Laarzen te groot
woensdag 2 september 2009 om 12:19
Jawel, hoor. Eigen schuld, dikke bult. Ik MOEST en ZOU dat paar laarzen hebben. Dat ze 2 maten te groot zijn, verdrong ik snel, want ik was hopeloos verliefd.
Het zijn laarzen voor af en toe, geen laarzen waarop je de hele dag loopt, en ook geen laarzen die je erg vaak draagt. Maar ze zijn wél te groot. Er zit een fikse neus aan de laars, dus buiten het slipgevaar ben ik ook nog eens bang dat de punt omhoog gaat staan en ik een kabouter lijk.
Wie heeft er de ultieme tip? Inlegzooltjes en dikke sokken? De neus vullen met watten? De meest verstandige oplossing is natuurlijk weggeven of Marktplaats op gooien, maar ik wil ze beslist houden.
Het zijn laarzen voor af en toe, geen laarzen waarop je de hele dag loopt, en ook geen laarzen die je erg vaak draagt. Maar ze zijn wél te groot. Er zit een fikse neus aan de laars, dus buiten het slipgevaar ben ik ook nog eens bang dat de punt omhoog gaat staan en ik een kabouter lijk.
Wie heeft er de ultieme tip? Inlegzooltjes en dikke sokken? De neus vullen met watten? De meest verstandige oplossing is natuurlijk weggeven of Marktplaats op gooien, maar ik wil ze beslist houden.
.
woensdag 2 september 2009 om 12:38
2 maten? Dat is wel echt heel groot dan. Ik vrees dat je ze toch niet gaat dragen uiteindelijk (daar zou het bij mij op neerkomen in ieder geval) dus ik zeg diep ademhalen en ze op MP ofzo zetten, en op internet zoeken naar dezelfde laarzen in de goede maat. Kun je niet googlen op het merk ofzo?
En heb je geen foto? Want ben wel nieuwschierig naar deze prachtige laarzen
En heb je geen foto? Want ben wel nieuwschierig naar deze prachtige laarzen
woensdag 2 september 2009 om 12:39
woensdag 2 september 2009 om 12:44
Hahahahahaha, een foto
. Het zijn beeldschone zachtleren gouden (!!!) laarzen van Otazu. Stad en land afgezocht naar de juiste maat (ook op internet gezocht), maar ik kon ze niet meer vinden. Dus daarom 2 maten te groot gekocht, enorm stom, maar liefde schakelt het verstand uit
.
Ik ga op zoek naar dikke badstof inlegzolen, ballet-beenwarmers om dubbel te slaan en als dat nog niet voldoende helpt ga ik de neuzen vullen. En als helemaal niks helpt, zet ik de laarzen boven op de kast om ze zo te bewonderen, grijns.
Ik ga op zoek naar dikke badstof inlegzolen, ballet-beenwarmers om dubbel te slaan en als dat nog niet voldoende helpt ga ik de neuzen vullen. En als helemaal niks helpt, zet ik de laarzen boven op de kast om ze zo te bewonderen, grijns.
.
woensdag 2 september 2009 om 12:48
Ik zou er wel mee uitkijken met lopen. Ik was ooit nogal afgevallen en had zodoende ook een schoenmaat minder. Toch mijn laarzen aangedaan met dikke sokken erin. Ik merkte alleen dat minder goed voelde waar ik mijn voeten neer moest zetten. En jawel hoor, bij het traplopen stootte ik met mijn voet tegen de trede en viel zo naar beneden... Oeps... (Maar dit kan ook aan mij hebben gelegen natuurlijk. Misschien ben ik wel een enorme kluns.)
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
woensdag 2 september 2009 om 12:50
Carrera: ik gok dat ik niet eens zoveel op die laarzen ga lopen. Ik heb ze aangeschaft voor de heb (jawel, zo erg ben ik) en om ze op een feestje ofzo te dragen
. Over een paar weken geef ik een groot feest en dan wil ik er gewoon outrageous uitzien, het liefst met mijn zachtleren gouden laarzen
.
.
woensdag 2 september 2009 om 12:54