Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thanx Es en fijn dat je zo'n leuke verjaardag had!

vond jouw logje vanmorgen ook mooi trouwens; ik heb ook steeds het gevoel dat dit jaar zo snel gaat.

bezoek aan pa was goed, vond het fijn dat ik er was. Mijn tante was er nu en bleef verder de hele dag. Mijn zus is er morgen en dan ga ik niet.

Het afscheid van mijn broer was ook goed gegaan; het is altijd erg moeilijk om te zeggen wat hij er nou van meekrijgt, maar ze hadden er wel een goed gevoel over.

ben zelf nog even naar de apotheek geweest om een bak oude medicijnen van mijn moeder in te leveren. Toevallig kende ik daar nog twee dames (heb er 13 jaar geleden stage gelopen) en dat was ook wel even prettig.

over een uurtje ga ik met Poek naar de naschoolse en zo vliegt er weer een dag voorbij.
Shitterdeshit! ik zou met Poek vanuit school naar de NSO lopen, maar ik was 'even' gaan liggen en heb me verslapen!

ik ben snel naar de NSO gelopen en daar stond ze, met de juf die de kindjes kwam halen. Ze had een handje gekregen van een jongetje uit haar klas, zó schattig!

Was duidelijk te merken dat ze moe was en ze is niet helemaal lekker, want ze moest echt huilen. nou ja, komt vast wel goed, maar ik schaamde me kapot.
Sok, gecondoleerd met het verlies van je moeder. Ik was een weekend weg vandaar niet eerder een reactie. Heel veel sterkte met de drukte van nu en de stilte van straks.
dank je wel, Nippo! het zal wel wennen zijn, ja. belde haar toch geregeld om vanalles te vertellen, dat kan nu dus niet meer.

Esmee en Anky; dank voor jullie kaartjes!
Ik kan me dat voorstellen Sokje, dat dat straks wennen zal zijn: dat je iets wil vertellen en dat dat dan niet meer kan. En arme dappere Poek. Hoe bevalt het haar op school? Wat lief van dat handje trouwens.

Elessie, fijn dat je genoten hebt van je verjaardag!

Hoe zou het met Citronella gaan? Ik hoop zo dat ze genieten van een mooie vakantie na al dat gedoe.

Hier is werkstress enigszins verminderd door wat praktische oplossingen. Maby kon ineens een dag extra naar het kdv (voor het eerst in 4 jaar dat een aanvraag voor een extra dag gehonoreerd werd!) en ik heb dus veel kunnen doen vandaag. Nu zo nog even huis opruimen en appeltaart bakken. En dan vroeg naar bed.
'even' appeltaart bakken? en lekker he, een kind ineens extra op de creche. en wat kun je dan veel doen!
Sok, dat is wel beschamend ja Poek doet het wel goed hé? Buiten dat ze moe is dan, maar dat is niet zo gek die eerste tijd.

Hoi Nip!

Lekker Ank, dat je zo bent opgeschoten vandaag. Fijn als die druk er een beetje af is!

Ik schaamde me vandaag ook; had de kinderen in hun meest zonnige outfitje naar de gastouder gestuurd, incluis slippertjes. Toen ik naar huis reed was het 16 graden Ze hadden het niet koud gehad gelukkig.

Nu was vouwen. Heb ook al alle bedden verschoond, was erin gedaan, de kinderen naar bed gedaan en de keuken opgeruimd. Pamman is chaggie, daar heb ik niet zoveel aan. Hij pikt trouwens ook de computer in dus ik ben weer weg.
Hahaha herkenbaar Pammie. Dat ik in mijn eigen lokaal zat, naar buiten keek en het gewoon kouder zág worden. En dan ook nog geen jasje mee zeker?

Wat fijn dat werkstress enigszins verminderd is, Anky. Good for you. Begrijp ik nu dat je dan thuisblijft? Vanwege appeltaart? Of wel naar werk?

Oooch, de arme poek. Maar het zou mij ook hebben kunnen gebeuren, Sok. Maar ik begrijp dat je alsnog mee hebt gelopen?
ik heb niet meer meegelopen, maar ben nog wel even bij de NSO gebleven. maar ik mocht van mijn eigen dappere dodo redelijk snel weg.

Ik vind het niet zo gek, Pammie, dat jouw kindertjes in zomeroutfit weggingen. Ik had vanmorgen een spijkerjack aangetrokken, omdat het er zo dreigend uitzag hier en ik liep me toch te zweten. raar weer hoor.
Appeltaart(en, het zijn er 2 geworden) staan in de oven. Ze zijn voor morgen voor trakteren op werk (en ik hoop mijn cursisten om te kopen ). Heb ook nog een derde in de koelkast staan (op verzoek van A-man, die ook wou), maar die paste niet meer in de oven. Nu moe en als appeltaarten klaar zijn lekker naar bed.

