Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat hard!
Link naar oude topic, vraag aan CD
Leuk plaatje voor bovenin Bam:

Ik heb jullie weer gevonden!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind deez leuk....!

Goedemorgen
Of ik maak er een met al omze forumnamen en dan goodluck erdoorheen

zal zo even creabea doen
Hel, voor jou! Ik moest nog een aantal pagina's doorspitten met al dat geklets en had jouw berichtje gemist. Klotenieuws zeg. Beetje bijgekomen nu?

Jin, misschien heb je het al neergezet; hoe was je gesprek met de manager?

Hoe gaat het met de eczeem van je jongste?

Juud, al klaar met klussen?

Naat, hoe gaat 'ie? Al aan het voorbereiden op de verjaardag van Robin?

Mal, leef je uit zou ik zeggen

Star, goed zo, weer aan je meldplicht gedaan . Is Ceetje al ongeduldig?

Suus, slaap je nog goed of valt het tegen?

CD, gefeliciteerd!

Zat ook toevallig net te denken aan hoe het met je oudste gaat, Mal is me voor.

Gisteren bij de ha met meisje. Nog steeds uitslag op haar schaamstreek/schaamlippen, ze loopt constant te krabben. Eerst hydrocortison gekregen, leek te helpen maar na een tijd kwam het weer terug. Daarna een ander crèmpje omdat ze toch aan een schimmeltje dachten. Twee maanden gesmeerd, af en toe leek het weg maar dan kwam het in alle hevigheid weer terug. Nu een sterkere hormooncrème. Als dat niet werkt, dermatoloog. Afwachten maar weer.

Hoop niet dat ik nu het beste paard van stal vergeten ben
Ah wat een leuke! Mal: ik vind het super dat je overal de leukste plaatjes vandaar lijkt te toveren! Complimenten!

Star: oeh, wie weet... Spannend. Nou wandelen jij. Door de regen. Kan geen kwaad! Succes!!!

CD: ik sluit me aan bij de (naar mijn idee) goede woorden van Mal. SWe doen enorm ons best om mee te leven, dan is het ook fijn dat je af en toe wat gerichts van je laat horen.

Hier weer even minder. Werd vanmorgen gebeld dat mijn moeder vannacht snel werd opgenomen. Allerlei onderzoeken gehad en utieindelijk weten we gelukkig wat het lijkt te zijn. Ontstoken eileider, misschien zelfs 2. Nu dus aan anti-biotica, minstens 5 dagen in ziekenhuis en daarna zelf thuis herstellen.

In allereil dus vanmorgen opvang geregeld, ik snel weg, vriend laat op werk en ben nu weer tbuis. Kinderen zijn bij schoonouders, mag nog even rustig bijkomen. Schrikken hoor. Wel fijn dat diagnose nu gesteld is en hopelijk knapt ze snel op.
Hoi

Zo hier ben ik ook weer eens, ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik alle.... pagina's niet heb doorgelezen, ik heb van sommige dingen wat meegekregen en van andere niet.

Maar Star, nog steeds niets.... tssss, schiet nou eens op, zet de sluis open en kom op met die mooie dochter! (Hopelijk glijdt ze nu toch heel snel en soepel naar jullie armen)

Suus, jij loopt dus ook nog lekker mee in de waggelparade en nu bij Ikea. Met T beviel ik 6 uur na mijn bezoek bij Ikea...

Bridges alweer schrikken bij jullie, ik hoop toch dat er nu eens een einde komt aan jullie ZH perikelen. Met de kids wel alles goed?

Bam, Ik las het op de groep van het ZH, wel fijn dat ze nu toch heel goed gaan kijken
O Bridge, wat een schrik. Sterkte voor je moeder!!!! Wel fijn dat ze het zo snel weten wat het is.

Onze Julius die spoort echt niet. Die wil graag met 'prooidieren' rondlopen, dat is me al vaker opgevallen. Nu loopt hij steeds rond met een kwast in zijn bekje (ja, een verfkwast) ik zal wel ergens een langwerpig pluche beestje voor hem kopen, want dit ziet er ook niet uit.

En ik kom er net achter dat Jonathan druiven lekker vindt. hehe, eindelijk een aanvulling op die eeuwige bananen en aardbeien.
Gekke Julius! Vinden V en D hem al iets leuker? Hoe is Malman vandaag? En jij?

Enka: met kids alles goed hoor. Druk maar prima. Geniet wel van ze!

Vanavond ga ik met Ties de stad in. Als vriend thuis is, eet hij met Fieke. Dan gaan wij naar de stad, patatje eten en kleren voor hem kopen. Heb er echt zin in, lekker met mijn ventje shoppen!

Zijn die broeken nog in de aanbieding Mamax? Welke zijn goedkoper, Zara of We? Die vind ik beiden wel mooi geloof ik. We gaan dus naar zara, Hennes en We. Vind ik al heel wat als hij dat volhoudt!
Hij lag vanmorgen op bed te soezen tegen V aan, dus die zijn al aardig gewend. Van D krijgt hij nog wel klappen af en toe. Maar hij begint nu ook al wel terug te slaan.

Malman is nog aan het afkicken, maar heel gek, ik vond hem vanmorgen er veel frisser uitzien in zijn gezicht qua kleur. Kan dat al na 5 dagen?
Bij de WE kon je hier uit 3 modellen kiezen en dan 2 voor 29.95. Zara ben ik al lang niet meer geweest en hebben de mannen ook geen broeken van, dus geen idee hoe die zijn. Die van de WE zijn leuk, toch Amaal?

Mal, helemaal leuk het plaatje!

Wisten jullie trouwens al dat ik een kookprinses ben? Sam heeft gisteren 4 (!!!) keer van mijn lasagne opgeschept. En geen lullige beetjes hè!
Volgens mij wel. Suiker afkicken is dag of 3 vreselijk en daarna beter. Zal dan hiermee toch ook wel kunnen?
Ik had korte broeken van de Zara en die waren echt enorm leuk!

Vind van de We niets op de site dus weet niet of het nog geld, maar kijk wel.

Wat goed van de Lasagne! Super hoor!
Hij mag nog best wel suiker, maar geen cola meer
Lijkt me wel, in cola zit natuurlijk ook bergen suiker. Heeft hij er geen last van dat hij ontzettend moe is?
Zo, een goede eter die Sam. Hier is nog steeds de ordinaire ouderwetse camping macaroni met stukjes boterhamworst erin favoriet.
Mal, Malman afkicken??? Van wat, heb ik even gemist. Lief zeg dat het zo goed gaat met Julius en een vroegere kat van mij heeft 12 jaar met hetzelfde knuffeltje (een egeltje) in de rondte gelopen.

Bridge, gezellig zeg winkelen met je ventje. Veel plezier.

Hel, wat zullen jullie geschrokken zijn Heb je hun nu al gesproken?

Juud, is alles al geschilderd?

Naatie, ben je al taart aan het bakken of ga je voor eem Hema mep taart?

Jinny, zijn jullie er helemaal uitgekomen qua werk? Of heb ik dat ook gemist? Zielig zeg dat jongste zo'n last heeft en ook vervelend dat oudste zo doet, verveelt hij zich of is hij jaloers?
Afgelopen maandag hadden ze hier die actie nog wel. Mocht je nou niks kunnen vinden, wil ik hier wel voor je kijken hoor.

Wat eens schrik van je moeder!
quote:Maleficent schreef op 03 september 2009 @ 11:35:

Of ik maak er een met al omze forumnamen en dan goodluck erdoorheen

zal zo even creabea doenWow, jij bent goehoed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven