Fille meisje wijfie lekker ding,

(en de rest, trutse x)
Kjong, als je morgen nou gewoon even in de baas z'n tijd tijd voor jezelf neemt.....en hier even een mooi verhaal neerpent, ach boeien, ik ben toch al op de hoogte*rollendlachendpoppetje*
In-de-baas-z'n-tijd...

Mm.

Neuh.

Ik was vandaag al vroeg in de emailtoetsen geklommen om aan de baas te melden dat ik oók vandaag niet op kantoor kwam.

We hebben een gezellige tour Hollandse bureaucratie gedaan.

Tussen 10.00 en 14.30 uur, 4 instanties af in de randstad af, en 6 telefoontjes gepleegd, waarbij 5 keer een fout antwoord kwam.
Oja, met als resultaat dat hij weer terug moet.

Met een retourtje welluswaor.

Maar toch.
Fuck. Te laat!

Fille, onwijs veel plezier en een supertijd gewenst!!! Het gaat helemaal goedkomen, maar de eerste dagen zijn altijd de lastigste. Zet 'm op!!

Jooles, veeeeeeel plezier! Foto's en vakantieliefdes willen we ;), dus doe je best.

Kjong. Als we dit hadden geweten, hadden we toch Hello Goodbye gebeld. Dan hadden we meer info gehad dan nu. Eens met Isiss, kom maar op met de rest, zo makkelijk kom je er niet vanaf!!

Cadi, zowaar heb ik mijn falende lichaamsfuncties hier besproken en gespuid, zie ik dat de wijzer van mijn weegschaal (ook eentje uit 1645, zelfde periode als gebreeeen lamp, maar toen waren kilo's ook gewoon kilo's toch) verschuift!!! Jaaaaa!! Wat was ik blij!!

En toen ik hier vanmiddag aan de eettafel zat met mijn komkommertjes, dacht ik ook nog te kunnen voelen dat de mouwtjes van mijn shirt ietsiepietsie losser zaten en ik nu mijn armen omhoog kon doen, zonder dat het shirt ging knellen achter mijn armen. En ook onder mijn tieten lijkt het wel alsof er een beetje schuifruimte is gekomen.

Dus nu moet ik echt aan het meten.. geen idee waarom ik daar dan weer tegenop zie. Wat moet ik allemaal meten? Boezem(pje inmiddels ;)), taille, heupen, bovenbenen, bovenarmen? Hoofd? Tenen?
Nou ja zeg. Nu ook nog te laat voor Kjongs post, dus ik houd er gewoon mee op voor vandaag. Heb ook al veel te veel achter de laptop gezeten om al mijn administratie op orde te maken (Cadi, ben je nu een beetje trots? Ik heb ook mijn oude-nieuwe Hofer schrift gebruikt en die was vandaag echt goud waard met alle info die erin stond!).

Kjong, nou ja, als hij maar terug komt. Binnen korte termijn. Dan is alles goed.

Heb je nog meer vrije dagen? Of zit je dan de eerstkomende 30 jaar nog in de min?

Oja, de inrichtingstips. Ik kom er op terug, te laat, maar ik kom er op terug. Heb jij trouwens niets beters te doen dan mijn Tiroolse huisje op te leuken? Jij hebt liefde in huis nu, en in je bed enzo. Dan ga je normaal niet nadenken over welke lamp waar moet in een huis dat je alleen kent van foto's uit 1321. Maar dat vind ik dan ook wel weer heel lief :D.
Ine, meten: boezem(pje), middel, heupen en bovenbenen. Desnoods kuiten als je wilt maar tenen gaat 'm niet worden. En het komt echt wel goed. Vooral doooorgaan (Barry Stevens) maar de weegschaal gaat eensch aangeven dat je het goed doet. Het wandelen verbrandt veel maar zal je niet veel spierweefsel opleveren dus vandaag of morgen moeten de kilo's eraf gaan. En probeer je niet meer dan 2x per week te wegen.

Shit, nog niet gekeken wat het kost om op te sturen. Kjong aan de telefoon gehad. Heb al gereserveerd voor 'n avondje zitten en relaxen en eten krijgen. Kjong....heb je al 'n datum????

Nu mar naar bed, morgen weer vroeg op, gatverdegatver, waar blijft die 140 miljoen???
Ine, ik heb tijd zat. Ik kan je hele huis tot in het kleinste stofnestje achter het zesde schrootje bekritiseren.

(So be afraid, be very afraid.)

Er wordt gekookt. Ën ook afgewassen (gelijk), waar ik dan weer heel vrouwelijke hoge kreetjes van sla en wat handenklapperig heen en weer huppel van verbazing ,geluk en waardering.

Ik kon gewoon vandaag een heel gesprek van minimaal een uur aan met Kjongen, inclusief een compleet huiswerkoverhoring, omdat de damesdraak aan papa's been in de keuken hing, en daarna zomaar ineens zonder mijn inmenging gepoetst en gewassen op bed scheen te liggen.

Kindkindkind wat een verademing!
Heerlijk Kjong! En nog fijner: dit blijft gewoon zo! (behalve dan dat hij weer even terug moet, is dit voor langere periode of even op en neer voor één of ander document?).

Fille: heel veel succes en plezier! Gaat goed komen!

Jooles: heel veel plezier, lekker uitrusten!

Verder lees ik hier veel over sporten en afvallen en dan moet je niet bij mij wezen. Sport doe ik niet aan en afvallen zou ik aan moeten doen (al is het maar voor een paar kilootjes) maar dat wordt ook al niks. Ben laatst wat afgevallen toen er hier een hittegolf was en ik geen hap door mn keel kreeg, maar toen deze afgelopen was ben ik weer gewoon gaan eten en jawel, weer terug op het oude gewicht.

En oja, ik heb gisteren een ticket gekocht voor een vakantie NL. Ga in december 4 weken naar NL en ben vlak voor oud&nieuw weer terug hier! Heb er nu al zin in...
quote:kjong schreef op 01 september 2009 @ 00:11:

Ine, ik heb tijd zat. Ik kan je hele huis tot in het kleinste stofnestje achter het zesde schrootje bekritiseren.

(So be afraid, be very afraid.)

Er wordt gekookt. Ën ook afgewassen (gelijk), waar ik dan weer heel vrouwelijke hoge kreetjes van sla en wat handenklapperig heen en weer huppel van verbazing ,geluk en waardering.

Ik kon gewoon vandaag een heel gesprek van minimaal een uur aan met Kjongen, inclusief een compleet huiswerkoverhoring, omdat de damesdraak aan papa's been in de keuken hing, en daarna zomaar ineens zonder mijn inmenging gepoetst en gewassen op bed scheen te liggen.

Kindkindkind wat een verademing!

Ik ga er zelf van stralen hier.,

Stralen op Hanoi Airport
Kjong, het klinkt echt heerlijk! Geniet ervan! Balen dat hij terug moet, voor hoe lang?

Fille, ben rijkelijk laat.. je bent natuurlijk allang en breed daar, maar toch: veel plezier en succes! Twijfels-voor-vertrek zijn heel normaal, zou me denk ik juist zorgen gaan maken als je die niet had. Geniet ervan, en "leer ze"!

Over leren gesproken, heb er vandaag mijn eerste werkdag opzitten, en t was leuk! Wat ik eigenlijk al wel wist van stage, maar toch.. Vanochtend best wel kriebels in mijn buik, totaal onnodig natuurlijk. We zijn met zo'n 15 (19 incl stagiaires) nieuwelingen gestart vandaag, erg leuke en ook diverse groep mensen.. Nu dus poging aan het doen die stortvloed aan info van vandaag te verwerken, want ondanks dat ik van stage al wel eea wist is er véél nieuws verteld. En nog t aller-aller-aller-leukste van vandaag (buiten de kantoor-speurtocht, die t ook erg goed deed, we leken wel halve kleuters/brugwuppen) is toch wel die hele hele lieve auto die vanmiddag op me stond te wachten.. Uit de parkeergarage komen was nog een hele opgave, maar nu staat ie veilig voor de deur, "mijn" lichtblauwe corsa. Vind het gewoon jammer dat ik pas verhuisd ben en nu zo dichtbij woon..

Sow, ik heb weer genoeg blij gedaan hier. Ga mezelf nu schop onder kont geven om te gaan hardlopen en zo de buurt te verkennen.. Of zal ik tocht tv gaan kijken en niks meer doen vanav..
Even ego in de AK. Over werk. Prepare to be shocked.
Spees, wat leuk, je hebt me echt opgevrolijkt met je post!!! Wat goed dat het allemaal zo leuk was!!! Is die auto een leasebak?? Ik moest wel lachen om je commentaar van dat het jammer is dat je nu zo dichtbij woont.

En jammer natuurlijk dat je vriend zo ver weg gaat want naar Singapore met de auto is wel andere koek. Naar Duitsland daarentegen.... (zei ik verlangend, ik heb nooit verder gereden dan Keulen maar okee ik ging 160 en voelde me de bom).
Fille ten eerste, welkom in Berlijn Zoals gewoonlijk te laat om dag te zeggen. Tuurlijk is het nu spannend, maar over 2 dagen ben je dat vast allemaal weer vergeten en is het gewoon leuk. Heb je nog een cursus gevonden die je wilt gaan doen? En hoe is het eigenlijk met berliner? Of is dat een onderwerp waar gewoon niet over gesproken moet worden?

Kjong, ik wil meer verhalen! Is het ook vreemd dat hij er nu opeens is? Of was het vanaf de eerste minuut gewoon doodnormaal? En waarom moet hij nu weer terug? Hadden ze dat niet wat eerder kunnen vertellen, moet je weer een ticket kopen. Stom gedoe. Ieder geval mag hij nu gewoon terug komen, dat is altijd een fijner gevoel als hij dan weg gaat.

Ine, ik snap je afval frustratie, en vooral de blijdschap dat er toch 3 kilo af is!! Ik moet ook echt minimaal wel zo´n 10 15 kilo afvallen. Maar ik hou te erg van lekker eten, en heb een te grote afkeer van sport. Ga liever naar de kroeg, haha. Met die mentaliteit kom ik er niet, maar ja. Zo erg vind ik het ook weer niet. Ben nu ruim 2 weken fanatiek aan het sporten en gezond eten. En het enige waar ik afval is waar het niet moet!! Of liever gezegd, wat ik niet wil. Mijn best assets zijn toch wel kont en tieten, laat dat nou echt het eerste zijn wat eraf gaat. Kom op zeg, zoveel tiet is er al niet. Die buik die blijft lekker zitten, en die armen. Heb het daardoor alweer helemaal gehad. Vind het knap dat je dagelijks gaat lopen. Doe je dan ook elke keer een andere route? Of steeds het zelfde paadje? Nog een paar maanden, dan kan je skieen of snowboarden, nog leuker dan wandelen. Wel jammer dat je dan die apres ski moet laten voor wat het is, haha!

Zag trouwens op facebook dat je zoon jarig is! Van harte gefeliciteerd! Hoe oud wordt hij?

Nemo, als je dit leest ben je weer lekker in Nederland! En dan nog maar een kleine twee weekjes voor je naar school moet. Spannend! Las je weblog, wat een drama groep, haha. Dacht meteen bij sommige beschrijvingen, dat moet dezelfde zeikerd zijn als ik in mijn groep heb gehad, haha. Waarom gaan sommige mensen op vakantie denk ik soms echt? Die gaan alleen maar zeiken. Maar nu ben je er voorlopig vanaf. Nu alleen nog de mensen in het hotel Hoe is het trouwens met je date? Nog steeds 3 of is er nog wat bij gekomen?

Wat leuk spees, een eigen auto! Zou als ik jou was weer verhuizen, kan je lekker rijden elke dag :p

Cadi, wanneer komt jou man deze kant op? Zijn alle papieren binnen? Kan je dubbeldaten met kjong:)

Marg ik heb in de AK gereageerd. Stelletje eikels

Wat zal ik nog eens vertellen over de liefde, het gaat niet zo goed, haha. En heel stom, maar ik vind het eigenlijk wel prima. Het blijkt dus dat hij wel een vriendin heeft. De eikel. Ze zit wel ver weg en hij heeft er al bijna 2 jaar niet gezien, maar toch! Had ie wel even kunnen vertellen. Daar was ik dus beetje van over de zeik, dat vond hij dan weer onzin want hij zag der toch niet. Tja, dat is ook wel zo, maar toch. Ik doe graag moeilijk Ik weet dus even niet hoe en wat nu. Als ik heel eerlijk ben vind ik het ook wel prima als het weer over is. Hij is echt super leuk, en het is altijd gezellig, etc, maar ik ben denk ik niet zo van de relaties, haha. Ga ik een avond stappen, krijg ik die avond meteen 10 smsjes of het leuk is, met wie ik er ben, wat we drinken etc. No mammmmm, daar heb ik toch helemaal geen zin in. Dus ga ik ook meteen terug smsen dat ik met 5 hele knappe mannen ben, en we naar een verlaten strand zijn gegaan omdat het zo druk was, haha. Dat vindt hij dan weer iet leuk. Echt zo kinderachtig, dus eigenlijk is het wel klaar voor nu. Misschien over een paar maanden, jaren, whatever, want hij is echt heel erg leuk, en zou bijna de ideale man zijn, maar ben er nu gewoon niet aan toe. Dus ik ga maar weer in de scharrel mode, dat bevalt altijd goed!
Kreeg net de slappe lach van mijn lunch In het kader van ´gezond´ had ik iets nieuws gekocht. Bij de naam had ik al moeten denken, dit klinkt te ´Germina lunch´. Dat klinkt al niet lekker. Maar het zat in een leuk zwart bakje met groene stipjes en dan ben ik al snel om. Maar kom op zeg, het leek wel een klein tuintje in een bakje. Allemaal van die vrolijke groene soya tuinkers achtige plantjes. Het het maar in een bloempotje gestopt. En zit nu lekker aan een bagel met roomkaas.
Zo Rianne, jij luncht dus als ik mijn diner van Kman inclusief de schone afwas ver voorbij ben.

Goed van je dat je weet waar je staat! En je hebt er in elk geval een ballonvaart uitgesleept. Ga je nog wel zaken doen met hem?

Ik heb een zieke dochter. En een hangerige Kjongen.

En vamorgen kon ik gewoon toedeloe en tot vanavond roepen, terwijl ik de deru dicht trok.
Vervelend die hangerige kinderen kjong. Wel fijn dat Kman zich daar nu de hele dag mee bezig kan houden. Wat een rust moet je dat geven!
Ja, ik ben aangekomen. Vraag niet hoe, ik had echt teveel spullen mee, maar goed ik ben er. Huis is leuk en mooi en in leuke buurt. Heb tot nu toe veel geslapen, gelezen en wat gelopen. Moet van mezelf even uitrusten enzo. Ik wist dat de laatste dagen koud watervrees was. Ik weet ook dat vorige keren buitenland hetzelfde gingen, maar het blijft vervelend. En ik dacht altijd dat ik beter zou worden in afscheid nemen, maar ik word er alleen maar slechter in.

Kjong, wat heerlijk dat je de deur zo achter je dicht kan trekken.

Euh, ik weet niet meer zo goed waar ik op kan en moet reageren. Ik heb enorm lang geslapen, niks gedaan en ben nu alweer bekaf. Dus ik ga straks lekker badderen en vroeg naar bed.

Ohja, directora, wat een lul dat hij een vriendin heeft. Al had hij haar zestig jaar niet gezien!

Spees, wat heerlijk die auto. Omweg van en naar werk maken?

Isiss, hoe gaat het met R. en de ramadan?

Cadi, jij al arriveer-nieuws?

Marg, ik vind je nieuws mooi stom maar dat vertel ik al per msn dus dat lijkt me overbodig om dat hier nog eens te doen.
Rp, wat een eikel zeg. Idd, al had ie er al 60 jaar niet gezien. En de zaken? Ken je jezelf zo goed of is dat meer zelf bescherming?

Fille, ik vind je wel een stoer wijf hoor. Je bent de laatste dagen natuurlijk druk druk druk geweest en dat komt er nu natuurlijk uit. Geniet even lekker van je rust. Berliner nog gezien? Hoe gaat het daarmee of laat je dat lekker van de tijd afhangen?

Kjong, heerlijk die snotaapjes. Jongste hier ook, die loopt ook met 'n hoofd vol snot.

Nog geen datum, schijnbaar nog geen brief. Zou vandaag even bellen maar voordat ik goed en wel op m'n gat zat was het alweer 21.00 uur en tsja, dan ligt hij alweer te slapen.

Nemo, jij komt toch ook bijna alweer thuis??

Spees, heb jij wel eens verteld wat je nu doet? Behalve in dat lichtblauwe autootje rondtuffen

Ine, wat passen we toch leuk bij elkaar. Heb nog steeds niet gekeken wat het nou kost om op te sturen. Oh ja, kaartje van de foto's heb ik gevonden. Stuur jij de rest van de foto's nog eens op? En hoeveel kilo is het nu?

LM. hoe is het nu met je baan? Ga je er echt uitvliegen als je contract afloopt? Oh man, ik zou dat dus echt niet kunnen, werken met zo'n vrouw.

Hier z'n gangetje, datum nog steeds niet bekend maar uiteraard laat ik dat weten. Denk dat hij nog 'n week of 2 nodig heeft in Irak en dan richting huis gaat. Er is in ieder geval wel iemand die post opvangt voor hem zolang hij niet thuis is dus we wachten even af. Het heeft ook geen haast, welnee. Die paar weken kunnen er ook nog wel bij haha.
TR/RP: eikel zeg! Wat denkt ie wel niet! Next!

Fieje, irritant die koudwatervrees. Vind 't wel stoer dat je 'gewoon' besluit om te gaan en 't ook gewoon maar even doet. In ieder geval fijn dat 't huis en de buurt leuk zijn, dat scheelt al de helft.

Kjong, klinkt heerlijk zo'n zorgende man thuis. Lekker potje gekookt als je thuis komt, zo relaxed.

En hoezo moet Kman terug? Voor 'n papier ofzo?

Fieje: R. en ramadan gaan goed. Ik vind zelf veel beter dan de twee eerdere keren dat ik 't meemaakte. 't Scheelt voor hemzelf denk ik 'n heel stuk dat ie 's nachts werkt, 't is geen lange dag zonder eten voor 'm. En ik vind R. veel relaxter dan de twee vorige keren, maar dan kan ook aan mij/onze samenwoon-zonder-tegelijk-samen-te-wonen-situatie liggen. We slapen bijna nooit samen dus hij kan ook niet verleid worden tot 'foute' dingen (kan 't effe niet anders omschrijven) op momenten dat 't niet hoort. Dus ik kan me daar ook niet klote onder voelen want ik lig gewoon alleen in bed. De ochtend-fijne-dag-zoen die ik vorige twee jaren heel debiel vond op m'n wang i.p.v. op m'n mond is er ook niet meer want ik ben meestal al weg voor R. thuis komt.

Goedkope tickets, en ik moet overuren opmaken, we gaan waarschijnlijk eind november of begin december even naar Marokko. In dezelfde constructie als de vorige keer: R. eerst en de prinses daarna. Met vriendin waarschijnlijk, dus heb er dubbel zin in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven