Vandaag de dag

03-09-2009 04:59 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Miss ben ik wel overdreven maar vandaag onze spannendste dag .... De eerste echo..... Dan weten we of de zwangerschap echt door heeft gezet na de kleine bloeding van de 5 de week .

Ik vind het echt heel moeilijk nu om ja er bij te blijven en dan moet ik nog werken tot 2 uur . Het is onZe eerste dus ....
Natuurlijk is dat niet overdreven! Ik kan me van mijn eigen zwangerschappen heel goed herinneren hoe ik me voelde op de dagen van de echo's. Ik had alle keren een flinke knoop in mijn maag. Kan me voorstellen dat je, na een bloeding, extra nerveus bent. Ik hoop dat alles goed zal blijken te zijn en dat je straks kunt terugkijken op een mooie dag. Suc6 met afwachten!
Jeetje wat spannend! Hopelijk blijkt alles idd goed te zijn en kunnen jullie nu echt gaan genieten!

Probeer afleiding te zoeken. Hoe laat moeten jullie?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Spannend, ik zal voor je duimen!
We moeten om kwart over 4 duurt nog even dus ja nu nog werken tot 2 uur . Ja ik vind het heel spannend maar ja we wachten af . Meer kan je niet doen . Ben wel benieuwd naar het vervolg enz
Laat je hier even weten hoe het was?
Ja dat zal ik doen ...... maar zijn er nog meer mensen met ervaring van bloeding in de 5 de week . !??
Succes Daantje!!! Nee geen bloeding wel bruinverlies en alles goed gekomen! Sterkte met werken !
Succes!!!
Het is ook spannend, ook zonder bloeding.

Veel succes vanmiddag!
Nou als dat overdreven is: overdrijf dan maar lekker hoor! Succes vandaag
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Hartstikke spannend. Valt gewoon niets minder van te maken

Duim voor je!
Ja, dat vind ik echt.
Spannend Daan, hou haar hand maar goed vast!

Voor haar is het ook supereng natuurlijk.
Spannend! Succes!
Succes vandaag!!
İk snap goed dat het spannend is!

Succes!
Ben ik de enige die een beetje de kriebels krijgt van de dagelijkse Daantopics? Zal wel.

Niettemin: Succes voor Daan-vrouw, dat alles maar goed mag zijn.

Hier een bloeding gehad (bij beiden overigens) rond de 10 weken, is ook helemaal goed gekomen.
Heel spannend.. Wat duurt wachten dan lang he?! Heel veel succes!!
Succes vandaag!
Succes Daantje!

Wat voor soort bloeding was het?

Ik heb vanaf 5 weken regelmatig gebloed. Soms was het bruinig maar ook wel afgewisseld met helderrood. het leek op een menstruatie. Ik ben nu bijna 11 weken en alles lijkt nog steeds helemaal goed.

Bloedingen komen volgens mij best vaak voor in de eerste weken van je zwangerschap, het kan van alles zijn en hoeft zeker niet altijd een miskraam te betekenen.
quote:Sarah Scott schreef op 03 september 2009 @ 09:21:

Ben ik de enige die een beetje de kriebels krijgt van de dagelijkse Daantopics? Zal wel.

Goh, Sarah, je hebt me nieuwsgierig gemaakt, ik ga maar es wat rondneuzen.
Ik dacht dat Daantje een meisje was!

(niet dat dat wat uitmaakt, maar qua bloedingen-datails enzo, tja...)
Succes!
Sarah, blijkbaar slaapt hij er zelfs niet van (zie tijd v. posting).

Daan, het is ook heel spannend (heb zelf ook behoorlijk gestresst in die eerste weken), maar probeer het toch een beetje op je af te laten komen. Ik weet het, is makkelijk gezegd, maar op geen enkel forum zul je de bevestiging krijgen die je wilt hebben, nl. dat alles goed is. Steeds een nieuw topic openen helpt je echt niet.

Ik hoop van harte voor jullie dat vanmiddag alles goed blijkt. Tot die tijd kun je echt alleen afwachten.
Heel veel succes!

En ik snap hoe je je voelt. Ik heb aankomende maandag een echo. Eigenlijk had de echo ook morgen gekund, maar dat kwam niet zo goed uit. Nu baal ik natuurlijk als een stekker en had ik graag wat dingen verzet om morgen die echo al te kunnen hebben....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven