Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".

(*het vervolg op de Kerst-Topic)
@Frizz: Ahh tsja, ja, wat moet ik zeggen. Ronduit kut natuurlijk dat MX die dingen gezegd heeft. Kut, maar wel erg duidelijk. Kom op Frizz, het is weer een stapje, een stapje verder van hem vandaan.. maar niet leuk...

@Char: hoe is het met je, ik hoop echt dat je een beetje oké hebt kunnen slapen...

@Sum: ja, een spannende dag vandaag, in allerlei opzichten. Ik vertrek het einde van de middag trouwens..

@Boemen: ik ben erover uit: je moet er echt wat mee gaan doen. Hop, naar een leidinggevende of wat dan ook. Ik vind dit echt grenzeloos.

@Mata (hoi!): Jeetje, je klinkt haast gewoon verliefd. Verliefd op JB, wat leuk! Maar wel weer een ingewikkelde liefde dus zo te lezen. Goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt, maar voor mijn gevoel nog niet voldoende, hoor (je zit immers met nog steeds allerlei vragen).Kortom: ga het gesprek weer aan, praat erover en trek je conclusies. Denk je dat zij kan geven wat jij zou willen? Wil jij je aanpassen aan haar wensen?

X
Ola Ladies,

Ben ff druk en las al dat een paar ladies in een dip zitten en ik wil graag een hart onder de riem steken....maar, maar, maar kan nu even niet. Vanavond sta ik weer tot jullie beschikking en dan maak ik het goed.

Maar goed wat ik wel wil voorstellen, aangezien wij de 3000 berichtengrens zijn overschreden, om mee te doen aan een ludieke actie om dit te vieren.

12 september is in het Rotterdamse een actie t.b.v. borstkanker. Wellicht een leuk idee om hieraan mee te doen en zie het maar als een ontgroening;-), de manier waarop we kunnen deelnemen schept in ieder geval meteen een band .

SPELREGELS ROTTERDAMSE TIETENRACE

Met de Rotterdamse Tietenrace vragen wij op een ludieke, humorvolle maar positieve wijze aandacht voor de strijd tegen borstkanker. Hoewel met een kwinkslag, en met typische Rotterdamse Lef, willen wij dit ook op passende wijze doen. Dus, helaas voor de liefhebbers, het wordt geen ordinaire ‘blote boobies run’ of een wet-t-shirt race. Om misverstanden te voorkomen dus even de spelregels op een rijtje.

Alle spelregels en updates daarover met ingang van 1 september a.s. op:

www.donnadonna.org

http://sinparty.hyves.nl

http://clitz.hyves.nl

- Geheel naakte borsten zijn niet toegestaan. De bedoeling is dus dat alle deelnemers een BH of anderszins borstbedekking dragen. Alles mag: van je Marlies Dekkers tot aan Zeeman BH, van strak ingesnoerd korset tot aan minimizer, zolang je borsten maar bedekt blijven.

- Verder ben je vrij in je uitdossing, maar geen strings, e.d.

- Organisatie heeft het recht om aanstootgevende inschrijvingen te weigeren of anderszins mensen uit te sluiten van de race die de achterliggende boodschap van de Rotterdamse Tietenrace niet op een juiste manier uitdagen. Ludiek, maar met een mooie inborst, is het motto!

- Alle deelnemers zijn welkom, maar we hanteren wel een minimumleeftijd van 18 jaar en ouder. Bij twijfel kan de organisatie een legitmatiebewijs vragen.

- Je schrijft je in via info@donnadonna.org of tot een ... voor aanvang van de race bij het inschrijfpunt bij Restaurant Bazar (hoek Witte de Withstraat/Hartmanstraat Rotterdam). Dan ook voldoe je van tevoren je inschrijfgeld.

- De Rotterdamse Tietenrace vindt plaats tijdens Het Festival De Wereld van Witte de With. De organisatie is zo vriendelijk geweest ons event belangeloos op te nemen in hun programmering. Omdat wij momenteel nog geen idee hebben van het aantal inschrijvingen, kunnen wij op dit moment nog niet aangeven bij welk maximum aantal deelnemers wij de inschrijving moeten stoppen. Hoe sneller jij je aanmeldt, hoe sneller wij daarover duidelijkheid hebben.

Wie doet mee?
Laat me er even over nadenken pom

Maar vind het wel een strak plan!

Hoe is het verder met TM (terras meneer was het toch )??

Nog wat van hem gehoord? Morgen een date toch ?

staat die nog steeds?

@ kymm...

Tsja.. eigenlijk zou ik dat gewoon moeten doen he ??

Naar een leidinggevende..

Ik kijk aankomende week nog even aan .. vanaf maandag lijkt ze der verstand weer te hebben gevonden.. hopelijk blijft dit zo..

Ik zou in iedergeval kunnen vragen wat gebruikelijk is .. en mijn situatie kunnen voorleggen.. daarna gaat zij heeul lang op vakantie .. is ze een aantal weken weg..

heb ik iniedergeval geen last van haar

Maar thanks nogmaals!

@ char... ik hoop dat het een beetje oke met je gaat ...

*boemen gaat even wasje draaien en administratie onderhouden*
Het gaat naar omstandigheden gewoon kut hahaha. Nee echt, ik voel me waardeloos, ongelukkig, verdrietig en klote.

Maar dat hoort er nu eenmaal bij. Straks ben ik vast een vrolijk, fluitend meisje (over een paar weken ofzo).
Ik word potjandikkie al bijna 35, dat kan je geen meisje meer noemen toch?
(Bijna) niets erger dan liefdesverdriet...je doet er niets tegen, behalve 't cliche van de tijd die alle wonden heelt, enzo.

Wees vooral extra lief voor jezelf. En afleiding Char, veel afleiding!

Pom, wat jammer nou dat ik niet mee kan doen aan die actie ..

Boemen: je kunt dingen bagatelliseren (want dat doe je soms een beetje vind ik), maar zeg nou zelf: natuurlijk zal er niet 1,2,3 een oplossing komen voor die situatie.

En zij is bijgedraaid? Nou, dacht juist te lezen dat ze je alleen maar meer verwarde met haar uitspraken. Als je volop in het goede proces wilt blijven, adviseer ik je, je er niet bij neer te leggen. Onbewust zal het je bezighouden zolang je met haar te maken hebt. En heel stiekempjes komt dat jouw proces helemaal niet ten goede.
Ik kan je vertellen, mijn stiefvader is overleden (2 jaar geleden aan een hersentumor) maar het verdriet nu is misschien nog wel erger.

Ik ben lief voor mezelf. Ik mag straks mijn dure chardonnay (what's in a name ) die eigenlijk voor een luxe diner is, van mezelf open trekken. Gewoon als verwennerij. Nee, ik ga me niet verliezen in de drank. Don't worry.
*
anoniem_74559 wijzigde dit bericht op 03-09-2009 00:39
Reden: voelde toch niet zo prettig
% gewijzigd
{relativeermodus aan}

Het is helemaal geen risico dat ik een halfjaar op reis ga zonder mijn vriend. Als ik weg ben zou het zo kunnen dat we allebei herinnerd worden aan waarom we eigenlijk bij elkaar zijn en waarom we elkaar niet kwijt willen. Als ik terugkom gaat het beter dan ooit met onze relatie! Bovendien krijg ik er spijt van als ik om hem niet ga, dat gaat op een gegeven moment aan mij knagen, waardoor het om die reden misloopt tussen ons..

{relativeermodus uit}
Zhu Knap gerelativeerd
Dankje Chardonnay!
@Mata: nee, dat heeft geen meerwaarde haar alsnog te vertellen dat je met die ander hebt gezoend. Zeker als het niks voorstelde en je zeker bent van je gevoel voor JB.

Take it easy man!
[quote]Kym schreef op 02 september 2009 @ 12:21:

(Bijna) niets erger dan liefdesverdriet...je doet er niets tegen, behalve 't cliche van de tijd die alle wonden heelt, enzo.

Wees vooral extra lief voor jezelf. En afleiding Char, veel afleiding!

Pom, wat jammer nou dat ik niet mee kan doen aan die actie ..

Boemen: je kunt dingen bagatelliseren (want dat doe je soms een beetje vind ik), maar zeg nou zelf: natuurlijk zal er niet 1,2,3 een oplossing komen voor die situatie.

En zij is bijgedraaid? Nou, dacht juist te lezen dat ze je alleen maar meer verwarde met haar uitspraken. Als je volop in het goede proces wilt blijven, adviseer ik je, je er niet bij neer te leggen. Onbewust zal het je bezighouden zolang je met haar te maken hebt. En heel stiekempjes komt dat jouw proces helemaal niet ten goede.[/quote]

Eigenlijk heb je ook gelijk kymm..

Maar wat als ik een klacht indien?? wat zal er dan veranderen??

hoogstwaarschijnlijk krijgt zij op der flikker.. en moet ik alsnog helemaal stoppen. omdat ik in een goep zit is het niet zij die weg kan gaan aangezien de andere mensen uit de groep ook samen met haar werken..

En dat is nou precies wat maakt dat ik het niet doe..

Ik heb teveel opgebouwt in deze groep. Over 2 en halve maand ben ik daar klaar. en heb ik er een jaar opzitten..

Zeg ik mevrouw X gedag en wens haar een prettig leven verder.

De keuze is: Of stoppen en niet verder kunnen met mijn andere processen.. of doorgaan, met haar dealen hoe moeilijk dit ook is.

Maar als ik stop, kom ik helemaal niet verder vooruit..

Ik weet ook wel dat als ik deze stap niet onderneem er ook niet meer over mag zeuren hier.. Wil niet in de slachtofferrol kruipen.. ik heb immers zelf de keuze..

Maar die keuze is niet zo zwart wit als dat ik zou willen..

Er wegen nog meer dingen mee .. en dat maakt het zo k*t..

Overigens is dit geen excuus, want uiteindelijk heb je wel gelijk kymm..
Als jij het denkt aan te kunnen, Boemen, dan moet je dat doen. Het is immers jouw leven.

Neemt echter niet weg dat ik het grenzeloos en onprofessioneel blijf vinden allemaal en ik echt niet ga geloven dat dit je goed zal doen.
dubbel..
Petje af voor Char!

Vind dat je, ondanks je verdriet, goed kan zien dat achter de wolken het zonnetje nog steeds schijnt.

Geniet lekker van je wijntje straks (nog nog een beetje te vroeg he!).

Oh Kym, hoop voor je dat het nieuws je dan nog bereikt terwijl je 'thuis' bent.

*zit nog steeds te duimen*

Pommetje (ken je Pommetje Horlepiep?) meid, we wachten rustig op jouw relativeringen hoor.

Ik kan (weer) niks anders zeggen dan dat ik het volledig eens ben met wat Kym en Sum steeds zeggen Boem.

Heb je er al een paar keer ook prive-berichten over gestuurd.

Ondanks al je excuses die we geen excuses mogen noemen, probeer je de boel onder het tapijt te schuiven.

Je zegt: vanaf maandag lijkt ze der verstand weer te hebben gevonden.. hopelijk blijft dit zo..

Daarmee laat je zien dat je je toch afhankelijk opstelt.

Je zit te hopen, dat zegt genoeg.

Als je zelf actie onderneemt doorbreek je dat juist.

Kom je op voor jezelf.

Laat je zien dat je jezelf serieus neemt, dat je jezelf belangrijk vindt.

Wat er verder gebeurt als je actie onderneemt is naar mijn idee van ondergeschikt belang.

En ik dacht dat je maandag met die ene collega zou praten over hoe je dit kon gaan aanpakken?

Hoe staat het daarmee?

Verder ja ach MX.

Ben alweer wat relaxter.

Had mezelf weer mee laten slepen (voelde het natuurlijk de laatste dagen al, en ik werd er hier liefjes op gewezen).

Was gister in eerste instantie pissig op hem, maar neem het mezelf eigenlijk nog het meest kwalijk.

Inderdaad Kym, heb nu weer een stapje gezet.

Ben je aan het shoppen Madhe?

Ik zit op mijn werk.

Met mijn anti-scroll-scherm.
Denk trouwens dat ik me ook zo boos kan maken over jouw situatie (geldt denk ik ook voor Kym) is omdat ik me kan verplaatsen in de positie van jouw crush.

En dan zou ik hier dus heul anders mee omgaan.

Heb jou een voorbeeld gemaild Boempje, en zo hoort het ook, naar mijn idee.

Vond ik destijds ook niet leuk, maar MIJN belang is volledig onbelangrijk is die positie.

En zo dient zij ook te handelen.
Kut, telefoon vergeten. Ik ga nu naar huis.. weet niet of ik er vandaag nog ben, dag liefjes!
Ff snel tussendoor. (Ben nu helemaal heppiedepeppie) Jurkje voor date morgen is gekocht, hopelijk blijft het lekker weer want dan kan ik mijn peep toes aan. En HET GROTE NIEUWS VAN VANDAAG!!!! Mijn bezwaar voor een boete verkeersovertreding van maar liefst 120 euro is ontvankelijk en gegrond verklaard!!!!

Ach lieve Frizzy.....hele dikke van mij!!!!! Hij is niet eerlijk! Blijf ik er bij.

Hoe ziet je jurkje er uit? Pompiedoe enne je aktie klinkt mij erg leuk. Ik vind een meeting voor mij iets minder leuk omdat ik niet mee kan doen aan de communicatie maar dit in combinatie met lekker bezig zijn, ja dat zie ik wel zitten.

Later meer!

Ik wil jou, Frizzy even laten weten dat ik aan je denk en met je mee voel. Ook blij dat je het nu wat meer kan relativeren. Goed zo, meissie!
I am Spaaartaaacus.
SD, hele nacht over gedroomd. Ja. Ik wil al jaren iets doen met dansen/ vechten en sporten. Vanavond ga ik googlen naar combat in Den Bosch. Ik denk ook dat als ik de bas moet kunnen voelen het kan lukken. Vraag je instructeur zondag, dan hoor ik het wel. Thanxxx

Madhe, ja ik ben doof.
I am Spaaartaaacus.
hallooooooooo....

Jeetje nu al een een sequel bezig hey.....

Even nadenken hoor, hoop dat ik niemand vergeet.

Kym, ik zit te duimen hoor (nou nu even niet maar zo na het typen weer wel) dat je gewoon bereik hebt in de rimboe en dat ALS je nieuws krijgt dat het goed nieuws is.

Voor nu....wel graag veilig thuis komen hoor, je kan niet gemist worden.

Boemen, ik ben het ook wel eens met Frizzm, dat je een beetje struisvogelpolitiek aan het bedrijven bent.

Het maakt mij echt niet uit maar ik denk dat je jezelf gewoon heel erg te kort doet.

Mata, wat een rare opmerking, vanaf nu zoenen we met niemand anders meer...waarom moet dat zo gezegd worden vraag ik me dan af.

Frizz, hoe is het met je zusje?

Ik vind trouwens niet dat je de snel hebt gereageerd

Ik bedoel als ik een sms krijg van een vriendin waarin staart dat ze tijdens de Ramadan geen contact wil trek ik ook mijn wenkbrauw op?

Huh...wrom??

Ik ga dan ook tekst en uitleg vragen.

Madhe, aan de shop vandaag?

Lieve lieve Char, tis kut hè meis, dat gevoel

het beheerst je leven gewoon even 24 uur per dag nu.

Huilen, dikke ogen,weinig slaap, het hoort er allemaal bij.

Ik wou dat ik de pijn een beetje kon wegnemen.

Maar helaas meis, je zal er helemaal zelf doorheen moeten.

En Sam....heb al even voor je gebeld hoor

Heb er gewoon vanacht van gedroomd.

het moet in principe geen probleem zijn

Als je tot 8 kan tellen (en dat moet wel lukken denk ik) en je kan de bas horen moet je gewoon mee kunnen komen in een les.

Je zal het alleen wat zwaarder hebben met de pasjes onthouden

Want horende mensen linken bepaalde bewegingen aan de stukken muziek.

Maar.........en das wel een goeie

Ik oefen in de woonkamer ook mijn nieuwe lessen

En die doe ik ook....jawel ZONDER muziek (anders worden mijn buren gillend gek)

Denk wel dat je ff op zoek moet naar een goeie sportschool

Ik zal zondag even vragen of mijn instructeur een goeie weet bij jou in de buurt.

Oja, nou las ik ook een relativeer post over een vriend die een tijd naar het buitenland ging (weet ff niet meer wie het was sorry)

Lekker weggerelativeerd...geen speld tussen te krijgen

MAAR............voel je het ook zo, of wil je het graag zo voelen

En Pom....WOW.......hoe krijg je dat voor elkaar een boete ontvankelijk verklaren?

*schrijft gelijk mee want ik kan zo ondertussen een krantenwijk gaan nemen voor mijn boetes*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Och jee ik was Mata vergeten!

Ik snap dat ook niet zo, zo'n afspraak.

Lijkt me al helemaal niet dat je nu nog moet gaan zeggen wat je eerder hebt uitgespookt.

Wat heerlijk voor je Pom!

Hoe ziet je jurkje eruit?

Errug knap dat je die boete niet hoeft te betalen.

Heb je ze stijl achterover doen vallen met een brief?

Lief dat je zo meeleeft Sam!

Waarom vind je hem niet eerlijk?

Ik bedoelde het juist anders Sum, hij gaf aan er later over te willen praten (was namelijk met anderen ergens mee bezig) en ik had reageerde nogal gepikeerd en wilde NIKS bespreken.

Maar ja, hij is me toch ook niks verantwoord?

Tis gewoon stom van mij dat ik stiekem weer vlindertjes kreeg...

Chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar is de wijn al open?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven