Entertainment alle pijlers

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

19-05-2009 14:08 1839 berichten
Jan en Yolanthe uit elkaar

19/5/2009

Ons bekendste Nederlandse sterrenkoppel is uit elkaar. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft blijkbaar meer oog voor de voetballer Wesley Snijder, dan voor haar eigen Jan Smit. Het management wil het niet bevestigen, maar ook zeker niet ontkennen.

Omstanders beweren dat de twee uit elkaar zijn gegroeid door hun beider hectisch leven. Dit zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid de reden zijn van hun breuk.

Yolanthe zou al langer haar relatie met Jan op het spel zetten. In de woonplaats van het stel, Volendam, gaat al een tijdje de roddel dat hun relatie aan een zijden draadje hangt. Hoe dan ook is zij het hele weekend gespot met Wesley Sneijder. De actrice en de voetballer gingen eerst zaterdag samen los in Hilversum en vervolgens op zondag tot vroeg in de ochtend in Amsterdam. Yolanthe schaamt zich klaarblijkelijk nergens voor, anders was ze wel op zoek gegaan naar wat minder openbare plekjes. Nu kon iedereen haar gewoon zien met Wesley, die de plek van Jan lijkt ingenomen te hebben.

Jaap Buijs, de manager van Jan was totnogtoe niet te bereiken voor commentaar

Bron: Ziggo.nl en RTL Boulevard

Ik weet niet of het hier thuishoort, maar....

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen
Demy is ook leuk, aangezien het een halfbroertje of -zusje wordt. Of Lizy, naar degene aan wie ze hun nieuwe geluk grotendeels te danken hebben.
quote:Banba schreef op 25 augustus 2009 @ 11:16:

Eén ding is zeker, eindigend op een y móet het wel een classy naam worden .

Ook een goede suggestie!

Of Suggesty, dat was nog geen naam maar nu wel!

*zeer geïnspireerd!*
Alle reacties Link kopieren
quote:nostradame schreef op 25 augustus 2009 @ 11:43:

Of Lizy, naar degene aan wie ze hun nieuwe geluk grotendeels te danken hebben.In dat geval zou ik gewoon voor Money gaan
The time is now
Of Stupidity
quote:milo schreef op 25 augustus 2009 @ 11:31:

Wat een dom volk.in Amerika hebben ze een woord voor ´dit soort mensen´: trailer trash, alleen Wes kan een aardig potje voetballen en Yolanthe kan erg goed......*moet nu even heel hard nadenken*
quote:louisavuitton schreef op 25 augustus 2009 @ 12:11:

[...]

in Amerika hebben ze een woord voor ´dit soort mensen´: trailer trash, alleen Wes kan een aardig potje voetballen en Yolanthe kan erg goed......*moet nu even heel hard nadenken*Pijpen?

[...]

in Amerika hebben ze een woord voor ´dit soort mensen´: trailer trash, alleen Wes kan een aardig potje voetballen en Yolanthe kan erg goed......*moet nu even heel hard nadenken*Dingen meenemen
'Jan Smit wordt vader'

In Volendam gonst het van de zwangerschapsgeruchten. Liza Plat, de vriendin van zanger Jan Smit, zou zeven weken in verwachting zijn.

Volgens het weekblad Story is Jan gek op kinderen en droomt hij al geruime tijd van een gezin. Ook tijdens zijn relatie met Yolanthe Cabau van Kasbergen zou hij zijn kinderwens niet onder stoelen of banken hebben gestoken. Jennifer Cooke, de beste vriendin van de presentatrice/actrice, vertelde eerder aan het weekblad: "Jan bleef maar zeuren over een baby. We werden er soms gek van. Nog kort voor de breuk zei hij tegen Yolanthe: 'Ik wil een kind van je'. Hij wilde zo graag dat ze zwanger zou raken."

Zou de droom van de Volendammer nu dan eindelijk in vervulling gaan? Manager Jaap Buijs heeft Liza's zwangerschap nog niet bevestigd. Volgens het weekblad zal 'het blijde nieuws' pas naar buiten worden gebracht wanneer de risicoperiode van drie maanden is verstreken.

Liza heeft al een kind, dochtertje Fem (1), met haar ex-man Wim Visscher.

[...]

in Amerika hebben ze een woord voor ´dit soort mensen´: trailer trash, alleen Wes kan een aardig potje voetballen en Yolanthe kan erg goed......*moet nu even heel hard nadenken*verhuizen (aldus Wes)
quote:steph schreef op 25 augustus 2009 @ 13:06:

[...]

Dingen meenemen
Peas on earth!
Lees net op nu.nl dat Jan Smit vader wordt. Dit hele soap gebeuren zit ik met verbazing te volgen. Verwerken mensen geen dingen meer? Jolantha woonde tot 3 maanden geleden nog met Jan samen, nu ingetrokken bij Wesley, Jan Smit wordt vader, z'n nieuwe vlam ligt in scheiding met haar man. Vrij bizar allemaal maar goed moeten ze zelf weten maar ik sta keer op keer toch te kijken van het gemak van sommige mensen mbt relaties en het verwerken daarvan.
Volendam is in de ban van de laatste geruchten rondom Jan Smit staat er,niet dat het al zover is...
quote:misschicken schreef op 02 september 2009 @ 17:06:

'Jan Smit wordt vader'

In Volendam gonst het van de zwangerschapsgeruchten. Liza Plat, de vriendin van zanger Jan Smit, zou zeven weken in verwachting zijn.

Volgens het weekblad Story is Jan gek op kinderen en droomt hij al geruime tijd van een gezin. Ook tijdens zijn relatie met Yolanthe Cabau van Kasbergen zou hij zijn kinderwens niet onder stoelen of banken hebben gestoken. Jennifer Cooke, de beste vriendin van de presentatrice/actrice, vertelde eerder aan het weekblad: "Jan bleef maar zeuren over een baby. We werden er soms gek van. Nog kort voor de breuk zei hij tegen Yolanthe: 'Ik wil een kind van je'. Hij wilde zo graag dat ze zwanger zou raken."

Zou de droom van de Volendammer nu dan eindelijk in vervulling gaan? Manager Jaap Buijs heeft Liza's zwangerschap nog niet bevestigd. Volgens het weekblad zal 'het blijde nieuws' pas naar buiten worden gebracht wanneer de risicoperiode van drie maanden is verstreken.

Liza heeft al een kind, dochtertje Fem (1), met haar ex-man Wim Visscher.Het zal toch niet waar zijn??
Dat gaat lekker, krijgt Jantje wel een echte Volendammer m/v.

Maar is Liza dan nog niet gescheiden of wel?

Het gaat allemaal idd erg snel zeg.
Was het al op het nieuws bij Boulevard?
Jan en zijn Platjes.
Liza heeft al getwitterd dat het niet waar is anders. Het is komend weekend kermis in Volendam dus d'r moet eerst gezopen worden tuuk.
Jan Smit noemt vaderschap 'bullshit'

Uitgegeven: 3 september 2009 16:35

Laatst gewijzigd: 3 september 2009 16:35

AMSTERDAM - Jan Smit hoeft voorlopig nog geen luiers te verschonen. "Wat een bullshit!", schrijft de zanger op zijn website naar aanleiding van de geruchten dat hij vader zou worden.

© ANPWoensdag berichtte weekblad Story dat zijn vriendin Liza zeven weken zwanger zou zijn. Gelukkig zag de zanger ook wel de humor van het gerucht in en plaatste hij een foto van zichzelf met een babypop op zijn website.

Op de afbeelding is te zien hoe Jan het plastic mensje vertederend vasthoudt. Oefenen doet de Volendammer dus blijkbaar wel.

Complete onzin

De Volendamse vrienden van Jan kunnen ook hard lachen om de geruchten. "Hahaha. Wat een complete onzin", schrijven de 3J's op hun Twitter-pagina.

Simon Keizer vraagt zich via de microblogdienst af of Story zichzelf nog wel gelooft.

Bier

Ook de dame in kwestie, Liza, reageert op de vermeende zwangerschap. "Morgen kunnen we zeggen dat het morgen kermis is! Dan zien we vanzelf wel dat ik niet zwanger ben!", schrijft de blondine op haar Twitter-pagina.

Liza zal zich, wellicht met vriendlief Jan, de komende dagen dus vermaken op de Volendamse kermis, die traditiegetrouw gepaard gaat met het nodige bier. Mogelijk is dat weer voer voor nieuwe roddels.

© Novum
KUS-Fleur is klaar met Jan Smit

Jan Smit zal vast flink balen, maar ex-scharrel Fleur is blij dat haar 'affaire' met hem voorbij is. "Ik ben blij dat we nu weer verder kunnen. Het is wat het is, maar met Jan Smit ga ik in elk geval nooit meer daten." aldus de Telegraaf

Weer iemand die even publiciteitstekort heeft
Stressed is just desserts spelled backwards
Sneue Fleur!
quote:Maleficent schreef op 10 september 2009 @ 16:30:

Jan Smit zal vast flink balenJa Jan zal wel balen dat dit enorm lekkere wijf niet meer met hem wil daten.
het is hier binnen beter dan buiten
Johan Derksen haalt uit naar Yolanthe

http://www.telegraaf.nl/p ... ar_Yolanthe__.html?p=13,1

Bijgeplaatst filmpje is echt briljant
mijn man kijkt altijd naar dat programma en ik hoorde het, en ik moest echt zoooo hard lachen.
Stressed is just desserts spelled backwards
.
quote:Maleficent schreef op 10 september 2009 @ 16:30:

[afbeelding]

Jan Smit zal vast flink balen, maar ex-scharrel Fleur is blij dat haar 'affaire' met hem voorbij is. "Ik ben blij dat we nu weer verder kunnen. Het is wat het is, maar met Jan Smit ga ik in elk geval nooit meer daten." aldus de Telegraaf

Weer iemand die even publiciteitstekort heeft En Jan, wil die uberhaupt wel daten met Fleur?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven