Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:mamax schreef op 03 september 2009 @ 13:24:

Lijkt me wel, in cola zit natuurlijk ook bergen suiker. Heeft hij er geen last van dat hij ontzettend moe is?Nou als hij thuiskomt heeft hij berehonger. En hij is al 2 avonden om half 10 naar bed gegaan. Ik hoop echt dat hij het nu volhoudt want zoveel als hij dronk is gewoon ongezond. Hij wil nu in plaats van de cola wat meer fruit eten, dus dat koop ik steeds voor hem. Dan krijgt hij toch wat suikers binnen. De vorige keer was hij flink afgevallen van het niet-cola-drinken. Maar M is echt een emotie-eter/drinker. Als hij zich rot voelt heeft hij het gevoel er recht op te hebben op snoep en cola etc. Maar ja, dat helpt eigenlijk helemaal niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
O, van de coca-cola Enka. Niet van alcohol of drugs ofzo

Er is zelfs een hyves voor mensen die cola-verslaafd zijn en je kunt ook naar de Jellinek kliniek om af te kicken. Bizar he! Er zijn dus meer mensen die er verslaafd aan zijn.
quote:bridges6 schreef op 03 september 2009 @ 12:42:

Hier weer even minder. Werd vanmorgen gebeld dat mijn moeder vannacht snel werd opgenomen. Allerlei onderzoeken gehad en utieindelijk weten we gelukkig wat het lijkt te zijn. Ontstoken eileider, misschien zelfs 2. Nu dus aan anti-biotica, minstens 5 dagen in ziekenhuis en daarna zelf thuis herstellen.

In allereil dus vanmorgen opvang geregeld, ik snel weg, vriend laat op werk en ben nu weer tbuis. Kinderen zijn bij schoonouders, mag nog even rustig bijkomen. Schrikken hoor. Wel fijn dat diagnose nu gesteld is en hopelijk knapt ze snel op.Jee, geen wonder dat ze zich zo ontzettend beroerd voelde. Beterschap voor haar!
Nee ik vergeleek het even met suiker. Die ervaring heb ik. (tijden geleden volledig suikervrij moeten leven en was echt paar dagen afzien, maar daarna ging het beter. Zal dus hiermee wel zelfde zijn, alleen waarschijnlijk i.p.v. suiker cafeine...?)

Bedankt mamax, zal even kijken vanavond.
Mal, en cola light dan voor als hij toch af en toe cola wil?
Enka, wat een geweldige spreuk heb je! Hoe is het met de moeder van je vriendin?

Mal, Sam eet (helaas) niet alles zo goed. Met name hollandse pot is niet zijn ding. De mijne ook niet, dus hij heeft het niet van een vreemde.

Kan hij niet bij een enorme dip een druivensuikertje nemen dan? Aan de andere kant, misschien moet hij er gewoon even doorheen, anders hou je de behoefte misschien kunstmatig in stand. Wel goed dat hij meer fruit eet!

Suus, misschien kun je vent dat nieuwe topic laten lezen: 'Seks lukt niet meer na bevalling'. Wie weet haalt het hem over
Star, cola light smaakt wel heel anders (vind ik dan). Maar ik heb ook een hekel aan zoetstoffen, dat proef ik overal boven uit.
Vind ik ook mamax. En vollgens mij gaat het bij cola omcafeine die erin zit. Anders zou je ook "gewoon" Sinas kunnen nemen...
Djeees wat ben ik slecht aan het typen... Heb nog geen koffie gehad
Bridges: heftig van je moeder, wel fijn dat de oorzaak gevonden is. Beterschap!

Goedd van Sam, Mamax.
quote:Star schreef op 03 september 2009 @ 13:26:

[...]

Wow, jij bent goehoed!

Ik wilde eigenlijk iets maken (maar dat doe ik misschien nog wel) dat er bij elke naam iets staat wat er bij past/verwerkt in de naam. Dus bij Star een ster, bij Amalia een kroontje, bij Bambino een giraf, bij Jinny een oversteekmannetje of een ijsbeer, bij Enka een bootje, bij Noosje een paard, bij mezelf een duiveltje, bij Bridge een klavertje, maar ik kon niet voor iedereen zo snel wat verzinnen... dus wie helpt er mee. Wat moet komen bij de anderen die ik niet heb genoemd. Lastig he.

Of moeten we het maar zo houden
Ik vind het knap van Malman, ik drink weliswaar de light versie, maar die vliegen er hier ook wel liters doorheen.
Gevonden!

Wat een leuk plaatje!!! Heel gezellig en mooi gemaakt. Complimenten Mal. Gekke Julius, een kwast

Bridges, wat een leuk idee, met de oudste stad even in! Dat ga ik ook eens doen. Als mijn man ooit eens tegen 6en thuis kan zijn....

Gezellig.

Mamax, ik zag bij de WE net niets voor Berend. Maar hij zit een beetje raar in de maat. 92 is veeeel te groot en 86 net aan. En bij WE is het volgens mij weer groter dan bij HEMA. Bij HEMA was het trouwens ook te groot, 92. En om nou heel erg om te slaan... Nu heb ik toch een 86 voor hem, maar die is precies pas. Lastig lastig.

Ik heb net geweldige laarzen voor Laurens gekocht voor de winter. Kan geen plaatje vinden, maar van Kickers, hoge laarzen. Meteen even Uggs gepast voor de maat, zodat ik die uit NY mee kan nemen. Te cute!!!! Hij wilde ze alleen niet aan, zeur...

Moest net zo lachen; Berend naar bed dus dan mag Laurens altijd even Nickjr kijken. Maar we hebben een kaartje in de tv en dan duurt het altijd even voordat het signaal doorkomt ofzo. Duurde nu wel heel lang dus ik zeg: duurt lang hè? Zegt Laurens: ja, het is ook een dure tv.

Zo grappig als ze dingen letterlijk uitleggen.

Vanmiddag beginnen mijn zanglessen weer! Ik neem een deootje mee, haha. Andere lerares, dus ben benieuwd!
quote:Star schreef op 03 september 2009 @ 13:30:

Mal, en cola light dan voor als hij toch af en toe cola wil?Dat vindt ie niet lekker. Hij wil alleen de echte cola zeg maar. Hij heeft alles al geprobeerd op cola-gebied.
Mamax, zo! Heb je een speciaal recept of zo?

Hier gaat alles lekker, we zijn nu twee weken vrij (bijna alweer voorbij) en we hebben de schuur geschilderd, grijs met crème en dakranden gemaakt en nog een hoop geschilderd. En straks nog even een paar dagen weg en hier dan een oppas voor de hond.

T is snipverkouden en gisteren wat half maar dat gaat nu wel weer en L lacht bijna alleen maar, echt ook zo'n heerlijk mannetje. Qua uiterlijk totaal niet zijn broer maar qua gezelligheid wel.

Sporten en afvallen gaat ook nog steeds goed met hier en daar een smokkeldag van SB loopt het wel lekker en ben ik nu bij de -6,5

Afgelopen week gehoord dat 2 bevriende stellen zwanger zijn dus dat is wel erg leuk, 1 na 3xIVF en de ander na 1 1/2 jaar.

En met vriendin van eiland gaat het, we bellen nu een stuk vaker en gelukkig kan ze ook goed met haar moeder praten. Die is zelf al een stuk verder met alles en gaat "gewoon" lekker door waar ze mee bezig was voor de diagnose.
Jeee lastig... Wel gaaf idee. Even denken. Hel, Suus, Mamax... Even nadenken...
neee, is goed idee van je. Leuk!!!

Bij Amalia iets van New York? ohh die heb je al

Bij Suze: Iets met veel roze ;)
Mal, doe bij mij maar een leuk bloemetje dan. Beetje orchidee-achtig. Wie moet je verder nog?

Compu

Juud

Suze

Kokos

Cin

Naatie

Helenita

CD
Enka moet een vuurtoren, dat is beter dan een bootje.

Dan kan Hel de boot nemen vanwege het uitzicht.
Waar ga je naartoe op vakantie Enka?

Wat fijn dat jullie veel contact hebben, en wat knap van haar moeder zeg. Petje af!
Jeee toch ook fijn goed nieuws Enbka! Afvallen en de zwangeren mo je heen. En fijn ook dat je je vriendin goed kunt steunen.

Hier nu 3 kg eraf. maar net even gewoon lekker brood gehad, vandaag niet zo'n goede dag geloof ik.

(ai ben ook emo-eter...)
Haaaai Enka! Wat leuk dat het zo lekker gaat met de mannetjes. Én met de lijn, knap hoor!

Bam, cola light is echt slecht. Kankerverwekkend, die zoetstof.

Maar wat niet tegenwoordig... :(

Ik ga ook weer eens een motto erin gooien.
Wat een regen...
Kokos en Kokosnoot?

Compu: een waagtorentje?
quote:mamax schreef op 03 september 2009 @ 13:33:

Star, cola light smaakt wel heel anders (vind ik dan). Maar ik heb ook een hekel aan zoetstoffen, dat proef ik overal boven uit.Is ook zo inderdaad, maar ik, als ook wel behoorlijke cola-junk, drink het wel als er geen andere cola voor handen is en ik er toch trek in heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven