Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 1 september 2009 om 22:48
Charrieparrie....als je net je relatie verbroken hebt mag je best even flink ego posten hoor.
Want dit is vanavond gewoon nog even niet te relativeren
Wat je alleen niet moet doen is hem bellen.....
Daar raakt hij (en jij ook) alleen maar heul erg van in de war.
ben je morgen vrij of moet je werken?
Want dit is vanavond gewoon nog even niet te relativeren
Wat je alleen niet moet doen is hem bellen.....
Daar raakt hij (en jij ook) alleen maar heul erg van in de war.
ben je morgen vrij of moet je werken?
dinsdag 1 september 2009 om 22:48
Wat? Nu ben je wel wat in de war Char (dat rijmt )
Altijd een grote bek, ja, maar je handelt er ook naar.
Dat maakt je geen sucker. En dat je hem wilt bellen is heel normaal, maar dat ga je niet doen. Dat wil je namelijk niet echt. Het is vertrouwd, en dat moet je even leren loslaten. Dit, jij zonder relatie, wordt ook wel weer vertrouwd. Geloof me.
Maar vertel, hoe hard mag ik schoppen indien nodig?
Altijd een grote bek, ja, maar je handelt er ook naar.
Dat maakt je geen sucker. En dat je hem wilt bellen is heel normaal, maar dat ga je niet doen. Dat wil je namelijk niet echt. Het is vertrouwd, en dat moet je even leren loslaten. Dit, jij zonder relatie, wordt ook wel weer vertrouwd. Geloof me.
Maar vertel, hoe hard mag ik schoppen indien nodig?
dinsdag 1 september 2009 om 22:50
dinsdag 1 september 2009 om 22:58
Bij een aantal mensen komt dat alleen op verzoek. Puur omdat ik meer info heb van die mensen dan in de openingspost wordt aangegeven.
Ik merk dat er veel mensen boos op me zijn. Blijkbaar zeg ik niet wat ze willen horen. Ik denk, dat het pubers betreft, maar ik weet het niet zeker. En weet je, het boeit me niet. Je moet doen waar je goed in bent.
Ik merk dat er veel mensen boos op me zijn. Blijkbaar zeg ik niet wat ze willen horen. Ik denk, dat het pubers betreft, maar ik weet het niet zeker. En weet je, het boeit me niet. Je moet doen waar je goed in bent.
dinsdag 1 september 2009 om 22:58
Ok ok ok....speciaal om Sam een plezier te doen.
Zeg Sam,niet om het èèn of ander maar ik vind jou zo'n ongeïnteresseerde muts.
Loopt altijd maar een beetje om een stalen vrouw heen, doet iets met vogeltjes voeren en leest dan ook nog eens een boek..tsssssssssssssssss
(zo beter dan meis???)
Echt heul cool dat ik instructeurs mag gaan opleiden.
Ze kwamen het na de les vertellen....
*moest bijna huilen...want zo briljant vind ik mezelf nou ook weer niet, maar ik sta altijd compleet in katzwijm te kijken naar de opleiders van Les Mills*
Zeg Sam,niet om het èèn of ander maar ik vind jou zo'n ongeïnteresseerde muts.
Loopt altijd maar een beetje om een stalen vrouw heen, doet iets met vogeltjes voeren en leest dan ook nog eens een boek..tsssssssssssssssss
(zo beter dan meis???)
Echt heul cool dat ik instructeurs mag gaan opleiden.
Ze kwamen het na de les vertellen....
*moest bijna huilen...want zo briljant vind ik mezelf nou ook weer niet, maar ik sta altijd compleet in katzwijm te kijken naar de opleiders van Les Mills*
dinsdag 1 september 2009 om 23:05
Bodycombat he? Super hoor.
Ziet erg gelikt uit.
Dit dus, http://www.youtube.com/watch?v=hVw5s8G0Jww
Ziet erg gelikt uit.
Dit dus, http://www.youtube.com/watch?v=hVw5s8G0Jww
I am Spaaartaaacus.
dinsdag 1 september 2009 om 23:06
quote:Chardonnay schreef op 01 september 2009 @ 23:05:
Ik kreeg van Madhe haar verhuisbericht, geadresseerd aan Chardonnay de Stalkster hahahaha
maare....kreeg je die NU pas?
Kind ik zou me zorgen gaan maken hoor, ik heb hem al weken in huis.....
*ik denk toch dat ze je een beetje negeert*
Ik kreeg van Madhe haar verhuisbericht, geadresseerd aan Chardonnay de Stalkster hahahaha
maare....kreeg je die NU pas?
Kind ik zou me zorgen gaan maken hoor, ik heb hem al weken in huis.....
*ik denk toch dat ze je een beetje negeert*
dinsdag 1 september 2009 om 23:07
dinsdag 1 september 2009 om 23:07
dinsdag 1 september 2009 om 23:09
dinsdag 1 september 2009 om 23:14
Nog even een vraag over Body combat. Is het belangrijk dat je de muziek er bij hoort? Of is het een kwestie van de bewegingen in een serie onthouden en oefenen?
Ik vind het namelijk heerlijk om te dansen als ik de muziek goed kan voelen en ik kan daarin heel erg improviseren.
Die bodycombat spreekt mij ook erg aan. Zo ook Zumba ook. Maar er aan beginnen durf ik niet echt omdat ik de muziek niet kan horen.
Ik vind het namelijk heerlijk om te dansen als ik de muziek goed kan voelen en ik kan daarin heel erg improviseren.
Die bodycombat spreekt mij ook erg aan. Zo ook Zumba ook. Maar er aan beginnen durf ik niet echt omdat ik de muziek niet kan horen.
I am Spaaartaaacus.