Good Luck

woensdag 2 september 2009 om 21:23
Aan de wip, haha! En voor al uw subtiele verleidingstips: Amalia...
Suus, goedgekeurd, mooi! Bloeddruk nog wel binnen de alarmzone?
Star, mijn gouden tip: een flinke strandwandeling (op de terugweg begonnen de weeen)!
Jin, balen zeg. Was het oudste of jongste, met de bokkepruik?
Naatie, zow, Tobias verwart jou met een pinautomaat!
Bam, wat hebbie gekocht dan?
Morgen personeelsdag. Aan het strand, hoop maar dat ze een plan B hebben...
Suus, goedgekeurd, mooi! Bloeddruk nog wel binnen de alarmzone?
Star, mijn gouden tip: een flinke strandwandeling (op de terugweg begonnen de weeen)!
Jin, balen zeg. Was het oudste of jongste, met de bokkepruik?
Naatie, zow, Tobias verwart jou met een pinautomaat!
Bam, wat hebbie gekocht dan?
Morgen personeelsdag. Aan het strand, hoop maar dat ze een plan B hebben...
woensdag 2 september 2009 om 21:32
Hup Starman en Suusman .
Oudste uiteraard. Hij weigerde leuk mee te doen. Ik hoop heel erg op een oplevingsmomentje, ik hoop dat de fotograaf toen fanatiek foto´s geknipt heeft (van jongste en oudste samen). Verder zijn dus alle familiefoto´s mislukt. Meneer heeft gewoonweg geweigerd mee te doen. Alles ingezet, maar hij ging of achterstevoren zitten, of op een bank liggen of met zijn ogen dicht staan opf heel raar zijn mond open doen....
Oudste uiteraard. Hij weigerde leuk mee te doen. Ik hoop heel erg op een oplevingsmomentje, ik hoop dat de fotograaf toen fanatiek foto´s geknipt heeft (van jongste en oudste samen). Verder zijn dus alle familiefoto´s mislukt. Meneer heeft gewoonweg geweigerd mee te doen. Alles ingezet, maar hij ging of achterstevoren zitten, of op een bank liggen of met zijn ogen dicht staan opf heel raar zijn mond open doen....

woensdag 2 september 2009 om 21:36
Nou ik heb het net even in de groep gegooid: echt dat hij daar geen zin in heeft.... Ik vrees dat het toch weer 42 weken wordt dus, ha ha ha.
Hel, 100% kans op neerslag, dat heb ik echt nog nooit eerder gezien maar voor morgen voorspellen ze het. Regenjas en kaplaarzen aan dus maar?
Jin, lekker dan. Dat is ook echt niet leuk zeg. Hier viel de sessie van vorige week ook tegen aangezien de freule geen zin had. Nou zit er nog wel wat bij maar zo goed als de eerste keer zijn ze helaas niet. Mag je misschien nog eens terugkomen? Dat werd mij wel aangeboden?
Hel, 100% kans op neerslag, dat heb ik echt nog nooit eerder gezien maar voor morgen voorspellen ze het. Regenjas en kaplaarzen aan dus maar?
Jin, lekker dan. Dat is ook echt niet leuk zeg. Hier viel de sessie van vorige week ook tegen aangezien de freule geen zin had. Nou zit er nog wel wat bij maar zo goed als de eerste keer zijn ze helaas niet. Mag je misschien nog eens terugkomen? Dat werd mij wel aangeboden?

woensdag 2 september 2009 om 21:38
Starman is dus uitermate braaf deze zwangerschap hoor ik al wel weer. Moest ik hem bij Ceetje nog tot bepaalde handelingen dwingen, dit keer doet ie het zonder mopperen
Maar goed, vannacht wat ander soort krampen dan normaal, maar voor de rest haalt het niks uit. Herkansing dan maar vanavond
100% kans op neerslag? Die is wel heel bijzonder!
Maar goed, vannacht wat ander soort krampen dan normaal, maar voor de rest haalt het niks uit. Herkansing dan maar vanavond
100% kans op neerslag? Die is wel heel bijzonder!
woensdag 2 september 2009 om 21:41

woensdag 2 september 2009 om 21:51
quote:Jinny schreef op 02 september 2009 @ 21:47:
Ehm, wat voor vakantie? Een seksstopvakantie???
Nee ikhebeenversebabydusikblijflekkerthuisbijmijngezinnetjevakantie
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa auto!! Mijn vader ging vandaag met mijn broertje proefritje maken in Peugeotje 306 (leuk klein scheurijzer ). Belde hij vanavond dat het niks was want reed voor geen meter. Vond het wel erg jammer want had de auto gezien en vond het een leuke. Ik dus beetje op het net zoeken en een link naar mijn vader gemaild met ook wel een ok auto. Belt mijn broertje: 'Je mailt papa net, maar die papa heeft is leuker hoor'. Had die pestkop 'm dus toch gekocht, vrijdag of zaterdag krijg ik 'm
Ehm, wat voor vakantie? Een seksstopvakantie???
Nee ikhebeenversebabydusikblijflekkerthuisbijmijngezinnetjevakantie
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa auto!! Mijn vader ging vandaag met mijn broertje proefritje maken in Peugeotje 306 (leuk klein scheurijzer ). Belde hij vanavond dat het niks was want reed voor geen meter. Vond het wel erg jammer want had de auto gezien en vond het een leuke. Ik dus beetje op het net zoeken en een link naar mijn vader gemaild met ook wel een ok auto. Belt mijn broertje: 'Je mailt papa net, maar die papa heeft is leuker hoor'. Had die pestkop 'm dus toch gekocht, vrijdag of zaterdag krijg ik 'm

woensdag 2 september 2009 om 21:55
quote:Jinny schreef op 02 september 2009 @ 21:53:
Wow, geweldig!!!!!! Ehm, welke kleur? Leuke bakkies die P´s!!! Echt onwijs lief gewoon. Handig, kan je in jouw auto naar het kraamhotel .
Hoe lang heeft Starman vrij straks?
Hij wil drie weken vrij nemen, twee in ieder geval aansluitend en misschien nog een weekje weg in oktober.
Paarsblauwig, vijf deurs dus dat is best handig.
Wow, geweldig!!!!!! Ehm, welke kleur? Leuke bakkies die P´s!!! Echt onwijs lief gewoon. Handig, kan je in jouw auto naar het kraamhotel .
Hoe lang heeft Starman vrij straks?
Hij wil drie weken vrij nemen, twee in ieder geval aansluitend en misschien nog een weekje weg in oktober.
Paarsblauwig, vijf deurs dus dat is best handig.