Ben je weer een beetje opgeknapt Remma?
Het was hier trouwens nog erg lang vrij warm. Koelde pas rond 16 uur af (kinderen liepen ook hier in zeer zomerse outfit).
Mini had een jasje aan en er zitten altijd extra kleren in de tas. Maar ik voelde me wel schuldig.

Lekker Ank, appeltaart. En drie nog wel. Heb jij één of ander supermakkelijk recept? Ik vind 1 appeltaart al een crime.

Remma, ben je weer opgeknapt?

Sok, hoe is het met de voorbereidingen voor de begrafenis? Is alles klaar?

Ik heb geen was meer gevouwen, geen zin.

Mannie lag vanmorgen lekker tegen me aan en ik fluister in zijn haartjes dat ik van hem hou, Hij fluistert hetzelfde terug. Gaat vervolgens staan. spreidt zijn armen en zegt: 'Ik hou zoooooooooveel van jou!'. Hij gaat weer liggen, kruipt dicht tegen me aan en zegt: 'dat is wel heel veel hé mama'

Nu naar bed, ben moe. Maar meestal sta ik niet om kwart over 6 's ochtends soep te maken.

Trusten meisjes
Goedemorgen! Ik ga snel alle boterhammen/overblijfboxen enzo klaarmaken voor vandaag. Ik hoop dat iedereen een goede nacht heeft gehad en goed heeft geslapen.
hier niet heel denderend geslapen, maar ik ben nu gelukkig niet echt moe.

Wat een lieffie is die mannie, Pam! Ik snap je smeltmoment volledig.

Begrafenisvoorbereidingen zijn grotendeels klaar. Zuslief en zusnietlief hebben het meeste gedaan (bloemen, auto's, litutgie voor de kerk, stuk wat zuslief gaat voorlezen etc) de kapper is geweest voor mijn vader, net als de pedicure (zijn nagels groeiden in zijn schoenen ongeveer), zijn pak ligt klaar (en 3 reserveoverhemden, voor als hij weer koffie eroverheen morst). ik wil kijken of ik vandaag naar de kapper kan. zoniet, is het jammer.

kreeg gisteren nog een heel lief mailtje van een kennis van mijn moeder, die ze al 40 jaar kenden. ze had wat herinneringen aan mijn moeder op een rijtje gezet, zo leuk en lief!
goedemorgen btw
oja. Sokman is vandaag thuis en ik ga ook niet werken. Poek is naar school en nu hebben we Slof voor ons alleen. DAt is sinds zijn geboorte niet meer gebeurd en het jong weet niet echt wat hem overkomt.
Wat lief Sok, volgens mij zijn dat de dingen waar je het meeste troost uit haalt. Mijn broertje heeft toen een goede vriend van hem verongelukte op papier gezet wat die vriend over zijn ouders zei. De positieve dingen die hij vast niet spontaan tegen zijn ouders heeft geroepen (want puber). Ik vond dat zo mooi.

Fijn dat het allemaal klaar is, kun je vandaag een beetje voorbereiden op morgen.

Mannie is zo'n dotje. En dat weet hij ook

Ik heb al aardappelsalade gemaakt, vanavond komt oude baas bbq. Strakjes even wat boodschappen doen nog. En verder geen plannen, misschien moet ik maar wel wat bedenken gezien de baldadigheid van het grut.
quote:sokje schreef op 02 september 2009 @ 09:33:

oja. Sokman is vandaag thuis en ik ga ook niet werken. Poek is naar school en nu hebben we Slof voor ons alleen. DAt is sinds zijn geboorte niet meer gebeurd en het jong weet niet echt wat hem overkomt.Leuk is dat hé! En ze wéten ook dat het speciaal is
Anky, van harte gefeliciteerd! En hoe oud ben je geworden?

(heb het weer eens alleen over mezelf)

Gefeliciteerd met je verjaardag! hoop dat het je lukt om met de taarten de cursisten om te kopen en hoop nog meer dat het niet nodig is! en uiteraard wens ik je een fijne dag!

Van harte Anky!
Ik ben nog steeds niet opgeknapt. Vanochtend geen paracetamol gehad, en dan merk ik het echt.
dan toch maar paracetamol? was het griep? want dan kan het wel langer dan 3 dagen duren.

beterschap iig.
Dank je. Nee het is geen griep. Keelpijn, watterig/verdwaasd, beetje verhoging. Niets om thuis voor te blijven maar wel blegh.
Ik heb hetzelfde. Bluh. En ik heb ook nog eens alleen maar zeikmensen aan de lijn. Gelukkig kan ik me daar dan wel weer lekker op afreageren :-)

Van harte Ank! En doe mij maar een stukje van die lekkere appeltaart dan!

Sox, goed dat jullie even een dagje voor jezelf hebben genomen. Hang in there!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven