Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@ Char: sterkte!

@Sam: tja die zwanen he! Moet je vanaf nu iedere dag naar school? Dat heb ik even niet zo goed meegekregen.

@Frizzel: volgens mij heb jij een prima eerste werkdag gehad! Fijn!

@Kym: kan me voorstellen dat het allemaal lastig is met WS en MB. Ik zou willen dat er iets zinnigs over zeggen kon, maar ik zou niet weten wat...

@Boempje: ik begrijp je verhaal niet echt, ligt niet aan jou overigens. Begrijp wel dat je in een lastige positie zit op het moment. Moeilijk!

Mijn dag was oke. Vandaag weer gewerkt en er ligt weer een aardige stapel werk op mijn buro. Druk druk druk dus, maar ja wie niet?
Maar Chardonnay, als we relaties aangaan en behouden met alle mensen die we zo lief vinden, dan kun je de halve wereld wel trouwen. Er moet meer zijn dan dat, dat weet jij ook. En daarom noem ik het dapper, omdat je voor je eigen en zijn geluk kiest.
Hoi Sneezeweasel! Nee hoor, ik hoef niet elke dag naar school. Gelukkig niet. Eind oktober ga ik twee / drie dagen stage lopen op een school en dat lijkt mij veel leuker. Druk druk druk, hm? Kijk je uit dat je je zelf niet voorbij loopt. Ben je weer helemaal gezond nu?

Char, sterkte gewenst. Liefdesverdriet sucks en vooral als het zo goed heeft aangevoeld.

Kym, jawel hoor. Dat heb ik wel gelezen. Dat was dus MB. Dat smsje, probeer het te beschouwen als een lichtpuntje. Dat hij aan je denkt.
I am Spaaartaaacus.
Dank je wel Kym. Je hebt ook helemaal gelijk.

(maar het blijft moeilijk boehoehoe)

Maar aangezien dit het relativeer topic is: ik heb wel mijn 1.80 brede bed vanavond voor mezelf. Jippie Oh, en ik mag me legitiem ziekmelden een dagje, wat weer inhoudt dat ik niet op tijd naar bed hoef vanavond.

Wat is een relatie verbreken toch mooi
Leuk trouwens wel toch Sam, een nieuwe uitdaging aangaan; stage lopen op een school, leerzaam! Hopelijk vind je het er leuk!

En oh, geen idee wat en hoe ik dan op dat kersttopic heb gepost, maar dat ben ik dan even vergeten.

Maar dat was dus het verhaal.
quote:Chardonnay schreef op 01 september 2009 @ 21:52:

He bah Madhe, nou moet ik weer huilen.

Maar dat is goed. Heb nu lekker een rood wijntje, pure chocola, en het vivaforum. Ik kom er wel Dat mag hier ook hoor. *geeft nog meer chocolade*. Oh, morgen moet je van die mininegerzoenen kopen. Díe werken helemaal verbazingwekkend goed!
quote:Chardonnay schreef op 01 september 2009 @ 22:06:

Dank je wel Kym. Je hebt ook helemaal gelijk.

(maar het blijft moeilijk boehoehoe)

Maar aangezien dit het relativeer topic is: ik heb wel mijn 1.80 brede bed vanavond voor mezelf. Jippie Oh, en ik mag me legitiem ziekmelden een dagje, wat weer inhoudt dat ik niet op tijd naar bed hoef vanavond.

Wat is een relatie verbreken toch mooi Diagonaal slapen Char, alles optimaal benutten! You go girl. En inderdaad een avond flink doorhalen nu, en morgen uitslapen. Wakker worden wanneer je wakker wordt, hoofd onder de koude kraan (dat moet dan, tegen rode opgezwollen ogen) en hé, ga shoppen joh.
quote:Madhe schreef op 01 september 2009 @ 22:07:

[...]

Dat mag hier ook hoor. *geeft nog meer chocolade*. Oh, morgen moet je van die mininegerzoenen kopen. Díe werken helemaal verbazingwekkend goed!*Noteert negerliliputter scoren*
quote:Madhe schreef op 01 september 2009 @ 22:10:

[...]

Diagonaal slapen Char, alles optimaal benutten! You go girl. En inderdaad een avond flink doorhalen nu, en morgen uitslapen. Wakker worden wanneer je wakker wordt, hoofd onder de koude kraan (dat moet dan, tegen rode opgezwollen ogen) en hé, ga shoppen joh.Shoppen heb ik geen zin in. Gelukkig kan ik wel naar mijn bijrijdpaard en daar lekker de hele dag mee knuffelen, wassen en rijden. Dat maakt me blij. Heb ik vanavond ook gedaan en hij was zo lief voor me. Voelen ze toch aan. Mijn poes (neehee, het diertje bedoel ik ) is ook al zo lief. Al vond Poes mijn vriend (ex) leuker.
Sam: leuk stage lopen! Ja ik heb vandaag erg rustig aan gedaan en dat doe ik de rest van de week ook nog wel. Ga mezelf niet voorbij hollen, doe mijn best and that's it! Voel me wel weer goed, maar heb nog wel een verkoudheid.

Dus mijn laptopje gaat zometeen weer uit, en dan lekker mijn bed in. Nog even een stukje lezen in een boek over Zuid Afrika en dan lekker slapen!
Prima plan. Slapen en dromen over verre oorden. Dat doe je maar goed.

Welterusten, Sneezeweasel.
I am Spaaartaaacus.
@chardonnay... Hee wat naar voor je joh! dat je relatie over is!

Vind wel knap dat je de stap hebt durven nemen ondanks dat hij een lieverd is.. zoals je zelf althans zegt..

Mag ik vragen waarom het uit is??

Of heb je er een ander topic over geopend??

je krijgt in iedergeval even een dikke knuf van mij.. denk wel dat je die kan gebruiken!
Char.. nu heb je geen concurrentie meer bij je poes. Dus dadelijk vindt ie jou het leukst. Weer wat om om te lachen toch!

En als jij blij wordt van paardrijden, dan is het heel slim van je om dat te doen. Fijn dat dat kan toch.
anoniem_69734 wijzigde dit bericht op 01-09-2009 22:20
Reden: concurrentie is met 2 r-en. Dat weet zelfs een kip nog wel
% gewijzigd
Dag liefjes...

Ik ben er weer!

6 liter zweet minder, maar men wat ben ik gelukkig!

Ik word altijd zo ontzettend blij van trainen!!!

En.............ik mag Les Mills mensen gaan opleiden

Tenminste over een tijdje

Nu mag ik alleen lesgeven aan leerlingen maar straks mag ik instructeurs gaan opleiden (en stiekum vind ik dat echt onwijs stoer!!!!)

Lieve Char...je weet dat je me altijd mag bellen hè (gooi zo voor de zekerheid mijn nummer wel even door)

Madhe,wat een briljante tip!

Mini negerzoenen.....die moet ik onthouden!!!

Frizz, je zit weer helemaal op je plek hoor ik.

Sam, ik word gewoon weer blij van je berichtjes

Dat je gelukkig kan worden van een stukje lopen

Fijn is dat hè?

Kym, ik zat me al af te vragen of je alweer wat van MB gehoord had.

Ja dus....meis je kan het voor jezelf blijven ontkennen maar je bent gewoon stapeldol tot in het puntje van je tenen verliefd op die man...

Wat schreef hij eigenlijk?

(hoopt iets mega ontzettend liefs)

en nu.......douchen!

Want ik denk dat jullie me on line kunnen ruiken hihih
Ik heb de relatie verbroken om een aantal redenen. Maar het belangrijkste is dat ik de passie mis. Ik hou van hem, met heel mijn hart, maar niet passioneel. Moeilijk uit te leggen, ook naar hem toe.

We schelen ruim 8 jaar in leeftijd (hij is jonger dan ik) maar ook in ervaring, intelligentie etc. Onze relatie is gewoon niet gelijkwaardig. En dat werkt voor mij dus niet.

Ik heb hiervoor altijd hele ingewikkelde nare relaties gehad. Hij is mijn eerste echte leuke relatie, en dat maakt het zo moeilijk. We passen gewoon niet bij elkaar. De afstand is te groot, maar er heeft nog nooit iemand zoveel van mij gehouden als hij. En dan is het heel naar diegene te vertellen dat het over is.
@ kymm...

Ja.. voor mij voelt het ook niet helemaal zuiver hoor..

Er zijn al zoveel dingen gebeurt.. waar ik mijn hele grote vraagtekens bij heb staan..

Maarja.. het is veel grijsgebied...

Wat voelt er vooral onzuiver aan deze situatie voor jou aan kymm??

Lijkt me trouwens verwarrend dat je verschillende gevoelens hebt ervaren vanavond! kan me althans voorstellen na zo'n smsje van iemand die je toch heel dierbaar is..

Ik ken het verhaal over MB niet... heb daarnet wel gelezen dat jullie samen waren vlak voor je vertrek...

Moeilijk hoor ...

Ik hoop wel dat het verder een beetje oke met het je gaat..

Kan me voorstellen dat je een beetje in een emotionele achtbaan zit nu, met alle nare gevoelens over alle nare berichten die je gekregen hebt, en daarnaast die verschillende liefdes gevoelens...

Wees maar niet te streng voor jezelf op het moment..

In iedergeval even een virituele knuff van moi voor jou!!
Char: wat een moeilijke, dappere beslissing

*haalt nog een wijntje en laat het bad vast vollopen*

Lieve dames, het spijt me dat ik niet meer met jullie mee kan schrijven op jullie fantastische relatie-veer-pijlertje. Ik heb een drukke baan en ga vrijdag solliciteren en daarvoor moet ik een hoop lezen en voorbereiden, dus daarom moet ik jullie beetje links laten liggen.

Want als je eenmaal een béétje begint te relativeren, ben je zo weer twee uur verder

* doet extra bubbels in het bad voor Char*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
@ sneeze!!

Hee! ja is heel begrijpelijk hoor! dat je mijn situatie niet begrijpt ! ligt niet aan jou! ik heb mijn situatie gedeeltelijk verteld in een ander topic.. maar daar ook weer dingen verwijdert i.v.m herkenbaarheid

Het gaat er in iedergeval om. dat ik verliefd ben op iemand.. waar ik een soort van mee samenwerk.. Niet in het bedrijfsleven.. maar op een andere manier..

En zij weet van mijn gevoelens.. maar ze handelt niet helemaal zoals ze zou moeten doen.. zij heeft gezegd niets voor mij te voelen.. pas drie weken later nadat ik over mijn gevoelens had verteld..

In iedergeval... ze zegt geen gevoelens te hebben maar handelt er niet naar..

En ik hoor me helemaal niet met haar gedrag bezig te houden in de situatie waarin ik zit.. maar vooral met mezelf bezig te zijn..

Moet haar alleen vaak confronteren met haar gedrag naar mij toe.. omdat ze zich gewoon niet naar behoren en naar haar positie gedraagt..

nouja wellicht nog steeds een vaag verhaal..

hoop dat je misschien iets wijzer bent geworden.

verder heb ik nog maar drie maanden met haar te maken en dat ben ik klaar daar. dus nog even drie maanden doorbijten:)
Ik vind jullie wel allemaal onwijs lief en grappig en ik leer ontzettend van jullie! Topwijven zijn jullie, echt! (Maar dat vind ik zo'n verschrikkelijk woord...)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
even ter ver duidelijking.. t is niet dat ze me betast of dat we intiem zijn... dat gelukkig niet..
quote:EvyBlissy schreef op 01 september 2009 @ 22:27:

Char: wat een moeilijke, dappere beslissing

*haalt nog een wijntje en laat het bad vast vollopen*

Lieve dames, het spijt me dat ik niet meer met jullie mee kan schrijven op jullie fantastische relatie-veer-pijlertje. Ik heb een drukke baan en ga vrijdag solliciteren en daarvoor moet ik een hoop lezen en voorbereiden, dus daarom moet ik jullie beetje links laten liggen.

Want als je eenmaal een béétje begint te relativeren, ben je zo weer twee uur verder

* doet extra bubbels in het bad voor Char*Dank je wel EvyBlissy, die bubbels in mijn douche doen me goed
Hey char!!

Ik begrijp het!.. althans kan me voorstellen wat je bedoelt.

"sometimes love just aint enough"

En dan kan je nog zoveel van iemand houden... wanneer de passie er niet is... mis je toch een gedeelte.. en als het missen van dat gedeelte jou niet gelukkig maakt heb je de juiste keuze gemaakt..

*boemen geeft chardonnay heel veel chocolade welke smaak char???*
Puur graag Bloemen. 70 % het liefst
EBtje, heel veel succes met solliciteren!

Kom je nog wel even vertellen of je de baan hebt?

Enne....vinnu ook leuk,lief grappig enz enz

*krijgt wel een beetje het heen en weer van het continue veren in ieders kont te steken,....bij mij gaan ze trouwens ook goed jeuken!*

Zo en douchen is lekker zeg!

Frizz, jij vroeg toch om een mannen update?

Is er niet

Sneu hè...

RM ligt ziek op bed...komt van de week wel weer (of niet hihihi)
Het liefst zou ik hem nu bellen en zeggen 'Kom terug'. Maar dat is natuurlijk stom. Bah, voel me zo'n sukkel nu. Altijd zo'n grote bek hier op het forum, en nu ben ik zo'n sucker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven