Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Shit,shit,shit....vanmorgen helemaal vergeten Frizz een geweldige eerste werkdag te wensen....

Frizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....heb het leuk vandaag!

Kym, al nieuws uit Holland?

Oja, hand valt reuze mee hoor, alleen is het in de keuken na 3x dweilen nog glad merkte ik net.

Nu weer snel terug naar de praktijk....heb een afspraak

Tot later meisjes
SD, ga jij eens werken
Goedemiddag, ben al een tijd op hoor. Wel heerlijk uitgeslapen tot half 10. Had ik verdiend vond ik zelf.

Ik wilde naar de stad vanmiddag maar het wordt slecht weer. Mijn haar zit vandaag namelijk goed. Normaal niet zo snel en met de drukte afgelopen tijd al helemaal niet. Ik geef er normaal ook niet zoveel om, maar ik zie dat ik er minder moe uit begin te zien, en dan nog een good-hairday.. tja.. dan wil ik daar even van genieten zonder plensbui eroverheen.

Dus beperk ik me maar tot het winkelcentrum om de hoek, ben ik er toch even uit. En verder rommel ik tussen het posten door wat in huis. Wassen, wassen, wassen en spelen met het konijn. Eigenlijk wil ik naar een groter winkelcentrum dat net ietsje verder weg ligt, maar ik voorspel een flinke verdwaling en met regen heb ik daar niet zoveel zin in. Heerlijk zeg, de boel ontdekken. Nu nog doen!
Oooh Frizz, hoe is je eerste werkdag???? Ook vergeten. Wat dom.
Ja Kym, ik vind het ook niet handig dat mijn zusje nog werkt.

Maar de harde buiken zijn pas zondag begonnen, en ik vind dat zij ZELF die beslissing moet nemen.

Als wij op haar inpraten raakt ze alleen maar in de war.

Mijn zusje is geen makkelijk type.

Maar inderdaad, je kan je maar beter concentreren op je werk, als je dat lukt.

Blijven sippen heeft geen zin, maar geef jezelf ook de ruimte om af en toe aan je gevoel toe te geven hoor.

Werk is relaxt hier, alleen heb iets heel ergs ontdekt:

De Viva-site werkt heeeeeel langzaam hier.

Zo blijf je lekker bezig Sum, met dat gedweil...

Geniet je lekker van je nieuwe huisje Madhe?

Zo klinkt het wel!
Hé Ladies,

Wat is iedereen rustig. Nouja na zoveel forummen (en dan was ik nog niet eens de actiefste) heb ik nu ook wel wat meer behoefte om me ook te concentreren op andere dingen.

Maar goed even een update. De date aankomende donderdag staat vast. Heb besloten om lekker casual gekleed te gaan (had van het weekend al een leuk jurkje gezien, die ga ik morgen halen en dan kan het donderdag ingewijd worden ). Het door hem gekozen restaurant is niet helemaal mijn smaak, maar zoals eerder gezegd verandering van spijs doet eten . En verder, ach ik maak gewoon iets leuks van. Ik merk dat ik geen vlinders in mijn buik heb en dat hoeft ook niet. Nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk.

Hoest je eerste dag Frizzebizz?

En Sneez hoest jouw dag na zo lang ziek te zijn geweest?

Sam, sms-man al gesproken om de liefde opnieuw op te laten laaien?
Hi Frizz, wat een ramp van Viva op je werk!

Oh en Pom, leuk toch, zo'n spontane date. Nieuwe mensen leren kennen kan nooit kwaad.

Ik ben echt bekaf. Doodmoe. Beetje raar.

Kap zo met werken en dan een date met WS. Wat ook raar is: als ik aan 'm denk, denk ik: ik grijp 'm direct zodra ik 'm zie. Maar als ik 'm dan zie, dan zit er maar een beetje verlegen bij te kijken.
ladies,Sum is weer in de casa.

Nou ja even dan, want zo weer onderweg naar de sportschool

Frizz, hoe was je eerste dag?

Pom...WOW dat doe je snel, nu al een date!

Wat was er nou precies niet zo leuk aan de meneer?

Je had hem gegoogeld toch?

Kym,hoe was je dag meissie?

En Madhe, heerlijk zeg een goeie haardag!

Die zijn hier ver te zoeken MAAR zaterdag een date met de kapper
Kym, klinkt als voorzichtige kriebeltjes toch hoor met WS.

Leuk,leuk,leuk.....

Gaan jullie weer een Fantaatje drinken samen?
Sum! Wat ben je toch een sportieveling! Ben trots op je!

Nee, we gaan weer naar de kerk!
Hello Ladies!

Ik was gisteren niet op t forum te vinden..

Was zo bekaf van de afgelopen dagen..

Maar heb weer helemaal bij gelezen daarnet!

@ sum! Hoe gaat het met je hand!??

Ik vind dat je de B&J ijs wel verdient had!

Enneh lekker gerelativeerd!

@ Pom.. Wat leuk van die date! spontane ontmoetingen zijn altijd leuk, en ach.. Wat kan het kwaad.. Je krijg donderdag hopelijk een gesjellige avond .. ( hoop wel dat het eten een beetje lekker zal zijn).. Enneh dat googles.. dat doe ik trouwens ook hoor thanks voor de briljante samenvatting

@ frizzy! Hoe is je eerste dag bevallen!?? beetje relaxte sfeer?!? Inderdaad wel weer een drama dat de viva-site supersloom is daar. Misschien dat dat morgen anders is..

Ik heb het ook wel eens met mijn internet. De ene dag gaat het supergoed op t forum.. andere dag moet ik er gewoon niet aan beginnen aangezien ik dan zo gefrustreerd raak van reacties die ik schrijf, die dan spontaan van mijn scherm verdwijnen.. en van de traagheid.. Dan staat mijn reactie er eindelijk en zie ik dat er ondertussen al weer 20 andere posts staan!

En dat van je zusje! Wel goed dat je even lief voor der wilt zijn.

Tsja.. een mens kan ook niet alles aanvoelen hoor! ik vind niet dat je je schuldig hoeft te voelen.. Wel goed dat je nu weet dat ze je even meer nodg heeft. Ik hoop wel voor je zusje dat ze goed naar der eigen lichaam luisterd en niet over der grenzen heen gaat..

Watbetreft MX... Vind het dan wel weer frapant dat hij er zoveel moeite mee heeft dat iedereen achter je kont aanloopt.. *iets zegt in mij dat MX ook wel meer voelt*

Ik zou der inderdaad niet te veel rekening mee houden.. jullie zijn tenslotte niet een (getrouwd)-stel

@kymm..

Wat naar voor je! Al dat nare nieuws ik hoop dat WS straks je een beetje afleiding geeft..

Misschien wel goed dat je hem niet gelijk bespringt.. dat hoogt de spanning een beetje op, en dan is het alleen maar leuker de keer dat je je echt niet meer kan inhouden;)

@ madhe.. ik geef je groot gelijk!! genieten van een goed kapsel.. dat moet je je door geen regenbui laten afpakken..

*Boemen gaat binnenkort ook weer even naar de kapper.. wilt graag een bobline*

verders gaat het hier wel oke..

Gisteren viel eigenlijk wel mee. Het was heeeel bizar..

Naar aanleiding van wat zij geschreven had herhaalde ik mijn verwachtingen nog een keer. om duidelijk te maken dat ik het niet eens was met wat ze geschreven had.

Waar mevrouw X op antwoord " Ja natuurlijk kan ik wel aan die verwachtingen voldoen:)..... ik kan alleen niet aanvoelen wat je nodig hebt dat moet jezelf aangeven"

GOED..............

Ik geloof dat ik even niet goed werd..

Donderdag zat ze naar mijn idee nog in crisis en zei ze mij (nadat ik al 100 keer had aangegeven had wat mijn verwachtingen waren) Dat ze dat echt niet kon..

Nu gooit ze het ineens over een hele andere boeg..

misschien dat het weekend haar heeft geholpen om alles te kunnen relativeren..

Hoedan ook.. Wat zij er van vind kan me niet meer schelen.

Boemen krijgt waar ze nu recht op heeft en kan zich eindelijk weer gaan focussen op de dingen die er echt toe doen :-D
Owwwwwwwwwwww Kym, ik vind het me toch een pot romantisch

Daar zo in het kerkje....

Enne...niets sportiefs aan hoor

Gewoon te dik

Boemen, fijn dat je je er weert wat rustiger onder voelt

Blijf je nu wel bij haar of ga je toch naar een ander?
Hee Pom wat heerlijk, al die voorpret!

Krijg zowat ook zin in een date...

Die Kymmetje, gaat met haar vriendje naar de kerk en zit em suf aan te kijken als ze em ziet.

Hoe schattig...

Toch niet gek dat je moe bent?

Emoties kosten energie hoor!

Mijn eerste dag is nog niet afgelopen, we zitten nu te chillen.

Straks happie eten met z'n allen.

Tis gewoon relaxt hier, maar dat wist ik al!
Hee Boem, gaat dat echt helemaal goed komen nu denk je joh?

Niet teveel verwachten he meissie, dan raak je alleen maar weer teleurgesteld.

Fijn zeg, iedereen een goed kapsel.

Ik zag er al erg goed uit, al zeg ik het zelf.

Nou, dat internet gaat niet sneller worden hoor.

Het is altijd zo hier, just accept it.

Ach ja die MX...

Ga er niet over na denken hoor.

Hij smste gisteravond: 'Het is hier helemaal leeg, rara hoe kan dat?'

Hij stelt zich aan, vind ik.

Sum die je best in de sportschool meid.

*voelt hoe haar broek zich om haar benen spant*
Hey sum..

Nee ik ga niet naar een andere groep. Dat kan niet voor drie laatste maandjes dat ik daar nog zit.

Ik zou er wel voor kunnen kiezen om nu te stoppen.

Dat zou het alternatief zijn.

Maar dat doe ik niet. dat vind ik zonde. Ik kan die laatste drie maanden nog goed gebruiken om andere dingen voor mezelf uit te zoeken..

Ik Laat mevrouw X links liggen. En probeer me van haar (vage) signalen niks meer aan te trekken. Dat is namelijk niet waar ik daarvoor zit.. Het is me al die maanden ook gelukt..

Het enige wat mijn proces in de weg stond was dat ze niet in contact ging met mij over de situatie die tussen haar en mij speelt.

En natuurlijk maken mijn gevoelens het niet makkelijk.

Maar er zijn genoeg anderen, die ik in andere uren heb, die mij ook helpen wat betreft andere dingen die ik wil uitzoeken..

dus ga ik in aankomende weken vooral bij hun aankloppen..

En bij haar alleen voor het geen wacht echt nodig is..

Hoe is het trouwens met je hand?? Heb je nog veel pijn??

En je muur? heb je die opnieuw moeten witten??
Huh? Boemen, begrijp ik nu goed dat haar gevoelens voor jou net zo zijn als andersom? Ikke even nie snappen geloof ik. Vertel!

Sum. Je bent echt niet dik! Doe normaal!

En jezus Friss, je nieuwe baan klinkt chillll...maare, wat ik me nog afvroeg: waarom ben je daar ooit weggegaan eigenlijk?
Hey frizz! fijn dat je een goede dag hebt gehad :)!!

en wat ga je voor lekkers eten straks met de boel daar?

Weetje frizz..

Ik verwacht eigenlijk niet zoveel..

Ik maak mijn laatste maanden daar af..

zoals ik schreef in vorige post aan sum..

Ik ga me ook niet meer afvragen waar dat mens allemaal last van heeft..

Nu ze gezegd heeft dat ze het wel kan is het ook HAAR probleem geworden en gaat ze zelf maar uitzoeken hoe ze dat gaat doen..

Verders probeer ik vooral mijn heil te zoeken bij haar collega's en klop ik alleen nog maar bij haar aan wanneer dit echt nodig is..
Dat klinkt heel sterk Boemen, goed zo!

Goed dat je toch doorzet, hoop wel dat je de vage signalen die je krijgt goed blijft wegrelativeren.

Nee hoor, had doet geen zeer meer, alleen als ik mijn duim op de muis van mijn hand probeer te drukken, maar zeg nou zelf.....hoe vaak doe je dat nou

Na jaaaaaaaaa....niet dik.

Ben een ietsie voller dat dat ik was
Haaidebaai!!!!!

Introductiedag, pf! Ik weet nu weer waarom ik liever wil werken. Maar goed, als het dit jaar oke gaat, ben ik volgend jaar weer een Working Girl!

Het ging allemaal erg rommelig en het was voornamelijk luisteren naar de docent die het zelf allemaal ook niet meer wist, geloof ik. Ik heb meer zin in praktische onderdelen en de stage natuurlijk!

Gezellig dat BBQ. Je werkplek klinkt mij heel leuk in mijn oren (ogen)! Frizzy, je zusje zwanger, wat lief. Hoe oud is je zusje? Jonger of ouder dan jij? Is het niet een beetje confronterend voor je, zij wel jij niet? Zou ik mij zo wel geloof ik voelen als een van mijn zusjes zwanger is. Daarnaast dat ik het haar hartstikke gun, natuurlijk. Op mijn hyves zijn al mijn klasgenoten moeder / vader en of worden ouders. Verloofd, verliefd, huis gekocht. En ik. Ach, ik hou er maar over op.

Sum, sporten heerlijk. Ik zou wel willen. Ik heb alleen nu afgelopen drie dagen zoveeeeeel gelopen dat mijn spieren aanvoelen als gespannen gitaarsnaren. Da's natuurlijk niet oke dus. Rustig aan doen. Wel straks rondje wandelen rond Ijzeren Vrouw en vogeltjes brood voeren. Sport ze! Ik herinner mij hoe jij altijd zo blij terugkwam op het forum als jij gesport had.

Pompiedoe, hahahaha....ik kijk nu al uit naar je relaas van jullie volgende eetdeet.

Oh, SMS man. Is nu niet meer zo sterk aanwezig. Ik hoor niets van hem en ik laat niets van mij horen. Geen zin in. Is herhaling van vorige keer. Dus misschien is het loslatingsproces al begonnen ? Ik zal wel zien.
I am Spaaartaaacus.
@ kymm... Ehm nouja heb mijn vermoedens maar ze heeft niet gezegd dat de gevoelens wederzijds zijn..

het viel mij op dat zij nooit in contact met mij ging over de situatie die tussen haar en mij speelde.. terwijl ik juist wilde onderzoeken wat er gebeurt bij mij wanneer ik verliefd word.. aangezien ik altijd op onbereikbare vrouwen val..

daarom was ik daar gebleven.. omdat ik het juist nu mooi kon onderzoeken.. zij vermeed het altijd wanneer ik hier over begon in de groep..

Daar confronteerde ik haar mee. Ik zei : Het enige wat ik van je verwacht is dat er contact is over de situatie.. en dat ik dus kan onderzoeken. Ze zei donderdag dat ze dat niet kon .. ze kon niet aan die verwachtingen voldoen.. en als ik vroeg waarom niet zei ze: Ik kan het niet .. en dat is het..

Terwijl ze die dingen wel gewoon behoort te kunnen natuurlijk..als ze geen gevoelens heeft.. Dat heeft collega ook beaamt..

En nu zei ze gisteren dus ineens dat ze wel aan mijn verwachtingen kon voldoen... dat ze natuurlijk wel met mij kan onderzoeken.. dat ze alleen niet kan aanvoelen wat ik nodig heb en dat ik dat zelf moet aangeven...

Allemaal heel raar...

Maar ze zegt dat ze het nu gaat doen..

dus ga ik daar vanuit.. en verders laat ik der links liggen en klop ik alleen bij der aan wanneer het echt nodig is...
@ summ.. Ja.. ik vind mijn proces TE waardevol om het door haar vage signalen in de war te laten schoppen.. daar moet ik maar even sterk voor zijn..Prioriteit 1 is mijn proces.. mijn focus nu weer verleggen, en haar over drie maanden een prettig leven wensen.. met allerlei fijne bevindingen daar weg lopen en de groeten verders

tuurlijk zal het moeilijk zijn.. maar het is me het afgelopen half jaar ook gelukt om voor een groot gedeelte haar signalen weg te relativeren.. ander was et mij nooit gelukt om daar te blijven..

En anders was het ook nooit gelukt om haar op haar gedrag aan te spreken...

Dan was ik lekker op een roze wolk blijven zitten..

Maar daar.. vind ik mezelf nu net ....even te belangrijk voor
@ sam! aha ambivalente gevoelens ervaren dus vandaag!

dat soort docenten herken ik.. op een gegeven moment snappen ze het zelf ook niet meer.. of ze zijn net in het docenten wereldje begonnen.. of ze lopen tegen een burnout aan... Hopelijk had die van jou gewoon even opstartprobleempjes door het nieuwe schooljaar

*ben even naar de appie heijn ben zo weer terug!*
quote:Boemen1 schreef op 01 september 2009 @ 19:11:

Maar daar.. vind ik mezelf nu net ....even te belangrijk voor

Houden zo!

Ja, het waren opstartprobleempjes enzo. Laat maar. Ik doe lekker mijn ding.
I am Spaaartaaacus.
Sjongejonge het scrollen gaat echt traaaaaag hier.

Lastig want ik ben gewend heen en weer te scrollen voor de reacties.

Eerst maar even wat me het meest is bijgebleven.

Ja Sam, het voelt heel vreemd, mijn kleine zusje krijgt een kind.

Ik schrok me kapot toen ik het hoorde, ZO moest het niet gaan!

Of ik eerst, of wij tegelijk, maar niet zij nog voordat ik uberhaubt een serieuze relatie heb...

Het ging ook allemaal een beetje raar, want ze was al 10 weken zwanger toen ze het pas vertelde, terwijl wij ons al die tijd zorgen maakten om haar gezondheid (ze had erg veel klachten, die achteraf dus verklaarbaar waren, en ze speelde een beetje een toneelstukje).

Heb de hele avond gehuild en gelachen, verdriet en blijdschap samen.

Ze hield me daarna ook een beetje op afstand, maar dat deed ze bij iedereen. Erg lastig voor mij...

Maar het ook allemaal wel logisch dat zij eerder zwanger is, zij is al jaaaren samen met haar jeugdliefde, huis gekocht enzo.

Maar goed, nu heeft ze me blijkbaar nodig.

Ik zal er voor haar zijn, mijn lieve kleine zusje.

Ja jongens, dit is een behoorlijk relaxte superbaan.

Ik ben destijds weggegaan omdat het project waar ik voor werkte ophield, en koos voor een andere werkgever maar binnen hetzelfde stadsdeel.

Nu dus weer oude werkgever, maar ander stadsdeel.

Het is goed zo.

We gaan zo Marokkaans eten, overgrote deel doet Ramadan, en daarna BBQen.

Boempje, klinkt goed zo.

Als je maar niet helemaal ervan uitgaat dat zij zich nu hartstikke professioneel gaat opstellen.

Heeft ze eerder ook niet gedaan namelijk.

Ach ja Sam, vaak gaan die dingen wat rommelig inderdaad.

Kon me er kapot aan ergeren tijdens mijn studie.

Straks lekker concenteren op de dingen die jij het belangrijkst vindt.

Lekker, vandaag ben je een nieuwe weg ingeslagen!

Sum, waar blijven de updates over de mannen?!
Kan ik mij voorstellen. Fijn dat je er voor je kleine lieve zusje wilt zijn.

Sneezeweasel, er waren bij de Ijzeren Vrouw vier grote zwanen. Moest even aan je denken. Vergeet nooit meer dat gezegde van je dat je er best achteraan wilde sluiten.

Bismillah, Frizzy!
I am Spaaartaaacus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven