Mode & Beauty alle pijlers

Laarzen te groot

02-09-2009 12:19 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jawel, hoor. Eigen schuld, dikke bult. Ik MOEST en ZOU dat paar laarzen hebben. Dat ze 2 maten te groot zijn, verdrong ik snel, want ik was hopeloos verliefd.

Het zijn laarzen voor af en toe, geen laarzen waarop je de hele dag loopt, en ook geen laarzen die je erg vaak draagt. Maar ze zijn wél te groot. Er zit een fikse neus aan de laars, dus buiten het slipgevaar ben ik ook nog eens bang dat de punt omhoog gaat staan en ik een kabouter lijk.

Wie heeft er de ultieme tip? Inlegzooltjes en dikke sokken? De neus vullen met watten? De meest verstandige oplossing is natuurlijk weggeven of Marktplaats op gooien, maar ik wil ze beslist houden.
.
Wel sjieke laarzen trouwens.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Volgens mij zag ik ze maandag in Amsterdam..... Met een vrij hoge dunne hak?
.
Ik kom (weer eens) te laat zie ik al Ja die waren het dus die ik zag. Mooie laarzen!!
Psies, Jaz, zoiets lijkt mij wel te doen. En Lonkaa, het staat niet eens gek. Ter verdediging voer ik aan dat ze weliswaar maat 41 zijn maar kleiner vallen. Dus eigenlijk zijn ze slechts 1 maat te groot :-)).
.
quote:lindy schreef op 02 september 2009 @ 13:07:

Ze zijn wel heel bijzonder! Maar 2 maten te groot man, what were you thinking???

Als ze nou nog twee maten te klein waren geweest, had je je tenen er nog door een pitbullpup af kunnen laten knabbelen...

En what was I thinking? Ik geef toe dat ik regelmatig schoenen en laarzen voor de heb koop, en een eventuele afwijkende maat dan die van mezelf is dan geen contra-indicatie. Errug he.
.
.
.
Vind het trouwens een briljant verhaal dat je vette boots ziet en ze gewoon koopt ook al zijn ze te groot. Hulde!

(en kick-ass tegen de crisis ook nog)
M'anas, ga even naar de schoenmaker. Je kunt verschillende inplak-leg-verkleindingen scoren. Je zou biiijvoorbeeld iets in de teen kunnen stoppen, maar ook een soort van leren verdikkinkje in de hiel. Dan verklein je em aan twee kanten en loopt het iets natuurlijker.

Kick ass laarzen goed zo!
Laat ik nou maat 41 hebben
ik ook ik ook ik ook
Hahahahahaha, Myosotis en Ingmagh, in het zeeeeeeeeeeeeeeeer onwaarschijnlijke geval dat ik ze toch verkoop (maar houd je adem er niet voor in), zal ik jullie een seintje geven :-).
.
Oh nee hè? Zijn het serieus die laarzen? Ik was een paar weken terug op de Albert Cuyp en daar stond een extra stand, met spullen van Otazu vanwege zijn faillisement..ze werden daar verkocht voor nog geen 100eu! En ja, in alle maten..Slik...:-(
.
Ben bang dat ze die dag allemaal verkocht zijn, het waren inderdaad wel hele mooie laarzen. Ik zou normaal gesproken niet zo weg zijn van gouden laarzen (ordi) maar deze waren echt een uitzondering!
quote:mika65 schreef op 02 september 2009 @ 12:40:

Wie koopt er nu laarzen die 2 maten te groot zijn

Snap ik ook écht niet!

Hoe leuk ze ook zijn... dan koop je ze toch niet

Verder: het schijnt dat je voeten ook 'aankomen' als je lichaamsgewicht toeneemt. Dus als je heeeeeeeeeel veel gaat eten passen ze misschien over een tijdje.
Ik heb ineens zo'n kleinduimpje-beeld op mijn netvlies! (sorry!)
Hahahahahaha, kleinduimpje, nee hoor, zo erg is het nou ook weer niet :-).

Wiebenik: mijn schoonzus seinde me ook al in, dat de door mij zo felbegeerde laarzen verkocht werden op de Albert Cuyp, maar tegen de tijd dat zij terugging om voor mij te kijken (dezelfde dag!) waren ze al weg. Ze zijn inderdaad uitzonderlijk mooi en niet ordinair, terwijl je bij "goud leer" al snel eens achter je oren zou krabben.

Laatst verkocht Cinderella ook een hoop laarzen en schoenen van Otazu ivm faillissement, ik heb daar toen heel mooie enkellaarsjes gescoord. Maat 40, want 39 zat me te klein. Zo bedacht vind ik gouden laarzen in maat 41 nog niet eens zo gek :-))).
.
Naast het feit dat het raar is om twee maten te groot te kopen (en ik ben ook een echte schoenenliefhebber hoor) ziet dat er toch ook heel gek uit aan je voeten? Zonder dat de neuzen omhoog gaan staan lijk je dan al op Pippi Langkous. Punten opvullen loopt niet lekker. Een zooltje is de enige oplossing denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven