Vandaag de dag
donderdag 3 september 2009 om 04:59
Miss ben ik wel overdreven maar vandaag onze spannendste dag .... De eerste echo..... Dan weten we of de zwangerschap echt door heeft gezet na de kleine bloeding van de 5 de week .
Ik vind het echt heel moeilijk nu om ja er bij te blijven en dan moet ik nog werken tot 2 uur . Het is onZe eerste dus ....
Ik vind het echt heel moeilijk nu om ja er bij te blijven en dan moet ik nog werken tot 2 uur . Het is onZe eerste dus ....
donderdag 3 september 2009 om 05:55
Natuurlijk is dat niet overdreven! Ik kan me van mijn eigen zwangerschappen heel goed herinneren hoe ik me voelde op de dagen van de echo's. Ik had alle keren een flinke knoop in mijn maag. Kan me voorstellen dat je, na een bloeding, extra nerveus bent. Ik hoop dat alles goed zal blijken te zijn en dat je straks kunt terugkijken op een mooie dag. Suc6 met afwachten!
donderdag 3 september 2009 om 05:59
Jeetje wat spannend! Hopelijk blijkt alles idd goed te zijn en kunnen jullie nu echt gaan genieten!
Probeer afleiding te zoeken. Hoe laat moeten jullie?
Probeer afleiding te zoeken. Hoe laat moeten jullie?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

donderdag 3 september 2009 om 10:00
Succes Daantje!
Wat voor soort bloeding was het?
Ik heb vanaf 5 weken regelmatig gebloed. Soms was het bruinig maar ook wel afgewisseld met helderrood. het leek op een menstruatie. Ik ben nu bijna 11 weken en alles lijkt nog steeds helemaal goed.
Bloedingen komen volgens mij best vaak voor in de eerste weken van je zwangerschap, het kan van alles zijn en hoeft zeker niet altijd een miskraam te betekenen.
Wat voor soort bloeding was het?
Ik heb vanaf 5 weken regelmatig gebloed. Soms was het bruinig maar ook wel afgewisseld met helderrood. het leek op een menstruatie. Ik ben nu bijna 11 weken en alles lijkt nog steeds helemaal goed.
Bloedingen komen volgens mij best vaak voor in de eerste weken van je zwangerschap, het kan van alles zijn en hoeft zeker niet altijd een miskraam te betekenen.
donderdag 3 september 2009 om 10:32
Sarah, blijkbaar slaapt hij er zelfs niet van (zie tijd v. posting).
Daan, het is ook heel spannend (heb zelf ook behoorlijk gestresst in die eerste weken), maar probeer het toch een beetje op je af te laten komen. Ik weet het, is makkelijk gezegd, maar op geen enkel forum zul je de bevestiging krijgen die je wilt hebben, nl. dat alles goed is. Steeds een nieuw topic openen helpt je echt niet.
Ik hoop van harte voor jullie dat vanmiddag alles goed blijkt. Tot die tijd kun je echt alleen afwachten.
Daan, het is ook heel spannend (heb zelf ook behoorlijk gestresst in die eerste weken), maar probeer het toch een beetje op je af te laten komen. Ik weet het, is makkelijk gezegd, maar op geen enkel forum zul je de bevestiging krijgen die je wilt hebben, nl. dat alles goed is. Steeds een nieuw topic openen helpt je echt niet.
Ik hoop van harte voor jullie dat vanmiddag alles goed blijkt. Tot die tijd kun je echt alleen afwachten.
donderdag 3 september 2009 om 10:45